Anniequote:
Voel die positieve vibe. Makes me feel goodquote:Op maandag 13 maart 2006 16:11 schreef Mokster het volgende:
@Ynske: niet gelikt, gewoon keihard gewerkt en respect verdiend!![]()
@nixxx: alleen als ik niet weer omkom in de spoed-kamervragen (die overigens nog steeds niet zijn gepubliceerd... echt... ik vraag me inmiddels echt af wat de definitie van "spoed" is op het kerndepartement)!
@vibri: inderdaad ja! En mn dag begon sowieso al goed, dus ik zit hier enorm gelukkig te wezen!!
en je hebt geen foto's gemaaktquote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe. Ik wil het volgende verhaal wel met jullie delen.
Ik ben er een paar weken geleden op een hele nadrukkelijke manier achter gekomen, dat Ierse vrouwen zich niet scheren..
Ze vragen zichzelfs af, of het nou niet moet gaan jeuken, die stoppeltje, wat meteen haar hele levens visie op een kale vagina verteld..
Deze vrouw (35) had me toch een afrokapsel in haar broek!een beetje haar is ok, maar dit was wildgroei!
35 jarige vrouwquote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Ik ben er een paar weken geleden op een hele nadrukkelijke manier achter gekomen, dat Ierse vrouwen zich niet scheren..
Ze vragen zichzelfs af, of het nou niet moet gaan jeuken, die stoppeltje, wat meteen haar hele levens visie op een kale vagina verteld..
Deze vrouw (35) had me toch een afrokapsel in haar broek!een beetje haar is ok, maar dit was wildgroei!
-1 Generalisatiequote:Op maandag 13 maart 2006 16:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Alleen de MILFSquote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
-1 Generalisatie![]()
of heb je alle vrouwen daar gehad...![]()
Generalisatie lucht op. Als je het niet meent maar wel nodig hebt, mag je t gebruiken van uit het psygologisch oogpuntquote:Op maandag 13 maart 2006 16:20 schreef PhaE het volgende:
[..]
-1 Generalisatie![]()
of heb je alle vrouwen daar gehad...![]()
Die er samen met de rest van de kameel op is gaan staanquote:
En dat had succes? ze is nu glad? en ze gaat al haar vriendinnen vertellen hoe het moet?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
En natuurlijk heb ik er over gepraat en het bleek dat scheren onder vrouwen geen mode trend in Ierland is.
Inderdaad!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Polen het volgende:
Goe-de-mid-dag. Fuck yeah!
Hehe, foto's... t staat al op mijn netvlies gebrand..dat spaart me de moeite om foto's te nemen..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
en je hebt geen foto's gemaakt
benen en oksels scheren ze die ook niet?
Not my kind of country dusquote:Op maandag 13 maart 2006 16:26 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Generalisatie lucht op. Als je het niet meent maar wel nodig hebt, mag je t gebruiken van uit het psygologisch oogpunt
En natuurlijk heb ik er over gepraat en het bleek dat scheren onder vrouwen geen mode trend in Ierland is.
kom je voor me koken schat?quote:
sorry Lit... maar als een vrouw daarmee aankwam om mij van mijn laatste restjes haar te ontdoen...quote:
Zal ik voor jou komen koken?quote:
Laat ik het zo stellen, dat als je een hygienische kapper(of hoe ziets in de volksmond ook heet) wilt worden, dat de markt hier groot zal zijn..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
En dat had succes? ze is nu glad? en ze gaat al haar vriendinnen vertellen hoe het moet?
Eigenlijk ben je best wel fucking fantastisch he.. fuck yeah!quote:
Dit is ook niet echt een precisieinstrument voor de laatste restjes, wel?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
sorry Lit... maar als een vrouw daarmee aankwam om mij van mijn laatste restjes haar te ontdoen...![]()
nee dus
Wat is dat toch met dat gefuck yeah hier?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel fucking fantastisch he.. fuck yeah!
Dat dus..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef Mokster het volgende:
Ik heb gisteravond Team America maar weer eens aangezet!
Fuck yeah!![]()
weet je wel hoe oud ik ben!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb geen geld meer Nixxx. Waarom heb jij geen ov zoals elke normale student?![]()
43 ?!quote:
dichterbij moks dan bij jouw leeftijdquote:
http://www.goyk.com/flash.asp?path=1084quote:Op maandag 13 maart 2006 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Dus ik moet eerst die film zien en dan snap ik het gefuck yeah?
27!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:46 schreef Polen het volgende:
[..]
http://www.goyk.com/flash.asp?path=1084
Ben ik J.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Mokster het volgende:
Yes!! J. is waarnemend clustercoördinator geworden!![]()
![]()
Ok.... jammer... het klonk wel leukquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope! J. is niet van hier. Maar ik wilde mijn blijdschap gewoon even kwijt!![]()
Ja mee eens.... daar denkt mijn baas anders over geloof ikquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goed, tijd om naar huis te gaan.![]()
das weer eens op een andere manierquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope! J. is niet van hier. Maar ik wilde mijn blijdschap gewoon even kwijt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |