quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:59 schreef somegirl het volgende:
Spannend voorstukje alweer!!!!
Volgensmij krijgen we te zien wat er met de anderen is gebeurt toen we ze nog niet zagen zegmaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjonge, ik hoefde echt niet in het USA topic te lezen om te weten wat er vandaag op komt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:34 schreef bosmeneer het volgende:
Wil iedereen dan nu ophouden met de spoilers? Het is écht vervelend. Kom niet aan met de dooddoeners 'dan lees je het niet' of 'iemand vroeg er toch om', want de letters NL in het topic geven toch een bepaald onderwerp aan. Er is niet voor niets een apart USA topic.
omdat ze (the others) de 'goede mensen' filteren... dus zeg maar een project om de perfecte samenleving te creëren?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
sekte, hoezo sekte?
Met die Goodwin, "He wasnt a good person"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:19 schreef boneyard het volgende:
sekte, hoezo sekte?
deze aflevering is wel een "gemene" manier om de confrontatie tussen ana lucia en sayid nog een week langer uit te stellen.
ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef Coastertommm het volgende:
Soms begrijp ik er echt geen hout meer van.. Maar nu is het wel weer iets meer helder, ik dacht dat Yin (hoe heet die Koreaan nou?!) vastgeboden was door de andere "others".
Btw, vorige keer zaten Koreaan en Man-van-wie-zoontje-weg-is in de jungle, en toen zagen ze een beertje voorbijkomen.. dat beertje zag je toch ook bij dat jongetje wat in de staart zat?
Jaa, dat was dat beertje die die in het begin van de aflevering bij z'n zusje neerlegdequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef Coastertommm het volgende:
Soms begrijp ik er echt geen hout meer van.. Maar nu is het wel weer iets meer helder, ik dacht dat Yin (hoe heet die Koreaan nou?!) vastgeboden was door de andere "others".
Btw, vorige keer zaten Koreaan en Man-van-wie-zoontje-weg-is in de jungle, en toen zagen ze een beertje voorbijkomen.. dat beertje zag je toch ook bij dat jongetje wat in de staart zat?
Nee. Er zijn nu 2 groepen van overlevenden. De pilot die jij gezien hebt was de grootste groep overlevenden (dat was een geheel seizoen geleden). Deze aflevering ging over de andere groep overlevenden die we net hebben leren kennen (de tailies), dit is al seizoen 2 en we keken dus eigenlijk naar hoe de andere pas bekende groep de afgelopen 48 dagen doorgebracht heeft.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:31 schreef STAIRWARES het volgende:
okay, ik heb ff opheldering nodig.
Ik heb in verleden welles de pilot aflevering gezien, vond er toen geen zak aan.
Ik zie nu net een eflevering op net5 en die sprak me wel aan.
Was dat nou Lost deel 1 op herhaling ? Maar het zag er niet uit zoals ik me herinnerde.
Deze passagiers in deze afl. zijn net op het strand aangeland.
zodoende denk ik dat dit deel 1 is?
Dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef Sender_ het volgende:
Was trouwens niet dat van die radio oproep toen Boone in dat vliegtuig zat?
Dat was inderdaad Boone. Ik kan me nog herinneren dat er toen twijfels waren over wat er over de radio gezegd werd tegen Boone; 'No, we're the survivors of flight 815' of 'No, there are no survivors of flight 815'quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef Sender_ het volgende:
weer een gave aflevering alleen nu moet je weer zo lang wachten tot de volgende aflevering.
Dat beertje die dat meisje vast had zag je volgens mij idd ook toen ecko en die andere in de bosjes lagen.
Ik ga me toch ook steeds meer afvragen wat The others nou moeten voorstellen, Je ziet overal die bunkers met quarantaine. Volgens mij zijn het proefpersonen ofzo iets waar gewoon wat mis mee is gegaan.
Afl. 16 van seizoen 2? Dan zit je denk ik in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef martinlutherking het volgende:
Zow, afl. 16 was fucking saai zeg.![]()
Ow, sorrie.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Afl. 16 van seizoen 2? Dan zit je denk ik in het verkeerde topic.
Nu je het zegt, misschien was die oproep wel van Boone in plaats van 'the others' wat Ana-Lucia zei!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:36 schreef Sender_ het volgende:
weer een gave aflevering alleen nu moet je weer zo lang wachten tot de volgende aflevering.
Dat beertje die dat meisje vast had zag je volgens mij idd ook toen ecko en die andere in de bosjes lagen.
Ik ga me toch ook steeds meer afvragen wat The others nou moeten voorstellen, Je ziet overal die bunkers met quarantaine. Volgens mij zijn het proefpersonen ofzo iets waar gewoon wat mis mee is gegaan.
Ethan, lijkt erop. Broertjes?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die vent die in het eerste seizoen niet in het vliegtuig zat heette toch ook Nathan he?
Die oproep was ook van Boone.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef booo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, misschien was die oproep wel van Boone in plaats van 'the others' wat Ana-Lucia zei!
Misschien zijn ze overladen met een of andere straling..
Nee, volgens mij Ethan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die vent die in het eerste seizoen niet in het vliegtuig zat heette toch ook Nathan he?
Waar zit NL nu dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in feite niets gespoilerd.
Valt op zich wel mee. Ik heb tot afl. 14 gezien via niet nader te noemen bron, maar ik kijk ook nog gezellig mee via de tv. Vind het niet erg om dingen dubbel te zien, kan ik tenminste letten op kleine details etc.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:45 schreef martinlutherking het volgende:
Okee, dan loopt het nog niet eens heel veel achter.
Die ijsbeer is doodgeschoten door Sawyer, in seizoen 1.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:54 schreef winxy het volgende:
ik bekijk ook wel eens de spoilers , maar die veraden nog niks dat is nou het mooiste van deze serie volgens mij weten de schrijvers niet eens waar ze mee bezig zijn
waar is trouwens die ijsbeer gebleven .....die walt toen in zijn stripboekje zag en later echt tot leven kwam ...mischien komen hun ergste nachtmerries wel uit ....pffff zo ken ik wel uren doorgaan ..kijk volgende keer wel weer:)
Niet steeds een ander groepje. Er is 1 hele grote groep, daar is heel seizoen 1 over gegaan. Nu hebben we net de andere groep leren kennen en die zijn dus op pad naar de andere grote groep.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:06 schreef STAIRWARES het volgende:
ik kan niet wachten tot volgende week episode 08
Sezoen 1 pilot vond ik echt zwaar geslachtsdeel. Alias s1-4 vind ik te pruimen.
Maar lost, ik vond het hype. Dze afevering van vanaaf echter maakt me nieuwsgierig
En als ik het goed heb, was het een enorm vliegtuig ala 747 En wordt steeds een ander groepje
overlevenden gevolgd?
mja.. geinig.
nee, dat is beer 1, later is Walt lastiggevallen door beer 2. Die beer is uiteindelijk hard weggerend..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die ijsbeer is doodgeschoten door Sawyer, in seizoen 1.
Dat weet je maar nooit met deze seriequote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef lookinforyou het volgende:
Wat ook wel weer leuk is, dat volgende week Bernard herenigd wordt met zijn vrouw.
Nou ja, of ergens in de nabije of verre toekomstquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met deze serie![]()
Voor de Alias-fans onder ons, de groep vertrok op dag 47
mis ik wat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:31 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met deze serie![]()
Voor de Alias-fans onder ons, de groep vertrok op dag 47
We weten toch meer van die 'taillies'? Ik vind dus dat we wel verder zijn en wat meer weten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:02 schreef lookinforyou het volgende:
Wat ook wel weer leuk is, dat volgende week Bernard herenigd wordt met zijn vrouw.
Leuke aflevering, maar baalde wel dat we nog geen steek verder zijn dan goed een week geleden.
Oja.. hoe was dat ook alweer met Walt en die vogel? En zou hij nu ook één van 'the others' zijn?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef Xurk het volgende:
Ik had meteen door toen ik die teddybeer zag, dat het joch nu een "Other" was geworden
Zou dat met iedereen gebeuren die wordt meegenomen? Dat brengt me trouwens op een idee: zou Claire nu ook een "Other" zijn, gebrainwasht als infiltrant [wat zou verklaren dat ze haar geheugen kwijt was]?
Erg goed gedaan, dat die laatste paar dagen, die we al enigszins kenden, redelijk snel voorbij kwamen, maar toch onvermijdelijk irritant dat we op hetzelfde punt eindigen als vorige week. Seizoen 2 heeft daar een handje naar, dat gebeurde ook al twee of drie afleveringen lang met die confrontatie tussen Jack en Desmond
En ik denk niet dat van iedereen de "ergste nachtmerries" werkelijkheid worden op het eiland, volgens mij is het alleen Walt die zijn gedachten werkelijkheid kan laten worden; dat bewees hij al toen hij nog in Sydney woonde [met die vogel uit het boek die ineens tegen het raam doodvloog]...
Nummer 31.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef One_conundrum het volgende:
welk nummer had deze aflevering?
Het is geen domme opmerking hoor. Onze franse madame vertelde toch ook al tegen de anderen dat 'The Others' "ziek" zijn. Dus het kan best zijn dat dat Quarantaine slaat op de 'zieke Others'.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:05 schreef Eveli het volgende:
Dat 'quarantaine' op die deuren kan ook slaan op 'the Others' ipv een of andere ziekte of mislukt experiment.
Of maak ik nu een domme opmerking?
Misschien zijn de tailies dan ook wel ziek en nu bezig met hun incubatieperiodequote:Op maandag 27 maart 2006 14:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is geen domme opmerking hoor. Onze franse madame vertelde toch ook al tegen de anderen dat 'The Others' "ziek" zijn. Dus het kan best zijn dat dat Quarantaine slaat op de 'zieke Others'.
Wie zal het zeggen he? Er kunnen nog zoveel plottwists komen, of juist niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
Misschien zijn de tailies dan ook wel ziek en nu bezig met hun incubatieperiode
Goede link. Dankjewel!!quote:Op maandag 27 maart 2006 13:17 schreef Molline het volgende:
[..]
Nummer 31.
Voor wie het nog niet weten: op http://www.tv.com/lost/show/24313/episode_listings.html&season=0 vind je informatie over alle episodes van Lost. Deze link verwijst naar een lijst met alleen de titels en nummers van de afleveringen, maar je kunt ook doorbladeren naar de verhaallijnen (blader niet te ver, dan weet je straks te veel)
Deze week wordt 2.17 uitgezonden.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:16 schreef mikezwet het volgende:
Bij welke aflevering zijn ze in USA op tv ?
Nu je het zegt, waar is Kate eigenlijk? Ze is de laatste paar afleveringen bijna niet te zienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Lethe het volgende:
Ik zie Anna-Lucia en Kate nog wel vechten om Sawyer over een tijdje![]()
Aankomende vrijdag zien we het verhaal van Kate tot aan het moment dat die Spaanse chick gaat schieten..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef bosmeneer het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waar is Kate eigenlijk? Ze is de laatste paar afleveringen bijna niet te zien
Ik denk niet dat het serieus bedoeld is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:58 schreef Molline het volgende:
Is dat niet een beetje een soort van spoiler?Of staat het zo in de tv-gids?
Lijkt me niet echt een pretje om op dat eiland te slapen in een tent met al die rot monsters. Dan wil je ook wel eens een paar dagen vrij en naar huisquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:54 schreef Laniboekje het volgende:
Je kan meestal wel merken wanneer acteurs een aantal dagen vrij hebben, dan zijn ze namelijk niet in beeld. Walt heeft een tijdlang 'vakantie' gehad, nu is hij weer terug. En omdat je Kate wat minder vaak ziet nu zal wel kunnen betekenen dat ze rond de tijd van het filmen een paar dagen vrij had.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:07 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een pretje om op dat eiland te slapen in een tent met al die rot monsters. Dan wil je ook wel eens een paar dagen vrij en naar huis![]()
Tijdens de opnames is dat eiland serieus hun huis. Ze wonen daar met z'n allen in een soort hotel (dat we natuurlijk niet in de serie te zien krijgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:07 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een pretje om op dat eiland te slapen in een tent met al die rot monsters. Dan wil je ook wel eens een paar dagen vrij en naar huis![]()
Laten we het hopen. Ik wil nu toch wel dat het verhaal eindelijk weer verder gaat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:34 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het serieus bedoeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |