Robert! al sinds 2003 eerste jaar onder andere gebruikersnaam wel!...quote:
Bedankt BlueCurl voor het nemen van de moeite om met het net beginnen van het nieuwe seizoen de openingspost aan te passen, elke week nieuwe caps maken, de moeite doen voor het verschaffen van info etc...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef Koningin het volgende:
Die foto in de openingspost vind ik trouwens erg lelijk......beetje overdone.
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Bedankt BlueCurl voor het nemen van de moeite om met het net beginnen van het nieuwe seizoen de openingspost aan te passen, elke week nieuwe caps maken, de moeite doen voor het verschaffen van info etc...
Geen dank...
Heej! Ja goed joh.. het is nu allemaal erg stressy met school, maar het is opzich nog wel bij te houden.. Zit nu in 't 3de jaar.. nog 1,5 jaar dan moet het voorbij zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Robert! al sinds 2003 eerste jaar onder andere gebruikersnaam wel!...
oehw hoest met studeren btw? al klaar?
ennuh ga trouwens mijn site binnenkort nieuw lven in blazen. ontwerp en begin pagina is al af. ik ben enkel aan het wachten tot ik een baantje heb zodat ik een .nl domein kan betalen!
ennuh over de dood van speedleik heb er nog steeds moeite mee
Maar gelukkig voor jouw is Calleigh nog gezond en wel
Ik ben gestopt met schoolquote:Op maandag 13 maart 2006 17:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Heej! Ja goed joh.. het is nu allemaal erg stressy met school, maar het is opzich nog wel bij te houden.. Zit nu in 't 3de jaar.. nog 1,5 jaar dan moet het voorbij zijn![]()
Ja ik probeerde laatst weer ens op je site te komen, maar zonder succes.. zou ook kunnen zijn dat ik de verkeerde link ofzo had..ps: kijk eens op Uw Ruimte.. Is van een maat van me.. opzich best goedkoop.. (ook voor .nl)
De dood van speelde.. whehe.. dat je dat nog herinnert.. super.. Ryan doet het goed toch![]()
Ik las trouwens op de CSI official site dat die nieuwe lab-dame een belangrijke rol gaat spelen.. daar weet jij vast wel meer over of niet![]()
Nou! Ik hoor het wel van je wanneer de site On-Air is.. succes ermeeeee!![]()
PS: Ik heb nu ook eindelijk zo'n leuke gele rol zien te bemachtigen..
Ja, sorry, nog bedanktquote:Op zondag 12 maart 2006 20:43 schreef BlueCurl het volgende:
Dafje33... nog wat aan mijn samenvatting gehad?
neenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Marty het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de aflevering van vanavond wel wat van de Holloway zaak weg had?
bronquote:This episode was inspired by the Natalee Holloway case, which at the time of when this episode aired, is still an active case.
ik betwijfel hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:29 schreef Dafje33 het volgende:
Zou Natalee ook zo'n braaf schoolmeisje geweest zijn, net als het meisje in de afl. van gisterenavond?![]()
is het niet 1 van de nummers die onder de caps staan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:44 schreef ummagumma het volgende:
weet iemand toevallig welk nummer dat was toen ze die meid hebben gevonden?een of ander klassiek iets met een housesound erom heen...
Over twee weken word dat best erg. dat is een aflevering waarin je 3x hetzelfde gaat zien enkel vanuit een ander personage... van Calleigh, Ryan en Eric!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef Ripley het volgende:
Opvallend gisteren vond ik de andere stijl van effecten - vertragen en versnellen van beeld op maat van de muziek en zo. Wel leuk dat ze blijven aftasten
dat is nog niet bekend in nederlandquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:48 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gister pas die aflevering van dinsdag gezien.
Hoe zit dat ook alweer met dat verhaal van dat meisje met die overleden ouders?? Het werd kort aangehaald en kon me het niet meer herinneren....
quote:
your welcome!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:03 schreef rena het volgende:
[..]
JohDat dacht ik dus ook toen ik het zat te kijken
![]()
Ik vond het een beetje een saaie aflevering.
Mooie caps weer, BlueCurl!
Is hier al iets van in NL uitgezonden? Want het zegt me helemaal niets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef BlueCurl het volgende:
idem ik vnd het ook niet een super aflevering. enige wat overduidelijk werd geaakt is hoe Horatio graag haar had willen redden en dat ie het te ersoonlijk neemt. wat iets is wat doorgaat in het seizoen...
Van Prey afgelopen aflevering. Dat ie zo op de afloopt als ze daar dood ligt in die speeltuin... maar de rest zul je allemaal nog zien!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:43 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Is hier al iets van in NL uitgezonden? Want het zegt me helemaal niets.
is je gegarandeerd ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Helaas was ik vanavond niet thuis, dus we gaan de aflevering ergens anders bekijken
uhuh onschuldig uiteindelijk... na twee moorden. zelfverdedigng.. ook al vind ie dat zelf niet...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:45 schreef rena het volgende:
Ik vind het nu al een goede aflevering, vanuit het perspectief van de verdachte, heel apart om eens te zien. Ik geloof nu al dat hij het niet gedaan heeft, maar goed, CSI kennende zal er nog wel een hoop gaan gebeuren![]()
uhuh ie heeft enkel in de bajes moord gepleegd maar dat was uitzelf verdediging. maar dat vond ie zelf niet dat ie nu 1 van hun was enzo...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:46 schreef rena het volgende:
Mooie aflevering![]()
Maar hij heeft uiteindelijk toch maar 1 moord gepleegd? En een terechte vond ik ook![]()
het goede topic...quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:03 schreef dndiek het volgende:
Ik weet niet helemaal of dit het goede topic is maar is seizoen 3 al op dvd te koop? en zo niet is er al een releasedatum bekend?
Dan zal ik geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het goede topic...maar ik weet het antwoord niet precies maar in the UK komt deel 1 van s3 eind mei uit. hier is het meestal 1 tot 3 maanden later
deel twee komt eind september in de UK uit.
Ik bedoelde eigenlijk de zaak waar Horatio het even over had, met Stetler.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef BlueCurl het volgende:
idem ik vnd het ook niet een super aflevering. enige wat overduidelijk werd geaakt is hoe Horatio graag haar had willen redden en dat ie het te ersoonlijk neemt. wat iets is wat doorgaat in het seizoen...
ook dat komt nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:59 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de zaak waar Horatio het even over had, met Stetler.
Ziet er goed uit ja, net als de capsquote:
dat is indd een spoiler maar daarvoorhebben we spoiler tagsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:50 schreef Koningin het volgende:
Goeie caps, ben weer benieuwd.
Maar hoe zit het eigenlijk met het onder vuur liggen van het team? Of is dat een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door BlueCurl op 28-03-2006 09:20:47 ]
die lens staat ook onder de caps... was al bekendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
De lens van Yvette ligt uitgedroogd op de PD, maar wanneer deze later bij het verhoor teruggehaald wordt op foto, zie je de lens in originele vorm (bevochtigd).. jaja.. scherp
Ik kijk nu al uit naar de crossover van over 2 weken.. ik snap alleen niet dat er nu een 2de crossover komt.. Ik kan me herinneren dat er al 1 zaak geweest is waarbij MIAMI en NEW YORK samengewerkt hebben..
dat was de introductie van CSI New York, erg leuke aflevering geweestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de crossover van over 2 weken.. ik snap alleen niet dat er nu een 2de crossover komt.. Ik kan me herinneren dat er al 1 zaak geweest is waarbij MIAMI en NEW YORK samengewerkt hebben..
Eigenlijk zou de fan maar op 1 manier echt gek gemaakt kunnen worden.. LASVEGAS, MIAMI & NEW YORK in een zaak samenwerkend geregiseerd door Quentin Tarantino & Jerry Bruckheimer..
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
volgende week word Horatio verdacht van moord
jajahh, gaat lekker daarso met het teamquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
OKquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zal zo snel mogelijk caps maken voor deze aflevering ok?
Klopt ja, ik zag het in de promo.. Het valt me op dat Tripp een veel actievere rol gekregen heeft de afgelopen afleveringen.. (en de volgende week al helemaal haha)quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
IJsselcollegequote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:51 schreef Merkie het volgende:
Whehe, BlueCurl, ik zit op jouw oude middelbare school nu (nog 2 maandjes). Was ff je stie aan het doorlezen
.
Nou, dan weet ik nu al: Hij heeft het niet gedaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
bij deze!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
ik had niet eens door dat er alweer een deel 10 was
jah! om mij nog meer geld te ontnemenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:47 schreef Merkie het volgende:
Ik had gelezen dat die cross-over ook apart op DVD uitkomt. Leuk!
ik ook. zeker om niet teveel te spoileren en dat gaat best lastig zijn denk ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:28 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben overigens heel benieuwd hoe jij 4.8 gaat cappen BlueCurl!![]()
nailed.. enkel de naam zou genoeg moeten zeggenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:41 schreef carmiie het volgende:
welke is 4.8 ? misschien heb ik em op mn pc staan
oohja, die heb ik, die is leukquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nailed.. enkel de naam zou genoeg moeten zeggen
Dat is jammerquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:27 schreef Merkie het volgende:
Argh, dacht dat het 21.30 begon, niet dus. Bah.
herkenbaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:53 schreef Merkie het volgende:
Wanneer komen de DVD's van seizoen 3? Geloof dat ik het al een keer gevraagd had, maar kan het niet meer vinden en ben het antwoord vergeten
. Hopelijk wel snel, want er resteren nog maar 3 afleveringen van seizoen 2.
Ik vroeg het me ook al af, maar het zegt me helemaal niks!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering!!.. kan me alleen niet meer herinneren waarom die Rechter zo focked op tegen H is.. (wat is er in " 't verleden" gebeurd..)
tuurlijk weet ik dat. 3.10 After the fall.. met die dvd die word gejat met daarop een sex video/moord video (snuff film) van die rechter en een hoer. die hoer word begraven in de glades het hulpje van de rechter had gekotst en door de grondsoort was alles nog intact. Was 1 van de eerste zaken met Ryan. Die dat lachgas vond omdat hij ook OCD is. Daar arresteerde Horatio die rechter maar voordat zijn hele zaak voor zou komen zou nog wel aantal jaren duurde en in die jaren zou hij Horatio zwart maken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af, maar het zegt me helemaal niks!![]()
BlueCurl? Jij weet het misschien?
Morgen komen de caps al van het eerste gedeelte van de cross-over... Ze zijn al klaar. De caps van NY gedeelte zal ik ook maken maar die moet ik nog maken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef rena het volgende:
Volgende week de crossover, ziet er goed uit het voorfilmpje![]()
Ze kent echt alle afleveringen vanbuiten, daar kan je haar alles over vragenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af, maar het zegt me helemaal niks!![]()
BlueCurl? Jij weet het misschien?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze kent echt alle afleveringen vanbuiten, daar kan je haar alles over vragen
ik vind het een toffe rol enkel de redenen achter zijn acties die nog nader worden uitgelegd een keer vind ik echt zo slecht verzonnen door de schrijvers... maar voor de rest gewoon leuk hoe die ze dwars zit maar niet kan pakken maar toch tof blijft. en die acteur, david lee smith, speelt zijn rol gewoon goed!quote:
ik begin het nu erg minder te vinden. maar dat komt doordat Horatio een mega erge foute relatie aangaat met iemand verder in het seizoen waar ik voor de rest niks over ga zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:25 schreef rena het volgende:
Ja, ik vind het ook knap als een acteur emoties kan opwekken bij mensen, de meeste kunnen dat niet. En agressie is ook een emotie toch?
![]()
Ik vind CSI Miami weer leukIk heb het een tijdje minder gevonden, maar met het nieuwe seizoen heb ik het weer helemaal te pakken
![]()
Opvolging van Resden's zaak komt terug in afleverig 4.15 of de zaak daar wel of niet word gesloten zie je dan welquote:Op woensdag 5 april 2006 08:34 schreef Koningin het volgende:
Vreemde aflevering, er zat veel in.
Vervolg Resden is natuurlijk onbekend.
Delko aan de drugs?? Nooit gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerende afbeeldingen:
[ 1 | 2 | 3 ]
Muziek
"Madonna" met "Hang up" (Aan het begin van de aflevering)
Enjoy!
Coole picsquote:Op woensdag 5 april 2006 12:11 schreef rena het volgende:
BlueCurl, ik hou van je![]()
Mac & Horatio lijken me echt een geweldig teamBen de vorige crossover alweer een beetje vergeten en toen kende we Mac en zo nog niet zo goed natuurlijk
![]()
enkel H en Catherine liepen wel maar voor de rest ging het gewoon niet. mss het ontbreken van de actie van LV omdat Miami ook PD is... maar Grissom en H is zoiezo geen combi lijkt mequote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
H en Mac werkt ook goed samen hoor, iig beter dan met heel het Las Vegas team iig. Die samenwerking klikte helemaal niet had ik het idee.
quote:Op maandag 10 april 2006 00:01 schreef BlueCurl het volgende:
hebben we er al zin in? in de crossover?
Gaat iemand 'm nog kopen? Het lijkt mij dat je beide seizoenen moet kopen om de dubbele aflevering te zien, nu is daar die ene DVD voor. En het staat wel aardig in de collectie (:W naar centjes).quote:Op donderdag 6 april 2006 18:38 schreef Merkie het volgende:
Daar komt de DVD wel van uit deze maand.
ik zou eens moeten kijken wanneer dat ding in de winkel komtquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:03 schreef ummagumma het volgende:
ik heb die crossover gedownload...moet zeggen dat ie erg spannend is.
En toch koop ik hem tzt wel, hoort bij de verzameling.
Dat soort dingen vallen me vaker op; terug kerende karakters maar ook terug kerende acteurs. Er zijn veel karakters an acteurs die rollen spelen in meerdere CSI afleveringen.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef Merkie het volgende:
Wel gek dat die psychiater in in Manhattan Manhunt al eerder een rol had in CSI: Miami.
Miami en NY vind ik persoonlijk veel leuker om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef Dromer het volgende:
CSI: Miami => overacting en vaak rammelende verhaaltjes
CSI: New York => beter
CSI: Las Vegas => toch de beste van de drie
Iedereen kan schuldig worden geacht, tenzij het bewijs anders uitwijst.. besides.. what are you complaining about, it's just the way it goes... even in real lifequote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef Merkie het volgende:
Wel stom dat ze altijd tegen verdachten een houding aannemen dat ze er iets mee te maken. Die mediemagnaat in die crossover bijvoorbeeld, hij had helemaal niks te maken met de moord en toch benaderen ze hem elke keer alsof hij een doorgedraaide crimineel is. Terwijl het juist ZIJN vrouw is die is vermoord. Irritant
.
Jaja, het spoilervrij cappen bleek gewoon te moeilijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef BlueCurl het volgende:
oops door alle paasgekte wat vergetensorry!
ik wilde hem juist cappenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Jaja, het spoilervrij cappen bleek gewoon te moeilijk![]()
omdat er al drie seizoenen op dvd zijn verschenen in amerikaquote:Op woensdag 19 april 2006 15:05 schreef Merkie het volgende:
Waarom zijn de eerste 3 DVD's van seizoen 3 al downloadbaar?
Het is de Nederlandse box. Met NL-ondertiteling dus.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omdat er al drie seizoenen op dvd zijn verschenen in amerika
uitgelekte dvd, kan van alles zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 15:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is de Nederlandse box. Met NL-ondertiteling dus.
Het is gewoon een 1:1-kopie van een retail-DVD. Misschien komt 'ie toch eerder uit. Zou wel raar zijn als hij pas in augustus in de winkels komt maar nu al klaar isquote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uitgelekte dvd, kan van alles zijn
of met losse ondertitels iemand die amerikaanse dvd heeft geript en dan ondertitels zelf heeft vertaald etc.
ik heb geen idee. maar het schijnt wel vaker voor te komen in het illegale wereldje... soms van dvd's die al "bijna" klaar zijn maar nog kleine dingen aan veranderd moet wordenenzo. van die test versies...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is gewoon een 1:1-kopie van een retail-DVD. Misschien komt 'ie toch eerder uit. Zou wel raar zijn als hij pas in augustus in de winkels komt maar nu al klaar is.
hehe hebben ze zo delko-time vertaaldquote:
whaa bedoel je?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik zeg.. opnemen in de film-van-Dale![]()
Mja, in NL zou je het eerder over "directietijden" hebben, maar vond de vertaling verder wel ok. Er zijn films die er slechter vanaf komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ik vond dit echt een hele matige en voorspelbare aflevering.. echter heb ik nu wel super zin in de komende afleveringenMiami blijft de slechtste... teveel zaken die te maken hebben met de teammembers zelf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'toevallig' een bankoverval als hij in de bank is.. yeah right.
I am just a dreamer, but you are just a dream
tot nooitquote:Op woensdag 26 april 2006 08:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Miami blijft de slechtste... teveel zaken die te maken hebben met de teammembers zelf...
'toevallig' een bankoverval als hij in de bank is.. yeah right.![]()
ik vind hem wel goed ik ben alleen tegen het principequote:Op woensdag 26 april 2006 08:26 schreef Koningin het volgende:
Ik ga hem vanavond kijken.
Maar ik begrijp dat het niet de beste aflevering is
De vooroordelen vond ik nog niet zo erg. Dat het totaal niet realistisch is, was wel erg duidelijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:11 schreef Rahl het volgende:
ik als gamer vind deze aflevering echt te lame
even lekker alle vooroordelen bevestigen
niet van miami. wel van las vegas...????quote:Op woensdag 26 april 2006 10:31 schreef Jump het volgende:
Is er ergens een CSI Miami aflevering waarin er een clown doodgaat ofzo?
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:50 schreef Dafje33 het volgende:
Maar hoorden jullie ook dat er volgens Delko net salaris was gestort, maar dat hij geen geld kon opnemen? Hoort dit bij de "problemen" die hij heeft?
Ook goedquote:Op woensdag 26 april 2006 11:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet van miami. wel van las vegas...????
dat vond ik ook toen ik hem voor het eerst zagquote:Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef Toeps het volgende:
Wat een fout stukje, met die rode HUMMER.
Nee.. jou zal ik nooit zien.quote:
tuurlijk mag het wel! maar het is 99,9% van de keren iemand die 1x een post maakt van hoe slecht ze csi: miami vinden en daarna zie je ze nooit meer terug... vandaar mijn reactiequote:Op woensdag 26 april 2006 11:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee.. jou zal ik nooit zien.
Als je in dit topic bedoelt: Negatieve reacties mogen toch ook gegeven worden.. daar is een discussieforum ook voor. En dit is ook niet per se als juichtopic bedoeld...
Verder.. ik blijf af en toe kijken in de hoop dat het wat beter wordt.. maar word steeds teleurgesteld door de ongeloofwaardige verhalen, de overacting (vooral van die rooie horatio) en niet kloppende zaken...
De andere CSI's zijn ook niet perfect (het blijven tenslotte tv-series) maar doorgaans wel stukken beter..
Allemaal mijn opinie uiteraard.. die ik hopelijk nog wel mag spuien.. (aangezien ik het zelfs tracht te onderbouwen)
volgens mij klopt de beschrijving niet helemaal, maar ach, het idee is duidelijkquote:Een drugsbaron wordt neergeschoten in zijn Coconut Grove huisje. Er wordt een verdachte aangehouden die heroïne verkoopt aan Delko. Toch blijkt de zaak iets gecompliceerder dan aanvankelijk werd vermoed door het team van CSI. Wanneer Horatio op zoek gaat naar meer bewijsmateriaal, wordt de zaak te persoonlijk.
oh ja graagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:30 schreef BlueCurl het volgende:
mwa spannend niet echt wel leuk als je van de persoonlijke zut houd in de serie
en dat zijn???quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:17 schreef ummagumma het volgende:
Ik heb al 3 verdachten die de mol kunnen zijn binnen het team![]()
Voor de rest leuke aflevering geweest.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
en even wat hele ERGE SPOILERS voor het einde van het seizoen...mijn gok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
en even wat hele ERGE SPOILERS voor het einde van het seizoen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begin nu weer verder te gaan met het geven van erge spoilers... dus wees gewaarschuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach jah, the looks maken een groot gedeelte goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:19 schreef BlueCurl het volgende:
En die Eva La Rue mag mss wel een babe zijn maar ik vind der erg tegenvallen qua acteren![]()
O wat moeilijk om niet te kijken![]()
![]()
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
http://www.miamidade.gov/(...)neInvestigations.asp
http://www.miamidade.gov/(...)/Bureau_CrimeLab.asp
whehehejajah ik heb geen leven
![]()
![]()
Dat is wel een heel andere Horatio zeg![]()
And you know I might
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef Dromer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staat onder de capsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
trouwens nog iets.. wat waren de goofs van de afgelopen aflevering?![]()
![]()
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..quote:Bloopers
Niks bekend
Even iets anders.. ik wil de spoilers niet lezen.. en na het zien van dit plaatje al helemaal niet meer..
oh ja.. nog even een plaatje om van te genieten![]()
![]()
dat van die killer secret ging over aflevering 4.1 maar die is allang geweest. dat horatio in dat biechthokkie zat of hoe dat ook mag heten.... maar daar zijn ze amper op doorgegaan zoals je heb gemerkt terwijl het wel de openings zin was van dit seizoenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..
Even iets anders.. ik wil de spoilers niet lezen.. en na het zien van dit plaatje al helemaal niet meer..
[afbeelding]
oh ja.. nog even een plaatje om van te genieten
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..
[afbeelding]
En waarom plaats je hem dan hier? Om het voor ons ook te bederven![]()
?
Maar goed dat ik net las dat het geen spoiler meer is.And you know I might
Njaaa zeg.. dat plaatje is geen spoiler.. dat plaatje is een teaser.. de spoilers hoe ze hier staan verraden volgens mij alles van de komende series al..
Dit was gewoon een teaser-plaatje![]()
![]()
![]()
Ah zo. Er stond ook een
smilie bij
And you know I might
die spoilers van mij gaan indd over de laatste 3 afleveringen van het seizoenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Njaaa zeg.. dat plaatje is geen spoiler.. dat plaatje is een teaser.. de spoilers hoe ze hier staan verraden volgens mij alles van de komende series al..
Dit was gewoon een teaser-plaatjemaar daarom staan ze ook tussen de spoiler tags
![]()
![]()
vanavond zet ik de caps online voor de aflevering van morgen aaf.. mss vanmiddag al maar denk het niet. moet verplicht shoppen vandaag![]()
![]()
Seizoen 4 Aflevering 10: Payback
Dinsdag 9 mei 2006 op RTL5 om 20:30
Een man die al 6 jaar in de gevangenis zit voor verkrachting wordt door de nieuwe en huidige technologie onschuldig verklaart. Horatio die toen vol overtuiging de man achter tralies heeft gezet moet plots de zaak heropenen en de juiste dader zien te vinden. Ondertussen krijgt Alexx te maken met een slachtoffer dat door een medische fout om het leven is gekomen. Eric helpt Alexx om de zaak op te lossen.
Blooper
Als Calleigh bij de vriend aankomt in de haven kun je het registratienummer zien van de boot. Dat begint met CF dat houd in dat de boot in Californie is geregristeerd en niet in Miami. Dit sinds de CSI: Miami in Californie op film word gezet.
Muziek
Geen muziek( bekend)
Overige dingen
Een echte aflevering voor Natalia Boa Vista fans
Enjoy!![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef BlueCurl het volgende:
Seizoen 4 Aflevering 10: Payback
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:14 schreef rena het volgende:
[..]
een niet teveel terug spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door BlueCurl op 08-05-2006 19:49:19 ]![]()
ik hoop dat je mening anders is als de mijne na het kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:56 schreef Koningin het volgende:
OK, ik ben weer nieuwsgierig gemaakt door de caps
Vanavond opnemen!![]()
![]()
Hoezo? Is het geen leuke aflevering?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik hoop dat je mening anders is als de mijne na het kijken![]()
Verhaallijn is wel leuk opzich. Maar wel ietswat voorspelbaar. Daarnaast word er door de gastrollen niet echt goed geacteerd vind ik... Maar wel gewoon een leuk uurtje entertainment hoor! Zeker een bepaald gesprek tussen Eric en Natalia.... En het einde is ook wel een sterk einde.quote:![]()
Calleigh was leuk voor even.. was ik na 1 seizoen eigenlijk al weer op uitgekeken.. toen was het Yelina.. maar goed.. die is weg.. dus nu maken we er maar Natalia van![]()
![]()
Yelina niet een beetje oudquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Calleigh was leuk voor even.. was ik na 1 seizoen eigenlijk al weer op uitgekeken.. toen was het Yelina.. maar goed.. die is weg.. dus nu maken we er maar Natalia van?
![]()
en een voorbeeld van TE juistquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef Koningin het volgende:
Calleigh is zo braaf.....![]()
![]()
haha george clooney vind ik niet superquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ach.. moet kunnen op z'n tijd.. jij zegt toch ook geen nee tegen George Clooney![]()
Als je nou Horatio neemt ga ik twijfelen hoor
maar dan liever speedle![]()
![]()
Ik vind Calleigh wel leuk, ze heeft iets liefs over zich.![]()
Ik vond het een goede aflevering, met een aardige twist in het verhaal
And you know I might
Jaah.. Ik mis Speedlequote:
Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Jaah.. Ik mis Speedle [afbeelding]jeej nog een speedle fan
eindelijk
ipv al die schone dames gasten en horatio kwijlers
![]()
![]()
nou nou nou.. zo kan ie wel weer dames
Vond het een vette aflevering, maar op een of andere manier krijg ik het gevoel dat Natalia de mol is.. weet ook niet waarom..
Ik miste trouwens wel iets bij het begin (voor de tune).. ik had verwacht dat ie zo zou gaan..
Valerie - If he didn't raped me, then who did?
Horatio - That's *zet zonnebril op* what i'm gonna find out
Zou toch meer een CSI:MIAMI begin geweest zijn![]()
![]()
Neeeh... geen moeite mee dat ie weg is.. Ryan had er wat mij betreft vanaf het begin al wel in mogen zittenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Jaah.. Ik mis Speedle [afbeelding]![]()
![]()
mwa vond hem wel aardig.
Natalia is dus de mol wat ik in een van mn eerdere posts al voorspeld heb....maar goed je weet maar nooit bij CSI
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play![]()
na iets meer van het seizoen te hebben gezien denk ik niet dat Natalia de mol isMaar ik kan het nogsteeds fout hebben aangezien er nog twists kunnen komen in de laatste twee afleveringen van dit seizoen
Speedle mis ik enorm. Vooral de dialogen zo met Eric en zijn droogkloot opmerkingen... Was grappig gewoon. Ryan heeft afgelopen maandag in amerika voor mijn doen eindelijk zijn eerste goede aflevering gedaan. Maar ik zou hem niet missen als die weg zou zijnNatalia zou ik overigens ook niet missen
![]()
![]()
hahaha.. okeej.. eigenlijk zou het team dus gewoon ryan en natalia erbij moeten hebben.. dan zou het team wel lekker groot zijn..
Horatio (teamleader)
Calleigh (ballistics)
Eric (investigator)
Tim (investigator)
Ryan (investigator)
Natalia (DNA)
Alexx (Morgue)
Frank (eeh.. ja... detective?)
Trouwens.. ik heb Valeria (DNA) paar afleveringen al niet meer gezien, en zag gisteren dat de tests bij Natalia gedaan worden.. Is Valeria uit de serie geschreven?![]()
Horatioquote:Op woensdag 10 mei 2006 11:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hahaha.. okeej.. eigenlijk zou het team dus gewoon ryan en natalia erbij moeten hebben.. dan zou het team wel lekker groot zijn..
Horatio (teamleader)
Calleigh (ballistics)
Eric (investigator)
Tim (investigator)
Ryan (investigator)
Natalia (DNA)
Alexx (Morgue)
Frank (eeh.. ja... detective?)
Trouwens.. ik heb Valeria (DNA) paar afleveringen al niet meer gezien, en zag gisteren dat de tests bij Natalia gedaan worden.. Is Valeria uit de serie geschreven?
Megan, kan gewoon niet acteren
Calleigh
Eric
Tim
Ryan
Valera
Tyler
Dan Cooper stomme opvulling omdat tyler ineens van de aardbodem is verdwenen
Natalia stomme doos om de set verbouwing een excuus te geven
Alexx
Yelina
Frank
Stetler
zo vind ik het wel een leuk team
Valera is er nog gewoon
[ Bericht 3% gewijzigd door BlueCurl op 11-05-2006 00:02:38 ]![]()
wat die niet ontslagen omdat ze fouten gemaakt had? of is de opvolger van die persoon? of is dat een andere csi serie?quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Trouwens.. ik heb Valeria (DNA) paar afleveringen al niet meer gezien, en zag gisteren dat de tests bij Natalia gedaan worden.. Is Valeria uit de serie geschreven?![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:49 schreef BlueCurl het volgende:
Natalia Boa Vista stomme doos VERSCHIKKELIJK MOOIE DAME om de set verbouwing een excuus te geven![]()
![]()
nee ze was niet ontslagen. ze is gewoon weer terug vanaf 4.1 en die is al een tijdje gelee geweestquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef boneyard het volgende:
[..]
wat die niet ontslagen omdat ze fouten gemaakt had? of is de opvolger van die persoon? of is dat een andere csi serie?gelukkig dat ze niet weg is
vind der wel tof
![]()
![]()
eeeughh..quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik kan je niet verleiden om weer terug te gaan nar calleigh?
![]()
Nataliaaaa
![]()
![]()
Zou iemand mij nog misschien een werkende link kunnen geven met de extended ending van Urban Hellraisers? Ik heb 'm destijds gemist en bemerk nuy dat de CBS-link niet (meer) werkt. Alvast heel erg thnx!![]()
hoe vaak hebben ze extra zooi op internet gezet? volgens mij alleen met die hummer reclame, die ook nog over een mol ging jaik kan 'm ook zo snel nergens vinden, behalve op wat torrent sites, misschien moet je dat maar proberen dan.
![]()
staat ook gewoon onder de caps van de aflevering zelfin dit topic
http://www.cbs.com/primetime/csi_miami/hummer/
edit:
hij werkt indd niet meer.. wist ik ffies niet... oops. foutje. stomme cbs.. dat ze dat net ff wat langer online laten staan
maar was flash animatie dus zal niet zo snel ergens anders te vinden zijn...
[ Bericht 37% gewijzigd door BlueCurl op 11-05-2006 18:45:49 ]![]()
nee dat FLASH filmpje heb ik niet joh. stond toch op de site... d8 ik dus...quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
tsja.. misschien kan BC het op i-net zetten.. of heb je dat stukje niet Son?
pas op he... voor dat we echt de verkeerde kant opgaan!![]()
hawkes.... je zit in het verkeerde topic???quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef Rahl het volgende:
hihi, als ik hawkes was zou ik het niet kunnen weerstaan.
*hap!*
"mmm, krusty"![]()
oh shitquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hawkes.... je zit in het verkeerde topic???
sorry!![]()
Gister de aflevering van dinsdag gezien, het molgebeuren begint me langzaamaan duidelijk te worden.
Trouwens die scene met Eric en die armband was top!![]()
Haha.. inderdaad..
Maar als dat van dinsdag nog maar het begin was over het "mol" gebeuren.. damn.. dan staat het team nog aardig wat te wachtenNataliaaaaaa
![]()
![]()
over anderhalve week weet ik wie het isquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Haha.. inderdaad..
Maar als dat van dinsdag nog maar het begin was over het "mol" gebeuren.. damn.. dan staat het team nog aardig wat te wachtenNataliaaaaaa
jullie pas in november oid
![]()
![]()
wat ben je toch ontzettend cool.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:58 schreef BlueCurl het volgende:
over anderhalve week weet ik wie het isjullie pas in november oid
![]()
onwijsquote:maar heb gewoon zin in die afleveringen. maar het usa topic is behoorlijk dood aan het gaan
![]()
![]()
Geef het terug een schopje?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
onwijsmaar heb gewoon zin in die afleveringen. maar het usa topic is behoorlijk dood aan het gaan
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
WHèhè, kan je altijd proberenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en dan tegen mezelf lullen zeker? terwijl we daar precies in de leuke afl zitten
![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Forum Opties Forumhop: Hop naar: