abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35984152

CSI: Crime Scene Investigation nam in 2000 het concept van de forensische wetenschap gecombineerd met drama op de buis in beslag. Na twee jaar volop succes te hebben werd er een spin off gecreëerd die de straten in Miami een stuk veiliger moesten maken. Ook dat is een succes geworden en inmiddels is ook de tweede spin off een feit, die zich in New York afspeelt, die het ook niet slecht doet.

Met CSI: miami volg je het team van lt. Horatio Caine die met behulp van een anatoom patholoog en diverse rechercheurs die de moorden van Miami proberen op te lossen met een dosis testoron en een High-Tech laboratorium. CSI: Miami is een serie met een duidelijk "Miami" gehalte. De "ik-wil-gezien-worden", "beach & nightlife-scene" en de vele culturen die er samenwonen is goed in de serie te merken.

Seizoen 4
Hier ontdekken we veel van het verleden van Horatio. Dat verleden maken hem zoals hij nu is. Gedreven in zijn werk. Zo word hij ook een keer moordverdachte en leren we dat hij een zwart verleden in New York (achter de rug) heeft. Ook Ryan maakt het een en ander mee. Dit door een ongeval op het werk. Eric Delko krijgt ook te kampen met persoonlijke problemen. Zo verschijnt hij te vaak te laat op zijn werk en de rest van het team begint het vertrouwen in hem te verliezen. Calleigh heeft nog steeds te kampen met het feit dat John Hagen zelfmoord heeft gepleegd in haar wapen lab maar begint de kriebels weer te krijgen als de nieuwe lab tech nogal laks te werk gaat. Stetler ligt Horatio meer dwars dan nodig blijkt en nare geruchten doen zich ten ronde waardoor het moeilijk is om ook maar iemand te vertrouwen.

Uitzendingen
Amerika: Maandags op CBS om 22:00 et/pt (seizoen 4)
Nederland: Dinsdags op RTL5 om 20:30 (seizoen 4)
België: Zondag op VT4 om 20:40 (seizoen 4)

Cast
David Caruso - Lt. Haratio Caine
Kim Delaney - Det. Megan Donner
Rory Cochrane - Det. Tim Speedle
Emily Procter - Det. Calleigh Duquesne
Adam Rodrigues - Det. Eric Delko
Khandi Alexander - Alexx Woods MD
Jonathan Togo - Off. Ryan Wolfe
Sofia Milos - Det. Yelina Salas
Rex Linn - Det. Frank Tripp
Eva LaRue Callahan - Natalia Boa Vista

Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Spoilers
Er is geklaagd over spoilers... Even om je eraan te herinneren dat er een apart topic is voor het seizoen wat in Amerika op de tv is... Heb je daarnaast nog wat spoilerends te vertellen... Doe het dan wel gewoon tussen de spoilertags!

Warez request van CSI: Miami afleveringen
Dat is nog steeds niet toegestaan en dat mag je nog steeds niet op fok neerzetten! Tevens legt het praten over downloaden het topic dood. Dus waarom zou je!

En we gaan weer vrolijk verder!...

Deze Openings Post kun je hier vinden.
pi_35984168
Seizoen 4 Aflevering 3: Prey
Dinsdag 14 maart 2006 op RTL5 om 20:30

Een 18-jarige studente uit Georgia word vermist nadat ze de avond met een vriendin in een club heeft doorgebracht. Haar huurauto wordt met bloedsporen verlaten achtergelaten. Zal het team haar op tijd kunnen vinden of eindigt haar leven op brute wijze?!

Muziek: Ik heb dit zomaar van het internet en ik weet niet of het klopt
Hyper - We Control (Te horen aan het begin)
Jeff Austin Black - Save Us All (Tijdens de laatste twee minuten)
Ronnie Breezmon - Let's Get it On ()

Enjoy!
pi_35984182
CSI: Miami s04e07 is deel 1 van een dubbele aflevering. Deel 2 is s02e07 van CSI: New York. Zet dit in je agenda of op je prikbord want dan is er 2x in 1 week CSI: Miami en CSI: New York! Dit is op Dinsdag 11 april en Donderdag 13 april zoals het er nu naar uitziet!

Seizoen 4
s04e01 From the Grave
s04e02 Blood in the Water
s04e03 Prey
s04e04 48 Hours To Life
s04e05 Three-Way
s04e06 Under Suspicion
s04e07 Felony Flight (1)
s04e08 Nailed
s04e09 Urban Hellraisers
s04e10 Shattered
s04e11 Payback
s04e12 The Score
s04e13 Silencer
s04e14 Fade Out
s04e15 Skeletons
s04e16 Deviant
s04e17 Collision
s04e18 Double Jeopardy
s04e19 ...
pi_35984657
Sonjaaaa.. jij ook hier
pi_35984673
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Sonjaaaa.. jij ook hier
Robert! al sinds 2003 eerste jaar onder andere gebruikersnaam wel!...

oehw hoest met studeren btw ? al klaar?

ennuh ga trouwens mijn site binnenkort nieuw lven in blazen. ontwerp en begin pagina is al af. ik ben enkel aan het wachten tot ik een baantje heb zodat ik een .nl domein kan betalen!

ennuh over de dood van speedle ik heb er nog steeds moeite mee Maar gelukkig voor jouw is Calleigh nog gezond en wel

[ Bericht 9% gewijzigd door BlueCurl op 13-03-2006 11:09:26 ]
pi_35984846
Die foto in de openingspost vind ik trouwens erg lelijk......beetje overdone.
pi_35985368
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef Koningin het volgende:
Die foto in de openingspost vind ik trouwens erg lelijk......beetje overdone.
Bedankt BlueCurl voor het nemen van de moeite om met het net beginnen van het nieuwe seizoen de openingspost aan te passen, elke week nieuwe caps maken, de moeite doen voor het verschaffen van info etc...

Geen dank...
pi_35985804
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:30 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Bedankt BlueCurl voor het nemen van de moeite om met het net beginnen van het nieuwe seizoen de openingspost aan te passen, elke week nieuwe caps maken, de moeite doen voor het verschaffen van info etc...

Geen dank...
Voel je je aangesproken?
Ik vind de foto gewoon niet mooi, daar kun jij verder niets aan doen hoor.
pi_35987309
inderdaad, niet zo overdreven reageren, niemand dwingt je hiertoe.
pi_35995957
Weer een crossover met New York? Ik wil nog wel een crossover met Las Vegas, en een keer Las Vegas - New York, maar dat is denk ik vrijwel onmogelijk gezien de afstand tussen die 2 plaatsen

Ik vind de foto in de OP wel grappig, maar niet echt passen bij CSI.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35996129
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Robert! al sinds 2003 eerste jaar onder andere gebruikersnaam wel!...

oehw hoest met studeren btw ? al klaar?

ennuh ga trouwens mijn site binnenkort nieuw lven in blazen. ontwerp en begin pagina is al af. ik ben enkel aan het wachten tot ik een baantje heb zodat ik een .nl domein kan betalen!

ennuh over de dood van speedle ik heb er nog steeds moeite mee Maar gelukkig voor jouw is Calleigh nog gezond en wel
Heej! Ja goed joh.. het is nu allemaal erg stressy met school, maar het is opzich nog wel bij te houden.. Zit nu in 't 3de jaar.. nog 1,5 jaar dan moet het voorbij zijn

Ja ik probeerde laatst weer ens op je site te komen, maar zonder succes.. zou ook kunnen zijn dat ik de verkeerde link ofzo had.. ps: kijk eens op Uw Ruimte.. Is van een maat van me.. opzich best goedkoop.. (ook voor .nl)

De dood van speelde.. whehe.. dat je dat nog herinnert.. super.. Ryan doet het goed toch

Ik las trouwens op de CSI official site dat die nieuwe lab-dame een belangrijke rol gaat spelen.. daar weet jij vast wel meer over of niet

Nou! Ik hoor het wel van je wanneer de site On-Air is.. succes ermeeeee!

PS: Ik heb nu ook eindelijk zo'n leuke gele rol zien te bemachtigen..

[ Bericht 1% gewijzigd door CSI_MIAMI op 13-03-2006 17:25:38 (typo) ]
pi_35997858
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Heej! Ja goed joh.. het is nu allemaal erg stressy met school, maar het is opzich nog wel bij te houden.. Zit nu in 't 3de jaar.. nog 1,5 jaar dan moet het voorbij zijn

Ja ik probeerde laatst weer ens op je site te komen, maar zonder succes.. zou ook kunnen zijn dat ik de verkeerde link ofzo had.. ps: kijk eens op Uw Ruimte.. Is van een maat van me.. opzich best goedkoop.. (ook voor .nl)

De dood van speelde.. whehe.. dat je dat nog herinnert.. super.. Ryan doet het goed toch

Ik las trouwens op de CSI official site dat die nieuwe lab-dame een belangrijke rol gaat spelen.. daar weet jij vast wel meer over of niet

Nou! Ik hoor het wel van je wanneer de site On-Air is.. succes ermeeeee!

PS: Ik heb nu ook eindelijk zo'n leuke gele rol zien te bemachtigen..
Ik ben gestopt met school najah haalde het niet. Was wel toffe opleiding maar mijn chemie achterstand was te groot. Nu gaat ik via de IT opleiding naar Bio-Informatica. Maar dat begint pas na de zomervakantie weer.

Als goed is zou die link het overdag wel gewoon moeten doen.

Ryan doet het goed uhuh maar ik ben nu eenmaal een speedle fan Maar na Speed was het toch Horatio kwa favo karakters... En die krijgt in seizoen 4 genoeg aandacht dus het komt wel weer goed met me

Uhuh Natalia Boa Vista maar pas meer wat verder in het seizoen. Je hebt al kennis met der gemaakt. Als je hebt gekeken dan

Ohw zo'n crime scene tape is zo tof ik heb bijna jaar gelee me kamer verbouwd en alles der af gehaald maar moet het weer ophangen nu enkel paar kleine stukjes terug aan de muur Enkel zo voor me deur zo'n "gordijn" is er nu af, was tevaak tussen de deur komen te zitten
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:44:30 #13
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36032404
quote:
Op zondag 12 maart 2006 20:43 schreef BlueCurl het volgende:
Dafje33... nog wat aan mijn samenvatting gehad?
Ja, sorry, nog bedankt

Ben ik nou gek of niet...
Op de foto in de OP mis ik Calleigh????
(of is zij de dame links in beeld )

[ Bericht 44% gewijzigd door Dafje33 op 14-03-2006 19:50:54 ]
Pimp my Daf!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:43:30 #14
4593 Marty
Digi-babe
pi_36037457
Ben ik de enige die denkt dat de aflevering van vanavond wel wat van de Holloway zaak weg had?
Forza Juve!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:44:04 #15
125386 ummagumma
Back in Black
pi_36037490
weet iemand toevallig welk nummer dat was toen ze die meid hebben gevonden?een of ander klassiek iets met een housesound erom heen...
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:44:35 #16
125386 ummagumma
Back in Black
pi_36037514
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Marty het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de aflevering van vanavond wel wat van de Holloway zaak weg had?
neen
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
pi_36042568
dat had ik ook wel een beetje ja.
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:29:39 #18
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36045840
Zou Natalee ook zo'n braaf schoolmeisje geweest zijn, net als het meisje in de afl. van gisterenavond?
Pimp my Daf!
pi_36046095
Ah, zie je wel..
quote:
This episode was inspired by the Natalee Holloway case, which at the time of when this episode aired, is still an active case.
bron
Forza Juve!
pi_36054873
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:29 schreef Dafje33 het volgende:
Zou Natalee ook zo'n braaf schoolmeisje geweest zijn, net als het meisje in de afl. van gisterenavond?
ik betwijfel het

die van volgende week is btw enorm goed! ik ben bijna klaar met caps, verhaaltje, bloopers en muziek zut
pi_36054905
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:44 schreef ummagumma het volgende:
weet iemand toevallig welk nummer dat was toen ze die meid hebben gevonden?een of ander klassiek iets met een housesound erom heen...
is het niet 1 van de nummers die onder de caps staan?
pi_36054914
Seizoen 4 Aflevering 4: 48 Hours to Life
Dinsdag 21 maart 2006 op RTL5 om 20:30

Een jongeman rent weg voor de politie, op zijn kleren zit veel bloed van een vrouwelijk slachtoffer dat op haar boot is vermoord. Nadat Frank Tripp de jongeman ondervraagt biecht hij de moord op. Horatio twijfelt echter of de jongeman wel schuldig is en dat de bekentenis een gevolg is van Tripp zijn manier van ondervragen.

Bloopers
- Als Tobey naar de gevangenis gaat zie je hem eerst in een oranje gevangenispak en daarna weer in zijn eigen kleren en dan weer in dat zelfde oranje geval.
- Als je CPU-ventilator vast zit met papier zou je PC toch niet te warm worden. PC's van deze tijd (en dat wassie ook) hebben een beveiliging ingebouwd dat ze zichzelf uitzetten als deze te warm word. Daanaast is een CPU-ventilator niet er voor bedoeld om de harde schijf te koelen maar de CPU... Vandaar de naam CPU-ventilator

Muziek
- "The Rolling Stones" met "It Won't Take Long"

Enjoy

Ik vond dit toen ik hem zag en nu nog steeds een mega goede aflevering waar je echt de sfeer meekrijgt bij bepaalde dingen die ik nog even niet ga verklappen...
pi_36055062
Ziet er goed uit
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:12:46 #24
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_36057451
Opvallend gisteren vond ik de andere stijl van effecten - vertragen en versnellen van beeld op maat van de muziek en zo. Wel leuk dat ze blijven aftasten
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_36057575
Aflevering 5.4 gaat de 100ste aflevering zijn btw volgend jaar rond deze tijd
pi_36057634
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef Ripley het volgende:
Opvallend gisteren vond ik de andere stijl van effecten - vertragen en versnellen van beeld op maat van de muziek en zo. Wel leuk dat ze blijven aftasten
Over twee weken word dat best erg. dat is een aflevering waarin je 3x hetzelfde gaat zien enkel vanuit een ander personage... van Calleigh, Ryan en Eric!
pi_36081543
Ik heb gister pas die aflevering van dinsdag gezien.
Hoe zit dat ook alweer met dat verhaal van dat meisje met die overleden ouders?? Het werd kort aangehaald en kon me het niet meer herinneren....
pi_36081804
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 11:48 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gister pas die aflevering van dinsdag gezien.
Hoe zit dat ook alweer met dat verhaal van dat meisje met die overleden ouders?? Het werd kort aangehaald en kon me het niet meer herinneren....
dat is nog niet bekend in nederland komt over paar afleveringen
pi_36092166
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:52 schreef Marty het volgende:
Ah, zie je wel..
[..]

bron

Joh Dat dacht ik dus ook toen ik het zat te kijken
Ik vond het een beetje een saaie aflevering.

Mooie caps weer, BlueCurl!
And you know I might
pi_36092384
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:03 schreef rena het volgende:

[..]

Joh Dat dacht ik dus ook toen ik het zat te kijken
Ik vond het een beetje een saaie aflevering.

Mooie caps weer, BlueCurl!
your welcome!

idem ik vnd het ook niet een super aflevering. enige wat overduidelijk werd geaakt is hoe Horatio graag haar had willen redden en dat ie het te ersoonlijk neemt. wat iets is wat doorgaat in het seizoen...
  zaterdag 18 maart 2006 @ 10:43:47 #31
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36137314
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef BlueCurl het volgende:
idem ik vnd het ook niet een super aflevering. enige wat overduidelijk werd geaakt is hoe Horatio graag haar had willen redden en dat ie het te ersoonlijk neemt. wat iets is wat doorgaat in het seizoen...
Is hier al iets van in NL uitgezonden? Want het zegt me helemaal niets.
Pimp my Daf!
pi_36137369
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:43 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Is hier al iets van in NL uitgezonden? Want het zegt me helemaal niets.
Van Prey afgelopen aflevering. Dat ie zo op de afloopt als ze daar dood ligt in die speeltuin... maar de rest zul je allemaal nog zien!
pi_36234199
Effe een herinnering voor vanavond!!
pi_36235921
mooi! want het is best een goede aflevering
pi_36243712
Ik vind het nu al een goede aflevering, vanuit het perspectief van de verdachte, heel apart om eens te zien. Ik geloof nu al dat hij het niet gedaan heeft, maar goed, CSI kennende zal er nog wel een hoop gaan gebeuren
And you know I might
pi_36248303
Helaas was ik vanavond niet thuis, dus we gaan de aflevering ergens anders bekijken
pi_36248342
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Helaas was ik vanavond niet thuis, dus we gaan de aflevering ergens anders bekijken
is je gegarandeerd ook is goede aflevering
pi_36248403
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:45 schreef rena het volgende:
Ik vind het nu al een goede aflevering, vanuit het perspectief van de verdachte, heel apart om eens te zien. Ik geloof nu al dat hij het niet gedaan heeft, maar goed, CSI kennende zal er nog wel een hoop gaan gebeuren
uhuh onschuldig uiteindelijk... na twee moorden. zelfverdedigng.. ook al vind ie dat zelf niet...

strek einde he? zo met dat gesprek... aan het eind van de dag is de waarheid enigste wat telt...
pi_36248487
Mooie aflevering

Maar hij heeft uiteindelijk toch maar 1 moord gepleegd? En een terechte vond ik ook
And you know I might
pi_36248664
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:46 schreef rena het volgende:
Mooie aflevering

Maar hij heeft uiteindelijk toch maar 1 moord gepleegd? En een terechte vond ik ook
uhuh ie heeft enkel in de bajes moord gepleegd maar dat was uitzelf verdediging. maar dat vond ie zelf niet dat ie nu 1 van hun was enzo...
pi_36251517
Ik weet niet helemaal of dit het goede topic is maar is seizoen 3 al op dvd te koop? en zo niet is er al een releasedatum bekend?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_36251621
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:03 schreef dndiek het volgende:
Ik weet niet helemaal of dit het goede topic is maar is seizoen 3 al op dvd te koop? en zo niet is er al een releasedatum bekend?
het goede topic... maar ik weet het antwoord niet precies maar in the UK komt deel 1 van s3 eind mei uit. hier is het meestal 1 tot 3 maanden later

deel twee komt eind september in de UK uit.
pi_36254718
Ik heb hem opgenomen, ga vanavond kijken samen met mijn mannetje!
pi_36258428
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 00:06 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

het goede topic... maar ik weet het antwoord niet precies maar in the UK komt deel 1 van s3 eind mei uit. hier is het meestal 1 tot 3 maanden later

deel twee komt eind september in de UK uit.
Dan zal ik geduld moeten hebben of CSI: New York kopen
pi_36341080
van het weekend weer eens wat caps maken.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 09:59:24 #46
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36348623
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef BlueCurl het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk de zaak waar Horatio het even over had, met Stetler.
Pimp my Daf!
pi_36349581
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:59 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk de zaak waar Horatio het even over had, met Stetler.
ook dat komt nog over anderhalve week
pi_36418265

nieuwe openings foto
pi_36418667
Seizoen 4 Aflevering 5: Three Way
Dinsdag 28 maart 2006 op RTL5 om 20:30

Nadat een zwembadhulp van een hotel dood word aangetroffen met de sleutel van de penthouse suite zijn de drie vrouwen die er verblijven automatisch de hoofdverdachten. Als Horatio door de chief word opgeroepen omdat zijn team onder vuur ligt geeft hij het advies om het team zonder hem te laten draaien en te zien hoe het hen vergaat.

Blooper
Wanneer Ryan een foto maakt van de contactlens het is helemaal verfromeld... Als hij die foto aan de verdachte laat zien is het netjes...

Enjoy!
pi_36418940
iemand al gezien

is zeer tof geworden
pi_36421399
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:13 schreef BlueCurl het volgende:
iemand al gezien

is zeer tof geworden
Ziet er goed uit ja, net als de caps
And you know I might
pi_36425396
Goeie caps, ben weer benieuwd.

Maar hoe zit het eigenlijk met het onder vuur liggen van het team? Of is dat een spoiler?
pi_36425749
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 08:50 schreef Koningin het volgende:
Goeie caps, ben weer benieuwd.

Maar hoe zit het eigenlijk met het onder vuur liggen van het team? Of is dat een spoiler?
dat is indd een spoiler maar daarvoorhebben we spoiler tags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door BlueCurl op 28-03-2006 09:20:47 ]
pi_36439084
er zijn geruchten dat seizoen 4 25 afleveringen gaat bevatten dit door de stijgende populairiteit van het programma
pi_36447134
toffe aflevering
Met een verrassend eind
hi
pi_36448574
Ik vond het juist een vage aflevering, erg voorspelbaar, ongeloofwaardig. Het was grappig bedoeld, maar kwam er niet echt uit helaas. Die van volgende week beloofd echter veel goeds
pi_36448980
De aflevering van vandaag begon goed, maar vond ik echter iets te voorspellend.. EN! Ik heb voor de allereerste keer een goof ontdekt..

De lens van Yvette ligt uitgedroogd op de PD, maar wanneer deze later bij het verhoor teruggehaald wordt op foto, zie je de lens in originele vorm (bevochtigd).. jaja.. scherp

Ik kijk nu al uit naar de crossover van over 2 weken.. ik snap alleen niet dat er nu een 2de crossover komt.. Ik kan me herinneren dat er al 1 zaak geweest is waarbij MIAMI en NEW YORK samengewerkt hebben..

Eigenlijk zou de fan maar op 1 manier echt gek gemaakt kunnen worden.. LASVEGAS, MIAMI & NEW YORK in een zaak samenwerkend geregiseerd door Quentin Tarantino & Jerry Bruckheimer..
pi_36449089
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:

De lens van Yvette ligt uitgedroogd op de PD, maar wanneer deze later bij het verhoor teruggehaald wordt op foto, zie je de lens in originele vorm (bevochtigd).. jaja.. scherp

Ik kijk nu al uit naar de crossover van over 2 weken.. ik snap alleen niet dat er nu een 2de crossover komt.. Ik kan me herinneren dat er al 1 zaak geweest is waarbij MIAMI en NEW YORK samengewerkt hebben..
die lens staat ook onder de caps... was al bekend

die crossover is cool enkel het deel van miami valt mega tegen. het deel in ny is mega goed! jup is twedde keer dat Mac en Horatio samenwerken. de eerste keer was de pilot van NY
pi_36449703
Ik kwam er pas na 20 minuten achter vanuit welk perspectief je het nou zag, en toen vond ik hem wel leuk, wel weer eens leuk, zo'n makkelijke aflevering zonder veel na hoeven te denken.
And you know I might
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:53:31 #60
125386 ummagumma
Back in Black
pi_36451223
ben erg beniuewd naar die "cross-over" aflevering
  dinsdag 28 maart 2006 @ 23:54:48 #61
125386 ummagumma
Back in Black
pi_36451256
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:

Eigenlijk zou de fan maar op 1 manier echt gek gemaakt kunnen worden.. LASVEGAS, MIAMI & NEW YORK in een zaak samenwerkend geregiseerd door Quentin Tarantino & Jerry Bruckheimer..
dat was de introductie van CSI New York, erg leuke aflevering geweest
pi_36454458
Ik dacht na de reclame dat Net5 weer alles fout deed, omdat het alles nog een keer kwam.
Op zich leuke aflevering, niets spectaculairs.

Je ziet ook dat het team inderdaad niet helemaal goed functioneert.
pi_36455604
volgende week word Horatio verdacht van moord
pi_36459661
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
And you know I might
pi_36468448
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:21 schreef rena het volgende:

[..]

ik zal zo snel mogelijk caps maken voor deze aflevering ok ?
pi_36472778
quote:
jajahh, gaat lekker daarso met het team
hi
pi_36484368
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 17:47 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik zal zo snel mogelijk caps maken voor deze aflevering ok ?
OK
pi_36505187
quote:
Klopt ja, ik zag het in de promo.. Het valt me op dat Tripp een veel actievere rol gekregen heeft de afgelopen afleveringen.. (en de volgende week al helemaal haha)
pi_36505221
Trouwens.. wie heeft het CSI:MIAMI PC spel gespeeld.. Ik zit nu op de 2de zaak en loop gewoon vast.. niet normaal
pi_36505641
haha oke.. ik ben er al uit.. had 1 mikrosil plaatje vergeten door de computer te halen...

vrijdag 31 maart 2006 @ 19:51:12 #71
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36532735
Whehe, BlueCurl, ik zit op jouw oude middelbare school nu (nog 2 maandjes) . Was ff je stie aan het doorlezen .
2000 light years from home
pi_36537864
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:51 schreef Merkie het volgende:
Whehe, BlueCurl, ik zit op jouw oude middelbare school nu (nog 2 maandjes) . Was ff je stie aan het doorlezen .
IJsselcollege ?

hehe wat leuk
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:33:16 #73
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36538801
. 6VWO nu .
  zaterdag 1 april 2006 @ 09:57:53 #74
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36544728
quote:
Nou, dan weet ik nu al: Hij heeft het niet gedaan ( )
Pimp my Daf!
pi_36545671
ik ben caps aaan het maken. later deze dag zullen ze hierop verschijnen
pi_36558677
ik had niet eens door dat er alweer een deel 10 was
pi_36560805
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
ik had niet eens door dat er alweer een deel 10 was
bij deze!

algemeen: caps komen er zo aan...
pi_36561051
Seizoen 4 Aflevering 6: Under Suspicion
Dinsdag 04 april 2006 op RTL5 om 20:30

Nadat een vrouw neergestoken en dood uit het water word gehaald geeft Horatio toe dat hij haar waarschijnlijk als laatste heeft gezien en dat maakt hem de hoofdverdachte van de moordzaak. De rest van het team moet nu zijn onschuld zien te bewijzen door de echte moordenaar te vinden.

Muziek
Thievery Corporation - Heaven's Gonna Burn Your Eyes
Wanneer Calleigh het bloed van Resden van Horatio's knokkels haalt.

Enjoy!
pi_36561189
Volgende week: (11 & 13 april)

Dinsdag CSI: Miami: 4.07 Felony Flight (1)
Donderdag CSI: New York 2.07 Manhatten Manhunt (2)

De crossover die twee aflevering lang is... 1 deel van csi: miami en 1 deel van csi: ny!

[ Bericht 2% gewijzigd door BlueCurl op 01-04-2006 21:42:24 ]
  zaterdag 1 april 2006 @ 21:47:48 #80
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36561759
Ik had gelezen dat die cross-over ook apart op DVD uitkomt. Leuk !
pi_36562403
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:47 schreef Merkie het volgende:
Ik had gelezen dat die cross-over ook apart op DVD uitkomt. Leuk !
jah! om mij nog meer geld te ontnemen

aangezien ik de dvd's van ny niet koop
pi_36564132
Bijna de crossover weer

Ik ben overigens heel benieuwd hoe jij 4.8 gaat cappen BlueCurl!
pi_36564296
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:28 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

Ik ben overigens heel benieuwd hoe jij 4.8 gaat cappen BlueCurl!
ik ook. zeker om niet teveel te spoileren en dat gaat best lastig zijn denk ik
pi_36564408
welke is 4.8 ? misschien heb ik em op mn pc staan

[ Bericht 3% gewijzigd door carmiie op 01-04-2006 23:56:08 ]
pi_36564782
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:41 schreef carmiie het volgende:
welke is 4.8 ? misschien heb ik em op mn pc staan
nailed.. enkel de naam zou genoeg moeten zeggen
pi_36564814
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 23:54 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

nailed.. enkel de naam zou genoeg moeten zeggen
oohja, die heb ik, die is leuk
ja, dat word idd wel moeilijk met caps
pi_36565221
O, die caps zijn
And you know I might
pi_36577730
Kijk al uit naar dinsdag
pi_36616716
ik heb al caps gemaakt voor miami gedeelte voor crossover van volgende week
pi_36631392
Hmm, dat gaat vanavond volgens mij een spannende worden.
Ik moet zorgen dat ik op tijd op de bank zit.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:27:58 #91
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36654382
Argh, dacht dat het 21.30 begon, niet dus. Bah .
pi_36654611
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:27 schreef Merkie het volgende:
Argh, dacht dat het 21.30 begon, niet dus. Bah .
Dat is jammer
pi_36654966
Leuke aflevering!!.. kan me alleen niet meer herinneren waarom die Rechter zo focked op tegen H is.. (wat is er in " 't verleden" gebeurd..)
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:53:21 #94
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36655348
Wanneer komen de DVD's van seizoen 3 ? Geloof dat ik het al een keer gevraagd had, maar kan het niet meer vinden en ben het antwoord vergeten . Hopelijk wel snel, want er resteren nog maar 3 afleveringen van seizoen 2.
pi_36655436
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:53 schreef Merkie het volgende:
Wanneer komen de DVD's van seizoen 3 ? Geloof dat ik het al een keer gevraagd had, maar kan het niet meer vinden en ben het antwoord vergeten . Hopelijk wel snel, want er resteren nog maar 3 afleveringen van seizoen 2.
herkenbaar

Ik had het ook al in dit topic gevraagd
pi_36656277
Wat een super gave aflevering!!!

Arme Horatio, ik had echt ontzettend medelijden met hem en dat die dader er mee weg kwam vond ik echt verschrikkelijk

Volgende week de crossover, ziet er goed uit het voorfilmpje
And you know I might
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:18:35 #97
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36656340
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering!!.. kan me alleen niet meer herinneren waarom die Rechter zo focked op tegen H is.. (wat is er in " 't verleden" gebeurd..)
Ik vroeg het me ook al af, maar het zegt me helemaal niks!
BlueCurl? Jij weet het misschien?
Pimp my Daf!
pi_36656850
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

tuurlijk weet ik dat. 3.10 After the fall.. met die dvd die word gejat met daarop een sex video/moord video (snuff film) van die rechter en een hoer. die hoer word begraven in de glades het hulpje van de rechter had gekotst en door de grondsoort was alles nog intact. Was 1 van de eerste zaken met Ryan. Die dat lachgas vond omdat hij ook OCD is. Daar arresteerde Horatio die rechter maar voordat zijn hele zaak voor zou komen zou nog wel aantal jaren duurde en in die jaren zou hij Horatio zwart maken.
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef rena het volgende:

Volgende week de crossover, ziet er goed uit het voorfilmpje
Morgen komen de caps al van het eerste gedeelte van de cross-over... Ze zijn al klaar. De caps van NY gedeelte zal ik ook maken maar die moet ik nog maken.
  Lieve Belg dinsdag 4 april 2006 @ 22:39:04 #99
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36657275
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Ze kent echt alle afleveringen vanbuiten, daar kan je haar alles over vragen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_36657322
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef Jump het volgende:

[..]

Ze kent echt alle afleveringen vanbuiten, daar kan je haar alles over vragen
dat weet dafje maar al te goed maar jij hebt er meer last van volgens mij van die "verslaving"
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:54:15 #101
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_36657631
Gave aflevering. Ben benieuwd wat er met de moordenaar nog gaat gebeuren. Dit vráagt natuurlijk weer om een vervolg.
Love will be my strongest weapon
pi_36657836
Wat is dat trouwens met Delko & drugs kopen ? Gaan ze daar nog op door?
And you know I might
pi_36658143
er komt zowel een vervolg op walter lee resden als op het drugs gebruik van eric delko met daarbij rick stetler ofcourse
pi_36658320
Ik mag die Stetler niet
And you know I might
pi_36658475
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:10 schreef rena het volgende:
Ik mag die Stetler niet
ik vind het een toffe rol enkel de redenen achter zijn acties die nog nader worden uitgelegd een keer vind ik echt zo slecht verzonnen door de schrijvers... maar voor de rest gewoon leuk hoe die ze dwars zit maar niet kan pakken maar toch tof blijft. en die acteur, david lee smith, speelt zijn rol gewoon goed!
pi_36658971
Ja, ik vind het ook knap als een acteur emoties kan opwekken bij mensen, de meeste kunnen dat niet. En agressie is ook een emotie toch ?

Ik vind CSI Miami weer leuk Ik heb het een tijdje minder gevonden, maar met het nieuwe seizoen heb ik het weer helemaal te pakken
And you know I might
pi_36659103
Er moet ook altijd wel een antiheld bij zitten want anders is de serie ook niet leuk
pi_36659402
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:25 schreef rena het volgende:
Ja, ik vind het ook knap als een acteur emoties kan opwekken bij mensen, de meeste kunnen dat niet. En agressie is ook een emotie toch ?

Ik vind CSI Miami weer leuk Ik heb het een tijdje minder gevonden, maar met het nieuwe seizoen heb ik het weer helemaal te pakken
ik begin het nu erg minder te vinden. maar dat komt doordat Horatio een mega erge foute relatie aangaat met iemand verder in het seizoen waar ik voor de rest niks over ga zeggen

stetler doet gewoon goed zijn baan om iedereen het leven zuur te maken. en zeker het team van horatio maar david lee smith kan dat ook goed overbrengen als acteur vind ik! ik zou hem weleens bij de extra's willen zien... volgens mij moet het echt een spontane vent zijn!
pi_36663981
Vreemde aflevering, er zat veel in.
Vervolg Resden is natuurlijk onbekend.
Delko aan de drugs?? Nooit gedacht.
pi_36664352
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:34 schreef Koningin het volgende:
Vreemde aflevering, er zat veel in.
Vervolg Resden is natuurlijk onbekend.
Delko aan de drugs?? Nooit gedacht.
Opvolging van Resden's zaak komt terug in afleverig 4.15 of de zaak daar wel of niet word gesloten zie je dan wel zal wel pas na de zomervakantie zijn overigens dat die word uitgezonden denk ik???

Opvolging van Delko en de drugs komt in afl 4.10

algemeen: ben caps aan het resizen en daarna enkel ff uploaden en dan kunnen jullie alvast even pre-genieten
pi_36664530
CSI: Miami Seizoen 4 Aflevering 7: Felony Flight (cross-over deel 1)
Dinsdag 11 april 2006 op RTL5 om 20:30

De seriemoordenaar, Henry Darius (James Badge Dale, 24) word van New York naar Miami gevlogen en ontsnapt onderweg na het vliegtuig te saboteren. De reden voor de vlucht naar Miami is om de politie te vertellen waar een slachtoffer ligt begraven. Hij vermoord iedereen die hij tegen komt en Mac Taylor komt over uit New York omdat hij hem in New York had opgepakt en omdat ze wel extra handen kunnen gebruiken om deze gevaarlijke seriemoordenaar te pakken!

Muziek
"Madonna" met "Hung Up" (Aan het begin van de aflevering)
"Audioslave" met "#1 Zero" (Als Ryan de schep onderzoekt in het lab)

Enjoy!

[ Bericht 2% gewijzigd door BlueCurl op 05-04-2006 11:05:40 ]
pi_36664947
Caps zien er weer goed uit!!
Volgende week moet ik dus dinsdag en donderdag CSI kijken
pi_36666750
CSI: New York Seizoen 2 Aflevering 7: Manhatten Manhunt (cross-over deel 2)
Donderdag 13 april 2006 op RTL5 om 20:30

Inhoud van de aflevering het beste pas te lezen als je deel 1 heb gezien. Er staat 1 milde spoiler in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Spoilerende afbeeldingen:

[ 1 | 2 | 3 ]

Muziek
"Madonna" met "Hang up" (Aan het begin van de aflevering)

Enjoy!
pi_36668693
BlueCurl, ik hou van je
Mac & Horatio lijken me echt een geweldig team Ben de vorige crossover alweer een beetje vergeten en toen kende we Mac en zo nog niet zo goed natuurlijk
And you know I might
pi_36669542
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:11 schreef rena het volgende:
BlueCurl, ik hou van je
Mac & Horatio lijken me echt een geweldig team Ben de vorige crossover alweer een beetje vergeten en toen kende we Mac en zo nog niet zo goed natuurlijk
Coole pics
hi
pi_36670136
geen dank geen dank! ben blij dat jullie er blij mee zijn!

stella en horatio zijn een goed team... H en Mac ook maar Stelle en H beter Die zouden een koppel moeten worden
pi_36670620
H en Mac werkt ook goed samen hoor, iig beter dan met heel het Las Vegas team iig. Die samenwerking klikte helemaal niet had ik het idee.
pi_36672426
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
H en Mac werkt ook goed samen hoor, iig beter dan met heel het Las Vegas team iig. Die samenwerking klikte helemaal niet had ik het idee.
enkel H en Catherine liepen wel maar voor de rest ging het gewoon niet. mss het ontbreken van de actie van LV omdat Miami ook PD is... maar Grissom en H is zoiezo geen combi lijkt me eerder elkaars tegenpolen
  donderdag 6 april 2006 @ 14:34:20 #119
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36708070
Voor de geïnteresseerden, deel 1 van seizoen 3 komt pas in augustus op DVD uit .
pi_36708141
Dat duurt nog zooo lang
pi_36715315
ik heb echt zin in die cross over
  donderdag 6 april 2006 @ 18:38:58 #122
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36715708
Daar komt de DVD wel van uit deze maand .
pi_36715744
die ga ik dan maar eens bestellen
pi_36810055
hebben we er al zin in? in de crossover?
pi_36810098
quote:
Op maandag 10 april 2006 00:01 schreef BlueCurl het volgende:
hebben we er al zin in? in de crossover?

Ik wel
And you know I might
pi_36810179
het is zo stil hier dat het lijkt van niet
pi_36810327
Ik heb er ontzettend zin in, ik ben er alleen niet zo veel mee bezig, want anders moet ik zo lang wachten tot het eindelijk is Maar eerst nog CSI Las Vegas
And you know I might
pi_36835412
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:38 schreef Merkie het volgende:
Daar komt de DVD wel van uit deze maand .
Gaat iemand 'm nog kopen? Het lijkt mij dat je beide seizoenen moet kopen om de dubbele aflevering te zien, nu is daar die ene DVD voor. En het staat wel aardig in de collectie (:W naar centjes).
Aan de andere kant zijn de afleveringen vlak na elkaar te zien, dinsdag en donderdag. In tegenstelling tot de QT-aflevering van CSI:LV kon je de dag er na het eerste deel kopen om geen hele week te hoeven wachten. Wat zijn nou 2 dagen?

K*t-serie!
Het was iets met groen.
pi_36838687
Ach het is gewoon leuk om die aparte Crossoverbox te hebben NAAST! de DVD boxen van CSI MIAMI en CSI NEW YORK...

maar idd naar het geld..
pi_36848988
ik koop csi new york niet op dvd dus voor mij is het wel leuk die dvd box ook al blijf ik hem erg duur vinden voor enkel twee afleveringen... die QT box heb ik ook niet ik koop enkel csi: miami (en without a trace)
  dinsdag 11 april 2006 @ 14:03:08 #131
125386 ummagumma
Back in Black
pi_36854237
ik heb die crossover gedownload...moet zeggen dat ie erg spannend is.
En toch koop ik hem tzt wel, hoort bij de verzameling.
pi_36855342
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 14:03 schreef ummagumma het volgende:
ik heb die crossover gedownload...moet zeggen dat ie erg spannend is.
En toch koop ik hem tzt wel, hoort bij de verzameling.
ik zou eens moeten kijken wanneer dat ding in de winkel komt
  dinsdag 11 april 2006 @ 21:14:37 #133
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36868115
Ik ga die crossover zo kijken !
pi_36869740
pi_36872465
Leuke aflevering, ben benieuwd hoe het allemaal afloopt
And you know I might
  woensdag 12 april 2006 @ 00:22:48 #136
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36875190
Wel gek dat die psychiater in in Manhattan Manhunt al eerder een rol had in CSI: Miami.
pi_36875908
quote:
Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef Merkie het volgende:
Wel gek dat die psychiater in in Manhattan Manhunt al eerder een rol had in CSI: Miami.
Dat soort dingen vallen me vaker op; terug kerende karakters maar ook terug kerende acteurs. Er zijn veel karakters an acteurs die rollen spelen in meerdere CSI afleveringen.

Vond de Cross-Over trouwens heel gaaf. Heb m stiekem al helemaal gezien en vind de samenwerking echt heel goed!! Maja, ben toch meer fan van de QT uitzending. Gewoon als CSI en Tarantino fan...

Zegt het meisje dat nieuw is in dit topic, maar wel al heel veel heeft mee gelezen
pi_36879167
Goede aflevering, die man is echt geschift Akelig gewoon.
Ik schrok gewoon toen ie die 4 jonge mensen bij het vliegtuig dood schoot.

Verder vond ik wel dat Mac er pas laat was en dat de dader al weer snel in NY is.
  woensdag 12 april 2006 @ 10:08:33 #139
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36879653
CSI: Miami => overacting en vaak rammelende verhaaltjes
CSI: New York => beter
CSI: Las Vegas => toch de beste van de drie
I am just a dreamer, but you are just a dream
  woensdag 12 april 2006 @ 12:10:32 #140
125386 ummagumma
Back in Black
pi_36882826
en nu hopen dat er een cross over gemaakt wordt van alle CSI's
pi_36884858
dat wordt een lekkere zooi dan, zo nu en dan iets bijzonders is wel leuk, maar je moet het niet overdrijven.
pi_36885094
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef Dromer het volgende:
CSI: Miami => overacting en vaak rammelende verhaaltjes
CSI: New York => beter
CSI: Las Vegas => toch de beste van de drie
Miami en NY vind ik persoonlijk veel leuker om naar te kijken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 12 april 2006 @ 18:46:19 #143
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36895256
Die vrouw zag er nog erg goed uit naa een jaar onder zand te hebben gelegen.....
Pimp my Daf!
  woensdag 12 april 2006 @ 18:51:39 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36895422
Wel stom dat ze altijd tegen verdachten een houding aannemen dat ze er iets mee te maken. Die mediemagnaat in die crossover bijvoorbeeld, hij had helemaal niks te maken met de moord en toch benaderen ze hem elke keer alsof hij een doorgedraaide crimineel is. Terwijl het juist ZIJN vrouw is die is vermoord . Irritant .
pi_37021980
Het viel mij op, na zaterdag CSI gezien te hebben, dat er weeeeeer!! een dubbele rol was.. De serveerster van het wegrestaurant bij de aflevering van afgelopen zaterdag, speelde Sarah Endecott... EN dat de man van Lydia een acteur was uit As the world turns ofzo...

Toch jammer dat dat zo moet.. is het nou zo moeilijk om mensen te casten?
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef Merkie het volgende:
Wel stom dat ze altijd tegen verdachten een houding aannemen dat ze er iets mee te maken. Die mediemagnaat in die crossover bijvoorbeeld, hij had helemaal niks te maken met de moord en toch benaderen ze hem elke keer alsof hij een doorgedraaide crimineel is. Terwijl het juist ZIJN vrouw is die is vermoord . Irritant .
Iedereen kan schuldig worden geacht, tenzij het bewijs anders uitwijst.. besides.. what are you complaining about, it's just the way it goes... even in real life
pi_37027636
Ik vond de cross-over goed
Waarom moest Horatio eigenlijk zo snel weg nadat ze Darius hadden gearresteerd??
pi_37028515
hoezo snel weg..? had dat niet met die dagvaarding te maken (waar volgens mij ook niets meer over gezegd is)
pi_37053854
Door de pasen helemaal vergeten dat het vandaag al weer dinsdag is
pi_37058694
Die vanavond is goed, ik heb er weer zin in!
pi_37077901
oops door alle paasgekte wat vergeten sorry!
pi_37078380
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef BlueCurl het volgende:
oops door alle paasgekte wat vergeten sorry!
Jaja, het spoilervrij cappen bleek gewoon te moeilijk

Geintje Serieus, goed om 'm nog 1x te zien, een sterke aflevering, niet alleen vanwege Ryans verhaallijn, maar de rest klopt ook gewoon. Die vrouw was gewoon eng!
pi_37078640
Wat een aflevering !! Arme Ryan Ik schrok me dood bij het beginstukje
And you know I might
pi_37080305
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Jaja, het spoilervrij cappen bleek gewoon te moeilijk
ik wilde hem juist cappen om de uitdaging aan te gaan
pi_37087699
Ik heb hem opgenomen. Hopelijk deze week nog tijd om te bekijken.
  woensdag 19 april 2006 @ 15:05:33 #155
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37095998
Waarom zijn de eerste 3 DVD's van seizoen 3 al downloadbaar?
pi_37097124
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:05 schreef Merkie het volgende:
Waarom zijn de eerste 3 DVD's van seizoen 3 al downloadbaar?
omdat er al drie seizoenen op dvd zijn verschenen in amerika
  woensdag 19 april 2006 @ 15:48:04 #157
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37097316
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:42 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

omdat er al drie seizoenen op dvd zijn verschenen in amerika
Het is de Nederlandse box. Met NL-ondertiteling dus.
pi_37097873
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het is de Nederlandse box. Met NL-ondertiteling dus.
uitgelekte dvd, kan van alles zijn

of met losse ondertitels iemand die amerikaanse dvd heeft geript en dan ondertitels zelf heeft vertaald etc.
  woensdag 19 april 2006 @ 16:35:26 #159
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_37099128
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

uitgelekte dvd, kan van alles zijn

of met losse ondertitels iemand die amerikaanse dvd heeft geript en dan ondertitels zelf heeft vertaald etc.
Het is gewoon een 1:1-kopie van een retail-DVD. Misschien komt 'ie toch eerder uit. Zou wel raar zijn als hij pas in augustus in de winkels komt maar nu al klaar is .
pi_37112966
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het is gewoon een 1:1-kopie van een retail-DVD. Misschien komt 'ie toch eerder uit. Zou wel raar zijn als hij pas in augustus in de winkels komt maar nu al klaar is .
ik heb geen idee. maar het schijnt wel vaker voor te komen in het illegale wereldje... soms van dvd's die al "bijna" klaar zijn maar nog kleine dingen aan veranderd moet wordenenzo. van die test versies...
pi_37118386
Gister de aflevering van deze week bekeken.
Wat is er aan de hand met Delko??
pi_37120893
ja dat vraag ik me ook af.. vind het toch jammer dat Delko's priveleven altijd zo vaag blijft.. Ben benieuwd hoe H gaat reageren de komende afleveringen...
pi_37121283
ohw ohw ohw. het begint met delko enkel maar het gaat door met Horatio... hoe dat op Horatio draait zul je wel moeten zien maar anders als dat iedereen ook maar zich in kan dneken zeker nu ik de spoilers heb gelezen over de laatste paar afleveringen van dit seizoen
pi_37127432
Ik vind wel dat ze daar erg streng te werk gaan. Iedereen kan toch wel eens wat hebben spelen in zijn privé leven en daardoor even niet 100% voor zijn werk gaat.
Zijn collega's hebben volgens mij niet eens een beetje medelijden......Calleigh is altijd té correct.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:48:16 #165
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_37155962
Het Delko Rooster
Pimp my Daf!
pi_37156335
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:48 schreef Dafje33 het volgende:
Het Delko Rooster
hehe hebben ze zo delko-time vertaald

hele weekend bezig maar ik zal even ergens opschrijven dat ik caps moet maken voor dinsdag want volgens mij zo uit me hoofd komt nu meteen het vervolg van delko-time En ik heb het eens mis wel hele toffe aflevering die komt ondanks ik tegen het principe ben
pi_37182251
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:48 schreef Dafje33 het volgende:
Het Delko Rooster
Ik zeg.. opnemen in de film-van-Dale
pi_37182396
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik zeg.. opnemen in de film-van-Dale
whaa bedoel je?
pi_37201486
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:58 schreef BlueCurl het volgende:
hehe hebben ze zo delko-time vertaald
Mja, in NL zou je het eerder over "directietijden" hebben, maar vond de vertaling verder wel ok. Er zijn films die er slechter vanaf komen
Het was iets met groen.
pi_37206631
zo dat zeker..
pi_37275576
Seizoen 4 Aflevering 9: Urban Hellraisers
Dinsdag 25 april 2006 op RTL5 om 20:30

Eric Delko is in een bank nadat zijn pinpas is ingenomen bij een pinautomaat. Op dat zelfde moment komen er 3 overvallers binnenstormen en beginnen te schieten. Eric Delko weet dat hij niet kan winnen van drie gewapende mannen en houd zich gedeist. Wanneer één van de overvallers een vrouw wil verkrachten grijpt hij in en de gebeurtenis ontrafelt zich in een schietpartij.

Het Einde!
In amerika werden we na de aflevering hier naar door verwezen voor een extra stukje van de aflevering. Ik heb geen idee of ze die hier in Nederland gewoon aan de aflevering plakken op tv of dat je het ook moet kijken op het internet. Hier is de link in ieder geval. En het is je aan te raden het pas te kijken nadat de aflevering is geweest!

Muziek
Disturbed - Down With the Sickness - Zodra Horatio en Eric bij de fotograaf binnenvallen.
Jem - Missing You - Als Calleigh in het ziekenhuis loopt.

Bloopers
Heel wat en ik kan nu 4x21 kijken dus dat ga ik eerst even doen

Enjoy!
pi_37276835
Ziet er weer goed uit.
Lijkt me een spannende aflevering
Ik moet niet vergeten de video voor de zekerheid te programmeren.
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:11:19 #173
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37292630
ik als gamer vind deze aflevering echt te lame

even lekker alle vooroordelen bevestigen
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_37294248
Een typische Miami aflevering dit, maar dit was wel erg overdone. Mijn favoriete aflevering zal het niet worden.
pi_37294810
Hehe ondanks ik ook een gamer ben vind ik het een beetje jammer van het onderwerp. Alsof al die miljoenen mensen die GTA: San Andreas hebben gespeeld ineens verkrachters en moordenaars worden enzo! maar voor de rest lekker actie enzo! Dus qua onderwerp ben ik er tegen maar voor de rest vind ik het wel een goede aflevering! Ik ben alleen benieuwd welk einde het was... met of zonder dat Erica Sikes met Ryan praat met die mooie rode hummer Want word toch wel wat belangrijks vermeld waarop de rest van het seizoen word doorgegaan!
pi_37297867
I haven't seen anything (nu ben ik wel direct na het 'volgende week' filmpje weggezapt, maar volgens mij begon toen onze keukenprins al).
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:18:02 #177
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_37298001
Als ik het goed begrijp met de "rode Hummer"
SPOILER
Pimp my Daf!
pi_37299455
ik vond dit echt een hele matige en voorspelbare aflevering.. echter heb ik nu wel super zin in de komende afleveringen
SPOILER
pi_37299471
oh ja, wat zijn Natalia Boa Vista en Erika Sikes ontiegelijk lekkere dames zeg.. DAMN
  woensdag 26 april 2006 @ 08:16:52 #180
45722 Dromer
pi_37302685
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ik vond dit echt een hele matige en voorspelbare aflevering.. echter heb ik nu wel super zin in de komende afleveringen
SPOILER
Miami blijft de slechtste... teveel zaken die te maken hebben met de teammembers zelf...
'toevallig' een bankoverval als hij in de bank is.. yeah right.
pi_37302779
Ik ga hem vanavond kijken.
Maar ik begrijp dat het niet de beste aflevering is
pi_37303242
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:16 schreef Dromer het volgende:

[..]

Miami blijft de slechtste... teveel zaken die te maken hebben met de teammembers zelf...
'toevallig' een bankoverval als hij in de bank is.. yeah right.
tot nooit
pi_37303250
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:26 schreef Koningin het volgende:
Ik ga hem vanavond kijken.
Maar ik begrijp dat het niet de beste aflevering is
ik vind hem wel goed ik ben alleen tegen het principe
pi_37303321
het einde wat dus te zijn is op de cbs site... *klik*

er word alleen duidelijk gemaakt dat er een mol in het lab is dieHoratio's team wil "vernietigen". Hetzelfde met die waarschuwing van de chief tegen Horatio met die zaak in het hotel die hij overliet aan zijn drie collega's zonder zijn invloed! Dat er iemand op jacht is op zijn team! En het komt vanaf nu best vaak terug op een geheimzinnige manier...
SPOILER
  woensdag 26 april 2006 @ 09:26:29 #185
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37303606
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:11 schreef Rahl het volgende:
ik als gamer vind deze aflevering echt te lame

even lekker alle vooroordelen bevestigen
De vooroordelen vond ik nog niet zo erg. Dat het totaal niet realistisch is, was wel erg duidelijk.

Kom op, iemand van CSI moet vele uren het spel spelen om te weten wat er in level 3 gebeurd? Alsof er op de hele wereld nog niemand dat level heeft bereikt, op dat groepje psychopaten na.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 26 april 2006 @ 09:50:40 #186
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_37304053
Het is logischer dat je op zoek gaat naar een fanatieke speler die al heel ver in het spel is.

Enne, dat was dus geen toeval dat de bankoverval was terwijl Delko er was.
Maar hoorden jullie ook dat er volgens Delko net salaris was gestort, maar dat hij geen geld kon opnemen? Hoort dit bij de "problemen" die hij heeft?
Pimp my Daf!
pi_37304210
Wat een fout stukje, met die rode HUMMER.
  Lieve Belg woensdag 26 april 2006 @ 10:31:47 #188
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_37304920
Is er ergens een CSI Miami aflevering waarin er een clown doodgaat ofzo?
pi_37306157
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:31 schreef Jump het volgende:
Is er ergens een CSI Miami aflevering waarin er een clown doodgaat ofzo?
niet van miami. wel van las vegas...????
pi_37306179
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:50 schreef Dafje33 het volgende:

Maar hoorden jullie ook dat er volgens Delko net salaris was gestort, maar dat hij geen geld kon opnemen? Hoort dit bij de "problemen" die hij heeft?
  Lieve Belg woensdag 26 april 2006 @ 11:18:42 #191
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_37306187
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:17 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

niet van miami. wel van las vegas...????
Ook goed

Voor een multimedia project waar we een stukje moeten naspelen en het grappig maken. Met een dode clown is dat al half gedaan dan
pi_37306220
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef Toeps het volgende:
Wat een fout stukje, met die rode HUMMER.
dat vond ik ook toen ik hem voor het eerst zag maar is voor de promotie van de H3 Maar het blijven wel geile wagens ondanks ze zo enorm fout zijn
  woensdag 26 april 2006 @ 11:37:50 #193
45722 Dromer
pi_37306744
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:04 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

tot nooit
Nee.. jou zal ik nooit zien.

Als je in dit topic bedoelt: Negatieve reacties mogen toch ook gegeven worden.. daar is een discussieforum ook voor. En dit is ook niet per se als juichtopic bedoeld...

Verder.. ik blijf af en toe kijken in de hoop dat het wat beter wordt.. maar word steeds teleurgesteld door de ongeloofwaardige verhalen, de overacting (vooral van die rooie horatio) en niet kloppende zaken...

De andere CSI's zijn ook niet perfect (het blijven tenslotte tv-series) maar doorgaans wel stukken beter..

Allemaal mijn opinie uiteraard.. die ik hopelijk nog wel mag spuien.. (aangezien ik het zelfs tracht te onderbouwen)
pi_37306966
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:37 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nee.. jou zal ik nooit zien.

Als je in dit topic bedoelt: Negatieve reacties mogen toch ook gegeven worden.. daar is een discussieforum ook voor. En dit is ook niet per se als juichtopic bedoeld...

Verder.. ik blijf af en toe kijken in de hoop dat het wat beter wordt.. maar word steeds teleurgesteld door de ongeloofwaardige verhalen, de overacting (vooral van die rooie horatio) en niet kloppende zaken...

De andere CSI's zijn ook niet perfect (het blijven tenslotte tv-series) maar doorgaans wel stukken beter..

Allemaal mijn opinie uiteraard.. die ik hopelijk nog wel mag spuien.. (aangezien ik het zelfs tracht te onderbouwen)
tuurlijk mag het wel! maar het is 99,9% van de keren iemand die 1x een post maakt van hoe slecht ze csi: miami vinden en daarna zie je ze nooit meer terug... vandaar mijn reactie
pi_37327505
Ik vind het wel leuk, van die overdramatische afleveringen, het hoeft niet altijd serieus en realistisch te zijn wat mij betreft, hoewel dit soort dingen wel echt gebeurd zijn, dus zo onrealistisch is het niet.
And you know I might
pi_37371483
Ik vind het ook heerlijk gewoon lekker je fantasie er over laten spelen Voor de realistische gebeuren kijk ik WaT en de andere csi's al! en dan lekker een uurtje overdreven dingen bij een verhaal wat wel echt kan gebeuren of is gebeurd...!
pi_37422759
Ik zie in de aflevering liever een goed, sterk doordacht plot dan een onrealisitsch fantasie verhaal..
pi_37453188
Wat gaat morgen voor aflevering komen?
pi_37454945
van tvgids.nl
quote:
Een drugsbaron wordt neergeschoten in zijn Coconut Grove huisje. Er wordt een verdachte aangehouden die heroïne verkoopt aan Delko. Toch blijkt de zaak iets gecompliceerder dan aanvankelijk werd vermoed door het team van CSI. Wanneer Horatio op zoek gaat naar meer bewijsmateriaal, wordt de zaak te persoonlijk.
volgens mij klopt de beschrijving niet helemaal, maar ach, het idee is duidelijk
  maandag 1 mei 2006 @ 19:19:10 #200
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_37462753
Hhhmmmm, daar gaat het dus verder met Delko...
Ben benieuwd wat voor problemen die jongen tegen gaat komen?
Pimp my Daf!
pi_37467093
ohw ik was vandaag ergens op de dag caps aan het maken. even verder afmaken maar komt strakkies online...

beschrijving klopt wel maar het kan indd veel beter geschreven worden

is indd waarop we te weten komen hoe het zit met delko en zijn drugs aankoop van de vorige keer zijn er al mensen die een gokje willen wagen voor een mogelijke theorie ?
pi_37467492
in amerika vanaaf begin van de may sweeps! 4 laatste en altijd speciale afleveringen. waarin veel gaat gebeuren en wel leuk opzich dat alles van het hele seizoen erin terug komt. heb wat spoilers gelezen en had nooit gedacht dat er iets zou gebeuren met een karakter dat jullie morgen gaan leren kennen
pi_37468298
Duurde even aangezien me internet eruit vloog maar nu dan toch online! whoei!

Seizoen 4 Aflevering 10: Shattered
Dinsdag 2 mei 2006 op RTL5 om 20:30

Een drug dealer word in zijn huis doodgeschoten. Zodra Frank Tripp en Horatio een verdachte aanhouden maakt deze bekend drugs te verkopen aan Eric Delko. Na dit nieuws is Rick Stetler ook van de partij. Horatio gaat zoals altijd op zoek naar de waarheid over deze aanklacht en probeert daarnaast de zaak op te lossen waarbij een nieuwe verdachte opduikt wiens identiteit nog achterhaalt moet worden. En Calleigh maakt een belangrijke beslissing over haar positie in het lab.

Muziek
Niks bekend

Bloopers
Niks bekend

Enjoy!
pi_37471416
BlueCurl Mooie caps
And you know I might
pi_37472151
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef rena het volgende:
BlueCurl Mooie caps
dat vond ik ook daarom maar 23 ipv de 15 die ik normaal als standaard aantal houd!
pi_37480822
Lijkt me wel een spannende aflevering wat betreft de vaste CSI-leden.
pi_37488435
mwa spannend niet echt wel leuk als je van de persoonlijke zut houd in de serie
pi_37489274
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:30 schreef BlueCurl het volgende:
mwa spannend niet echt wel leuk als je van de persoonlijke zut houd in de serie
oh ja graag

Ik zie dat Natalia Boa Vista het veld in gaat.. hulde.. wat een lekker wijf is dat zeg.. niet normaal

Dat zegt genoeg toch

Kijk nu al uit naar Delko/Horatio vs Stetler (wat een klote personage zeg )

[ Bericht 13% gewijzigd door CSI_MIAMI op 02-05-2006 17:14:03 ]
pi_37489317
Xie nu trouwens dat bij de laatste caps het die chick van Delko is.. wreed
pi_37489577
hahaha delko/horatio - stetler is gewoon Horatio/Stetler hoor maar dat merk je vanaaf wel

En die Eva La Rue mag mss wel een babe zijn maar ik vind der erg tegenvallen qua acteren

en stetler is cool. het lijkt me een toffe acteur enkel zijn motivaties vind ik mega zwak geschreven maar dat zie je ook wel vanaaf
pi_37493233
Dit is inderdaad een goede aflevering, heb er weer zin in
pi_37497290
nou wat vonden we ervan ?

ik vond het een prima aflevering enkel de reden dat stetler achter horatio aan zit vind ik heeeeeeeel zwak verzonnen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:36:52 #213
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_37497416
Stetler werd wel ff keihard gedist door Horatio.
pi_37499035
Mooi einde van een goede aflevering
And you know I might
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:17:42 #215
125386 ummagumma
Back in Black
pi_37502764
Ik heb al 3 verdachten die de mol kunnen zijn binnen het team

Voor de rest leuke aflevering geweest.
pi_37503029
Ik vond het een middelmatige aflevering, had me er meer van voorgesteld.
Daarbij word ik echt gek van de reclame tussen door. Tis onderhand meer reclame dan serie.
pi_37504527
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:17 schreef ummagumma het volgende:
Ik heb al 3 verdachten die de mol kunnen zijn binnen het team

Voor de rest leuke aflevering geweest.
en dat zijn???

de mijne:

- iets totaal onverwachts... iets met een hele theorie erachter en zonder dat diegene het wist blablabla
- aaron peters
- dan cooper
- iemand onbekends
pi_37504561
en even wat hele ERGE SPOILERS voor het einde van het seizoen...
SPOILER
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:00:18 #219
125386 ummagumma
Back in Black
pi_37506832
die griet uit het lab die "toevallig" op het plaats delict komt en met dr lompe poten in bewijs materiaal stapt.

Die kale inspecteur die een illegale arts kent die mensen kan verbouwen. De arts zei toen die gearresteerd werd dat hij die inspecteur kent

en tot nu toe mijn favoriet: die blonde gast die de wapens moet controleren en eruit gezet werd door Kelleigh of hoe ze psies heet.

Moet toegeven dat ik erg slecht ben in de namen van de karakters uit CSI
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:01:28 #220
125386 ummagumma
Back in Black
pi_37506861
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
SPOILER
mijn gok:
SPOILER
SPOILER
pi_37509249
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_37509330
Begin nu weer verder te gaan met het geven van erge spoilers... dus wees gewaarschuwd
SPOILER
pi_37539596
Ik kijk gewoon lekker niet naar de spoilers
pi_37539660
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:19 schreef BlueCurl het volgende:

En die Eva La Rue mag mss wel een babe zijn maar ik vind der erg tegenvallen qua acteren
Ach jah, the looks maken een groot gedeelte goed
pi_37544257
O wat moeilijk om niet te kijken
And you know I might
pi_37544440
Ik kijk gewoon
pi_37558766
neej doe ik toch maar niet.. ookal is de verleiding erg groot..
pi_37559411
Dat is wel een heel andere Horatio zeg
And you know I might
pi_37560799
ja he maar vond het wel ff grappig
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:37:00 #231
45722 Dromer
pi_37568117
SPOILER
pi_37568847
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef Dromer het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_37582183
sjezus.. stelletje spoiler mensen
pi_37584206
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 18:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
sjezus.. stelletje spoiler mensen
haha ik zal er proberen mee op te houden
pi_37592169
goed zo..
pi_37592187
trouwens nog iets.. wat waren de goofs van de afgelopen aflevering?
pi_37592999
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
trouwens nog iets.. wat waren de goofs van de afgelopen aflevering?
staat onder de caps
pi_37593812
quote:
Bloopers
Niks bekend
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..

Even iets anders.. ik wil de spoilers niet lezen.. en na het zien van dit plaatje al helemaal niet meer..

oh ja.. nog even een plaatje om van te genieten

pi_37595707
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..

Even iets anders.. ik wil de spoilers niet lezen.. en na het zien van dit plaatje al helemaal niet meer..

[afbeelding]

oh ja.. nog even een plaatje om van te genieten

[afbeelding]
dat van die killer secret ging over aflevering 4.1 maar die is allang geweest. dat horatio in dat biechthokkie zat of hoe dat ook mag heten.... maar daar zijn ze amper op doorgegaan zoals je heb gemerkt terwijl het wel de openings zin was van dit seizoen
pi_37596288
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

[afbeelding]

En waarom plaats je hem dan hier? Om het voor ons ook te bederven ?
Maar goed dat ik net las dat het geen spoiler meer is.
And you know I might
pi_37598845
Njaaa zeg.. dat plaatje is geen spoiler.. dat plaatje is een teaser.. de spoilers hoe ze hier staan verraden volgens mij alles van de komende series al..

Dit was gewoon een teaser-plaatje
pi_37599124
Ah zo. Er stond ook een smilie bij
And you know I might
pi_37599616
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Njaaa zeg.. dat plaatje is geen spoiler.. dat plaatje is een teaser.. de spoilers hoe ze hier staan verraden volgens mij alles van de komende series al..

Dit was gewoon een teaser-plaatje
die spoilers van mij gaan indd over de laatste 3 afleveringen van het seizoen maar daarom staan ze ook tussen de spoiler tags
pi_37613469
ik zeg.. goed bezig
pi_37631394
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 21:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ik zeg.. goed bezig
que?
pi_37653462
eeh.. niets.. "goed bezig".. "goed verhaal".. gewoon.. goed
pi_37653589
vanavond zet ik de caps online voor de aflevering van morgen aaf.. mss vanmiddag al maar denk het niet. moet verplicht shoppen vandaag
pi_37665895
Seizoen 4 Aflevering 10: Payback
Dinsdag 9 mei 2006 op RTL5 om 20:30

Een man die al 6 jaar in de gevangenis zit voor verkrachting wordt door de nieuwe en huidige technologie onschuldig verklaart. Horatio die toen vol overtuiging de man achter tralies heeft gezet moet plots de zaak heropenen en de juiste dader zien te vinden. Ondertussen krijgt Alexx te maken met een slachtoffer dat door een medische fout om het leven is gekomen. Eric helpt Alexx om de zaak op te lossen.

Blooper
Als Calleigh bij de vriend aankomt in de haven kun je het registratienummer zien van de boot. Dat begint met CF dat houd in dat de boot in Californie is geregristeerd en niet in Miami. Dit sinds de CSI: Miami in Californie op film word gezet.

Muziek
Geen muziek( bekend)

Overige dingen
Een echte aflevering voor Natalia Boa Vista fans

Enjoy!
pi_37666007
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef BlueCurl het volgende:
Seizoen 4 Aflevering 10: Payback
[afbeelding]

SPOILER
And you know I might
pi_37666740
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:14 schreef rena het volgende:

[..]

SPOILER
een niet teveel terug spoiler
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door BlueCurl op 08-05-2006 19:49:19 ]
pi_37681897
OK, ik ben weer nieuwsgierig gemaakt door de caps
Vanavond opnemen!
pi_37682241
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 08:56 schreef Koningin het volgende:
OK, ik ben weer nieuwsgierig gemaakt door de caps
Vanavond opnemen!
ik hoop dat je mening anders is als de mijne na het kijken
pi_37682886
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:18 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik hoop dat je mening anders is als de mijne na het kijken
Hoezo? Is het geen leuke aflevering?
pi_37683038
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:49 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hoezo? Is het geen leuke aflevering?
Verhaallijn is wel leuk opzich. Maar wel ietswat voorspelbaar. Daarnaast word er door de gastrollen niet echt goed geacteerd vind ik... Maar wel gewoon een leuk uurtje entertainment hoor! Zeker een bepaald gesprek tussen Eric en Natalia.... En het einde is ook wel een sterk einde.
pi_37686775
quote:
Overige dingen
Een echte aflevering voor Natalia Boa Vista fans
HAHAHA.. bedankt
pi_37686960
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

HAHAHA.. bedankt
en Calleigh nou?
pi_37687883
Calleigh was leuk voor even.. was ik na 1 seizoen eigenlijk al weer op uitgekeken.. toen was het Yelina.. maar goed.. die is weg.. dus nu maken we er maar Natalia van
pi_37688397
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Calleigh was leuk voor even.. was ik na 1 seizoen eigenlijk al weer op uitgekeken.. toen was het Yelina.. maar goed.. die is weg.. dus nu maken we er maar Natalia van
Yelina niet een beetje oud ?
pi_37689172
Calleigh is zo braaf.....
pi_37689339
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef Koningin het volgende:
Calleigh is zo braaf.....
en een voorbeeld van TE juist
pi_37694822
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:07 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Yelina niet een beetje oud ?
Ach.. moet kunnen op z'n tijd.. jij zegt toch ook geen nee tegen George Clooney
pi_37698955
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ach.. moet kunnen op z'n tijd.. jij zegt toch ook geen nee tegen George Clooney
haha george clooney vind ik niet super Als je nou Horatio neemt ga ik twijfelen hoor

maar dan liever speedle
pi_37699252
Ik vind Calleigh wel leuk, ze heeft iets liefs over zich.

Ik vond het een goede aflevering, met een aardige twist in het verhaal
And you know I might
pi_37699298
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 22:49 schreef BlueCurl het volgende:

maar dan liever speedle
Jaah.. Ik mis Speedle
Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time
pi_37700163
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef MsInfidelity het volgende:

[..]

Jaah.. Ik mis Speedle [afbeelding]
jeej nog een speedle fan eindelijk ipv al die schone dames gasten en horatio kwijlers
pi_37701104
nou nou nou.. zo kan ie wel weer dames

Vond het een vette aflevering, maar op een of andere manier krijg ik het gevoel dat Natalia de mol is.. weet ook niet waarom..

Ik miste trouwens wel iets bij het begin (voor de tune).. ik had verwacht dat ie zo zou gaan..

Valerie - If he didn't raped me, then who did?
Horatio - That's *zet zonnebril op* what i'm gonna find out

Zou toch meer een CSI:MIAMI begin geweest zijn
pi_37701151
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef MsInfidelity het volgende:

[..]

Jaah.. Ik mis Speedle [afbeelding]
Neeeh... geen moeite mee dat ie weg is.. Ryan had er wat mij betreft vanaf het begin al wel in mogen zitten
  woensdag 10 mei 2006 @ 02:42:19 #268
125386 ummagumma
Back in Black
pi_37702983
mwa vond hem wel aardig.
Natalia is dus de mol wat ik in een van mn eerdere posts al voorspeld heb....maar goed je weet maar nooit bij CSI
pi_37704956
na iets meer van het seizoen te hebben gezien denk ik niet dat Natalia de mol is Maar ik kan het nogsteeds fout hebben aangezien er nog twists kunnen komen in de laatste twee afleveringen van dit seizoen

Speedle mis ik enorm. Vooral de dialogen zo met Eric en zijn droogkloot opmerkingen... Was grappig gewoon. Ryan heeft afgelopen maandag in amerika voor mijn doen eindelijk zijn eerste goede aflevering gedaan. Maar ik zou hem niet missen als die weg zou zijn Natalia zou ik overigens ook niet missen
pi_37706745
hahaha.. okeej.. eigenlijk zou het team dus gewoon ryan en natalia erbij moeten hebben.. dan zou het team wel lekker groot zijn..

Horatio (teamleader)
Calleigh (ballistics)
Eric (investigator)
Tim (investigator)
Ryan (investigator)
Natalia (DNA)
Alexx (Morgue)
Frank (eeh.. ja... detective?)

Trouwens.. ik heb Valeria (DNA) paar afleveringen al niet meer gezien, en zag gisteren dat de tests bij Natalia gedaan worden.. Is Valeria uit de serie geschreven?
pi_37707065
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hahaha.. okeej.. eigenlijk zou het team dus gewoon ryan en natalia erbij moeten hebben.. dan zou het team wel lekker groot zijn..

Horatio (teamleader)
Calleigh (ballistics)
Eric (investigator)
Tim (investigator)
Ryan (investigator)
Natalia (DNA)
Alexx (Morgue)
Frank (eeh.. ja... detective?)

Trouwens.. ik heb Valeria (DNA) paar afleveringen al niet meer gezien, en zag gisteren dat de tests bij Natalia gedaan worden.. Is Valeria uit de serie geschreven?
Horatio
Megan, kan gewoon niet acteren
Calleigh
Eric
Tim
Ryan
Valera
Tyler
Dan Cooper stomme opvulling omdat tyler ineens van de aardbodem is verdwenen
Natalia stomme doos om de set verbouwing een excuus te geven
Alexx
Yelina
Frank
Stetler

zo vind ik het wel een leuk team

Valera is er nog gewoon

[ Bericht 3% gewijzigd door BlueCurl op 11-05-2006 00:02:38 ]
pi_37709000
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 11:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
wat die niet ontslagen omdat ze fouten gemaakt had? of is de opvolger van die persoon? of is dat een andere csi serie?
pi_37709806
Ik heb de aflevering van gister opgenomen, ga het straks kijken!
pi_37711060
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 13:49 schreef BlueCurl het volgende:

Natalia Boa Vista stomme doos VERSCHIKKELIJK MOOIE DAME om de set verbouwing een excuus te geven
pi_37711116
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef boneyard het volgende:

[..]

wat die niet ontslagen omdat ze fouten gemaakt had? of is de opvolger van die persoon? of is dat een andere csi serie?
nee ze was niet ontslagen. ze is gewoon weer terug vanaf 4.1 en die is al een tijdje gelee geweest gelukkig dat ze niet weg is vind der wel tof
pi_37711149
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

haha ik kan je niet verleiden om weer terug te gaan nar calleigh ?
pi_37716540
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:27 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

haha ik kan je niet verleiden om weer terug te gaan nar calleigh ?
eeeughh..

Nataliaaaa
pi_37728959
ik ga morgen de caps al online zetten okay eens op tijd
pi_37731750
goed bezig
pi_37736728
Zou iemand mij nog misschien een werkende link kunnen geven met de extended ending van Urban Hellraisers? Ik heb 'm destijds gemist en bemerk nuy dat de CBS-link niet (meer) werkt. Alvast heel erg thnx!
pi_37737525
welk seizoen was dat? was dat die ene met bekendmaking van de mol?
pi_37738371
hoe vaak hebben ze extra zooi op internet gezet? volgens mij alleen met die hummer reclame, die ook nog over een mol ging ja ik kan 'm ook zo snel nergens vinden, behalve op wat torrent sites, misschien moet je dat maar proberen dan.
pi_37739954
ja die bedoelde ik ook
pi_37743055
staat ook gewoon onder de caps van de aflevering zelf in dit topic

http://www.cbs.com/primetime/csi_miami/hummer/

edit:

hij werkt indd niet meer.. wist ik ffies niet... oops. foutje. stomme cbs.. dat ze dat net ff wat langer online laten staan

maar was flash animatie dus zal niet zo snel ergens anders te vinden zijn...

[ Bericht 37% gewijzigd door BlueCurl op 11-05-2006 18:45:49 ]
pi_37745670
tsja.. misschien kan BC het op i-net zetten.. of heb je dat stukje niet Son?
pi_37746543
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 20:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
tsja.. misschien kan BC het op i-net zetten.. of heb je dat stukje niet Son?
nee dat FLASH filmpje heb ik niet joh. stond toch op de site... d8 ik dus...

pas op he... voor dat we echt de verkeerde kant opgaan!
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:05:40 #287
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_37746900
Dat stukje is ook te halen op Bittorent. Even goed zoeken.
Love will be my strongest weapon
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:09:32 #288
51794 Rahl
pi_37747012
hihi, als ik hawkes was zou ik het niet kunnen weerstaan.
*hap!*
"mmm, krusty"
last.fm
pi_37748211
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:09 schreef Rahl het volgende:
hihi, als ik hawkes was zou ik het niet kunnen weerstaan.
*hap!*
"mmm, krusty"
hawkes.... je zit in het verkeerde topic???
  donderdag 11 mei 2006 @ 21:48:35 #290
51794 Rahl
pi_37748232
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:47 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

hawkes.... je zit in het verkeerde topic???
oh shit

sorry!
last.fm
pi_37748465
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 21:48 schreef Rahl het volgende:

[..]

oh shit

sorry!
is niet erg hoor
pi_37748543
lol
pi_37753186
Gister de aflevering van dinsdag gezien, het molgebeuren begint me langzaamaan duidelijk te worden.

Trouwens die scene met Eric en die armband was top!
pi_37753286
Haha.. inderdaad..

Maar als dat van dinsdag nog maar het begin was over het "mol" gebeuren.. damn.. dan staat het team nog aardig wat te wachten

Nataliaaaaaa
pi_37753851
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Haha.. inderdaad..

Maar als dat van dinsdag nog maar het begin was over het "mol" gebeuren.. damn.. dan staat het team nog aardig wat te wachten

Nataliaaaaaa
over anderhalve week weet ik wie het is jullie pas in november oid
pi_37754702
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:58 schreef BlueCurl het volgende:
over anderhalve week weet ik wie het is jullie pas in november oid
wat ben je toch ontzettend cool.
pi_37754843
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef boneyard het volgende:

[..]

wat ben je toch ontzettend cool.
onwijs maar heb gewoon zin in die afleveringen. maar het usa topic is behoorlijk dood aan het gaan
  Lieve Belg vrijdag 12 mei 2006 @ 15:19:11 #298
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_37762415
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:40 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

onwijs maar heb gewoon zin in die afleveringen. maar het usa topic is behoorlijk dood aan het gaan
Geef het terug een schopje?
pi_37762464
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:19 schreef Jump het volgende:

[..]

Geef het terug een schopje?
en dan tegen mezelf lullen zeker ? terwijl we daar precies in de leuke afl zitten
  Lieve Belg vrijdag 12 mei 2006 @ 15:21:40 #300
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_37762502
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:20 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

en dan tegen mezelf lullen zeker ? terwijl we daar precies in de leuke afl zitten
WHèhè, kan je altijd proberen
pi_37762552
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:21 schreef Jump het volgende:

[..]

WHèhè, kan je altijd proberen
nee ben geen renesite

en vol:

CSI: Miami (NL/BE) (Deel 11)