Dat was een vluggertje danquote:Op maandag 13 maart 2006 12:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
t moest er een keer van komen..
Waarom moeten wij jouw moederneukende dag redden? het is maandag voor iedereen..ook voor mij, zucht..quote:Op maandag 13 maart 2006 12:07 schreef Polen het volgende:
Come to save the motherfucking day, yeah!
Heeft dat iets met je avatar te maken?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:10 schreef Mokster het volgende:
Ok, deze dan: "Freedom is the only way, yeah!"
Mijn avatar staat geheel los hiervan...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Heeft dat iets met je avatar te maken?en
![]()
Hangt los eerderquote:Op maandag 13 maart 2006 12:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn avatar staat geheel los hiervan...
I'm lovin' itquote:
een lekker strak coltruitjequote:Op maandag 13 maart 2006 12:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
![]()
(maar niet in een colltrui..)![]()
Hij doelt op een ander dingquote:
Dat wil je niet in een coltrui hebben iddquote:
nu mis ik t helemaalquote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Juist..dat ding...(was dat nou voor borstvoeding of gewoon eng?)
Ja, die twee, op borst hoogte zittende, uitstulpsels vooraan op het lichaam van het vrouwelijke geslacht.quote:
Dat wil je nergens hebbenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat wil je niet in een coltrui hebben idd
Komt doordat de mods hun gezicht hier niet meer laten zienquote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
Is het Officieel?
Dit is tegenwoordig Pub SC?
Je gaat bijna TC en Joey missen
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:31 schreef Dickies het volgende:
Straks weer m'n eerste stapjes zetten in de boze buitenwereld
2 weken binnen gezeten
Welke?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Komt doordat de mods hun gezicht hier niet meer laten zien
bobbelsquote:Op maandag 13 maart 2006 12:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja, die twee, op borst hoogte zittende, uitstulpsels vooraan op het lichaam van het vrouwelijke geslacht.en
![]()
Ik nix...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
nu mis ik t helemaal
wat wil je in gods naam met borstvoeding gaan doen?
I am getting so hot,quote:Op maandag 13 maart 2006 12:33 schreef Polen het volgende:
Het is hier goddomme loeiheet. Ik krijg de neiging me te ontkleden.
Alle!quote:
Airwin, wat heb je gedaan? Een Fok!Kid op komst?quote:
Ja, kom eens buurten. Kunnen we het direct over onze overlappende interessen hebben. *intellectueel kijkt*.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:33 schreef vibri het volgende:
[..]
I am getting so hot,
I wanna take my clothes off.
Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Airwin, wat heb je gedaan? Een Fok!Kid op komst?![]()
Binnenkort woon ik toch in de buurtquote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef Polen het volgende:
[..]
Ja, kom eens buurten. Kunnen we het direct over onze overlappende interessen hebben. *intellectueel kijkt*.
quote:
een mooie buik toegewenstquote:
aaaaah.... kunnen ze lekker zuigenquote:
Blij dat ik net gegeten heb zegquote:
Is dat mooi?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
een mooie buik toegewenst
[afbeelding]
Dat is dus NIET mooi!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moest ff goed kijken wat dit moest zijn..dacht eerst aan zo'n alien van 'Alien'...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb sowieso weinig met zwangere buikenquote:
nah zie je dit dan liever?quote:
Nee.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
Is het Officieel?
Min of meer, jaquote:Dit is tegenwoordig Pub SC?
Jouw definitie van "bijna" is duidelijk niet de mijne.quote:Je gaat bijna TC en Joey missen
Daar gaat je carrierequote:
Welke carriere hebben we het dan precies over?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Daar gaat je carriere
Of gaat Airwin gezellig thuiszitten?![]()
Ja, ergens rond 3uur ofzo..niet tijdens mijn lunch...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah zie je dit dan liever?
[afbeelding]
Tsja.. maandag... wat doe je eraan...quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:41 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja, ergens rond 3uur ofzo..niet tijdens mijn lunch...
Liefie_ van de zijkantquote:Op maandag 13 maart 2006 12:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je je carrière opgeeft mag je uiteraard niet meer in hét hoekje zittenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:41 schreef vibri het volgende:
[..]
Welke carriere hebben we het dan precies over?
quote:
Ik heb uebrhaupt al geen carrierequote:Op maandag 13 maart 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je je carrière opgeeft mag je uiteraard niet meer in hét hoekje zitten.
quote:
quote:
Waarschijnlijk..om deze te kunnen plaatsen heb je waarschijnlijk nog meer foto's ervan moeten zien.. dat zal zo rond de lunch niet zo verstandig zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus dat was de reden dat ik net ff misselijk was
Je weet dat we voor jou altijd wel een uitzondering makenquote:
quote:
Waar heb ik dat aan verdiend?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat we voor jou altijd wel een uitzondering maken.
Ze reageerde wel heel enthousiast op jouw interesse voor de BBC variant van Hitchhikers Guide...quote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef Polen het volgende:
[..]
Ja, kom eens buurten. Kunnen we het direct over onze overlappende interessen hebben. *intellectueel kijkt*.
ik ben ook heel knapquote:
knap lelijk?quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Waarschijnlijk..om deze te kunnen plaatsen heb je waarschijnlijk nog meer foto's ervan moeten zien.. dat zal zo rond de lunch niet zo verstandig zijn![]()
Had je je lunch al op?
Dat is de hele grap.quote:
Klik maar op het fotoboek icoontje.... als je durftquote:
dat ze zwanger isquote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen Liefie_ en een buik (of voor anderen, een tiet)?![]()
Troost... je bent verder dan ikquote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef vibri het volgende:
Dankje
I'm working on it, maar 't wil niet zo
Ik denk dat een passend woord hier 'uiers' is.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen Liefie_ en een buik (of voor anderen, een tiet)?![]()
Als ik zeg dat ik dat niet meer durf wordt het vast weer verkeerd opgevat zeker?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Klik maar op het fotoboek icoontje.... als je durft
Werkt niet... Als dat geen voorteken is!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Klik maar op het fotoboek icoontje.... als je durft
Of tieten!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik denk dat een passend woord hier 'uiers' is.
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze reageerde wel heel enthousiast op jouw interesse voor de BBC variant van Hitchhikers Guide...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |