Het verschilt per dag. Serieus. Het ligt volgens mij echt aan de windrichting en de luchtvochtigheid.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
er zat weinig krul in je haar vandaag!
Ik krijg ook meer krullen (lees: pluis) als het vochtig is jaquote:Op maandag 13 maart 2006 23:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Het verschilt per dag. Serieus. Het ligt volgens mij echt aan de windrichting en de luchtvochtigheid.
Een Vespa! En die rok is ook snoezigquote:
Vochtig ja, daar zal het aan liggen. Als het vandaag iets niet was, dan was het vochtig.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik krijg ook meer krullen (lees: pluis) als het vochtig is ja
Ik ging naar bed he?
met boebiedoe?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef Thisbe het volgende:
Bovendien ben ik niet vrijgezel, ik ga namelijk trouwen met Boebidoe, Godt, Diederik Duck en IR![]()
Ja hoiquote:Op maandag 13 maart 2006 23:48 schreef ma_jojo het volgende:
M'n gebruikersnaam voelt zich aangesproken.
Jojo'en, wat bedoelen we daarmee?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja hoihet is hier gezellig.. mee jojo-en
allesquote:
Lekker vaag weerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleshet topic jojo't van onder naar boven.. gewicht jojo't etc etc..
Mijn adoratie beeb!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:48 schreef ma_jojo het volgende:
M'n gebruikersnaam voelt zich aangesproken.
Dat is geheel gezond toch? Maar voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:18 schreef nozem het volgende:
Jij adoreert iedereen met tieten en een kut toch?
Er zijn op deze wereld nogal wat personen die aan beide kenmerken voldoen, maar waarbij het woord 'adoreren' zo ongeveer het laatste woord is dat in me opkomt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is geheel gezond toch? Maar voorMa_JoJo
heb ik ooit nog een speciaal topic geopent.
Me 2quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:22 schreef Anthraxx het volgende:
Bedtijd. Ik kruip mijn koude bed in (helemaal alleen)
And when i climb into an empty bed..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:22 schreef Anthraxx het volgende:
Bedtijd. Ik kruip mijn koude bed in (helemaal alleen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |