Maar toen het vliegtuig neerstortte was het op weg van Sydney naar LA. Beetje raar dat ze eerst vlucht naar Sydney, en daarna weer naar LA?quote:Op zondag 27 november 2005 13:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me erg vergezocht,
logischer is dat ze hem in LA afmaakt en dat ze er wonder boven wonder mee wegkomt, er leken geen directe getuigen te zijn. Later is ze dan naar Sydney gegaan.
Ik vind het trouwens een iritant kutwijf met een lekkere reet, datdanweerwel
Kan toch zoveel redenen hebben. Komt heus nog wel eens ter sprake in een flashback hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar toen het vliegtuig neerstortte was het op weg van Sydney naar LA. Beetje raar dat ze eerst vlucht naar Sydney, en daarna weer naar LA?
Ja dat vond ik ook wel vreemd, je moet wel een heel doorgewinterde crimineel zijn wil je het gezicht van een vrouw waar je 4 kogels doorheen hebt gejaagd niet herkennen...quote:Op zondag 27 november 2005 14:34 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij herkende haar niet, want hij vroeg ook nog op de parkeerplaats 'I know you?'. Vond het iig één van de gaafste scenes van dit seizoen.
Ja, vast wel.quote:Op zondag 27 november 2005 14:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan toch zoveel redenen hebben. Komt heus nog wel eens ter sprake in een flashback hoor.![]()
Denk met Sawyer.quote:Op zondag 27 november 2005 18:58 schreef ImPrEzA het volgende:
Aangezien er zoveel ophef wordt gegeven aan Kates verhaal, vermoed ik dat zij op 1 of andere bizarre manier een connectie heeft met 1 van de andere survivors. Maar ben benieuwd
Veel mensen zien bij een agent niet meer dan een uniform.quote:Op zondag 27 november 2005 14:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel vreemd, je moet wel een heel doorgewinterde crimineel zijn wil je het gezicht van een vrouw waar je 4 kogels doorheen hebt gejaagd niet herkennen...
Lijkt me vrij duidelijk:quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef UATC het volgende:
zat net even voor de 2e keer de aflevering te kijken en heb het beeld op stop gezet bij Lock als hij de kruiswoordpuzzel aan het invullen is (min. 16.45)
hij vult dan het woord Gilgamesh in.
Heb er even op gegoogled en op wikipedia opgezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Gilgamesh_epos
Kan alleen de link naar lost niet leggen
Toch denk ik dat die er wel een connectie met lost moet zijn.......
Iemand een idee??
Linkje? Gezocht op Kazaa (Lite) maar kon hem niet vinden, wel tig andere celebs.quote:Op maandag 28 november 2005 01:03 schreef twi het volgende:
Heb trouwens pas een fragment van Punk'd gezien met Michelle Rodriguez erin. Acteren moet voor haar echt gewoon eenvoudig zijn. Gewoon op de set verschijnen en ze is klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ALS je al spoilers wil lezen, lees dan eerst bovenstaande en beslis daarna of je onderstaande ook wilt lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
Ja, het viel mij ook al op. Trouwens ook opgave 42. Een van de numbers. Dus er is bija zeker een connectie.quote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef UATC het volgende:
zat net even voor de 2e keer de aflevering te kijken en heb het beeld op stop gezet bij Lock als hij de kruiswoordpuzzel aan het invullen is (min. 16.45)
hij vult dan het woord Gilgamesh in.
Heb er even op gegoogled en op wikipedia opgezocht http://nl.wikipedia.org/wiki/Gilgamesh_epos
Kan alleen de link naar lost niet leggen
Toch denk ik dat die er wel een connectie met lost moet zijn.......
Iemand een idee??
quote:The clue he's working is ''Enkidu's friend.'' That's a reference to The Epic of Gilgamesh, an ancient Sumerian text that also happens to be one of the oldest pieces of extant world literature. Gilgamesh was an Achilles-like champion who fights alongside Enkidu, his fellow warrior and quasi-doppelgänger. Does this mean Locke is Gilgamesh to Ecko's Enkidu, or vice-versa?
Voor dat soort dingen is Emule net wat handigerquote:Op maandag 28 november 2005 01:22 schreef G-Mart het volgende:
Linkje? Gezocht op Kazaa (Lite) maar kon hem niet vinden, wel tig andere celebs.
Ook al zou het voor de komende aflevering misschien kloppen, IMDB is echt niet reliable als informatiebron voor dit soort dingen. Elke idioot kan een inlog aanvragen en dingen plaatsen. (Samuel L Jackson in aflvering 201 van Lost... Heb jij 'm gezien?)quote:Op maandag 28 november 2005 01:47 schreef ImPrEzA het volgende:
Hmmm ik zit net op IMDB alle guest appearances uit alle Lost-eps beetje door te lezen, en zie ineens dat die van komende week er ook al opstaat. [spoiler]Met daarin 1 iemand die ook deze week meespeelde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody likes us.We Don't Care
quote:Op maandag 28 november 2005 13:22 schreef FCDB het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |