quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef somegirl het volgende:
Spannend voorstukje alweer!!!!
Volgensmij krijgen we te zien wat er met de anderen is gebeurt toen we ze nog niet zagen zegmaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjonge, ik hoefde echt niet in het USA topic te lezen om te weten wat er vandaag op komt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef bosmeneer het volgende:
Wil iedereen dan nu ophouden met de spoilers? Het is écht vervelend. Kom niet aan met de dooddoeners 'dan lees je het niet' of 'iemand vroeg er toch om', want de letters NL in het topic geven toch een bepaald onderwerp aan. Er is niet voor niets een apart USA topic.
omdat ze (the others) de 'goede mensen' filteren... dus zeg maar een project om de perfecte samenleving te creëren?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
sekte, hoezo sekte?
Met die Goodwin, "He wasnt a good person"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
sekte, hoezo sekte?
deze aflevering is wel een "gemene" manier om de confrontatie tussen ana lucia en sayid nog een week langer uit te stellen.
ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef Coastertommm het volgende:
Soms begrijp ik er echt geen hout meer van.. Maar nu is het wel weer iets meer helder, ik dacht dat Yin (hoe heet die Koreaan nou?!) vastgeboden was door de andere "others".
Btw, vorige keer zaten Koreaan en Man-van-wie-zoontje-weg-is in de jungle, en toen zagen ze een beertje voorbijkomen.. dat beertje zag je toch ook bij dat jongetje wat in de staart zat?
Jaa, dat was dat beertje die die in het begin van de aflevering bij z'n zusje neerlegdequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef Coastertommm het volgende:
Soms begrijp ik er echt geen hout meer van.. Maar nu is het wel weer iets meer helder, ik dacht dat Yin (hoe heet die Koreaan nou?!) vastgeboden was door de andere "others".
Btw, vorige keer zaten Koreaan en Man-van-wie-zoontje-weg-is in de jungle, en toen zagen ze een beertje voorbijkomen.. dat beertje zag je toch ook bij dat jongetje wat in de staart zat?
Nee. Er zijn nu 2 groepen van overlevenden. De pilot die jij gezien hebt was de grootste groep overlevenden (dat was een geheel seizoen geleden). Deze aflevering ging over de andere groep overlevenden die we net hebben leren kennen (de tailies), dit is al seizoen 2 en we keken dus eigenlijk naar hoe de andere pas bekende groep de afgelopen 48 dagen doorgebracht heeft.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef STAIRWARES het volgende:
okay, ik heb ff opheldering nodig.
Ik heb in verleden welles de pilot aflevering gezien, vond er toen geen zak aan.
Ik zie nu net een eflevering op net5 en die sprak me wel aan.
Was dat nou Lost deel 1 op herhaling ? Maar het zag er niet uit zoals ik me herinnerde.
Deze passagiers in deze afl. zijn net op het strand aangeland.
zodoende denk ik dat dit deel 1 is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |