Misschien moet ik iets minder films kijkenquote:
Kijk AirwiN, Godt kan het ookquote:
Dit is niet gerelateerd aan online pr0n neem ik aan?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
*terug van een netwerk uitruk affaire..*
Altijd makkelijk, mensen met een plattegrond op de onderrug!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:37 schreef nixxx het volgende:
NSFW
And now for something completely different![]()
![]()
hij wilde ergens op zijn lichaam pindakaas smeren om daarna door een hond gelikt te wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:40 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Leeg likken? Zat ie vol dan?
*terug van een netwerk uitruk affaire..*
de tong van die golden retriever wel te verstaanquote:
Dan wordt het de hoogste tijd voor hem om een hobby beurs te gaan bezoeken om inspiratie op te doen..quote:Op maandag 13 maart 2006 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij wilde ergens op zijn lichaam pindakaas smeren om daarna door een hond gelikt te worden
lekker ruw.. (anti-inkoppertje: ben wel eens in het gezicht gelikt..)quote:Op maandag 13 maart 2006 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tong van die golden retriever wel te verstaan
dat zeg je nu...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
lekker ruw.. (anti-inkoppertje: ben wel eens in het gezicht gelikt..)![]()
Dikke tong, krappe kont...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
de tong van die golden retriever wel te verstaan
wat weet jij nu weer van Nixxxus kont???quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef Ynske het volgende:
wat weet jij nu weer van Nixxxus kont???
weet jij veel wat hij er al allemaal in gestopt heeft
quote:
in de abortuskliniek ?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waar is ie eigenlijk? Dit soort onderwerpen moet hem toch enorm aanspreken?
Nee.. dat ie dat niet weetquote:
Lurker! of kwam je weer net "toevallig" even kijkenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik dat zou weten?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat Godt alwetend is.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik dat zou weten?![]()
god heeft geen zorgplicht?quote:
Misschien heeft Joey zich wel ingeschreven bij de concurrent, weet jij veel?quote:
Ow.. fuck...quote:
Ik lurk niet, ik post!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:53 schreef nixxx het volgende:
Lurker! of kwam je weer net "toevallig" even kijken
Ik hou het niet zo bijquote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien heeft Joey zich wel ingeschreven bij de concurrent, weet jij veel?
quote:
Ik blijf niet bezig.quote:
Schattig popjequote:
hier schreven ze het niet af de afgelopen 2 maanden, omdat ze probs hadden, of je t zelf over wilde makenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik hou het niet zo bij
maar was wel vervelend dat mijn zorgverekeraar de premie voor twee maanden afschreef..
Maar nu een collectieve verzekering bij dezelfde verzekeraar.. dus als het goed is krijg ik teveel betaalde premie dan weer terug... toch maar eens in de gaten gaan houden..
Knip-knipquote:Op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
Ik blijf niet bezig.
Mijn verantwoordelijkheid houd ergens op.
Ik denk dat de kans groter is dat ik Osama kan leren dat amerikanen best lief zijn, dan dat ik joey het ga afleren om vrouwen zwanger te maken.
Osama weet dat al. Amerikanen hebben tenslotte het merendeel van zijn organisatie helpen financiėrenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
Ik denk dat de kans groter is dat ik Osama kan leren dat amerikanen best lief zijn
^^quote:Op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Osama weet dat al. Amerikanen hebben tenslotte het merendeel van zijn organisatie helpen financiėren.
>TRUquote:Op maandag 13 maart 2006 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Osama weet dat al. Amerikanen hebben tenslotte het merendeel van zijn organisatie helpen financiėren.
Toch jammer!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef vibri het volgende:
^..^..^..^....^....^...^.........^..........^............................................................................................................
flatliner...
* vibri is niet meer...
Zij was een prettige ananas om mee te werken... 'werken'quote:Op maandag 13 maart 2006 14:16 schreef vibri het volgende:
^..^..^..^....^....^...^.........^..........^............................................................................................................
flatliner...
* vibri is niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |