Matig, matig.quote:
kan dr ook niets aan doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Laat ze ff hun koffie drinken..je verwachtingen zijn te hoog op dit tijdstip
![]()
gooi er een schoen naar toe?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:29 schreef webspider het volgende:
Kan er iemand mijn wekker uitzetten? Hij maakt veel te veel herrie!
Mankeer je wat aan je handen? Luie donder!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:29 schreef webspider het volgende:
Kan er iemand mijn wekker uitzetten? Hij maakt veel te veel herrie!
Ha, MILFquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:30 schreef Mokster het volgende:
Goedemorgen op deze wonderschone morgen!![]()
Hij ligt benedenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
gooi er een schoen naar toe?
of een kussen. of wat dan ook?
Nee, wel wat aan mn voeten .. weet je hoe warm een bed is?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mankeer je wat aan je handen? Luie donder!![]()
Ik lig met mijn voeten altijd buiten de deken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef webspider het volgende:
[..]
[..]
Nee, wel wat aan mn voeten .. weet je hoe warm een bed is?![]()
![]()
Ik ben het inmiddels weer vergeten. Maar het roept wel herinneringen op nu je het zo zegt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:33 schreef webspider het volgende:
Nee, wel wat aan mn voeten .. weet je hoe warm een bed is?![]()
![]()
en dan zo'n lekkere deken om je heen, alles dat lekker ruikt, de warmte, heerlijk gewoonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels weer vergeten. Maar het roept wel herinneringen op nu je het zo zegt...![]()
Als ik dat doe dan hangt er binnen no time een killercat in mijn tenen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:34 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik lig met mijn voeten altijd buiten de deken..
Tip: Neem een bed dat iets langer is, en zorg ervoor dat je deken goed om op je bed ligt. Als je dan onder de 2 meter bent, past het precies!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:34 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik lig met mijn voeten altijd buiten de deken..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan hangt er binnen no time een killercat in mijn tenen...![]()
en waar is dit?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
Voor allen die niet op de vijftiende verdieping werken hier even een plaatje om de pijn te verzachten.
[afbeelding]
Ah, Den Haagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
Voor allen die niet op de vijftiende verdieping werken hier even een plaatje om de pijn te verzachten.
[afbeelding]
Geen die ik niet zelf veroorzaakt heb, maar dan kan ik er nog wel van balenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:22 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat gaat lekker..
Goedenmorgen!
Problemen?
![]()
lnv, jus, buza.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waar is dit?
en wat ben jij van Puckzzz?
Mauie stad achteâh duh duinenquote:
Dat ziet er stukken beter uit dan mijn uitzicht... Grijswijk in de ochtendzon is en blijft namelijk grijs...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
[afbeelding]
gefeliciteerdquote:
Je hebt je stewardessen pakje al aan,quote:
dat denk ik ook jahquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:56 schreef Polen het volgende:
Het heet Liv. Zal wel een meisje zijn.
Ik zie je liever als stewardess dan pilote denk ik!quote:
GMTA!quote:
quote:
quote:
jij ging die zoekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:13 schreef Polen het volgende:
Die heren blijven uit, zie ik?
Is dat geen pleonasme?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:11 schreef Ynske het volgende:
zo dan begin nu maar met de aantrekkelijke heren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |