Laat ik het zo stellen, dat als je een hygienische kapper(of hoe ziets in de volksmond ook heet) wilt worden, dat de markt hier groot zal zijn..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
En dat had succes? ze is nu glad? en ze gaat al haar vriendinnen vertellen hoe het moet?
Eigenlijk ben je best wel fucking fantastisch he.. fuck yeah!quote:
Dit is ook niet echt een precisieinstrument voor de laatste restjes, wel?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
sorry Lit... maar als een vrouw daarmee aankwam om mij van mijn laatste restjes haar te ontdoen...![]()
nee dus
Wat is dat toch met dat gefuck yeah hier?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel fucking fantastisch he.. fuck yeah!
Dat dus..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:39 schreef Mokster het volgende:
Ik heb gisteravond Team America maar weer eens aangezet!
Fuck yeah!![]()
weet je wel hoe oud ik ben!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb geen geld meer Nixxx. Waarom heb jij geen ov zoals elke normale student?![]()
43 ?!quote:
dichterbij moks dan bij jouw leeftijdquote:
http://www.goyk.com/flash.asp?path=1084quote:Op maandag 13 maart 2006 16:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Dus ik moet eerst die film zien en dan snap ik het gefuck yeah?
27!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:46 schreef Polen het volgende:
[..]
http://www.goyk.com/flash.asp?path=1084
Ben ik J.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Mokster het volgende:
Yes!! J. is waarnemend clustercoördinator geworden!![]()
![]()
Ok.... jammer... het klonk wel leukquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope! J. is niet van hier. Maar ik wilde mijn blijdschap gewoon even kwijt!![]()
Ja mee eens.... daar denkt mijn baas anders over geloof ikquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goed, tijd om naar huis te gaan.![]()
das weer eens op een andere manierquote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope! J. is niet van hier. Maar ik wilde mijn blijdschap gewoon even kwijt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |