Foeiquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:21 schreef dewitteparel het volgende:
ik heb stiekum twee eps vooruit gekeken....![]()
nee zou niet durven... ben wel benieuwd of hier dingen ook gaan opvallenquote:
http://tviv.org/wiki/Lost/Timelinequote:This page is a timeline of the events of Lost, including events that take place before the crash of Oceanic Airlines Flight 815. Since there are very few on-screen indications of time and date of the occurrence of events, much of this page is open to interpretation and additional conjectures. Currently, this article is compiled with information from the episodes themselves and interviews with producers and writers of the show, along with the official ABC front website.
Geinig zeg!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:45 schreef dewitteparel het volgende:
http://tviv.org/wiki/Lost/Timeline
ik zwijg als het graf (vind spoilers zelf ook vet irritant, want ik wil altijd weten wat er staatquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef Molline het volgende:
![]()
![]()
![]()
*dewitteparel straf verdient
Ssssssssssssssssssssttttt![]()
Ja van S2 neem ik aanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Aventura het volgende:
Vanavond komt aflevering 8.
Dan heb je vandaag nog wel wat te doenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ja van S2 neem ik aan![]()
Ik ben eergister begonnen met kijken, en zit nu bij aflevering 6 van S1![]()
Ik ben ziek dus ik hoef met niet te vervelenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:33 schreef Molline het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag nog wel wat te doen![]()
Dank uquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:39 schreef Molline het volgende:
Komt dat even goed uit !![]()
Beterschap (maar niet te snel dus ...)
Ik heb heel sterk het gevoel dat Sayid haar ergens van kent ... ben benieuwdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef aloa het volgende:
Ben benieuwd wat Sayid gaat doen.
Misschien komen we er vanavond achter.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:19 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik heb heel sterk het gevoel dat Sayid haar ergens van kent ... ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef aloa het volgende:
...
Zaten Jack en Anna-Lucia niet samen aan de bar een aantal afleveringen geleden
Dat idee had ik al steeds, maar wist het niet zeker. Maar m'n vermoeden is bevestigdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Op het vliegveld. Ana-Lucia vroeg Jack of hij van plaats wou ruilen, maar dat wou hij niet.
Aflevering 8 van seizoen 2.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef KneiterS het volgende:
Bij welke episode is net 5 met Lost uitzenden eigenlijk?
Die vragen maken het ook zo leuk, je moet nu wel blijven kijken ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:54 schreef Laniboekje het volgende:
Wanneer blijven we niet met nog meer vragen zitten?![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding] uit het USA topic
Prachtig
Maar deze uitzending gaat toch over Ana Lucia?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:33 schreef boneyard het volgende:
tijdens de aankondiging voor de reclame zei de net5 meneer dat we eindelijk gingen weten wat kate gedaan had, maar dat wisten we toch al?
Foutje denk ik. En idd wat Kate gedaan heeft weten we al een tijdje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar deze uitzending gaat toch over Ana Lucia?
Ja, die reclames lopen al een hele tijd verkeerd. Wat de voice-over van de reclame zegt is altijd verkeerd, gewoon niet op letten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar deze uitzending gaat toch over Ana Lucia?
We weten overigens nog steeds niet hoe Locke nu uiteindelijk in die rolstoel kwam, dat irriteert me..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef Xurk het volgende:
Ja.
Dit was de reden waarom ik Lost in het eerste seizoen zo geweldig vond! Nadat je al een paar afleveringen naar iemand keek, kreeg je hun spotlight-episode, met vette onthullingen over hun karakterZoals Lost, waarvan we erachter kwamen dat hij in een rolstoel zat [Walkabout, nog steeds één van de beste afleveringen]. En nu dus Ana-Lucia, een cop!
Dat verklaart al een hoop over haar persoon
En wat is het vanavond toch meteen lekker spannend
Ik wil het ook keigraag weten!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We weten overigens nog steeds niet hoe Locke nu uiteindelijk in die rolstoel kwam, dat irriteert me..
Ja oke, ik was gewoon bang dat ze de veerkde uitzonden maar heb het even nagekekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, die reclames lopen al een hele tijd verkeerd. Wat de voice-over van de reclame zegt is altijd verkeerd, gewoon niet op letten.
Dat zou wat zijn ja. Helen die genoeg heeft van softie Locke en gewoon weer een vent als Al Bundy wil hebben en daarom dus Locke plat rijdt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik wil het ook keigraag weten!
Misschien reed Helen hem wel aan ofzo
Nee hoor, het is wel bekend dat ze een bank heeft beroofd voor een speelgoedvliegtuigje, maar dat was nadat ze op de vlucht was geslagen voor die agent.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En idd wat Kate gedaan heeft weten we al een tijdje.
Hahaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef boneyard het volgende:
nou, nog misschien 1 aflevering wat dingen uitpraten en dan eens wat van die "others" gaan schoppenzal wel niet he?
och armquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
Het is gewoon irritant dat meisjes zo vaak voor de 'bad boy' vallen
Nou, wat mij betreft had het een tikkeltje sneller gekund. Wat een flut einde! Natuurlijk kwamen Jin & Sun weer bij elkaar en Bernard & Rose, maar dat had wel iets sneller gekund. Het was ook geen cliffhanger, maar zóó soft.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:31 schreef Molline het volgende:
*het aan het einde niet helemaal drooggehouden heeft![]()
Jack voelde wat Ana-Lucia voelde toen Sayid shannon weg droeg leek het wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef Xurk het volgende:
Hoe Jack op het einde keek, een mooi moment...
Locke zat inderdaad net het woord in te vullen dat bij cijfer 42 stond, dat viel mij ook op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:11 schreef Maja-de-bij het volgende:
Op een gegeven moment zat Locke een kruiswoordpuzzel te maken. Heeft iemand daar opgelet? Want Lost kennende zat daar vast wel weer een aanwijzing o.i.d. in.
Hij vulde als antwoord 'Gilgamesh' in. Hier vroeg men zich ook af wat dat betekent en wat de relatie met Lost is en staan een paar theorieën.quote:Op zaterdag 1 april 2006 08:11 schreef Maja-de-bij het volgende:
Op een gegeven moment zat Locke een kruiswoordpuzzel te maken. Heeft iemand daar opgelet? Want Lost kennende zat daar vast wel weer een aanwijzing o.i.d. in.
Hij zal wel de grote lijnen hebben voorgeschoteld. De scriptschrijvers vullen de scenes/dialogen dan 'gewoon' in.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:06 schreef Merkie het volgende:
Abrams doet dit seizoen niet mee met Lost vanwege Mission Impossible 3.
Gilgamesh geeft op Wikipedia onder andere de volgende informatie:quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij vulde als antwoord 'Gilgamesh' in. Hier vroeg men zich ook af wat dat betekent en wat de relatie met Lost is en staan een paar theorieën.
De link wijst weliswaar naar het USA-topic, maar als je niet verder leest dan de posts op woensdag kom je geen spoilers tegen.
Wie nu precies Gilgamesh moet zijn en wie Enkidu weet ik niet, maar ik zie hier Jack en Ana-Lucia in. Misschien gaan die twee het bos wel in.quote:# Gilgamesh is de grootse koning op aarde, twee derde god, een derde mens en de sterkste held ooit. Zijn volk echter vindt hem te hardvochtig en daarom schept de hemelgod Anu de wildeman Enkidu die door de tempelhoer Shamhat getemd wordt.
# Enkidu vecht met Gilgamesh maar verliest, zij worden grote vrienden. Gilgamesh stelt voor op avontuur te gaan in het cederwoud.
# Voorbereidingen voor de tocht naar het cederwoud; velen steunen de helden, onder anderen de zonnegod Shamash.
# De tocht naar het cederwoud.
# Gilgamesh en Enkidu doden Humbaba, de demonische beschermer van het woud met hulp van Shamash. Zij hakken de bomen om en bouwen een vlot, waarop zij naar Uruk terugdrijven.
Ja, bijvoorbeeld. Al kan ik het terugdrijven met het vlot eerder zien als levend en wel terugkeren naar de rest van de overlevende. Misschien 'verslaan' ze The Others, misschien maken ze er vrede mee ofzo. In ieder geval een soort van einde.quote:Op zondag 2 april 2006 10:24 schreef Lethe het volgende:
En 'The Others' als demonische beschermheren van het woud? En het terugdrijven met een vlot als einde van de serie??
Hmmm misschien inderdaad vergezocht, maar wel leuk om er over te speculeren
this shit is wack!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:05 schreef dewitteparel het volgende:
Ik kwam deze net tegen in het USA topic, MaGuyver in lost!
[afbeelding]
![]()
ik kwam em hier tegen : [LOST-NL] #4 Everything lost gets foundquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:05 schreef dewitteparel het volgende:
Ik kwam deze net tegen in het USA topic, MaGuyver in lost!
[afbeelding]
![]()
Kan merken dan we in de buurt komen. De afleveringen in Seizoen 1, waarin ze erg in gaan op die reeks getallen, hebben steenz en ik net gezien. We komen er wel. Nog een paar en we zijn ook bij seizoen tweequote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef Laniboekje het volgende:
Ook leuk is dat Ana-Lucia op rij no. 42 zat en Jack op rij no. 23. Die 2 getallen komen ook voor in de o zo inmiddels bekende reeks getallen.
quote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kwam em hier tegen : [LOST-NL] #4 Everything lost gets found
Als hij nou in deel 1 had gespeeld, dan was-ie bekend geweestquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:28 schreef Xurk het volgende:
Michael is anders ook best bekend hoor
[..]en hij heeft in de Matrix-vervolgen gespeeld.
in elke film waarin ze speelt heeft ze dezelfde rol.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:03 schreef Laniboekje het volgende:
En Ana-Lucia is pas geleden in een film op tv gespot.. net zo irritant als in Lost![]()
heheh ze zitten gewoon in the twilight zone!quote:"The Twilight Zone"
- Wordplay/Dreams for Sale/Chameleon (1985) TV Episode (as Terrance O'Quinn) .... Dr. Curt Lockridge (segment "Chameleon")
Check die links die boneyard heeft gegeven! OZ is één van mijn favoriete series ooitquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:21 schreef Arjan het volgende:
Als hij nou in deel 1 had gespeeld, dan was-ie bekend geweest
Wat is OZ?
Ik moest wel lachten toen ik Eko herkende in die Wombalosi (of hoe die ook maar heet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |