Dat was een vluggertje danquote:Op maandag 13 maart 2006 12:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
t moest er een keer van komen..
Waarom moeten wij jouw moederneukende dag redden? het is maandag voor iedereen..ook voor mij, zucht..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:07 schreef Polen het volgende:
Come to save the motherfucking day, yeah!
Heeft dat iets met je avatar te maken?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:10 schreef Mokster het volgende:
Ok, deze dan: "Freedom is the only way, yeah!"
Mijn avatar staat geheel los hiervan...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Heeft dat iets met je avatar te maken?en
![]()
Hangt los eerderquote:Op maandag 13 maart 2006 12:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn avatar staat geheel los hiervan...
I'm lovin' itquote:
een lekker strak coltruitjequote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
(maar niet in een colltrui..)![]()
Hij doelt op een ander dingquote:
Dat wil je niet in een coltrui hebben iddquote:
nu mis ik t helemaalquote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Juist..dat ding...(was dat nou voor borstvoeding of gewoon eng?)
Ja, die twee, op borst hoogte zittende, uitstulpsels vooraan op het lichaam van het vrouwelijke geslacht.quote:
Dat wil je nergens hebbenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat wil je niet in een coltrui hebben idd
Komt doordat de mods hun gezicht hier niet meer laten zienquote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
Is het Officieel?
Dit is tegenwoordig Pub SC?
Je gaat bijna TC en Joey missen
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:31 schreef Dickies het volgende:
Straks weer m'n eerste stapjes zetten in de boze buitenwereld
2 weken binnen gezeten
Welke?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Komt doordat de mods hun gezicht hier niet meer laten zien
bobbelsquote:Op maandag 13 maart 2006 12:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja, die twee, op borst hoogte zittende, uitstulpsels vooraan op het lichaam van het vrouwelijke geslacht.en
![]()
Ik nix...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu mis ik t helemaal
wat wil je in gods naam met borstvoeding gaan doen?
I am getting so hot,quote:Op maandag 13 maart 2006 12:33 schreef Polen het volgende:
Het is hier goddomme loeiheet. Ik krijg de neiging me te ontkleden.
Alle!quote:
Airwin, wat heb je gedaan? Een Fok!Kid op komst?quote:
Ja, kom eens buurten. Kunnen we het direct over onze overlappende interessen hebben. *intellectueel kijkt*.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:33 schreef vibri het volgende:
[..]
I am getting so hot,
I wanna take my clothes off.
Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Airwin, wat heb je gedaan? Een Fok!Kid op komst?![]()
Binnenkort woon ik toch in de buurtquote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef Polen het volgende:
[..]
Ja, kom eens buurten. Kunnen we het direct over onze overlappende interessen hebben. *intellectueel kijkt*.
quote:
een mooie buik toegewenstquote:
aaaaah.... kunnen ze lekker zuigenquote:
Blij dat ik net gegeten heb zegquote:
Is dat mooi?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
een mooie buik toegewenst
[afbeelding]
Dat is dus NIET mooi!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moest ff goed kijken wat dit moest zijn..dacht eerst aan zo'n alien van 'Alien'...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb sowieso weinig met zwangere buikenquote:
nah zie je dit dan liever?quote:
Nee.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
Is het Officieel?
Min of meer, jaquote:Dit is tegenwoordig Pub SC?
Jouw definitie van "bijna" is duidelijk niet de mijne.quote:Je gaat bijna TC en Joey missen
Daar gaat je carrierequote:
Welke carriere hebben we het dan precies over?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar gaat je carriere
Of gaat Airwin gezellig thuiszitten?![]()
Ja, ergens rond 3uur ofzo..niet tijdens mijn lunch...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah zie je dit dan liever?
[afbeelding]
Tsja.. maandag... wat doe je eraan...quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja, ergens rond 3uur ofzo..niet tijdens mijn lunch...
Liefie_ van de zijkantquote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je je carrière opgeeft mag je uiteraard niet meer in hét hoekje zittenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:41 schreef vibri het volgende:
[..]
Welke carriere hebben we het dan precies over?
quote:
Ik heb uebrhaupt al geen carrierequote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je je carrière opgeeft mag je uiteraard niet meer in hét hoekje zitten.
quote:
quote:
Waarschijnlijk..om deze te kunnen plaatsen heb je waarschijnlijk nog meer foto's ervan moeten zien.. dat zal zo rond de lunch niet zo verstandig zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus dat was de reden dat ik net ff misselijk was
Je weet dat we voor jou altijd wel een uitzondering makenquote:
quote:
Waar heb ik dat aan verdiend?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat we voor jou altijd wel een uitzondering maken.
Ze reageerde wel heel enthousiast op jouw interesse voor de BBC variant van Hitchhikers Guide...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef Polen het volgende:
[..]
Ja, kom eens buurten. Kunnen we het direct over onze overlappende interessen hebben. *intellectueel kijkt*.
ik ben ook heel knapquote:
knap lelijk?quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Waarschijnlijk..om deze te kunnen plaatsen heb je waarschijnlijk nog meer foto's ervan moeten zien.. dat zal zo rond de lunch niet zo verstandig zijn![]()
Had je je lunch al op?
Dat is de hele grap.quote:
Klik maar op het fotoboek icoontje.... als je durftquote:
dat ze zwanger isquote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen Liefie_ en een buik (of voor anderen, een tiet)?![]()
Troost... je bent verder dan ikquote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef vibri het volgende:
Dankje
I'm working on it, maar 't wil niet zo
Ik denk dat een passend woord hier 'uiers' is.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen Liefie_ en een buik (of voor anderen, een tiet)?![]()
Als ik zeg dat ik dat niet meer durf wordt het vast weer verkeerd opgevat zeker?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Klik maar op het fotoboek icoontje.... als je durft
Werkt niet... Als dat geen voorteken is!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Klik maar op het fotoboek icoontje.... als je durft
Of tieten!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik denk dat een passend woord hier 'uiers' is.
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze reageerde wel heel enthousiast op jouw interesse voor de BBC variant van Hitchhikers Guide...![]()
vibri is misschien zwangerquote:Op maandag 13 maart 2006 12:53 schreef jackson het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting sturen van dit topic. Gaat veel te hard
mja.. moet ik wel een baan vinden.. zover is het nog nietquote:Op maandag 13 maart 2006 12:53 schreef vibri het volgende:
[..]
Jouw beginlevel ligt al hoger dan 't mijne
Heeft Liefie_ uiers?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik denk dat een passend woord hier 'uiers' is.
Ahhh.. dan ben ik weer helemaal bijquote:Op maandag 13 maart 2006 12:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
vibri is misschien zwanger
en verder gaat t over tieten
klaar
Wel man!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werkt niet... Als dat geen voorteken is!![]()
Ik hoor net dat Liefie_zwanger isquote:Op maandag 13 maart 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft Liefie_ uiers?
Als die zo groot zijn als die buik in die foto, moet er nodig eentje gemolken worden..![]()
mannen melk je, vrouwen lik jequote:Op maandag 13 maart 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft Liefie_ uiers?
Als die zo groot zijn als die buik in die foto, moet er nodig eentje gemolken worden..![]()
Je meldt je subtiel als vrijwilliger?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft Liefie_ uiers?
Hier niet... En krullen zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 12:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wel man!
ow en ik heb geen krullenbol meer op dit moment
Een koe is er jaloers opquote:Op maandag 13 maart 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft Liefie_ uiers?
Melken ok, maar zonder machine graag.. (en kom dan ook niet aan met krukje en emmer, das zo'n turn off..)quote:
Text-only?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier niet... En krullen zijn [afbeelding]
Ach, sommige dingen overkomen je gewoon terwijl je van plan was plannen te makenquote:
So true!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier niet... En krullen zijn [afbeelding]
zuigen dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Melken ok, maar zonder machine graag.. (en kom dan ook niet aan met krukje en emmer, das zo'n turn off..)![]()
Met likken help je een vrouw niet van gezwollen uiers af.
Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben. Maar dit komt wel aardig in de buurt!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Text-only?
@@@
@ o o @
@ A @
\ -- /
\-----/
Zoiets dus
Ah, dus jij bent de ASCII Shirley Temple. Ik dacht al dat je me bekend voorkwamquote:Op maandag 13 maart 2006 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben. Maar dit komt wel aardig in de buurt!
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:01 schreef AirwiN het volgende:
Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben. Maar dit komt wel aardig in de buurt!
ik zie niet helemaal wat ze aan het doen isquote:
Ik krijg allemaal vreemde visioenen over de natte dromen van ICT'ers...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent de ASCII Shirley Temple. Ik dacht al dat je me bekend voorkwam.
Ach wat maakt het ook uitquote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zie niet helemaal wat ze aan het doen is
dan heb jij waarschijnlijk de verkeerde visioenenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal vreemde visioenen over de natte dromen van ICT'ers...![]()
Er zijn er hier genoeg die mij kennen. Hoeveel zie jij het tegenspreken?quote:
Ach, het is maar net wat jij spannend vindtquote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal vreemde visioenen over de natte dromen van ICT'ers...![]()
Jij droomt over ASCII Matt Dillon?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heb jij waarschijnlijk de verkeerde visioenen
En dat zonder jouquote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
Ik zie dat we inmiddels weer geheel op niveau zijn hier?
Ik ben geen ICT'er... dus GEEN ASCII Shirley Temple...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, het is maar net wat jij spannend vindt.
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
quote:
mja.. das waarquote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn er hier genoeg die mij kennen. Hoeveel zie jij het tegenspreken?![]()
Ook bekend als de Oud-Hollandsche Stapelbank!quote:
Van PUB Scquote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
Die gaan niet voor niks direct naar huis na afloop...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
mja.. das waarMaar er zijn er ook die met je gaan strandwandelen
ik pak de pindakaas welquote:
ja... bellen met liefjes enzo..quote:Op maandag 13 maart 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan niet voor niks direct naar huis na afloop...![]()
Gatverdammequote:
Sweetnessquote:
Zover ben ik dan weer niet op de hoogte. Hoe laat belde ze je dan?quote:
Je hebt mijn meel adres!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
mijn dromen zijn niet voor publicatie geschikt
niet mijn gat! wat denk je wel..quote:Op maandag 13 maart 2006 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gatverdamme
laat jij je gat leeglikken door zo'n diertje
nietquote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zover ben ik dan weer niet op de hoogte. Hoe laat belde ze je dan?![]()
27!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Als bijna-bejaarde 27-jarige () hou ik me daar verre van...
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Als bijna-bejaarde 27-jarige () hou ik me daar verre van...
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Als bijna-bejaarde 37-jarige () hou ik me daar verre van...
Sorry ik moest het even na rekenenquote:Geboortedatum: 1974-05-29
Toch voel je je wel thuis hequote:
Ik dacht dat je 22 wasquote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
dat je je wilde laten leeglikkenquote:
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik moest het even na rekenen![]()
Airco aan hierquote:Op maandag 13 maart 2006 13:15 schreef Polen het volgende:
Van de zotten. Dat je begin maart met een ventilator naast je moet werken.
jaquote:
Eensch is!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:15 schreef Polen het volgende:
Van de zotten. Dat je begin maart met een ventilator naast je moet werken.
wat wil je dan in gods naam leeg laten likkenquote:
Ik heb geen uiers om mijn verstand in te stoppenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had jouw rekentalenten toch wel iets hoger ingeschat dan die van _liefie_.
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je dan in gods naam leeg laten likken
dus toch je anusquote:
_lieffie_ ligt even wat minder hier ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heeft ze ooit lekker gelegen?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
_lieffie_ ligt even wat minder hier ofzo
blijkbaar tussen de mannen beter dan tussen de vrouwen...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb geen ideequote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft ze ooit lekker gelegen?![]()
Ik was zeker even weg![]()
Laat maarquote:
Matige grappen zijn tof!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijkbaar tussen de mannen beter dan tussen de vrouwen...
misschien doet ze wel aan sandwitchen
Op d'r buik in ieder geval niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Zacht genoeg lijkt me.. met voldoende ondersteuning voor de nekquote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft ze ooit lekker gelegen?![]()
Ik was zeker even weg![]()
Ik geloof niet dat ik ooit een geheim heb gemaakt van mijn afkeer van _liefie_'s ondergemiddelde spelvaardigheid.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Te Zacht genoeg lijkt me.. met voldoende ondersteuning voor de nek
En wat vind je vriending daarvan?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef Dickies het volgende:
I wanna fuck a dog in the ass.
Die vraag kunnen een paar mannen hier beter beantwoorden dan ikquote:
Ik voel een TMI aankomenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Die vraag kunnen een paar mannen hier beter beantwoorden dan ik![]()
Ga naar een dierenwinkelquote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef Dickies het volgende:
Laten we dan maar snel van het liefie_ onderwerp afspringenquote:
Ik vermoed dat die het "maar ik heb hem toch gekocht whehehehe"-argument niet op prijs zullen stellenquote:
Euhm... Is je liesbreuk richting je hersenen gaan dwalen?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef Dickies het volgende:
1 slimmerd heeft het toch ooit gedaan bij een aap?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die het "maar ik heb hem toch gekocht whehehehe"-argument niet op prijs zullen stellen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die het "maar ik heb hem toch gekocht whehehehe"-argument niet op prijs zullen stellen.
hersenbreukquote:Op maandag 13 maart 2006 13:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Euhm... Is je liesbreuk richting je hersenen gaan dwalen?
Ik had begrepen dat AIDS afkwam van necrofiliequote:Op maandag 13 maart 2006 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
1 slimmerd heeft het toch ooit gedaan bij een aap?![]()
Sindsdien hebben we aids.
Euhm...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat AIDS afkwam van necrofilie![]()
Hoe kwam dat lijk dan aan aids?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Iedereen zich zorgen maken over vogelgriep en dan maakt Dickies (quote:Op maandag 13 maart 2006 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of het de waarheid is blijft de vraag, maar het is wel 1 van de leukere verhalen
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:33 schreef webspider het volgende:
[..]
quote:Stamboom
Zoals gezegd hebben HIV-1 en HIV-2 verschillende voorouders. Dat is mooi te zien in de stamboom (zie figuur 1). De voorouder van HIV-1 schuilde in de chimpansee, die van HIV-2 in een zwarte mangabey (een meerkatsoort). De zwarte vertakkingen geven de evolutie aan van SIV in zijn gastheer. SIVcpz is het virus dat afkomstig is van chimpansees (cpz komt van het Engelse chimpanzee). SIVsm is afkomstig van de zwarte mangabey (sm komt van het Engelse sooty mangabey). De rode vertakkingen geven de evolutie aan in de mens. De meest verwante virussen staan in tweetallen onder elkaar en worden verbonden door hun gemeenschappelijke voorouder. Dit is te zien als een ‘oogje’. De stamboom laat zien welke HIV-typen verwant zijn aan de bijbehorende SIV-neefjes en -nichtjes. Te zien is dat HIV-1 in drie groepen uiteenvalt. Te weten: HIV-1 O, HIV-1 N en HIV-1 M. HIV-2 valt in 6 groepen uiteen (A t/m F). De pijlen laten de overdracht van het virus van aap naar mens zien. Met andere woorden: wanneer SIV in HIV veranderde. In het verleden is er dus wel 7 keer een overdracht geweest van aap naar mens.
Het leent zich natuurlijk wel voor het zijn van een broodje Aapquote:Op maandag 13 maart 2006 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of het de waarheid is blijft de vraag, maar het is wel 1 van de leukere verhalen
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het leent zich natuurlijk wel voor het zijn van een broodje Aap.
danwel een sandwich Aap voor de visualiserende medemens
Misschien moet ik iets minder films kijkenquote:
Kijk AirwiN, Godt kan het ookquote:
Dit is niet gerelateerd aan online pr0n neem ik aan?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
*terug van een netwerk uitruk affaire..*
Altijd makkelijk, mensen met een plattegrond op de onderrug!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:37 schreef nixxx het volgende:
NSFW
And now for something completely different![]()
![]()
hij wilde ergens op zijn lichaam pindakaas smeren om daarna door een hond gelikt te wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Leeg likken? Zat ie vol dan?
*terug van een netwerk uitruk affaire..*
de tong van die golden retriever wel te verstaanquote:
Dan wordt het de hoogste tijd voor hem om een hobby beurs te gaan bezoeken om inspiratie op te doen..quote:Op maandag 13 maart 2006 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij wilde ergens op zijn lichaam pindakaas smeren om daarna door een hond gelikt te worden
lekker ruw.. (anti-inkoppertje: ben wel eens in het gezicht gelikt..)quote:Op maandag 13 maart 2006 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tong van die golden retriever wel te verstaan
dat zeg je nu...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
lekker ruw.. (anti-inkoppertje: ben wel eens in het gezicht gelikt..)![]()
Dikke tong, krappe kont...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tong van die golden retriever wel te verstaan
wat weet jij nu weer van Nixxxus kont???quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef Ynske het volgende:
wat weet jij nu weer van Nixxxus kont???
weet jij veel wat hij er al allemaal in gestopt heeft
quote:
in de abortuskliniek ?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar is ie eigenlijk? Dit soort onderwerpen moet hem toch enorm aanspreken?
Nee.. dat ie dat niet weetquote:
Lurker! of kwam je weer net "toevallig" even kijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik dat zou weten?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat Godt alwetend is.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik dat zou weten?![]()
god heeft geen zorgplicht?quote:
Misschien heeft Joey zich wel ingeschreven bij de concurrent, weet jij veel?quote:
Ow.. fuck...quote:
Ik lurk niet, ik post!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:53 schreef nixxx het volgende:
Lurker! of kwam je weer net "toevallig" even kijken
Ik hou het niet zo bijquote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien heeft Joey zich wel ingeschreven bij de concurrent, weet jij veel?
quote:
Ik blijf niet bezig.quote:
Schattig popjequote:
hier schreven ze het niet af de afgelopen 2 maanden, omdat ze probs hadden, of je t zelf over wilde makenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik hou het niet zo bij
maar was wel vervelend dat mijn zorgverekeraar de premie voor twee maanden afschreef..
Maar nu een collectieve verzekering bij dezelfde verzekeraar.. dus als het goed is krijg ik teveel betaalde premie dan weer terug... toch maar eens in de gaten gaan houden..
Knip-knipquote:Op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
Ik blijf niet bezig.
Mijn verantwoordelijkheid houd ergens op.
Ik denk dat de kans groter is dat ik Osama kan leren dat amerikanen best lief zijn, dan dat ik joey het ga afleren om vrouwen zwanger te maken.
Osama weet dat al. Amerikanen hebben tenslotte het merendeel van zijn organisatie helpen financiërenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
Ik denk dat de kans groter is dat ik Osama kan leren dat amerikanen best lief zijn
^^quote:Op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Osama weet dat al. Amerikanen hebben tenslotte het merendeel van zijn organisatie helpen financiëren.
>TRUquote:Op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Osama weet dat al. Amerikanen hebben tenslotte het merendeel van zijn organisatie helpen financiëren.
Toch jammer!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef vibri het volgende:
^..^..^..^....^....^...^.........^..........^............................................................................................................
flatliner...
* vibri is niet meer...
Zij was een prettige ananas om mee te werken... 'werken'quote:Op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef vibri het volgende:
^..^..^..^....^....^...^.........^..........^............................................................................................................
flatliner...
* vibri is niet meer...
Want MissMSX komt weer terug??quote:Op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef vibri het volgende:
flatliner...
* vibri is niet meer...
Ik weetnix van Nixxx zijn kont (yey!) Ik weet genoeg van een Golden retrever tong..(kom maar op met die inkoppertjes..ik heb mijn koffie gehad.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat weet jij nu weer van Nixxxus kont???
weet jij veel wat hij er al allemaal in gestopt heeft
goed ingelikt dusquote:Op maandag 13 maart 2006 14:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik weetnix van Nixxx zijn kont (yey!) Ik weet genoeg van een Golden retrever tong..(kom maar op met die inkoppertjes..ik heb mijn koffie gehad..)
Daar laat ik me niet over uit tegenover een IND medewerkster zonder dat er iets tegenover staatquote:
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zij was een prettige ananas om mee te werken... 'werken'
Neen, ik ben net dood neergevallen op m'n werk... ik trek 't niet meerquote:
*reanimatie-module geslaagd*quote:Op maandag 13 maart 2006 14:25 schreef vibri het volgende:
[..]
[..]
[..]
Neen, ik ben net dood neergevallen op m'n werk... ik trek 't niet meer
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:25 schreef vibri het volgende:
Neen, ik ben net dood neergevallen op m'n werk... ik trek 't niet meer
ach noem het wat je wilt... als je maar genoten hebtquote:Op maandag 13 maart 2006 14:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Goed afgelebberd zeg maar..(dankzij de lebberrador van mijn zus..)
Ik heb zo mijn vermoedens gezien de periode dat jij hier naartoe gekomen bent...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:24 schreef MoChe het volgende:
Daar laat ik me niet over uit tegenover een IND medewerkster zonder dat er iets tegenover staat![]()
![]()
![]()
jammer hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 14:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vermoedens gezien de periode dat jij hier naartoe gekomen bent...
Maar gezien je Nederlanderschap is er nu niets meer aan te doen, dus je kunt het me gerust vertellen hoor!
Je weet dat als je een EEG of ECG van een ananas maakt dat een flatline het voorspelde resultaat is, toch?quote:
je krijgt nu je lichaamsbeweging op een andere manier?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef vibri het volgende:
[..]
2,5 uur en dan eigenlijk sporten, maar daar ga ik me stoppen
dat duurde lang...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:42 schreef JoeyT het volgende:
En?
Dat zijn de betere lyrics...quote:
Voor eventjes maar... Moet ook gaan sporten. Word een dikzak op deze manierquote:
AH he... Gooien nooit genoeg kassa's openquote:Op maandag 13 maart 2006 14:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat duurde lang...
was er zo'n lange wachtrij?
Nou... vooruit dan maar! Ben wel erg blij dat je er eventjes was...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:47 schreef JoeyT het volgende:
Voor eventjes maar... Moet ook gaan sporten. Word een dikzak op deze manier![]()
M'n conditie is met sprongen vooruit gegaanquote:Op maandag 13 maart 2006 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
je krijgt nu je lichaamsbeweging op een andere manier?
* nixxx draait U2 voor vibri : Some days are better than others
Graag gedaanquote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef vibri het volgende:
[..]
M'n conditie is met sprongen vooruit gegaan
Dankjewel
Ik ben blij dat ik je tieten weer ff heb mogen aanschouwenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan maar! Ben wel erg blij dat je er eventjes was...
Je weet: ik laat jou graag mijn tieten aanschouwen!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je tieten weer ff heb mogen aanschouwen![]()
fotoquote:Op maandag 13 maart 2006 14:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je weet: ik laat jou graag mijn tieten aanschouwen!![]()
Dat haalt het niet bij de live experiencequote:
Ik geniet altijd van het contact wat ik met die hond heb. Erg lief beest met heel veel caracter.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach noem het wat je wilt... als je maar genoten hebt
For my eyes onlyquote:
zolang ie je dus maar likt...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van het contact wat ik met die hond heb. Erg lief beest met heel veel caracter.
quote:
blijkbaar niet dusquote:Op maandag 13 maart 2006 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat haalt het niet bij de live experience.
Hmm, Ynske...dat gaat de verkeerde kant op (of juist de goede, net hoe je er tegen aankijktquote:
zijn dus? waar zit dat nou weerquote:
Live is voor hem porno op de PCquote:
ach, ben alleen maar bezig om de maandag iets draaglijker te maken....quote:Op maandag 13 maart 2006 15:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hmm, Ynske...dat gaat de verkeerde kant op (of juist de goede, net hoe je er tegen aankijkt)
Maar foto's plaatsten mag altijd..
aaaah jouw vrouwen moeten gold hair hebben...quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:09 schreef Private_Part_Sir het volgende:
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Live Life Lieffie_ is voor hem porno op de PC
Das iets wat je me in de mond legt.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah jouw vrouwen moeten gold hair hebben...
* Ynske voldoet niet aan de eisen![]()
neeeeee niet weerquote:
niet de bedoeling dat Yns "iets" in jouw mond legt.. dat moet andersom!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das iets wat je me in de mond legt.
Over het algemeen heb ik de eis: 'als ze maar haar hebben..'. Niet dat mijn vorige vriending een 'boldie' was..hehe
ahum...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:11 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Das iets wat je me in de mond legt.
Over het algemeen heb ik de eis: 'als ze maar haar hebben..'. Niet dat mijn vorige vriending een 'boldie' was..hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |