abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36320912
Vanavond weer
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:59:53 #102
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_36323583
Spannend voorstukje alweer!!!!
Volgensmij krijgen we te zien wat er met de anderen is gebeurt toen we ze nog niet zagen zegmaar
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_36326045
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef somegirl het volgende:
Spannend voorstukje alweer!!!!
Volgensmij krijgen we te zien wat er met de anderen is gebeurt toen we ze nog niet zagen zegmaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36327578
is dat nou echt spoiler informatie? het antwoord staat in de tvgids enzo, bij andere series zie ik meestal posts met die informatie zonder spoiler tags.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 14:34:26 #105
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_36328640
ach, beter wel een spoiler als het niet nodig is dan geen spoiler als het wel nodig is he.
pi_36328649
Wil iedereen dan nu ophouden met de spoilers? Het is écht vervelend. Kom niet aan met de dooddoeners 'dan lees je het niet' of 'iemand vroeg er toch om', want de letters NL in het topic geven toch een bepaald onderwerp aan. Er is niet voor niets een apart USA topic.
Het was iets met groen.
pi_36329949
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef bosmeneer het volgende:
Wil iedereen dan nu ophouden met de spoilers? Het is écht vervelend. Kom niet aan met de dooddoeners 'dan lees je het niet' of 'iemand vroeg er toch om', want de letters NL in het topic geven toch een bepaald onderwerp aan. Er is niet voor niets een apart USA topic.
Sjonge, ik hoefde echt niet in het USA topic te lezen om te weten wat er vandaag op komt.
Trouwens, ze lachen me uit in het USA-topic als ik daar ga posten wat er vandaag op Net-5 wordt uitgezonden

Als je tegen die spoilers bent, ga je maar klagen bij Breuls.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 16:19:59 #108
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_36332052
en de info over wat er vanavond komt staat inderdaad in elke tv-gids. dus niet zo piepen allemaal.
pi_36340676
Na de reclame
bij-zonder
pi_36341070
woehaaa het is nu al supergaaf! echo/eko (weet ik het) roeleert!!
pi_36341445
eko is dus een van de weinige die met the others gevochten heeft en nog "gewoon" rond loopt.
pi_36341738
Anna is wel een sterke vrouw zeg
pi_36342005
wooohoo... what the fuck... Fucking sekte ofzo? dit is echt een brute aflevering... kutreclames...
pi_36342170
sekte, hoezo sekte?

deze aflevering is wel een "gemene" manier om de confrontatie tussen ana lucia en sayid nog een week langer uit te stellen.

[ Bericht 78% gewijzigd door boneyard op 24-03-2006 22:29:50 ]
pi_36342524
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
sekte, hoezo sekte?
omdat ze (the others) de 'goede mensen' filteren... dus zeg maar een project om de perfecte samenleving te creëren?

gave aflevering... briljante cliffhanger ook natuurlijk. damn, weer een week wachten
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:31:10 #116
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36342540
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
sekte, hoezo sekte?

deze aflevering is wel een "gemene" manier om de confrontatie tussen ana lucia en sayid nog een week langer uit te stellen.
Met die Goodwin, "He wasnt a good person"

Trouwens, ik herinner me net dat Eko ook over Goodwin zei dat ie een "good person" was
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:31:53 #117
142943 STAIRWARES
forrest-speeder
pi_36342561
okay, ik heb ff opheldering nodig.
Ik heb in verleden welles de pilot aflevering gezien, vond er toen geen zak aan.
Ik zie nu net een eflevering op net5 en die sprak me wel aan.
Was dat nou Lost deel 1 op herhaling ? Maar het zag er niet uit zoals ik me herinnerde.
Deze passagiers in deze afl. zijn net op het strand aangeland.

zodoende denk ik dat dit deel 1 is?
“While one person hesitates because he feels inferior, the other is busy making mistakes and becoming superior”
pi_36342564
Soms begrijp ik er echt geen hout meer van .. Maar nu is het wel weer iets meer helder, ik dacht dat Yin (hoe heet die Koreaan nou?!) vastgeboden was door de andere "others".
Btw, vorige keer zaten Koreaan en Man-van-wie-zoontje-weg-is in de jungle, en toen zagen ze een beertje voorbijkomen.. dat beertje zag je toch ook bij dat jongetje wat in de staart zat ?
pi_36342573
Pff... jeumig.... wat een aflevering joh..
Maar zoals in het vorige topic al gezegd werd, hoe meer antwoorden, hoe meer vragen.

Aan de ene kant leuk dat ze in één aflevering doorr 48 dagen heen razen. Maar je bent zo gewend dat ze het juist zo ellenlang weten te rekken. Misschien iets te snel dus.
bij-zonder
pi_36342583
Ik vond dit toch 1 van de mindere afleveringen, vooral omdat ik me nog steeds erg stoor aan die Ana-Lucia. Ik ben toch niet zo'n fan van de gehele tailies-groep.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:33:00 #121
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_36342599
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef Coastertommm het volgende:
Soms begrijp ik er echt geen hout meer van .. Maar nu is het wel weer iets meer helder, ik dacht dat Yin (hoe heet die Koreaan nou?!) vastgeboden was door de andere "others".
Btw, vorige keer zaten Koreaan en Man-van-wie-zoontje-weg-is in de jungle, en toen zagen ze een beertje voorbijkomen.. dat beertje zag je toch ook bij dat jongetje wat in de staart zat ?
ja nu je het zegt
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_36342603
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef Coastertommm het volgende:
Jaa, dat was dat beertje die die in het begin van de aflevering bij z'n zusje neerlegde
pi_36342629
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef STAIRWARES het volgende:
okay, ik heb ff opheldering nodig.
Ik heb in verleden welles de pilot aflevering gezien, vond er toen geen zak aan.
Ik zie nu net een eflevering op net5 en die sprak me wel aan.
Was dat nou Lost deel 1 op herhaling ? Maar het zag er niet uit zoals ik me herinnerde.
Deze passagiers in deze afl. zijn net op het strand aangeland.

zodoende denk ik dat dit deel 1 is?
Nee. Er zijn nu 2 groepen van overlevenden. De pilot die jij gezien hebt was de grootste groep overlevenden (dat was een geheel seizoen geleden). Deze aflevering ging over de andere groep overlevenden die we net hebben leren kennen (de tailies), dit is al seizoen 2 en we keken dus eigenlijk naar hoe de andere pas bekende groep de afgelopen 48 dagen doorgebracht heeft.

pi_36342640
Wow, wat een aflevering. .

En weer dezelfde cliffhanger, geweldig! Nu kan ik helemaal niet wachten op volgende week.

En ook fijn dat ik deze week wat sympathie heb gekregen voor Ana-Lucia. .
pi_36342647
Ik vond het weer een super aflevering. Kan niet wachten tot volgende week...
Hey little pussy you sure look sweet
Knocking me off of my 4 feet
Sure do wish dogs could climb (I wish, I wish)
Then we could have a funky good time
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')