Ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
rename .r00 eens naar .rar, en probeer het nog eens?
Avond?quote:
* Sjowhan weet dat zijn huidige werkgever over gaat op een nieuw pakket.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit met Netbackup gespeeld. Dat pakket zuigt helemaal op en neer![]()
ik ben net een half uurtje thuisquote:Op maandag 13 maart 2006 19:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Avond?
Het word tijd om naar huis te gaan!
je wilt niet rukken bedoel jequote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben alleen?
Mooi!
Ik wil dat mn vriendin vanavond blijft slapen... Ik wil niet meer alleen slapen
Ik haaaat alleen slapen
Neh dat is t niet, gewoon zo saai om alleen te slapen.quote:
Ik wil het niet met joey eens zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben alleen?
Mooi!
Ik wil dat mn vriendin vanavond blijft slapen... Ik wil niet meer alleen slapen
Ik haaaat alleen slapen
hier ook alquote:Op maandag 13 maart 2006 19:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik wil het niet met joey eens zijn... maar ben het stiekem toch een beetje
Ik slaap op zich beter als ik alleen ben. Alleen tis zo saaaaaaaaai. Gewoon saai om alleen in slaap te vallen en helemaal om alleen wakker te worden. Ik wil samenwonenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook al
de meeste mensen slapen ook beter als ze tegen iemand aan kunnen kruipen en dan in slaapvallen
ja.. en zo goed slaap ik de laatste tijd ook weer niet.. dus dat zou wel eens fijn zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook al
de meeste mensen slapen ook beter als ze tegen iemand aan kunnen kruipen en dan in slaapvallen
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook al
Dwarsliggen heeft me nog nooit geboeidquote:Op maandag 13 maart 2006 19:51 schreef Frezer het volgende:
Jezus, mauwkonten!
Slapen is sowieso niet gezellig, aangezien je dan van de wereld bent,. In slaap vallen en wakker worden daarintegen kan prettig zijn met iemand er bij ja. Maar het voordeel van alleen slapen is weer dwarsliggen,
.
Een goede avond trouwens,.
quote:
* PhaE checkt de pr0n-dir...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:49 schreef Q. het volgende:
Tieten?
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:41 schreef Meki het volgende:
Zeg ze hebben hier crimineels gedaan dus mogen ze hier blijven
Marokko heeft terroristen niet nodig
T is maar waar je geil van wordtquote:Op maandag 13 maart 2006 20:03 schreef PhaE het volgende:
Ik ga Last Exile kijken
Anime serie, 7 DVD's... ben wel ff zoet
Volledig CGi-gerendered, HDTV![]()
idd..quote:
Alsjeblieft, speciaal voor jou!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
Krijgen iets in de mond gelegd.?...................euhm... ik ga geeneens vragen...en ook niet terug lezen!![]()
Goedenavond trouwens!
Een eehm lepel chocolade ijs?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
Krijgen iets in de mond gelegd.?...................euhm... ik ga geeneens vragen...en ook niet terug lezen!![]()
Goedenavond trouwens!
nou.. ik zag het ook niet gelijk, maar mn zus wel..(die is wat bijdehanter ...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik ben te braaf vandaag, ik zag er niet eens een dubbele bodem in.
, avond!
Nixxx is ook braaf vandaag.quote:
Duo-Fok!en?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou.. ik zag het ook niet gelijk, maar mn zus wel..(die is wat bijdehanter ...)
untzettendquote:
Nou ga maar eens op msn met hem praten. De functionele krullen vliegen je om de oren. Vraag zelf maar aan hem waar die dan zitten, dat durfde ik niet aan.quote:
ik was keibraafquote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou ga maar eens op msn met hem praten. De functionele krullen vliegen je om de oren. Vraag zelf maar aan hem waar die dan zitten, dat durfde ik niet aan.
Even douchen en m'npiercing
schoonmaken.
![]()
Ik geloof niet dat ik dat nog durf, na de door jou gemelde gespreksonderwerpen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nou ga maar eens op msn met hem praten.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
Ja lekker ijs! ik zit weer teveel tegelijk te doen!! aarrgghh!
Mietje!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat nog durf, na de door jou gemelde gespreksonderwerpen.![]()
waar is u doorboord?
Idd, want ik durf je niet na te doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mietje!
De foto staat in het piercing topic, te vinden in mn postgeschiedenis.![]()
Jij blijft vakanties aan het regelen!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef _Cara_ het volgende:
Vakantiegidsen...FOK! en FOK! radio...
ja ik ben ook jaloersquote:Op maandag 13 maart 2006 20:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij blijft vakanties aan het regelen!
nou nee.. ik was aan het bekijken waar we precies terecht komen en zo.. Niagara...das pas cool..quote:Op maandag 13 maart 2006 20:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij blijft vakanties aan het regelen!
Wij arme studenten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |