vibri is misschien zwangerquote:Op maandag 13 maart 2006 12:53 schreef jackson het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting sturen van dit topic. Gaat veel te hard
mja.. moet ik wel een baan vinden.. zover is het nog nietquote:Op maandag 13 maart 2006 12:53 schreef vibri het volgende:
[..]
Jouw beginlevel ligt al hoger dan 't mijne
Heeft Liefie_ uiers?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik denk dat een passend woord hier 'uiers' is.
Ahhh.. dan ben ik weer helemaal bijquote:Op maandag 13 maart 2006 12:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
vibri is misschien zwanger
en verder gaat t over tieten
klaar
Wel man!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werkt niet... Als dat geen voorteken is!![]()
Ik hoor net dat Liefie_zwanger isquote:Op maandag 13 maart 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft Liefie_ uiers?
Als die zo groot zijn als die buik in die foto, moet er nodig eentje gemolken worden..![]()
mannen melk je, vrouwen lik jequote:Op maandag 13 maart 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft Liefie_ uiers?
Als die zo groot zijn als die buik in die foto, moet er nodig eentje gemolken worden..![]()
Je meldt je subtiel als vrijwilliger?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft Liefie_ uiers?
Hier niet... En krullen zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 12:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wel man!
ow en ik heb geen krullenbol meer op dit moment
Een koe is er jaloers opquote:Op maandag 13 maart 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heeft Liefie_ uiers?
Melken ok, maar zonder machine graag.. (en kom dan ook niet aan met krukje en emmer, das zo'n turn off..)quote:
Text-only?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier niet... En krullen zijn [afbeelding]
Ach, sommige dingen overkomen je gewoon terwijl je van plan was plannen te makenquote:
So true!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier niet... En krullen zijn [afbeelding]
zuigen dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Melken ok, maar zonder machine graag.. (en kom dan ook niet aan met krukje en emmer, das zo'n turn off..)![]()
Met likken help je een vrouw niet van gezwollen uiers af.
Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben. Maar dit komt wel aardig in de buurt!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Text-only?
@@@
@ o o @
@ A @
\ -- /
\-----/
Zoiets dus
Ah, dus jij bent de ASCII Shirley Temple. Ik dacht al dat je me bekend voorkwamquote:Op maandag 13 maart 2006 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben. Maar dit komt wel aardig in de buurt!
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:01 schreef AirwiN het volgende:
Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben. Maar dit komt wel aardig in de buurt!
ik zie niet helemaal wat ze aan het doen isquote:
Ik krijg allemaal vreemde visioenen over de natte dromen van ICT'ers...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent de ASCII Shirley Temple. Ik dacht al dat je me bekend voorkwam.
Ach wat maakt het ook uitquote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zie niet helemaal wat ze aan het doen is
dan heb jij waarschijnlijk de verkeerde visioenenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal vreemde visioenen over de natte dromen van ICT'ers...![]()
Er zijn er hier genoeg die mij kennen. Hoeveel zie jij het tegenspreken?quote:
Ach, het is maar net wat jij spannend vindtquote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal vreemde visioenen over de natte dromen van ICT'ers...![]()
Jij droomt over ASCII Matt Dillon?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heb jij waarschijnlijk de verkeerde visioenen
En dat zonder jouquote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
Ik zie dat we inmiddels weer geheel op niveau zijn hier?
Ik ben geen ICT'er... dus GEEN ASCII Shirley Temple...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, het is maar net wat jij spannend vindt.
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
quote:
mja.. das waarquote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn er hier genoeg die mij kennen. Hoeveel zie jij het tegenspreken?![]()
Ook bekend als de Oud-Hollandsche Stapelbank!quote:
Van PUB Scquote:Op maandag 13 maart 2006 13:05 schreef Mokster het volgende:
Die gaan niet voor niks direct naar huis na afloop...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
mja.. das waarMaar er zijn er ook die met je gaan strandwandelen
ik pak de pindakaas welquote:
ja... bellen met liefjes enzo..quote:Op maandag 13 maart 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaan niet voor niks direct naar huis na afloop...![]()
Gatverdammequote:
Sweetnessquote:
Zover ben ik dan weer niet op de hoogte. Hoe laat belde ze je dan?quote:
Je hebt mijn meel adres!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
mijn dromen zijn niet voor publicatie geschikt
niet mijn gat! wat denk je wel..quote:Op maandag 13 maart 2006 13:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Gatverdamme
laat jij je gat leeglikken door zo'n diertje
nietquote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zover ben ik dan weer niet op de hoogte. Hoe laat belde ze je dan?![]()
27!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Als bijna-bejaarde 27-jarige () hou ik me daar verre van...
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Als bijna-bejaarde 27-jarige () hou ik me daar verre van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |