quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Als bijna-bejaarde 37-jarige () hou ik me daar verre van...
Sorry ik moest het even na rekenenquote:Geboortedatum: 1974-05-29
Toch voel je je wel thuis hequote:
Ik dacht dat je 22 wasquote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Als bijna-bejaarde 27-jarige () hou ik me daar verre van...
dat je je wilde laten leeglikkenquote:
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik moest het even na rekenen![]()
Airco aan hierquote:Op maandag 13 maart 2006 13:15 schreef Polen het volgende:
Van de zotten. Dat je begin maart met een ventilator naast je moet werken.
jaquote:
Eensch is!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:15 schreef Polen het volgende:
Van de zotten. Dat je begin maart met een ventilator naast je moet werken.
wat wil je dan in gods naam leeg laten likkenquote:
Ik heb geen uiers om mijn verstand in te stoppenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had jouw rekentalenten toch wel iets hoger ingeschat dan die van _liefie_.
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat wil je dan in gods naam leeg laten likken
dus toch je anusquote:
_lieffie_ ligt even wat minder hier ofzoquote:Op maandag 13 maart 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heeft ze ooit lekker gelegen?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
_lieffie_ ligt even wat minder hier ofzo
blijkbaar tussen de mannen beter dan tussen de vrouwen...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb geen ideequote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft ze ooit lekker gelegen?![]()
Ik was zeker even weg![]()
Laat maarquote:
Matige grappen zijn tof!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
blijkbaar tussen de mannen beter dan tussen de vrouwen...
misschien doet ze wel aan sandwitchen
Op d'r buik in ieder geval niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Zacht genoeg lijkt me.. met voldoende ondersteuning voor de nekquote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft ze ooit lekker gelegen?![]()
Ik was zeker even weg![]()
Ik geloof niet dat ik ooit een geheim heb gemaakt van mijn afkeer van _liefie_'s ondergemiddelde spelvaardigheid.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Te Zacht genoeg lijkt me.. met voldoende ondersteuning voor de nek
En wat vind je vriending daarvan?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef Dickies het volgende:
I wanna fuck a dog in the ass.
Die vraag kunnen een paar mannen hier beter beantwoorden dan ikquote:
Ik voel een TMI aankomenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:24 schreef webspider het volgende:
[..]
Die vraag kunnen een paar mannen hier beter beantwoorden dan ik![]()
Ga naar een dierenwinkelquote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef Dickies het volgende:
Laten we dan maar snel van het liefie_ onderwerp afspringenquote:
Ik vermoed dat die het "maar ik heb hem toch gekocht whehehehe"-argument niet op prijs zullen stellenquote:
Euhm... Is je liesbreuk richting je hersenen gaan dwalen?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef Dickies het volgende:
1 slimmerd heeft het toch ooit gedaan bij een aap?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die het "maar ik heb hem toch gekocht whehehehe"-argument niet op prijs zullen stellen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die het "maar ik heb hem toch gekocht whehehehe"-argument niet op prijs zullen stellen.
hersenbreukquote:Op maandag 13 maart 2006 13:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Euhm... Is je liesbreuk richting je hersenen gaan dwalen?
Ik had begrepen dat AIDS afkwam van necrofiliequote:Op maandag 13 maart 2006 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
1 slimmerd heeft het toch ooit gedaan bij een aap?![]()
Sindsdien hebben we aids.
Euhm...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat AIDS afkwam van necrofilie![]()
Hoe kwam dat lijk dan aan aids?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Iedereen zich zorgen maken over vogelgriep en dan maakt Dickies (quote:Op maandag 13 maart 2006 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of het de waarheid is blijft de vraag, maar het is wel 1 van de leukere verhalen
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:33 schreef webspider het volgende:
[..]
quote:Stamboom
Zoals gezegd hebben HIV-1 en HIV-2 verschillende voorouders. Dat is mooi te zien in de stamboom (zie figuur 1). De voorouder van HIV-1 schuilde in de chimpansee, die van HIV-2 in een zwarte mangabey (een meerkatsoort). De zwarte vertakkingen geven de evolutie aan van SIV in zijn gastheer. SIVcpz is het virus dat afkomstig is van chimpansees (cpz komt van het Engelse chimpanzee). SIVsm is afkomstig van de zwarte mangabey (sm komt van het Engelse sooty mangabey). De rode vertakkingen geven de evolutie aan in de mens. De meest verwante virussen staan in tweetallen onder elkaar en worden verbonden door hun gemeenschappelijke voorouder. Dit is te zien als een ‘oogje’. De stamboom laat zien welke HIV-typen verwant zijn aan de bijbehorende SIV-neefjes en -nichtjes. Te zien is dat HIV-1 in drie groepen uiteenvalt. Te weten: HIV-1 O, HIV-1 N en HIV-1 M. HIV-2 valt in 6 groepen uiteen (A t/m F). De pijlen laten de overdracht van het virus van aap naar mens zien. Met andere woorden: wanneer SIV in HIV veranderde. In het verleden is er dus wel 7 keer een overdracht geweest van aap naar mens.
Het leent zich natuurlijk wel voor het zijn van een broodje Aapquote:Op maandag 13 maart 2006 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of het de waarheid is blijft de vraag, maar het is wel 1 van de leukere verhalen
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het leent zich natuurlijk wel voor het zijn van een broodje Aap.
danwel een sandwich Aap voor de visualiserende medemens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |