abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:56:40 #252
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_35887218
Op zich zouden ze het 3 seizoenen met deze groep kunnen doen zeg maar om vervolgens een andere plek te gebruiken voor een nieuw soort "eiland" met andere mensen.
Dus dat de crew elkaar afwisselt, Het verhaal achter deze groep is voorbij, enter de volgende
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  Donald Duck held donderdag 9 maart 2006 @ 18:58:49 #253
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35887286
een seizoen of 3 is idd het maximum voor iets als dit. Prachtig verhaal allemaal hoor, maar er moet uiteindelijk wel duidelijkheid zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35887337
Als bijv. een soort van laatste seizoen zou het leuk zijn om te zien hoe alle characters hun leven weer gaan oppakken na al die dagen op een eiland gezeten te hebben. I.p.v. zeg maar al die flashbacks.. nu meekijken hoe het ze zal verlopen en dan einde.

Dat vind ik persoonlijk wel een leuk idee.
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:14:44 #255
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_35887791
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef Laniboekje het volgende:
Als bijv. een soort van laatste seizoen zou het leuk zijn om te zien hoe alle characters hun leven weer gaan oppakken na al die dagen op een eiland gezeten te hebben. I.p.v. zeg maar al die flashbacks.. nu meekijken hoe het ze zal verlopen en dan einde.

Dat vind ik persoonlijk wel een leuk idee.
Ik denk niet dat het lang zou boeien. iig geen 24 afleveringen lang
pi_35888600
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef Gamedemon het volgende:
Op zich zouden ze het 3 seizoenen met deze groep kunnen doen zeg maar om vervolgens een andere plek te gebruiken voor een nieuw soort "eiland" met andere mensen.
Dus dat de crew elkaar afwisselt, Het verhaal achter deze groep is voorbij, enter de volgende
Maar dan is het nieuwe en unieke er best wel vanaf. Ik vraag me af of een tweede serie dan nog wel zou blijven boeien.
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:35:10 #257
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35890761
Nog even over aflevering 3, ik ben Locke's draadje even kwijt, in de flashbacks heeft hij dus nu die relatie met 'Peggy Bundy'zeg maar. Maar daar kan hij lopen. Maar wanneer hij op reis gaat is hij in een rolstoel, maar volgens mij zat hij ver daarvoor,dus nog voor dat kidneygedoe, toen hij nog op de dozenfabriek werkte, ook al in een rolstoel. Hoe zat dat ook alweer chronologisch gezien?
pi_35890862
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Aventura het volgende:
Nog even over aflevering 3, ik ben Locke's draadje even kwijt, in de flashbacks heeft hij dus nu die relatie met 'Peggy Bundy'zeg maar. Maar daar kan hij lopen. Maar wanneer hij op reis gaat is hij in een rolstoel, maar volgens mij zat hij ver daarvoor,dus nog voor dat kidneygedoe, toen hij nog op de dozenfabriek werkte, ook al in een rolstoel. Hoe zat dat ook alweer chronologisch gezien?
De dozenfabriek is daarna pas, wat er intussentijd is gebeurd (dus hoe hij in de rolstoel terecht is gekomen) weten we nog niet maar dat gaan we ongetwijfeld nog wel zien.
Houd van een lijntje.
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:39:05 #259
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35890901
Aha, ok dus het is de chronologie die door elkaar gehaald wordt. Best verwarrend, datb doen ze met alle hoofdpersonen, moest er ook weer even inkomen met Jack en Sarah enzo
pi_35913361
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

De dozenfabriek is daarna pas, wat er intussentijd is gebeurd (dus hoe hij in de rolstoel terecht is gekomen) weten we nog niet maar dat gaan we ongetwijfeld nog wel zien.
In seizoen 4
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:30:26 #261
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35914752
Ik gok op episode 16
Houd van een lijntje.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:26:09 #262
106856 MociN
Live your own legend
pi_35921638
Straks weer op Net5!! Kan hem helaas pas later vanavond gaan zien, maar kan bijna niet wachten.
pi_35925586
Erg spannend! Eindelijk 'the others' gezien .
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:39:51 #264
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35925798
Die had je toch al gezien op de boot
Houd van een lijntje.
pi_35926607
Ik denk niet dat dat dezelfde zijn hoor, nooit gedacht ook. 'The others' lijken een stel holbewoners, terwijl die mannen op de boot er gewoon uitzagen of ze van de bewoonde wereld afkwamen. Ze hadden alleen geen zin om die gasten te redden en namen alleen Walt mee.
pi_35927163
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef karoltje het volgende:
(..) terwijl die mannen op de boot er gewoon uitzagen of ze van de bewoonde wereld afkwamen. (..)
Oneens. Ze droegen oude kleren, lange baarden en een gare boot. Zagen er niet uit alsof ze van de bewoonde wereld afkwamen, naar mijn mening
You gotta learn to live
and live and learn
pi_35929165
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:35 schreef Aventura het volgende:
Nog even over aflevering 3, ik ben Locke's draadje even kwijt, in de flashbacks heeft hij dus nu die relatie met 'Peggy Bundy'zeg maar.
Ik meende haar al te herkennen als Peggy, maar wist het niet zeker.

Vond het met the others echt spannend
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:41:44 #268
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_35929737
Wat een zombies waren het
Waarom sleepte eentje trouwens een teddybeer mee? Ik dacht even dat het Walt was, die nu ook een "Other" was geworden [door die ziekte waar Rousseau het over had?], maar dat lijkt me sterk

Hurley noemt zelfs Sun "dude", geweldig
En wat kan Jin ineens veel Engels begrijpen / spreken zeg! Hij heeft geloof ik nog nooit een zin uitgesproken, en deze aflevering meerdere, inclusief de foutloze: "You go back, I will find Michael" [of zoiets]
pi_35930117
En in echt kan Jin beter engels dan Sun
Houd van een lijntje.
pi_35930473
Jippie, we hebben de voeten en onderbenen van "The others" mogen aanschouwen...
En die teddybeer? zou die misschien van het kind van Rosseau zijn?
Of mogen we verwachten dat onze helden de volgende keer achterna worden gezeten door bruine beren?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 08:01:06 #271
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_35933058
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Xurk het volgende:
Waarom sleepte eentje trouwens een teddybeer mee? Ik dacht even dat het Walt was, die nu ook een "Other" was geworden [door die ziekte waar Rousseau het over had?], maar dat lijkt me sterk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gamedemon op 11-03-2006 17:59:01 ]
pi_35933958
Toen Hurley 'dude' zei tegen Sun

Ik vond het wederom een erg leuke aflevering, alleen jammer dat we niet heel veel nieuwe te weten zijn gekomen. Erg leuk was het om weer flashbacks te zien van Sun en Jin. Behoren wel tot mn favoriete personages, samen met Sayid die we helaas helemaal niet gezien hebben deze keer.

In de Televizier van een of twee weken geleden stond trouwens een stuk over Lost. Mn tante had die Televizier meegenomen dus ik ga dat stuk lezen, blijken er een paar spoilertjes in te staan.

Oh en trouwens: als dit topic vol is, weet ik nog wel een mooie titel voor het volgende deel: [Lost-NL] #4 Everthing lost, get's found Volgens mij was Jack (of toch niet ) het die dat zei tegen Sun toen ze haar ring kwijt was.
pi_35934122
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef Eveli het volgende:
Oh en trouwens: als dit topic vol is, weet ik nog wel een mooie titel voor het volgende deel: [Lost-NL] #4 Everthing lost, get's found Volgens mij was Jack (of toch niet ) het die dat zei tegen Sun toen ze haar ring kwijt was.
Dat was Locke, in de moestuin. Hij zei dat hij nooit meer iets kwijt was, omdat hij gestopt was met zoeken. En wat zijn Sun en Jin nog schattig als ze net bij elkaar zijn. Wat is er mis gegaan tussen die twee?
Mon 'en!
pi_35934179
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:16 schreef bloempjuh het volgende:

Wat is er mis gegaan tussen die twee?
Hij is voor haar vader mensen in elkaar gaan slaan e.d.
Daardoor geheimen voor elkaar.
Zij had plannen om op het vliegveld van Sydney te vluchten, hij had plannen om in LA te stoppen met zijn werk.
pi_35934319
Plus ze kregen ruzie op het eiland omdat Sun het goed kon vinden met Michael waardoor Jin erg op Sun ging letten en haar niet zo vrij liet als ze zou willen. Ze besloten daarom dat het beter was als ze elkaar een tijdje minder met elkaar om zouden gaan. Op zo'n eiland gaat dat vrij lastig, maar toen het vlot klaar was, ging Jin mee met Sawyer, Michael en Walt.
pi_35935553
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 08:01 schreef Gamedemon het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg... dat is een spoiler...
Beetje opletten, dit is het Nederlandse topic
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:24:00 #277
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_35936529
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:44 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Zeg... dat is een spoiler...
Beetje opletten, dit is het Nederlandse topic
erm nee? dat is dezelfde aflevering toch?
anders is het mijn fout
pi_35937196
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

anders is het mijn fout
Toch maar even tussen spoiler-tags zetten hoor. Je denkt te ver vooruit.

pi_35937853
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

anders is het mijn fout
De aflevering waar jij het over hebt wordt pas over 2 weken uitgezonden.

Spoiler dus.
pi_35938958
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef Eveli het volgende:
Toen Hurley 'dude' zei tegen Sun
Ja, die was hilarisch
quote:
Doe dan aub wel correct Engels als je zo'n interessante titel wil.

Everything lost gets found

Zonder komma en apostrof
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:53:00 #281
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_35939009
Wel weer een leuke aflevering gister, Maar het blijft toch steeds zo mysterieus.
Ik ben benieuwd naar wat voor soort mensen The others nou zijn. Ze liepen allemaal op blote voeten enzo het lijken mij een soort van oer mensen ofzo.

Jin leert trouwens wel erg snel engels zeg..

Helaas weer een week wachten...
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_35939056
Ik heb gisteren de bonus materiaal gekeken, maar ik schrok me rot toen ik Sayid hoorde praten. Die gast heeft een vet Brits accent. Verwacht je toch niet.

En Jin die perfect Engels praat....
Houd van een lijntje.
pi_35939348
Jin hoorden we al een keer vloeiend Engels praten in zo'n soort visioen. Weet alleen niet meer van wie en wanneer. Was best lollig.

@ Arjan ook goed
pi_35939376
Van Hurley vorige week
Houd van een lijntje.
pi_35939763
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:53 schreef Sender_ het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat voor soort mensen The others nou zijn. Ze liepen allemaal op blote voeten enzo het lijken mij een soort van oer mensen ofzo.
En ze lijken me nou ook niet types die met een bootje de zee opgaan om een kind te stelen..
Hmm... 2 groepen The Others?

Afijn, genoeg vragen voor nog een heel seizoen
pi_35939875
Van die 'tailies' dachten we eerst toch ook dat het 'the Others' waren? Misschien is dr nog wel zo'n groepje mensen op dat eiland, die er misschien al langer zitten?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 15:33:36 #287
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_35941444
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:27 schreef Eveli het volgende:
Van die 'tailies' dachten we eerst toch ook dat het 'the Others' waren? Misschien is dr nog wel zo'n groepje mensen op dat eiland, die er misschien al langer zitten?
Het eiland moet trouwens ook wel erg groot zijn als je allemaal van die groepen hebt die elkaar
nog nooit hebben ontmoet.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_35941950
Jah.. dat eiland word/werd drukbezocht
- overlevenden uit de middensectie vliegtuig
- overlevenden uit de staart vliegtuig
- Rosseau (en crew)
- Ethan (niet bekend waar die bij hoort)
- De dode mensen in de grot waar ze schuilen
- drugssmokkelaars
- Die gast die ze vonden in die ondergrondse bunker
- Een ander persoon die in die bunker heeft gezeten (volgens die gast)
- Uiteraard de bouwers van de bunkers
- Die gasten op de boot die Walt hebben ontvoerd
- De opvarenden van 'The Black Rock' ?
- Die gasten die blootsvoets door het bos liepen (The Others?)
- Het monster..

[ Bericht 1% gewijzigd door DJKoster op 11-03-2006 16:03:41 ]
pi_35942969
Inderdaad erg druk voor een 'onbewoond' eiland .
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:30:53 #290
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_35944325
Inderdaad, als je ze allemaal zo optelt... grappig

Wat ik dan ook raar vind, is dat bijvoorbeeld die groep van die Latina [hoe heet ze ook alweer?] en Mr. Echo [Simon Adebisi uit OZ!!] en "onze" groep elkaar nooit eerder zijn tegengekomen
Het is duidelijk dat allebei de groepen veel van het eiland hebben gezien, maar elkaar nog nooit?? Ook nooit horen roepen [er wordt met regelmaat geschreeuwd] enzo. Volgens mij moet in ieder geval Locke wel zowat heel het eiland hebben gezien!
En als Ethan bij "The Others" hoort, dan zijn Jack en Kate daar in de buurt geweest, toen ze Charlie hebben gered, en "The Others" zitten blijkbaar dichtbij de groep van Latina en Mr. Echo, aangezien zij veel aanvaringen met elkaar hebben.
Ik vraag me af of de groep van Latina en Mr. Echo ooit van het monster gehoord hebben of hebben gezien [ze weten tenslotte ook hoe The Others [die zij overigens gewoon "they" noemen] eruitzien]. Anders is het wel grappig; "wij" hebben dan het monster, zij "The Others"

Dan nog even iets anders:
Als heel Lost voorbij is, of misschien voor het laatste seizoen, kunnen ze nog een seizoen maken [of een bonus DVD releasen, al zouden ze daarmee de kosten er volgens mij niet uitkrijgen] waarin we alles te zien krijgen van wat de andere groep mee heeft gemaakt sinds de crash, inclusief hun flashbacks, tot aan het moment dat ze Sawyer uit het gat halen [vanaf daar zien wij gewoon alles wat er bij hun gebeurt]. Precies genoeg materiaal voor één seizoen [plus vier afleveringen] en dan zien we eindelijk hoe alles bij hun is gegaan
pi_35944483
Het is ook wel interessant om de Aziatische cultuur te zien.
Aan de ene kant respect en beleefdheid, aan de andere kant corruptie en moord.

'Sun, waarom blijf je bij hem? Hij is zo gemeen en jaloers.'
Vóór deze aflevering dacht ik dat ze gekoppeld waren, maar dat is dus niet zo.
Het is liefde.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:39:59 #292
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_35944560
Hmm, nog even een toevoeging: als ze datgene wat in mijn laatste alinea staat hierboven doen, dan kunnen ze nog meer bonus DVD's releasen; onder andere die van "The Others", van de crew van Rousseau, die van de Dharma Initiative [met Desmond en "zijn" cast] etcetera.

Nog een gedachte: wie vindt er nog meer dat de sfeer van seizoen 2 zo anders is dan die van seizoen 1?
Seizoen 1 was voor mijn gevoel veel 'normaler' en ingeslotener. Het ging alleen om de overlevenden uit de pilot en hun avonturen op het strand / bij de grotten, en hoe ze zich aanpasten aan het leven op het eiland.
In seizoen 2 lijkt het veel meer om pas ingebrachte elementen te gaan en krijgen we veel minder van de scenes te zien die er 'vroeger' waren, interactie tussen hoofdpersonen waarbij hun personages werden uitgediept [Jack & Kate, Kate & Sawyer, Charlie & Claire, Locke & iedereen, etc.].
Ook heb ik het gevoel dat de flashbacks niet echt meer zoveel bijdragen als dat ze dat eerst deden. Tuurlijk, ze zijn nog wel leuk, maar eerst was iedereen zo mysterieus en werden heftige onthullingen in de flashbacks gedaan, terwijl we nu het belangrijkste van iedereen wel weten [behalve hoe Locke in een rolstoel komt, of vergeet ik nog meer?]...
pi_35944706
ja dat was weer een leuke aflevering, helaas weer een weekje wachten...

maar hurley met dat 'dude' dat was super...hahaha
what you see, is what you get!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:59:57 #294
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_35945106
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:48 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Toch maar even tussen spoiler-tags zetten hoor. Je denkt te ver vooruit.

Done,
ik zou je toch zweren dat het in of ervoor was of dezelfde aflevering...
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:00:24 #295
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_35945121
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Xurk het volgende:
Hurley noemt zelfs Sun "dude", geweldig
I called it first
pi_35946254
@ Xurk ik heb een spoilertje voor je, wat dat verschil in sfeer in seizoen 2 betreft:
SPOILER
Met 'dank' aan de Televizier.
pi_35946876
ff dit topic vol maken
pi_35946897
heb namelijk alvast een nieuw topic gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')