quote:Op maandag 10 april 2006 00:01 schreef BlueCurl het volgende:
hebben we er al zin in? in de crossover?
Gaat iemand 'm nog kopen? Het lijkt mij dat je beide seizoenen moet kopen om de dubbele aflevering te zien, nu is daar die ene DVD voor. En het staat wel aardig in de collectie (:W naar centjes).quote:Op donderdag 6 april 2006 18:38 schreef Merkie het volgende:
Daar komt de DVD wel van uit deze maand.
ik zou eens moeten kijken wanneer dat ding in de winkel komtquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:03 schreef ummagumma het volgende:
ik heb die crossover gedownload...moet zeggen dat ie erg spannend is.
En toch koop ik hem tzt wel, hoort bij de verzameling.
Dat soort dingen vallen me vaker op; terug kerende karakters maar ook terug kerende acteurs. Er zijn veel karakters an acteurs die rollen spelen in meerdere CSI afleveringen.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:22 schreef Merkie het volgende:
Wel gek dat die psychiater in in Manhattan Manhunt al eerder een rol had in CSI: Miami.
Miami en NY vind ik persoonlijk veel leuker om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef Dromer het volgende:
CSI: Miami => overacting en vaak rammelende verhaaltjes
CSI: New York => beter
CSI: Las Vegas => toch de beste van de drie
Iedereen kan schuldig worden geacht, tenzij het bewijs anders uitwijst.. besides.. what are you complaining about, it's just the way it goes... even in real lifequote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef Merkie het volgende:
Wel stom dat ze altijd tegen verdachten een houding aannemen dat ze er iets mee te maken. Die mediemagnaat in die crossover bijvoorbeeld, hij had helemaal niks te maken met de moord en toch benaderen ze hem elke keer alsof hij een doorgedraaide crimineel is. Terwijl het juist ZIJN vrouw is die is vermoord. Irritant
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |