En meteen ruzie tussen de 2 groepen, gaat lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:22 schreef Aventura het volgende:
Dus dat was de dooie. Gelukkig niet Sawyer
quote:
Ja dat vraag ik mij ook al af.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:56 schreef Xurk het volgende:
Sayid zag eruit alsof hij Ana-Lucia aan ging vallen, en wat zal ie wel niet denken als hij de drie van het vlot ineens [niet alleen weer op het eiland, maar ook nog bij de moordenaars van Shannon] ziet?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh maar dat einde!![]()
Spoilers hoef je niet te lezen hoor, daarvoor zijn het spoilersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:58 schreef One_conundrum het volgende:
Flikker op met je kutspoiler
Die is gisteren toch dood gegaan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:06 schreef Tom_Tom- het volgende:. Wow, wat een aflevering gister.
.
Een week duurt nog zo lang! maar Shannon mag echt niet dood hoor..
yep... alhoewel je natuurlijk altijd kunt hopen dat ze het overleefd, reken er maar niet opquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:17 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Die is gisteren toch dood gegaan?
Hij sprak weer achteruit:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:34 schreef Sender_ het volgende:
Heeft iemand goed gehoord wat Walt in het begin zij toen die de tent inkwam?
Ik ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:05 schreef dewitteparel het volgende:
Schrok wel toen Sawyer in elkaar zakte
Ik heb zitten luisteren maar kan er niet echt iets van maken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:04 schreef Symer het volgende:
Mocht iemand geïnteresseerd zijn:
Hier staat het gefluister dat Shannon en Sayid hoorde, na veel nabewerking om het zo duidelijk mogelijk te maken.
En hier staat wat de groep van Ana-Lucia hoorde.
Hier staat wat twee geluidseffecten-mensen er van gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:14 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Ik heb zitten luisteren maar kan er niet echt iets van maken?
Iemand anders die er iets van kan maken?
Heb je wel gekekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:37 schreef dewitteparel het volgende:
huh... boone? worden alle doden op het eiland lid van 'the others'?
Ja wie weet. Zit boone daar gezellie te kaarten met de piloot, agent en alle doden uit het staartstukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:37 schreef dewitteparel het volgende:
huh... boone? worden alle doden op het eiland lid van 'the others'?
ik reageerde opquote:
dat ging over die stemmen... Daarom suggereerde ik dat alle dooien gaan behoren tot the others...quote:"Hi sis, here she comes"
Is dat soms boone die in conversatie is met iemand ofzo over dat zijn zus dood zal gaan...
Is het niet de bedoeling dat je die 3 audio bestanden tegelijk afspeeld?
Ik weet niet meer of hij gezegd heeft dat ze dood is.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:05 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb nog even een vraagje over Sayid. In het vorige seizoen was hij een soort infiltrant voor de CIA tegen wil en dank.
Hij kreeg toen te horen van die lui van de CIA waar zijn vriendin Noor zou zijn. Hij moest het vliegtuig nemen, van over 2 uur. Maar hij wilde zijn vriend begraven dus nam hij het vliegtuig van 1 of 2 dagen later. Oceanic Flight 815 dus.
Tegen Rousseau zei hij dat zn vriendin dood was.
Hoe weet ie dat dan?
Ik ben ik dat vergeten of is het niet genoemd?
Ik twijfel. Volgens mij niet, hij is nog niet heel raar aan het doen tegen Aaron en Claire enzo. Al is ie wel vager aan het worden.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:08 schreef aloa het volgende:
Goeie aflevering gisteren. Zit Charlie nou weer aan de heroine of niet?
Hij heeft tegen Rousseau gezegd dat ze dood is:quote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of hij gezegd heeft dat ze dood is.
Hij heeft wel tegen Shannon gezegd dat hij weet hoe het voelt om iemand te verliezen waar je van houd...
We weten nog niet hoe hij dat weet en of ze wel echt dood is.quote:DANIELLE ROUSSEAU: And Nadia ... you left her, too?
SAYID: She wasn't on the plane.
SAYID: She's dead. Because of me.
Hopelijk is 'ie dan ontvoerd door 'the Others'.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef IV_Xample het volgende:
ze waren volgens mij nog niet echt weggerend hoor, dus sawyer lag er gewoon nog bij ergens..hehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |