Klopt! Mijn fout..quote:Op zondag 12 maart 2006 16:45 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
De "vaste" Lost personen (uit de OP) zaten toch in het middenstuk en de anderen die Sawyer, Jin en Micheal gevangen namen zaten volgens mij in het staartstuk.
Ik snap wel wat je bedoelt maar Sawyer is veel 'cooler' in zijn manier van doen. En natuurlijk een manquote:Op zondag 12 maart 2006 12:51 schreef Eveli het volgende:
Een vraagje aan de niet-fans van Ana-Lucia: vinden jullie Sawyer dan ook irritant? Ik vind die twee namelijk perfect bij elkaar passen!
quote:Op zondag 12 maart 2006 11:21 schreef DJKoster het volgende:
En nog eens een overzichtje van wie/wat er op het eiland is (geweest)
- overlevenden uit de middensectie vliegtuig (23, 5 overlevenden)
- overlevenden uit de staart vliegtuig (stuk of 48..)
- Rosseau (en crew)
- Ethan (niet bekend waar die bij hoort)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- De dode mensen in de grot waar ze schuilen (2)
- drugssmokkelaars
- Desmond in die ondergrondse bunker (hard weggerend)
- Een ander persoon die in die bunker heeft gezeten (volgens die gast)
- Uiteraard de bouwers van de bunkers
- Die gasten op de boot die Walt hebben ontvoerd
- De opvarenden van 'The Black Rock' ?
- Die gasten die blootsvoets door het bos liepen (The Others?)
- Het monster..
- 2 ijsberen (1 nog in leven)
- ?RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Terug vind topic zekerquote:
Heb er zin an! Hopelijk een iets minder 'rekkerige' aflevering dan vorige week.quote:
Inderdaad! Nadeel van als er antwoorden gegeven worden er vaak alleen maar meer vragen bijkomen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Maja-de-bij het volgende:
[..]
Heb er zin an! Hopelijk een iets minder 'rekkerige' aflevering dan vorige week.
Kortom: we willen nu wel wat antwoorden![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:02 schreef IV_Xample het volgende:
alvast de video instellen, want vanavond zit ik in voetbalstadion..hehehehe
Dat was me niet opgevallen... *wacht op de dvd*quote:When Shannon is in the hospital where her father died, Jack is dressed in scrubs and passes her in the hallway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |