oh ja graagquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:30 schreef BlueCurl het volgende:
mwa spannend niet echt wel leuk als je van de persoonlijke zut houd in de serie
en dat zijn???quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:17 schreef ummagumma het volgende:
Ik heb al 3 verdachten die de mol kunnen zijn binnen het team![]()
Voor de rest leuke aflevering geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
en even wat hele ERGE SPOILERS voor het einde van het seizoen...mijn gok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef BlueCurl het volgende:
en even wat hele ERGE SPOILERS voor het einde van het seizoen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begin nu weer verder te gaan met het geven van erge spoilers... dus wees gewaarschuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach jah, the looks maken een groot gedeelte goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:19 schreef BlueCurl het volgende:
En die Eva La Rue mag mss wel een babe zijn maar ik vind der erg tegenvallen qua acteren![]()
O wat moeilijk om niet te kijken![]()
![]()
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..![]()
http://www.miamidade.gov/(...)neInvestigations.asp
http://www.miamidade.gov/(...)/Bureau_CrimeLab.asp
whehehejajah ik heb geen leven
![]()
![]()
Dat is wel een heel andere Horatio zeg![]()
And you know I might
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:37 schreef Dromer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staat onder de capsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
trouwens nog iets.. wat waren de goofs van de afgelopen aflevering?![]()
![]()
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..quote:Bloopers
Niks bekend
Even iets anders.. ik wil de spoilers niet lezen.. en na het zien van dit plaatje al helemaal niet meer..
oh ja.. nog even een plaatje om van te genieten![]()
![]()
dat van die killer secret ging over aflevering 4.1 maar die is allang geweest. dat horatio in dat biechthokkie zat of hoe dat ook mag heten.... maar daar zijn ze amper op doorgegaan zoals je heb gemerkt terwijl het wel de openings zin was van dit seizoenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..
Even iets anders.. ik wil de spoilers niet lezen.. en na het zien van dit plaatje al helemaal niet meer..
[afbeelding]
oh ja.. nog even een plaatje om van te genieten
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hmz oke.. ik dacht namelijk gemist te hebben dat ze de 45. van Bull onderzocht hebben op de match van uit de kogel in de muur.. magoed..
[afbeelding]
En waarom plaats je hem dan hier? Om het voor ons ook te bederven![]()
?
Maar goed dat ik net las dat het geen spoiler meer is.And you know I might
Njaaa zeg.. dat plaatje is geen spoiler.. dat plaatje is een teaser.. de spoilers hoe ze hier staan verraden volgens mij alles van de komende series al..
Dit was gewoon een teaser-plaatje![]()
![]()
![]()
Ah zo. Er stond ook een
smilie bij
And you know I might
die spoilers van mij gaan indd over de laatste 3 afleveringen van het seizoenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Njaaa zeg.. dat plaatje is geen spoiler.. dat plaatje is een teaser.. de spoilers hoe ze hier staan verraden volgens mij alles van de komende series al..
Dit was gewoon een teaser-plaatjemaar daarom staan ze ook tussen de spoiler tags
![]()
![]()
vanavond zet ik de caps online voor de aflevering van morgen aaf.. mss vanmiddag al maar denk het niet. moet verplicht shoppen vandaag![]()
![]()
Seizoen 4 Aflevering 10: Payback
Dinsdag 9 mei 2006 op RTL5 om 20:30
Een man die al 6 jaar in de gevangenis zit voor verkrachting wordt door de nieuwe en huidige technologie onschuldig verklaart. Horatio die toen vol overtuiging de man achter tralies heeft gezet moet plots de zaak heropenen en de juiste dader zien te vinden. Ondertussen krijgt Alexx te maken met een slachtoffer dat door een medische fout om het leven is gekomen. Eric helpt Alexx om de zaak op te lossen.
Blooper
Als Calleigh bij de vriend aankomt in de haven kun je het registratienummer zien van de boot. Dat begint met CF dat houd in dat de boot in Californie is geregristeerd en niet in Miami. Dit sinds de CSI: Miami in Californie op film word gezet.
Muziek
Geen muziek( bekend)
Overige dingen
Een echte aflevering voor Natalia Boa Vista fans
Enjoy!![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef BlueCurl het volgende:
Seizoen 4 Aflevering 10: Payback
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:14 schreef rena het volgende:
[..]
een niet teveel terug spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door BlueCurl op 08-05-2006 19:49:19 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: