SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ze wel even lezen hoorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:06 schreef Xurk het volgende:
Pff, heb ik net twee uitgebreide posts gemaakt aan het eind van het vorige topic... waarom heb ik dat nou altijdAllemaal gaan lezen dus
En ook nog uit het vorige topic: @Eveli: aha, zo kan het natuurlijk ook
Je bedoelt Ana-Lucia (en Mr. Eko moet met een Kquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef Xurk het volgende:
Wat ik dan ook raar vind, is dat bijvoorbeeld die groep van die Latina [hoe heet ze ook alweer?] en Mr. Echo [Simon Adebisi uit OZ!!] en "onze" groep elkaar nooit eerder zijn tegengekomen
Ik denk dat de verhaallijnen over wat er met de taillies, de Black Rock en Rousseau's team gebeurd is veel te goed zijn om mee te wachten totdat Lost afgelopen is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef Xurk het volgende:
Als heel Lost voorbij is kunnen ze nog een seizoen maken waarin we alles te zien krijgen van wat de andere groep mee heeft gemaakt sinds de crash.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder: naar die schaal kijkend valt het best mee hoe groot het eiland is, maar als je dan naar de afstanden tussen bijvoorbeeld de beach en de caves, of de caves en de hatch, dan lijken ze veel te dichtbij elkaar te liggen, om die verhaallijnen daarvan aanvaardbaar te laten lijken
Ook heb ik het idee dat het jungle-gedeelte veel en veel groter zou moeten zijn [of ze hebben al die keren dat ze aan het verkennen en rennen zijn gewoon dezelfde stukken zitten lopen, maar dat lijkt me sterk], want Locke bijvoorbeeld heeft volgens mij écht veel verkend
Desondanks is het erg vet om te bekijken / analyseren!
[edit] Wat zouden die drie grote X-en voorstellen? Normaal is het toch "X marks the spot" als je het over schatten hebt...?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Xurk het volgende:
Alleen lees ik er één ding op wat spoilerig lijkt volgens mij...Met Hatch 2 wordt inderdaad die bunker bedoeld waar ze Michael, Jin en Sawyer mee naar toe namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebasseerd op deze schaal zou het eiland denk ik zo'n 150-200 km2 zijn? Ruimte zat lijkt mij, bovendien is de schaal natuurlijk slechts een schatting gebasseerd op wat we gezien hebben.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Xurk het volgende:
Verder: naar die schaal kijkend valt het best mee hoe groot het eiland is.
Ook heb ik het idee dat het jungle-gedeelte veel en veel groter zou moeten zijn [of ze hebben al die keren dat ze aan het verkennen en rennen zijn gewoon dezelfde stukken zitten lopen, maar dat lijkt me sterk], want Locke bijvoorbeeld heeft volgens mij écht veel verkend
Volgens deze kaart zou er ongeveer 3 kilometer tussen het strand en de hatch zitten. Waaruit maak je op dat dat niet genoeg is?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:02 schreef Xurk het volgende:
maar als je dan naar de afstanden tussen bijvoorbeeld de beach en de caves, of de caves en de hatch, dan lijken ze veel te dichtbij elkaar te liggen, om die verhaallijnen daarvan aanvaardbaar te laten lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Net5 ondertitelen ze het fijn met Mr. Echoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:56 schreef Symer het volgende:
Je bedoelt Ana-Lucia (en Mr. Eko moet met een K)
Ik denk dat de verhaallijnen over wat er met de taillies, de Black Rock en Rousseau's team gebeurd is veel te goed zijn om mee te wachten totdat Lost afgelopen is.
tering dan heb je vrije tijdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:56 schreef Symer het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien is het een heel groot eiland en is het dus goed mogelijk dat de 2 groepen elkaar nooit tegen zijn gekomen:
[afbeelding]
Volgens mij staan er geen spoilers op, 'Alex' op dat eilandje is gewoon speculatie, ook in Amerika weten we nog niks over Alex
Ze hebben nog zat materiaal om minstens 2 seizoenen vol te maken.quote:Ik denk dat de verhaallijnen over wat er met de taillies, de Black Rock en Rousseau's team gebeurd is veel te goed zijn om mee te wachten totdat Lost afgelopen is.
Dat zijn inderdaad bergen, deze kaart is grotendeels overgetekend van de kaarten die Sayid van Rousseau gestolen had. Misschien dat de vage gedeelten minder duidelijk in beeld zijn gekomen?quote:Op zondag 12 maart 2006 01:14 schreef Xurk het volgende:
Die twee 'vage' gedeelten, moeten dat trouwens gewoon gebieden voorstellen die "we nog niet zo goed kennen"? En waar zijn alle bergen / verhogingen? Ik snap dat reliëf moeilijk is aan te geven, omdat we daar nog minder van weten, maar moeten die ruggegraat-achtige wervels bergen voorstellen?
quote:Alex, dat is toch het zoontje van Danielle Rousseau? Ik weet het eventjes niet meer goed
Alex is de dochter van Rousseau. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is 'Alex' op het eilandje gebasseerd op geruchten die inmiddels al weer ontkracht zijn door de makers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vader van jack, in die kist ?quote:Op zondag 12 maart 2006 11:21 schreef DJKoster het volgende:
En nog eens een overzichtje van wie/wat er op het eiland is (geweest)
- overlevenden uit de middensectie vliegtuig (23, 5 overlevenden)
- overlevenden uit de staart vliegtuig (stuk of 48..)
- Rosseau (en crew)
- Ethan (niet bekend waar die bij hoort)
- De dode mensen in de grot waar ze schuilen (2)
- drugssmokkelaars
- Desmond in die ondergrondse bunker (hard weggerend)
- Een ander persoon die in die bunker heeft gezeten (volgens die gast)
- Uiteraard de bouwers van de bunkers
- Die gasten op de boot die Walt hebben ontvoerd
- De opvarenden van 'The Black Rock' ?
- Die gasten die blootsvoets door het bos liepen (The Others?)
- Het monster..
- 2 ijsberen (1 nog in leven)
- ?
Hmm.. dat kon een hallicunatie zijn van Jack, hij was toen uitgeput. Maar die kist was wel leeg dus het is mogelijk..quote:
quote:Filmcrew![]()
Ik vind Sawyer leuker dan haar, en ik wil Saywer niet bij haar maar bij Kate(zo heet ze toch?) hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:51 schreef Eveli het volgende:
Een vraagje aan de niet-fans van Ana-Lucia: vinden jullie Sawyer dan ook irritant? Ik vind die twee namelijk perfect bij elkaar passen!
Oohjawel, maar heeeel weinigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:56 schreef Symer het volgende:
ook in Amerika weten we nog niks over Alex
De "vaste" Lost personen (uit de OP) zaten toch in het middenstuk en de anderen die Sawyer, Jin en Micheal gevangen namen zaten volgens mij in het staartstuk.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:21 schreef DJKoster het volgende:
- Rosseau (en crew)
- Ethan (niet bekend waar die bij hoort)
- De dode mensen in de grot waar ze schuilen (2)
- drugssmokkelaars
- Het monster..
- ?
Klopt! Mijn fout..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:45 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
De "vaste" Lost personen (uit de OP) zaten toch in het middenstuk en de anderen die Sawyer, Jin en Micheal gevangen namen zaten volgens mij in het staartstuk.
Ik snap wel wat je bedoelt maar Sawyer is veel 'cooler' in zijn manier van doen. En natuurlijk een manquote:Op zondag 12 maart 2006 12:51 schreef Eveli het volgende:
Een vraagje aan de niet-fans van Ana-Lucia: vinden jullie Sawyer dan ook irritant? Ik vind die twee namelijk perfect bij elkaar passen!
quote:Op zondag 12 maart 2006 11:21 schreef DJKoster het volgende:
- Rosseau (en crew)
- Ethan (niet bekend waar die bij hoort)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- De dode mensen in de grot waar ze schuilen (2)
- drugssmokkelaars
- Het monster..
- ?RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Terug vind topic zekerquote:
Heb er zin an! Hopelijk een iets minder 'rekkerige' aflevering dan vorige week.quote:
Inderdaad! Nadeel van als er antwoorden gegeven worden er vaak alleen maar meer vragen bijkomen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Heb er zin an! Hopelijk een iets minder 'rekkerige' aflevering dan vorige week.
Kortom: we willen nu wel wat antwoorden![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:02 schreef IV_Xample het volgende:
alvast de video instellen, want vanavond zit ik in voetbalstadion..hehehehe
Dat was me niet opgevallen... *wacht op de dvd*quote:When Shannon is in the hospital where her father died, Jack is dressed in scrubs and passes her in the hallway.
En meteen ruzie tussen de 2 groepen, gaat lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:22 schreef Aventura het volgende:
Dus dat was de dooie. Gelukkig niet Sawyer
quote:
Ja dat vraag ik mij ook al af.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:56 schreef Xurk het volgende:
Sayid zag eruit alsof hij Ana-Lucia aan ging vallen, en wat zal ie wel niet denken als hij de drie van het vlot ineens [niet alleen weer op het eiland, maar ook nog bij de moordenaars van Shannon] ziet?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh maar dat einde!![]()
Spoilers hoef je niet te lezen hoor, daarvoor zijn het spoilersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:58 schreef One_conundrum het volgende:
Flikker op met je kutspoiler
Die is gisteren toch dood gegaan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:06 schreef Tom_Tom- het volgende:. Wow, wat een aflevering gister.
.
Een week duurt nog zo lang! maar Shannon mag echt niet dood hoor..
yep... alhoewel je natuurlijk altijd kunt hopen dat ze het overleefd, reken er maar niet opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:17 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Die is gisteren toch dood gegaan?
Hij sprak weer achteruit:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:34 schreef Sender_ het volgende:
Heeft iemand goed gehoord wat Walt in het begin zij toen die de tent inkwam?
Ik ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:05 schreef dewitteparel het volgende:
Schrok wel toen Sawyer in elkaar zakte
Ik heb zitten luisteren maar kan er niet echt iets van maken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:04 schreef Symer het volgende:
Mocht iemand geïnteresseerd zijn:
Hier staat het gefluister dat Shannon en Sayid hoorde, na veel nabewerking om het zo duidelijk mogelijk te maken.
En hier staat wat de groep van Ana-Lucia hoorde.
Hier staat wat twee geluidseffecten-mensen er van gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:14 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik heb zitten luisteren maar kan er niet echt iets van maken?
Iemand anders die er iets van kan maken?
Heb je wel gekekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:37 schreef dewitteparel het volgende:
huh... boone? worden alle doden op het eiland lid van 'the others'?
Ja wie weet. Zit boone daar gezellie te kaarten met de piloot, agent en alle doden uit het staartstukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:37 schreef dewitteparel het volgende:
huh... boone? worden alle doden op het eiland lid van 'the others'?
ik reageerde opquote:
dat ging over die stemmen... Daarom suggereerde ik dat alle dooien gaan behoren tot the others...quote:"Hi sis, here she comes"
Is dat soms boone die in conversatie is met iemand ofzo over dat zijn zus dood zal gaan...
Is het niet de bedoeling dat je die 3 audio bestanden tegelijk afspeeld?
Ik weet niet meer of hij gezegd heeft dat ze dood is.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:05 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb nog even een vraagje over Sayid. In het vorige seizoen was hij een soort infiltrant voor de CIA tegen wil en dank.
Hij kreeg toen te horen van die lui van de CIA waar zijn vriendin Noor zou zijn. Hij moest het vliegtuig nemen, van over 2 uur. Maar hij wilde zijn vriend begraven dus nam hij het vliegtuig van 1 of 2 dagen later. Oceanic Flight 815 dus.
Tegen Rousseau zei hij dat zn vriendin dood was.
Hoe weet ie dat dan?
Ik ben ik dat vergeten of is het niet genoemd?
Ik twijfel. Volgens mij niet, hij is nog niet heel raar aan het doen tegen Aaron en Claire enzo. Al is ie wel vager aan het worden.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:08 schreef aloa het volgende:
Goeie aflevering gisteren. Zit Charlie nou weer aan de heroine of niet?
Hij heeft tegen Rousseau gezegd dat ze dood is:quote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of hij gezegd heeft dat ze dood is.
Hij heeft wel tegen Shannon gezegd dat hij weet hoe het voelt om iemand te verliezen waar je van houd...
We weten nog niet hoe hij dat weet en of ze wel echt dood is.quote:DANIELLE ROUSSEAU: And Nadia ... you left her, too?
SAYID: She wasn't on the plane.
SAYID: She's dead. Because of me.
Hopelijk is 'ie dan ontvoerd door 'the Others'.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef IV_Xample het volgende:
ze waren volgens mij nog niet echt weggerend hoor, dus sawyer lag er gewoon nog bij ergens..hehehe
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef somegirl het volgende:
Spannend voorstukje alweer!!!!
Volgensmij krijgen we te zien wat er met de anderen is gebeurt toen we ze nog niet zagen zegmaar
Sjonge, ik hoefde echt niet in het USA topic te lezen om te weten wat er vandaag op komt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef bosmeneer het volgende:
Wil iedereen dan nu ophouden met de spoilers? Het is écht vervelend. Kom niet aan met de dooddoeners 'dan lees je het niet' of 'iemand vroeg er toch om', want de letters NL in het topic geven toch een bepaald onderwerp aan. Er is niet voor niets een apart USA topic.
omdat ze (the others) de 'goede mensen' filteren... dus zeg maar een project om de perfecte samenleving te creëren?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
sekte, hoezo sekte?
Met die Goodwin, "He wasnt a good person"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
sekte, hoezo sekte?
deze aflevering is wel een "gemene" manier om de confrontatie tussen ana lucia en sayid nog een week langer uit te stellen.
ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef Coastertommm het volgende:
Soms begrijp ik er echt geen hout meer van.. Maar nu is het wel weer iets meer helder, ik dacht dat Yin (hoe heet die Koreaan nou?!) vastgeboden was door de andere "others".
Btw, vorige keer zaten Koreaan en Man-van-wie-zoontje-weg-is in de jungle, en toen zagen ze een beertje voorbijkomen.. dat beertje zag je toch ook bij dat jongetje wat in de staart zat?
Jaa, dat was dat beertje die die in het begin van de aflevering bij z'n zusje neerlegdequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef Coastertommm het volgende:
Soms begrijp ik er echt geen hout meer van.. Maar nu is het wel weer iets meer helder, ik dacht dat Yin (hoe heet die Koreaan nou?!) vastgeboden was door de andere "others".
Btw, vorige keer zaten Koreaan en Man-van-wie-zoontje-weg-is in de jungle, en toen zagen ze een beertje voorbijkomen.. dat beertje zag je toch ook bij dat jongetje wat in de staart zat?
Nee. Er zijn nu 2 groepen van overlevenden. De pilot die jij gezien hebt was de grootste groep overlevenden (dat was een geheel seizoen geleden). Deze aflevering ging over de andere groep overlevenden die we net hebben leren kennen (de tailies), dit is al seizoen 2 en we keken dus eigenlijk naar hoe de andere pas bekende groep de afgelopen 48 dagen doorgebracht heeft.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef STAIRWARES het volgende:
okay, ik heb ff opheldering nodig.
Ik heb in verleden welles de pilot aflevering gezien, vond er toen geen zak aan.
Ik zie nu net een eflevering op net5 en die sprak me wel aan.
Was dat nou Lost deel 1 op herhaling ? Maar het zag er niet uit zoals ik me herinnerde.
Deze passagiers in deze afl. zijn net op het strand aangeland.
zodoende denk ik dat dit deel 1 is?
Dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef Sender_ het volgende:
Was trouwens niet dat van die radio oproep toen Boone in dat vliegtuig zat?
Dat was inderdaad Boone. Ik kan me nog herinneren dat er toen twijfels waren over wat er over de radio gezegd werd tegen Boone; 'No, we're the survivors of flight 815' of 'No, there are no survivors of flight 815'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef Sender_ het volgende:
weer een gave aflevering alleen nu moet je weer zo lang wachten tot de volgende aflevering.
Dat beertje die dat meisje vast had zag je volgens mij idd ook toen ecko en die andere in de bosjes lagen.
Ik ga me toch ook steeds meer afvragen wat The others nou moeten voorstellen, Je ziet overal die bunkers met quarantaine. Volgens mij zijn het proefpersonen ofzo iets waar gewoon wat mis mee is gegaan.
Afl. 16 van seizoen 2? Dan zit je denk ik in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef martinlutherking het volgende:
Zow, afl. 16 was fucking saai zeg.![]()
Ow, sorrie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Afl. 16 van seizoen 2? Dan zit je denk ik in het verkeerde topic.
Nu je het zegt, misschien was die oproep wel van Boone in plaats van 'the others' wat Ana-Lucia zei!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef Sender_ het volgende:
weer een gave aflevering alleen nu moet je weer zo lang wachten tot de volgende aflevering.
Dat beertje die dat meisje vast had zag je volgens mij idd ook toen ecko en die andere in de bosjes lagen.
Ik ga me toch ook steeds meer afvragen wat The others nou moeten voorstellen, Je ziet overal die bunkers met quarantaine. Volgens mij zijn het proefpersonen ofzo iets waar gewoon wat mis mee is gegaan.
Ethan, lijkt erop. Broertjes?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die vent die in het eerste seizoen niet in het vliegtuig zat heette toch ook Nathan he?
Die oproep was ook van Boone.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef booo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, misschien was die oproep wel van Boone in plaats van 'the others' wat Ana-Lucia zei!
Misschien zijn ze overladen met een of andere straling..
Nee, volgens mij Ethan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die vent die in het eerste seizoen niet in het vliegtuig zat heette toch ook Nathan he?
Waar zit NL nu dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in feite niets gespoilerd.
Valt op zich wel mee. Ik heb tot afl. 14 gezien via niet nader te noemen bron, maar ik kijk ook nog gezellig mee via de tv. Vind het niet erg om dingen dubbel te zien, kan ik tenminste letten op kleine details etc.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:45 schreef martinlutherking het volgende:
Okee, dan loopt het nog niet eens heel veel achter.
Die ijsbeer is doodgeschoten door Sawyer, in seizoen 1.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:54 schreef winxy het volgende:
ik bekijk ook wel eens de spoilers , maar die veraden nog niks dat is nou het mooiste van deze serie volgens mij weten de schrijvers niet eens waar ze mee bezig zijn
waar is trouwens die ijsbeer gebleven .....die walt toen in zijn stripboekje zag en later echt tot leven kwam ...mischien komen hun ergste nachtmerries wel uit ....pffff zo ken ik wel uren doorgaan ..kijk volgende keer wel weer:)
Niet steeds een ander groepje. Er is 1 hele grote groep, daar is heel seizoen 1 over gegaan. Nu hebben we net de andere groep leren kennen en die zijn dus op pad naar de andere grote groep.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:06 schreef STAIRWARES het volgende:
ik kan niet wachten tot volgende week episode 08
Sezoen 1 pilot vond ik echt zwaar geslachtsdeel. Alias s1-4 vind ik te pruimen.
Maar lost, ik vond het hype. Dze afevering van vanaaf echter maakt me nieuwsgierig
En als ik het goed heb, was het een enorm vliegtuig ala 747 En wordt steeds een ander groepje
overlevenden gevolgd?
mja.. geinig.
nee, dat is beer 1, later is Walt lastiggevallen door beer 2. Die beer is uiteindelijk hard weggerend..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die ijsbeer is doodgeschoten door Sawyer, in seizoen 1.
Dat weet je maar nooit met deze seriequote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef lookinforyou het volgende:
Wat ook wel weer leuk is, dat volgende week Bernard herenigd wordt met zijn vrouw.
Nou ja, of ergens in de nabije of verre toekomstquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met deze serie![]()
Voor de Alias-fans onder ons, de groep vertrok op dag 47
mis ik wat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met deze serie![]()
Voor de Alias-fans onder ons, de groep vertrok op dag 47
We weten toch meer van die 'taillies'? Ik vind dus dat we wel verder zijn en wat meer weten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef lookinforyou het volgende:
Wat ook wel weer leuk is, dat volgende week Bernard herenigd wordt met zijn vrouw.
Leuke aflevering, maar baalde wel dat we nog geen steek verder zijn dan goed een week geleden.
Oja.. hoe was dat ook alweer met Walt en die vogel? En zou hij nu ook één van 'the others' zijn?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef Xurk het volgende:
Ik had meteen door toen ik die teddybeer zag, dat het joch nu een "Other" was geworden
Zou dat met iedereen gebeuren die wordt meegenomen? Dat brengt me trouwens op een idee: zou Claire nu ook een "Other" zijn, gebrainwasht als infiltrant [wat zou verklaren dat ze haar geheugen kwijt was]?
Erg goed gedaan, dat die laatste paar dagen, die we al enigszins kenden, redelijk snel voorbij kwamen, maar toch onvermijdelijk irritant dat we op hetzelfde punt eindigen als vorige week. Seizoen 2 heeft daar een handje naar, dat gebeurde ook al twee of drie afleveringen lang met die confrontatie tussen Jack en Desmond
En ik denk niet dat van iedereen de "ergste nachtmerries" werkelijkheid worden op het eiland, volgens mij is het alleen Walt die zijn gedachten werkelijkheid kan laten worden; dat bewees hij al toen hij nog in Sydney woonde [met die vogel uit het boek die ineens tegen het raam doodvloog]...
Nummer 31.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef One_conundrum het volgende:
welk nummer had deze aflevering?
Het is geen domme opmerking hoor. Onze franse madame vertelde toch ook al tegen de anderen dat 'The Others' "ziek" zijn. Dus het kan best zijn dat dat Quarantaine slaat op de 'zieke Others'.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef Eveli het volgende:
Dat 'quarantaine' op die deuren kan ook slaan op 'the Others' ipv een of andere ziekte of mislukt experiment.
Of maak ik nu een domme opmerking?
Misschien zijn de tailies dan ook wel ziek en nu bezig met hun incubatieperiodequote:Op maandag 27 maart 2006 14:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is geen domme opmerking hoor. Onze franse madame vertelde toch ook al tegen de anderen dat 'The Others' "ziek" zijn. Dus het kan best zijn dat dat Quarantaine slaat op de 'zieke Others'.
Wie zal het zeggen he? Er kunnen nog zoveel plottwists komen, of juist niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
Misschien zijn de tailies dan ook wel ziek en nu bezig met hun incubatieperiode
Goede link. Dankjewel!!quote:Op maandag 27 maart 2006 13:17 schreef Molline het volgende:
[..]
Nummer 31.
Voor wie het nog niet weten: op http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_listings.html&season=0 vind je informatie over alle episodes van Lost. Deze link verwijst naar een lijst met alleen de titels en nummers van de afleveringen, maar je kunt ook doorbladeren naar de verhaallijnen (blader niet te ver, dan weet je straks te veel)
Deze week wordt 2.17 uitgezonden.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:16 schreef mikezwet het volgende:
Bij welke aflevering zijn ze in USA op tv ?
Nu je het zegt, waar is Kate eigenlijk? Ze is de laatste paar afleveringen bijna niet te zienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Lethe het volgende:
Ik zie Anna-Lucia en Kate nog wel vechten om Sawyer over een tijdje![]()
Aankomende vrijdag zien we het verhaal van Kate tot aan het moment dat die Spaanse chick gaat schieten..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef bosmeneer het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is Kate eigenlijk? Ze is de laatste paar afleveringen bijna niet te zien
Ik denk niet dat het serieus bedoeld is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:58 schreef Molline het volgende:
Is dat niet een beetje een soort van spoiler?Of staat het zo in de tv-gids?
Lijkt me niet echt een pretje om op dat eiland te slapen in een tent met al die rot monsters. Dan wil je ook wel eens een paar dagen vrij en naar huisquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef Laniboekje het volgende:
Je kan meestal wel merken wanneer acteurs een aantal dagen vrij hebben, dan zijn ze namelijk niet in beeld. Walt heeft een tijdlang 'vakantie' gehad, nu is hij weer terug. En omdat je Kate wat minder vaak ziet nu zal wel kunnen betekenen dat ze rond de tijd van het filmen een paar dagen vrij had.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:07 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een pretje om op dat eiland te slapen in een tent met al die rot monsters. Dan wil je ook wel eens een paar dagen vrij en naar huis![]()
Tijdens de opnames is dat eiland serieus hun huis. Ze wonen daar met z'n allen in een soort hotel (dat we natuurlijk niet in de serie te zien krijgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:07 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een pretje om op dat eiland te slapen in een tent met al die rot monsters. Dan wil je ook wel eens een paar dagen vrij en naar huis![]()
Laten we het hopen. Ik wil nu toch wel dat het verhaal eindelijk weer verder gaat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het serieus bedoeld is.
Foeiquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:21 schreef dewitteparel het volgende:
ik heb stiekum twee eps vooruit gekeken....![]()
nee zou niet durven... ben wel benieuwd of hier dingen ook gaan opvallenquote:
http://tviv.org/wiki/Lost/Timelinequote:This page is a timeline of the events of Lost, including events that take place before the crash of Oceanic Airlines Flight 815. Since there are very few on-screen indications of time and date of the occurrence of events, much of this page is open to interpretation and additional conjectures. Currently, this article is compiled with information from the episodes themselves and interviews with producers and writers of the show, along with the official ABC front website.
Geinig zeg!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:45 schreef dewitteparel het volgende:
http://tviv.org/wiki/Lost/Timeline
ik zwijg als het graf (vind spoilers zelf ook vet irritant, want ik wil altijd weten wat er staatquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef Molline het volgende:
![]()
![]()
![]()
*dewitteparel straf verdient
Ssssssssssssssssssssttttt![]()
Ja van S2 neem ik aanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Aventura het volgende:
Vanavond komt aflevering 8.
Dan heb je vandaag nog wel wat te doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ja van S2 neem ik aan![]()
Ik ben eergister begonnen met kijken, en zit nu bij aflevering 6 van S1![]()
Ik ben ziek dus ik hoef met niet te vervelenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:33 schreef Molline het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag nog wel wat te doen![]()
Dank uquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef Molline het volgende:
Komt dat even goed uit !![]()
Beterschap (maar niet te snel dus ...)
Ik heb heel sterk het gevoel dat Sayid haar ergens van kent ... ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef aloa het volgende:
Ben benieuwd wat Sayid gaat doen.
Misschien komen we er vanavond achter.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:19 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik heb heel sterk het gevoel dat Sayid haar ergens van kent ... ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef aloa het volgende:
...
Zaten Jack en Anna-Lucia niet samen aan de bar een aantal afleveringen geleden
Dat idee had ik al steeds, maar wist het niet zeker. Maar m'n vermoeden is bevestigdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Op het vliegveld. Ana-Lucia vroeg Jack of hij van plaats wou ruilen, maar dat wou hij niet.
Aflevering 8 van seizoen 2.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef KneiterS het volgende:
Bij welke episode is net 5 met Lost uitzenden eigenlijk?
Die vragen maken het ook zo leuk, je moet nu wel blijven kijken ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
Wanneer blijven we niet met nog meer vragen zitten?![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding] uit het USA topic
Prachtig
Maar deze uitzending gaat toch over Ana Lucia?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:33 schreef boneyard het volgende:
tijdens de aankondiging voor de reclame zei de net5 meneer dat we eindelijk gingen weten wat kate gedaan had, maar dat wisten we toch al?
Foutje denk ik. En idd wat Kate gedaan heeft weten we al een tijdje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar deze uitzending gaat toch over Ana Lucia?
Ja, die reclames lopen al een hele tijd verkeerd. Wat de voice-over van de reclame zegt is altijd verkeerd, gewoon niet op letten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar deze uitzending gaat toch over Ana Lucia?
We weten overigens nog steeds niet hoe Locke nu uiteindelijk in die rolstoel kwam, dat irriteert me..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef Xurk het volgende:
Ja.
Dit was de reden waarom ik Lost in het eerste seizoen zo geweldig vond! Nadat je al een paar afleveringen naar iemand keek, kreeg je hun spotlight-episode, met vette onthullingen over hun karakterZoals Lost, waarvan we erachter kwamen dat hij in een rolstoel zat [Walkabout, nog steeds één van de beste afleveringen]. En nu dus Ana-Lucia, een cop!
Dat verklaart al een hoop over haar persoon
En wat is het vanavond toch meteen lekker spannend
Ik wil het ook keigraag weten!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We weten overigens nog steeds niet hoe Locke nu uiteindelijk in die rolstoel kwam, dat irriteert me..
Ja oke, ik was gewoon bang dat ze de veerkde uitzonden maar heb het even nagekekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, die reclames lopen al een hele tijd verkeerd. Wat de voice-over van de reclame zegt is altijd verkeerd, gewoon niet op letten.
Dat zou wat zijn ja. Helen die genoeg heeft van softie Locke en gewoon weer een vent als Al Bundy wil hebben en daarom dus Locke plat rijdt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik wil het ook keigraag weten!
Misschien reed Helen hem wel aan ofzo
Nee hoor, het is wel bekend dat ze een bank heeft beroofd voor een speelgoedvliegtuigje, maar dat was nadat ze op de vlucht was geslagen voor die agent.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En idd wat Kate gedaan heeft weten we al een tijdje.
Hahaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef boneyard het volgende:
nou, nog misschien 1 aflevering wat dingen uitpraten en dan eens wat van die "others" gaan schoppenzal wel niet he?
och armquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
Het is gewoon irritant dat meisjes zo vaak voor de 'bad boy' vallen
Nou, wat mij betreft had het een tikkeltje sneller gekund. Wat een flut einde! Natuurlijk kwamen Jin & Sun weer bij elkaar en Bernard & Rose, maar dat had wel iets sneller gekund. Het was ook geen cliffhanger, maar zóó soft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:31 schreef Molline het volgende:
*het aan het einde niet helemaal drooggehouden heeft![]()
Jack voelde wat Ana-Lucia voelde toen Sayid shannon weg droeg leek het wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef Xurk het volgende:
Hoe Jack op het einde keek, een mooi moment...
Locke zat inderdaad net het woord in te vullen dat bij cijfer 42 stond, dat viel mij ook op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:11 schreef Maja-de-bij het volgende:
Op een gegeven moment zat Locke een kruiswoordpuzzel te maken. Heeft iemand daar opgelet? Want Lost kennende zat daar vast wel weer een aanwijzing o.i.d. in.
Hij vulde als antwoord 'Gilgamesh' in. Hier vroeg men zich ook af wat dat betekent en wat de relatie met Lost is en staan een paar theorieën.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:11 schreef Maja-de-bij het volgende:
Op een gegeven moment zat Locke een kruiswoordpuzzel te maken. Heeft iemand daar opgelet? Want Lost kennende zat daar vast wel weer een aanwijzing o.i.d. in.
Hij zal wel de grote lijnen hebben voorgeschoteld. De scriptschrijvers vullen de scenes/dialogen dan 'gewoon' in.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:06 schreef Merkie het volgende:
Abrams doet dit seizoen niet mee met Lost vanwege Mission Impossible 3.
Gilgamesh geeft op Wikipedia onder andere de volgende informatie:quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij vulde als antwoord 'Gilgamesh' in. Hier vroeg men zich ook af wat dat betekent en wat de relatie met Lost is en staan een paar theorieën.
De link wijst weliswaar naar het USA-topic, maar als je niet verder leest dan de posts op woensdag kom je geen spoilers tegen.
Wie nu precies Gilgamesh moet zijn en wie Enkidu weet ik niet, maar ik zie hier Jack en Ana-Lucia in. Misschien gaan die twee het bos wel in.quote:# Gilgamesh is de grootse koning op aarde, twee derde god, een derde mens en de sterkste held ooit. Zijn volk echter vindt hem te hardvochtig en daarom schept de hemelgod Anu de wildeman Enkidu die door de tempelhoer Shamhat getemd wordt.
# Enkidu vecht met Gilgamesh maar verliest, zij worden grote vrienden. Gilgamesh stelt voor op avontuur te gaan in het cederwoud.
# Voorbereidingen voor de tocht naar het cederwoud; velen steunen de helden, onder anderen de zonnegod Shamash.
# De tocht naar het cederwoud.
# Gilgamesh en Enkidu doden Humbaba, de demonische beschermer van het woud met hulp van Shamash. Zij hakken de bomen om en bouwen een vlot, waarop zij naar Uruk terugdrijven.
Ja, bijvoorbeeld. Al kan ik het terugdrijven met het vlot eerder zien als levend en wel terugkeren naar de rest van de overlevende. Misschien 'verslaan' ze The Others, misschien maken ze er vrede mee ofzo. In ieder geval een soort van einde.quote:Op zondag 2 april 2006 10:24 schreef Lethe het volgende:
En 'The Others' als demonische beschermheren van het woud? En het terugdrijven met een vlot als einde van de serie??
Hmmm misschien inderdaad vergezocht, maar wel leuk om er over te speculeren
this shit is wack!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:05 schreef dewitteparel het volgende:
Ik kwam deze net tegen in het USA topic, MaGuyver in lost!
[afbeelding]
![]()
ik kwam em hier tegen : [LOST-NL] #4 Everything lost gets foundquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:05 schreef dewitteparel het volgende:
Ik kwam deze net tegen in het USA topic, MaGuyver in lost!
[afbeelding]
![]()
Kan merken dan we in de buurt komen. De afleveringen in Seizoen 1, waarin ze erg in gaan op die reeks getallen, hebben steenz en ik net gezien. We komen er wel. Nog een paar en we zijn ook bij seizoen tweequote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef Laniboekje het volgende:
Ook leuk is dat Ana-Lucia op rij no. 42 zat en Jack op rij no. 23. Die 2 getallen komen ook voor in de o zo inmiddels bekende reeks getallen.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kwam em hier tegen : [LOST-NL] #4 Everything lost gets found
Als hij nou in deel 1 had gespeeld, dan was-ie bekend geweestquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:28 schreef Xurk het volgende:
Michael is anders ook best bekend hoor
[..]en hij heeft in de Matrix-vervolgen gespeeld.
in elke film waarin ze speelt heeft ze dezelfde rol.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:03 schreef Laniboekje het volgende:
En Ana-Lucia is pas geleden in een film op tv gespot.. net zo irritant als in Lost![]()
heheh ze zitten gewoon in the twilight zone!quote:"The Twilight Zone"
- Wordplay/Dreams for Sale/Chameleon (1985) TV Episode (as Terrance O'Quinn) .... Dr. Curt Lockridge (segment "Chameleon")
Check die links die boneyard heeft gegeven! OZ is één van mijn favoriete series ooitquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:21 schreef Arjan het volgende:
Als hij nou in deel 1 had gespeeld, dan was-ie bekend geweest
Wat is OZ?
Ik moest wel lachten toen ik Eko herkende in die Wombalosi (of hoe die ook maar heet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |