Krijgen hier damens daar harde tepels van of vind je het zelf erg lekkerquote:
Ik vind Johnny Depp een lekkere vent, ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijgen hier damens daar harde tepels van of vind je het zelf erg lekker?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Krijgen hier damens daar harde tepels van?
Primaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:33 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik vind Johnny Depp een lekkere vent, ja.
Die gast had echt te veel tijd en te weinig hobbies..quote:
Van het type "een beetje vreemd, maar wel lekker!".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:33 schreef Polen het volgende:
Ik vind Johnny Depp een lekkere vent, ja.
Zullen wij samen een film met JD gaan kijken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Van het type "een beetje vreemd, maar wel lekker!".
Daar houd ik wel van!![]()
View from a bridgequote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:40 schreef Polen het volgende:
Voor allen die niet op de vijftiende verdieping werken hier even een plaatje om de pijn te verzachten.
[afbeelding]
Ey! Timbob is lief ja!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Die gast had echt te veel tijd en te weinig hobbies..![]()
Maar dan wel eentje waarbij het geluid synchroon loopt!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:36 schreef Polen het volgende:
Zullen wij samen een film met JD gaan kijken?.
Leid jij maar af hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:36 schreef Polen het volgende:
Ik leid uit je opmerking trouwens af dat je een harde krijgt van die twee fotootjes van die pakjeshoer, jackson?.
Hm3 bedoel je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
hmm
Jah... zonder linkje...quote:
wat ben je dan aan t doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:24 schreef jackson het volgende:
Ik heb in vanalles zin behalve werken. Ik doe dan ook vanalles behalve werk deze ochtend
- Drinkenquote:
niets dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
- Drinken
- Eten
- Fok!ken
- Msn net even.
- Collega's lastig vallen
- Naar buiten aan het kijken... de zon
Enzo
| Forum Opties | |
|---|---|