ik vind het een toffe rol enkel de redenen achter zijn acties die nog nader worden uitgelegd een keer vind ik echt zo slecht verzonnen door de schrijvers... maar voor de rest gewoon leuk hoe die ze dwars zit maar niet kan pakken maar toch tof blijft. en die acteur, david lee smith, speelt zijn rol gewoon goed!quote:
ik begin het nu erg minder te vinden. maar dat komt doordat Horatio een mega erge foute relatie aangaat met iemand verder in het seizoen waar ik voor de rest niks over ga zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:25 schreef rena het volgende:
Ja, ik vind het ook knap als een acteur emoties kan opwekken bij mensen, de meeste kunnen dat niet. En agressie is ook een emotie toch?
![]()
Ik vind CSI Miami weer leukIk heb het een tijdje minder gevonden, maar met het nieuwe seizoen heb ik het weer helemaal te pakken
![]()
Opvolging van Resden's zaak komt terug in afleverig 4.15 of de zaak daar wel of niet word gesloten zie je dan welquote:Op woensdag 5 april 2006 08:34 schreef Koningin het volgende:
Vreemde aflevering, er zat veel in.
Vervolg Resden is natuurlijk onbekend.
Delko aan de drugs?? Nooit gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerende afbeeldingen:
[ 1 | 2 | 3 ]
Muziek
"Madonna" met "Hang up" (Aan het begin van de aflevering)
Enjoy!
Coole picsquote:Op woensdag 5 april 2006 12:11 schreef rena het volgende:
BlueCurl, ik hou van je![]()
Mac & Horatio lijken me echt een geweldig teamBen de vorige crossover alweer een beetje vergeten en toen kende we Mac en zo nog niet zo goed natuurlijk
![]()
enkel H en Catherine liepen wel maar voor de rest ging het gewoon niet. mss het ontbreken van de actie van LV omdat Miami ook PD is... maar Grissom en H is zoiezo geen combi lijkt mequote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
H en Mac werkt ook goed samen hoor, iig beter dan met heel het Las Vegas team iig. Die samenwerking klikte helemaal niet had ik het idee.
quote:Op maandag 10 april 2006 00:01 schreef BlueCurl het volgende:
hebben we er al zin in? in de crossover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |