quote:Op maandag 13 maart 2006 15:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet de bedoeling dat Yns "iets" in jouw mond legt.. dat moet andersom!
ahum...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das iets wat je me in de mond legt.
Over het algemeen heb ik de eis: 'als ze maar haar hebben..'. Niet dat mijn vorige vriending een 'boldie' was..hehe
Niets mis met pr0n op de pc, voor de momenten dat er even geen live pr0n voorhanden is...quote:
je kent hetquote:Op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niets mis met pr0n op de pc, voor de momenten dat er even geen live pr0n voorhanden is...
Maar goed. Naar welk adres kan de foto?![]()
wat nou... jij begon met die opmerking,quote:
echt he.. het is dat opengesperde rosbieven niet mogen... anders killde ik dit topic ontzettend!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat nou... jij begon met die opmerking,
hij prikkelde zo mijn geest, daar moest ik wat mee doen
open gesperde rosbieven???quote:Op maandag 13 maart 2006 15:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
echt he.. het is dat opengesperde rosbieven niet mogen... anders killde ik dit topic ontzettend!
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
open gesperde rosbieven???
vergis je je niet met de kipfilets die je normaal gebruikt?
quote:
iets eronder werd dit plaatje gepostquote:
gatverdamme...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
iets eronder werd dit plaatje gepost
[afbeelding]
En dat mocht gewoon!
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
gatverdamme...
ik vind dat echt niet lekker om te eten
Tssquote:
ja.. is ze wel aan het kijken maar niet aan het posten..quote:
Goed, moest net ff snel naar buiten om zuurstof the happen, na het zien van je referentie foto.. (gelukkig is het arme kind biesles..)quote:Op maandag 13 maart 2006 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
ahum...
nee dit heb ik niet gezegd
laatste topic
Wie?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. is ze wel aan het kijken maar niet aan het posten..
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Goed, moest net ff snel naar buiten om zuurstof the happen, na het zien van je referentie foto.. (gelukkig is het arme kind biesles..)
*P_P_S staat tegenwoordig bekend als een profiel dat hopeloos een relatie begint met iedere vrouw, terwijl ie eigenlijk wil zeggen dat uiterlijk niet zijn uitganspunt is*
hmmm meneer heeft een msn adres in profiel staan.. ik stuur even een mailtje met attachmentquote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]ben jij maar blij dat het bij die foto's gebleven is, en dat die andere niet meer op internet staan
Een mooie roodharige vrouwquote:
jij bolleboos....quote:Op maandag 13 maart 2006 15:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmm meneer heeft een msn adres in profiel staan.. ik stuur even een mailtje met attachment
Waarom maak je er life van ipv live????quote:
Live: said of a radio or TV broadcast: heard or seen as the event takes place and not from a recording.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom maak je er life van ipv live????![]()
ingelikt en welquote:Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef Mokster het volgende:
Als het goed is wordt mijn favoriete collega waarnemend clustercoördinator, en de adjunct waarmee ik de afgelopen weken zeer goede zaken heb gedaan wordt waarnemend directeur.
Ik zit gebeiteld!![]()
Dus voortaan kunnen we een uur gaan lunchen ipv een half uur?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef Mokster het volgende:
Als het goed is wordt mijn favoriete collega waarnemend clustercoördinator, en de adjunct waarmee ik de afgelopen weken zeer goede zaken heb gedaan wordt waarnemend directeur.
Ik zit gebeiteld!![]()
Dat is het betere nieuwsquote:Op maandag 13 maart 2006 15:59 schreef Mokster het volgende:
Ik zit gebeiteld!![]()
deze opmerkingquote:Op maandag 13 maart 2006 16:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is hier eigenlijk de aanleiding van?
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:50 schreef Ynske het volgende:
[..]ben jij maar blij dat het bij die foto's gebleven is, en dat die andere niet meer op internet staan
Hehe, jij weet niet wat ik net heb gekregen van (ff kijken hoe heet hij ook al weer?)quote:
Ik denk dat Yns hem ook wel eens gezien heeftquote:Op maandag 13 maart 2006 16:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Hehe, jij weet niet wat ik net heb gekregen van (ff kijken hoe heet hij ook al weer?)
Hehe, t begint me wel steeds duidelijker te worden..quote:
en of ik die foto's gezien hebquote:Op maandag 13 maart 2006 16:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Yns hem ook wel eens gezien heeftSara heeft die fotos zelf een keer op fok geplaatst.. ik geloof in een van de bifi topics... maar het is schijnbaar niet de enige..
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
En het harig/kaal verhaal.... harig.. erg harig dus..
Het meest grappige van het verhaal is uiteindelijk, dat JIJ ze bewaart c.q. ze weet te vinden..quote:Op maandag 13 maart 2006 16:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Yns hem ook wel eens gezien heeftSara heeft die fotos zelf een keer op fok geplaatst.. ik geloof in een van de bifi topics... maar het is schijnbaar niet de enige..
lol... ik denk dat wel meer mensen ze als confrontatiemateriaal bewaard hebben....quote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Het meest grappige van het verhaal is uiteindelijk, dat JIJ ze bewaart c.q. ze weet te vinden..![]()
Maar toch bedankt. je hebt voor me in ieder gaval het vraagstuk beantwoordt; 'wat voor een poes heeft die eigenlijk?'![]()
![]()
Als ik een foto op fok zie heb ik zeer vaak de neiging om right click - save as te doen jaquote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Het meest grappige van het verhaal is uiteindelijk, dat JIJ ze bewaart c.q. ze weet te vinden..![]()
Maar toch bedankt. je hebt voor me in ieder gaval het vraagstuk beantwoordt; 'wat voor een poes heeft die eigenlijk?'![]()
![]()
Hehe. Ik wil het volgende verhaal wel met jullie delen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |