Ik weet van niets?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Mokster het volgende:
Yes!! J. is waarnemend clustercoördinator geworden!![]()
![]()
doe maar net alsofquote:
is dat die ene waar je 10 jaar geleden op zat te geilen?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope! J. is niet van hier. Maar ik wilde mijn blijdschap gewoon even kwijt!![]()
Dat is één van de functiecompetenties!quote:
Ah, dan ben ik uiterst competentquote:Op maandag 13 maart 2006 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is één van de functiecompetenties!![]()
ik ookquote:
Hij heeft toevalligerwijze precies dezelfde naam als jij!quote:
Haal eerst je diploma, regel dan zelf je eerste baan en kom dan maar met eisen stellen!quote:
De baan had dan ook niet naar een betere persoon kunnen gaanquote:Op maandag 13 maart 2006 17:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij heeft toevalligerwijze precies dezelfde naam als jij!
ken jij toevallig een sabrina die bij het IND werkt?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
@MoChe: dit is niet de voormalige postkamerjongen, maar ik kan niet ontkennen dat er ook tussen J. en mij ooit wat niet-zakelijke mailwisselingen heen en weer zijn gegaan toen ik nog niet op het hoofdkantoor werkte. Gelukkig doen wij tegenwoordig alsof dat nooit gebeurd is en kunnen we het zakelijk gezien erg goed met elkaar vinden!
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haal eerst je diploma, regel dan zelf je eerste baan en kom dan maar met eisen stellen!![]()
Belangrijke dingen?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:30 schreef nixxx het volgende:
topickillmaar we weten allemaal waar beffie mee bezig is
![]()
ja zijn vriending troosten en opbeuren..quote:
*noteert...quote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef PhaE het volgende:
Even for the record;
Ik haat VERITAS BackupExec
backups maken... en backups makenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
*noteert...
wat doet het.. en wat doet het fout?
Op windows of linux?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:44 schreef Dickies het volgende:
Voor de (linux) nerds hier
Hoe kan ik bestanden die met een torrent gedownload zijn (bv. *.r00, *.r01 etc.) unrarren? Ik krijg allemaal vage errors
Vooral heel erg ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 17:51 schreef PhaE het volgende:
trouwens, op windows is het gewoon rechtsklikken op .rar of .r00 en kiezen voor "extract files.." ofzo.
Eerder andersom eh. Ik draai normaal windows. Nu dus linux waar ik minder ervaring mee heb.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Op windows of linux?
Ik neem aan windows, want als je linux zou draaien dan weet je dit soort dingen wel lijkt me..
Zo niet; foei!
en; http://www.edenwaith.com/support/untar/help/unrar.html
Oh, en die rar bestanden staan op een NTFS schijf. Mocht dat uitmakenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:56 schreef Dickies het volgende:
[..]
Eerder andersom eh. Ik draai normaal windows. Nu dus linux waar ik minder ervaring mee heb.
quote:
bash: unrar: command not foundquote:Op maandag 13 maart 2006 18:10 schreef PhaE het volgende:
maar uh, unrar e <file.rar> werkt dus niet?
(en als je geen .rar hebt, file.r00)
zo niet, welke errors krijg je dan?
stap sowieso af van die torrents, download quickpar en newsleecher en duik de nieuwsgroepen in![]()
unrar moet je installeren.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:38 schreef Dickies het volgende:
[..]
bash: unrar: command not found
Maar ik kom er wel uit, uiteindelijkIs er geen winzip/rar port (grafisch) voor linux? (mandrake). Jaja, zal wel commentaar zijn op de distro ook
UNRAR 3.51 freeware Copyright (c) 1993-2005 Alexander Roshalquote:
jj slaapt nooit?quote:
rename .r00 eens naar .rar, en probeer het nog eens?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
UNRAR 3.51 freeware Copyright (c) 1993-2005 Alexander Roshal
Cannot open mrn.cssf.r00
No files to extract
Er zit een image bestand in, dat weet ik zeker
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:54 schreef MoChe het volgende:
[..]
je deelt ze niet eens met ons! egoist!![]()
we wachten....quote:
misschien eens tijd om DIG op te zoeken?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
UNRAR 3.51 freeware Copyright (c) 1993-2005 Alexander Roshal
Cannot open mrn.cssf.r00
No files to extract
Er zit een image bestand in, dat weet ik zeker
Hm, ik zie net dat er niet echt een optie voor zit.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:54 schreef PhaE het volgende:
[..]
rename .r00 eens naar .rar, en probeer het nog eens?
Dan heb je nog nooit met Netbackup gespeeld. Dat pakket zuigt helemaal op en neerquote:Op maandag 13 maart 2006 17:37 schreef PhaE het volgende:
Even for the record;
Ik haat VERITAS BackupExec
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |