vast welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ziet er goed uit [14.gif]
Deze week maar ff kaartjes halen. Ik vraag me af of ik dit jaar weer fok!ers ga tegenkomen
Of op noord zaterdag.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
Admiral zal wel op de zondag komen denk ik
van mij mag jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:09 schreef innepin het volgende:
Ik ga dekn ook maar es naar Pinkpop dit jaar.
Die er nog nooit hebben gestaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef yahtzeehooligan het volgende:
En Blof.
Zoiets?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien wel leuk om ze ff op volgorde te zetten waar ze spelen enzo
Zoiets zonder die festivalsite reclamequote:
Puik planquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben eruit!
Ik schreeuwde eerst nog dat ik voorlopig genoeg van Pinkpop had (vooral door afgelopen 2 jaar)
Maar door deze line-up heb ik besloten toch maar weer te gaan!![]()
Mag trouwens ook wel ff in de OP gemieterd worden.quote:
Dat is niet echt bedoeld als reclame, maar meer dat als men dit ook op andere fora gebruikt, dat men weet wie het maaktequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoiets zonder die festivalsite reclame
Da's woâr.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat is niet echt bedoeld als reclame, maar meer dat als men dit ook op andere fora gebruikt, dat men weet wie het maakte
Dat had ik toch al gezegd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:00 schreef peaceman het volgende:
Juweel verklapte nog dat The Zutons ook komen....
In dit topic? Sorry niet gezien....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat had ik toch al gezegd?
Staan btw op zondag.
Rond een uur of 5 4 denk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
In dit topic? Sorry niet gezien....
Hoe laat denken jullie trouwens dat Dresden Dolls zullen spelen zaterdag?
Uur of 5... hmmm ik ben erg bang dat wij dat niet gaan redden..quote:
Mwah wie weet iets eerder omdat alle podia natuurlijk open staan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Uur of 5... hmmm ik ben erg bang dat wij dat niet gaan redden..![]()
Wij kunnen waarschijnlijk pas een uur of 6 aanwezig zijn...
Ja maar niet alle 3 de podia zullen gelijkertijd spelen neem ik aan. Dat is nog nooit zo geweest. Meestal speelt het zuid-podium toch als enige alleen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah wie weet iets eerder omdat alle podia natuurlijk open staan.
Maar goed meestal was het rond een uur of 5.
Camping!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar niet alle 3 de podia zullen gelijkertijd spelen neem ik aan. Dat is nog nooit zo geweest. Meestal speelt het zuid-podium toch als enige alleen?
Zou het echt al om 4/5 uur beginnen... Damn... Dan mis ik weeeeer Dresden Dolls![]()
Nog een puntje.. WIj gaan niet op de camping staan, maar slapen elders, nu was het in 2002 (laatste keer dat ik een heel weekend er was) nog zo dat je dan toch eerst naar een camping moest voor een 3-dagen bandje. Zou dit nog steeds zo zijn? Of zou je die bandjes ook aan de ingang kunnen krijgen?
Gisteravond al gezienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens net een pinkpop reclame op tv!
idd, en al die betalende bezoekers maar bellenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:27 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gisteravond al gezien
Met een 0900 nummer![]()
Damn dat kost zoveel extra tijd..... Dan missen we Dresden Dolls welzeker lijkt me.. verdorie!quote:
Tsja kan je echt niet eerder komen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Damn dat kost zoveel extra tijd..... Dan missen we Dresden Dolls welzeker lijkt me.. verdorie!
Waarschijnlijk niet... bovendien... wij moeten uit Enschede komen, dus het is ook niet om de hoek.... helaas..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja kan je echt niet eerder komen?
Ja ik kom uit Den Helder.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet... bovendien... wij moeten uit Enschede komen, dus het is ook niet om de hoek.... helaas..
Toch wel... jij vertrekt waarschijnlijk 's ochtends vroeg...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik kom uit Den Helder.
Wilt niets zeggen
Ik vertrek vrijdag alquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch wel... jij vertrekt waarschijnlijk 's ochtends vroeg...![]()
wij op zijn vroegst 12 uur.. maar waarschijnlijker tussen 1 en 2.... En dan wordt het dus erg krap allemaal..
Tis een kikker!quote:
quote:
Truequote:
trein heb je niks geen gezeik verder, met auto zit je met parkeren etc.quote:Op zondag 12 maart 2006 01:09 schreef pekel het volgende:
Wij zijn trouwens van plan om met een groep (10 man ong.) richting Landgraaf te reizen. Wat is volgens jullie de goedkoopste c.q. handigste manier?
gxulmvLandHGF BF arg to... en dan rechts daf....quote:Op zondag 12 maart 2006 01:09 schreef pekel het volgende:
Wij zijn trouwens van plan om met een groep (10 man ong.) richting Landgraaf te reizen. Wat is volgens jullie de goedkoopste c.q. handigste manier?
Ik dacht al.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
gxulmvLandHGF BF arg to... en dan rechts daf....
quote:Op zondag 12 maart 2006 17:45 schreef crossover het volgende:
Gewoon jezelf ziek melden!
quote:Op zondag 12 maart 2006 03:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
gxulmvLandHGF BF arg to... en dan rechts daf....
Het zou verklaren waarom ik nu zo'n koppijn hebquote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien een spaarzaam dronken momentje van je.
Vorig jaar waren er 12.000 "weekend"kaarten verkocht.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Boeman het volgende:
vorig jaar was het bij lange na toch nie uitverkocht?
oh, maargoed, het programma was toen natuurlijk ook niet zo denderendquote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er 12.000 "weekend"kaarten verkocht.
Dus niet bepaald nee op een capaciteit van 30.000 weekend en 30.000 los.
Daarom.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh, maargoed, het programma was toen natuurlijk ook niet zo denderend
Da's een kwestie van smaak... maar dit jaar is het wel wat beter. Soulfly en Deftones... tenminste weer het iets ruigere werk.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh, maargoed, het programma was toen natuurlijk ook niet zo denderend
ja ok, over smaak valt meestal niet te twisten, maar er zijn grote namen en mindere namen en die bepalen toch wel de kwalitiet van het totale programma.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Da's een kwestie van smaak... maar dit jaar is het wel wat beter. Soulfly en Deftones... tenminste weer het iets ruigere werk.
Hopelijk hoeven we dit jaar niet in de zandbak met onze tent te staan en gooien ze die andere velden ook open.
A & B zijn open aankomend jaar en de dance tent is er ook weer.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Da's een kwestie van smaak... maar dit jaar is het wel wat beter. Soulfly en Deftones... tenminste weer het iets ruigere werk.
Hopelijk hoeven we dit jaar niet in de zandbak met onze tent te staan en gooien ze die andere velden ook open.
Ik betwijfel of de kaarten zo snel zullen gaan. Je zal ze morgen vast nog wel kunnen halen. Mijn kaartje is al binnen iig. Zaterdag gehaald ! w00tquote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat de verkoop echt zo hard? Ik kan dinsdag pas kaarten halen... Das toch niet te laat?
nee helaas dat kan ik beamenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zal het kaartje van ticketservice er wel niet uitzien.... zonde.![]()
Er zullen ongetwijfeld weer nachttreinen of extra treinen rijden.Volgens mij zijn die de laatste jaren afgeschaft.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:25 schreef Frenkel het volgende:
Heb kaarten zaterdag besteld..
We gaan waarschijnlijk met de auto, maar mochten we met de trein gaan:
Kunnen we dan wel het hele concert van RHCP zien?
Mooi voor Jan, ik gun het hem!quote:
Ik ook niet, maar dat kan financieel niet he... dan is het misschien nog 2 jaar zo chillen en dan geen Pinkpop meer.. dat zou ik toch niet willen hoor...Ook al ga ik niet elk jaar...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe ja da's waar.
Ikzelf vond het niet verkeerd vorig jaar op de zaterdag / zondag zo lekker chillen met "weinig" mensen
Ik welquote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kan financieel niet he... dan is het misschien nog 2 jaar zo chillen en dan geen Pinkpop meer.. dat zou ik toch niet willen hoor...Ook al ga ik niet elk jaar...
sfeer vorig jaar was super, alleen daarvoor was ik al gegaanquote:Op maandag 13 maart 2006 20:52 schreef Professional het volgende:
Ik ben de laatste 2 jaar ook niet geweest, omdat het gewoon kutprogramma`s waren en ik wil toch graag wat leuks zien voor me geld. Sfeer is altijd perfect, omdat het een thuiswedstrijd is
Jupquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:14 schreef Siegfried het volgende:
Dat was wel wat Jan zei op de persconferentie
Maar er staat ook steeds dat maandag weer de drukste dag wordt met 30000 extra kaarten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:14 schreef Siegfried het volgende:
Dat was wel wat Jan zei op de persconferentie
coole avatar... Hard-Fiquote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Boeman het volgende:
vorig jaar was het bij lange na toch nie uitverkocht?
Hoeft van mij niet... was een heel klein beetje heel erg saai tijdens Music in my head..quote:
Dat vond ik dus goed kut zeg. Druk is idd ook niet alles, maar dat was toch wel erg karig hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ikzelf vond het niet verkeerd vorig jaar op de zaterdag / zondag zo lekker chillen met "weinig" mensen
quote:Op zondag 19 maart 2006 09:39 schreef Prep2Fight het volgende:
Toch wel naar pinkpop! Alleen op maandag, maargoed.
Ga maandag mijn kaartje halen
Ik ben wel overgehaald, meer omdat ik nu met iemand kan meerijden..quote:
weet ik, ik heb ze ook pas 12 keer gezienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef Siegfried het volgende:
The Sheer?
Waarom zou je dat hopen? Die kun je op elk gratis festivalletje of in elk poppodium eens per maand zien..![]()
In de loop der weken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef evil-me het volgende:
wanneer worden de laatste namen voor pinkpop bekend?
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie kwam ik toch afgelopen seizoen op rockin park tegen ?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie kwam ik toch afgelopen seizoen op rockin park tegen ?![]()
Vrijdag avondquote:
Of medefokkers een lift heen gevenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm dit jaar maar gezellig elkaar op PP tegen het lijf lopen
Treinenquote:
Alleen A & B komen er voorlopig..quote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef koenimex het volgende:
Dat was mijn probleem idd met camping B, al zijn de andere campings natuurlijk nóg verder.
30.000 weekend en de rest dagkaarten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:18 schreef evil-me het volgende:
Hoeveel kaartjes worden verkocht?
maar wel een kutondergrond als het goed heeft geregendquote:Op maandag 20 maart 2006 18:17 schreef Siegfried het volgende:
Vind ik niet.. B is zo'n pokke end lopen.
Op A heb je alles lekker dichtbij; festivalmarkt, autokino, festivalterrein.
Heerlijk
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Roskilde
Maar goed Pinkpop is ook erg leuk natuurlijk waar k ook te vinden ben
Trouwen?quote:
K heb jou ook gemistquote:
hoe kom je bij die namen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
KT Tunstall..
The Streets
En als afsluiter geen idee..?
zou ik inderdaad erg leuk vinden, net als The streetsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
KT Tunstall zou niet meer dan terecht zijn.
Dat zou mij de komende maanden een bijzonder goed humeur geven.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:50 schreef peaceman het volgende:
Interpol! Ja dat zou gaaf zijn!
Mwah je hebt meerdere kutplekken hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:38 schreef ralfseltje het volgende:
Yeah, ik ga ook naar pinkpop dit jaar, word mijn eersteMaar die campings, hoever/hoelang moet je lopen als je op een kutplek staat? En hoe laat moet je er zijn voor een beetje een fatsoenlijke plekje?
De feest/dancetent, op Pinkpop heb je geen 24uurs tent helaas.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed daar is de 24uurs tent
idd, heerlijke act denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
KT Tunstall zou niet meer dan terecht zijn.
Ach, gezien de tijdstip van de post kan je me het vast vergevenquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De feest/dancetent, op Pinkpop heb je geen 24uurs tent helaas.
Deze tent gaat tot 3u ofzo door, maar daarna sluit ie..
Surequote:Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, gezien de tijdstip van de post kan je me het vast vergeven
Komt ook omdat Landgraaf wellicht wil slapenquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De feest/dancetent, op Pinkpop heb je geen 24uurs tent helaas.
Deze tent gaat tot 3u ofzo door, maar daarna sluit ie..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog een puntje.. WIj gaan niet op de camping staan, maar slapen elders, nu was het in 2002 (laatste keer dat ik een heel weekend er was) nog zo dat je dan toch eerst naar een camping moest voor een 3-dagen bandje. Zou dit nog steeds zo zijn? Of zou je die bandjes ook aan de ingang kunnen krijgen?
quote:
Als ze Interpol, the Hives en Lost Prophets op zaterdag zetten wil ik op zaterdag wel langs komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat zou mij de komende maanden een bijzonder goed humeur geven.
En de hives en lostprophets zou ook tof zijn. Maar die namen roepen jullie maar in het wildeweg neem ik aan?
Als je Danko Jones niet mee telt nog 6quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:16 schreef Boeman het volgende:
hoeveel namen zouden er nog bijkomen?
ik hoef danko helemaal niequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Als je Danko Jones niet mee telt nog 6
Ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik hoef danko helemaal nie![]()
maar ok nog 6 dan
AF wisten we alquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:58 schreef Dupje het volgende:
Admiral Freebee en Dredg toegevoegd(zie PP site)
Progressive achtig jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
dredg, das toch weer zo'n amerikaanse rockformatie?
Ook hier hoop ik op Werchterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:01 schreef koenimex het volgende:
Ik hoop stiekem op Snow Patrol, maar dat zal wel niet
En wat houdt dat in de praktijk in....?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dredg heeft een puike cd, maar live is het de jostiband in zijn halve formatie nog niet waard.
Als ik jou was zou ik op Keith Caputo solo hopenquote:
Ja ik weet dat Keith nu even solo bezig is, maar 2x life of agony smaakt heel erg naar meer.... maar alleen mag ie ook komen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik op Keith Caputo solo hopen
[afbeelding]
Gewoon kutquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:19 schreef nr.126 het volgende:
[..]
En wat houdt dat in de praktijk in....?
* Huiswerk voor Peaceman: Died Laughing (gewone versie, niet de "pure" versie) kopen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Keith nu even solo bezig is, maar 2x life of agony smaakt heel erg naar meer.... maar alleen mag ie ook komen natuurlijk
[afbeelding]
Peaceman is gauw jarig, kan op zijn verjaarslijstjequote:Op zaterdag 1 april 2006 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Huiswerk voor Peaceman: Died Laughing (gewone versie, niet de "pure" versie) kopen.
Die vind ik (nog) beter dan Life of Agony. Begin juni staat ie in Nighttown (en volgens mij ook nog in 013, Melkweg of Paradiso en ergens in Groningen. Plus nog wat kleinere festivalletjes.) Ik heb er nu al zin in
[afbeelding]
Ik heb me uitstekend vermaakt bij de Deftones in 2003 (op PP)!quote:Op maandag 3 april 2006 17:02 schreef zjroentje het volgende:
Hopelijk komt Max Cavalera nog ff meedoen tjidens Headup van de Deftones!![]()
Moreno bij dat nummer van Soulfly... hoe heet dat ook alweer?quote:Op maandag 3 april 2006 17:02 schreef zjroentje het volgende:
Hopelijk komt Max Cavalera nog ff meedoen tjidens Headup van de Deftones!![]()
Die überstonend het podium stonden te verstieren met hun grafmuziekquote:Op maandag 3 april 2006 17:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb me uitstekend vermaakt bij de Deftones in 2003 (op PP)!
Hoe is ie live? Kan Life of Agony erg waarderen (2x live gezien) en heb een paar nummertjes van Keith solo maar het 1e LoA concert dat ik zag vond ik zn stem toch wel tegen vallen. Het 2e was al minder maar het haalt gewoon het niveau niet op de cd. Zou het overigens wel vet vinden als hij nog op PP zou komen, leuke toevoeging aan het programma.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Huiswerk voor Peaceman: Died Laughing (gewone versie, niet de "pure" versie) kopen.
Die vind ik (nog) beter dan Life of Agony. Begin juni staat ie in Nighttown (en volgens mij ook nog in 013, Melkweg of Paradiso en ergens in Groningen. Plus nog wat kleinere festivalletjes.) Ik heb er nu al zin in
[afbeelding]
Ze stinken naar zeep...quote:Op maandag 3 april 2006 19:28 schreef Apfel het volgende:
Nou heb ik een schijthekel aan dagjesmensen.
Ben ik er zelf dit jaar ook 1![]()
Na deze post mogen jullie lachen:quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ze stinken naar zeep...Maar ben zelf ook ooit dagjesmens geweest...
![]()
Ik ga vooral lachen omdat je in 96 twee keer bent geweest.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Na deze post mogen jullie lachen:
Ik ga voor de negende keer (96,96,00,01,02,03,04,05 en 06) en ik ben de eerste 5 keer alleen op maandag geweest en de andere keren heb ik thuis geslapenIk ga als alles meezit op de camping dit jaar... voor het eerst
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ga vooral lachen omdat je in 96 twee keer bent geweest.....
Ik ben helemaal niet twee keer in 96 geweest.. waar haal je die onzin vandaan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ga vooral lachen omdat je in 96 twee keer bent geweest.....
quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet twee keer in 96 geweest.. waar haal je die onzin vandaan?
ohja, die ken ik nog wel van vorig jaar jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ze stinken naar zeep...Maar ben zelf ook ooit dagjesmens geweest...
![]()
dat is wel het mooiste jaquote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
dagjes mensen
ach boeiend gewoon door de modder mee rollebollen
Ik woon eigenlijk te ver weg van festivals om een dagje heen tegaan dus we maken er gelijk maar een halve vakantie van
Maar goed PP is inmiddels vaste prik geworden dus ook dit jaar zijn we er weer bij.quote:
Whahaha, tsja, wie was dat ook alweerquote:Op woensdag 5 april 2006 13:56 schreef punkr1 het volgende:
[..]
ohja, die ken ik nog wel van vorig jaar ja
Valt mee. dat betaal je ook voor een gemiddeld concert.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:00 schreef crossover het volgende:
59 euro voor alleen de maandag is wel duur!!
De Red Hot Chili Peppers alleen al zouden meer kosten.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:00 schreef crossover het volgende:
59 euro voor alleen de maandag is wel duur!!
En weer een wijze opmerking verderquote:Op woensdag 5 april 2006 18:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De Red Hot Chili Peppers alleen al zouden meer kosten.
Hey, uit de mouw!quote:Op woensdag 5 april 2006 18:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En weer een wijze opmerking verder
Allebeiquote:
En dit is ook geen slecht argument:quote:
Och de A-camping is toch wel redelijk snel vol denk aangezien het programma natuurlijk veel meermensen trekt dan afgelopen 3 jaar. Meestal ben ik er vrijdagavond al wel en dan heb k een puike plaats op A. Ik weet niet waar je vandaan moet komen? De vrijdag is toch altijd wel een leuke happeningquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:11 schreef biggetje het volgende:
Ik ga ook naar Pinkpop en ik vroeg me af hoe laat je er ongeveer moet zijn, wil je een mooie plek kunnen bemachtigen op de camping?
En lopen de campings ongeveer even snel vol? En hoe zijn de badhuizen? Een beetje hetzelfde als op Lowlands? En zijn er veel greppels?![]()
zaterdag ochtend voor 12en dan ben je vroeg genoegquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:11 schreef biggetje het volgende:
Ik ga ook naar Pinkpop en ik vroeg me af hoe laat je er ongeveer moet zijn, wil je een mooie plek kunnen bemachtigen op de camping?
En lopen de campings ongeveer even snel vol? En hoe zijn de badhuizen? Een beetje hetzelfde als op Lowlands? En zijn er veel greppels?![]()
Tsja dat wel, opzich.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:05 schreef Ik_ben_lief het volgende:
De camping gaat toch pas op zaterdagochtend open?
Gewoon niet slapen en een avondje dansen op alle muziek die je in de wijde omtrek hoortquote:Op zondag 9 april 2006 14:09 schreef Little_Acorn het volgende:
2 jaar geleden dacht ik ook slim te zijn en op vrijdag af te reizen naar Landgraaf, mooi niet dat de campings vrijdagavond open gingen. Gelukkig was er iemand mee die familie heeft in Landgraaf, hebben we met z'n zevenen in de garage geslapen.
Is dat voor volgende week?quote:Op zondag 9 april 2006 15:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zag dat je bij de aldi 2 persoons tentjes krijgt voor 10 euro...
Altijd goed uiteraardquote:
K. Naja ik niet dat ik er zelf naar kan kijken maar k heb nog een nieuwe tent nodig aangezien die andere de fik is ingegaan tijdens lowlandsquote:
Festivallevenquote:
volgens mij nog altijd 3 stuks.quote:Op maandag 10 april 2006 12:36 schreef evil-me het volgende:
hoeveel namen zijn er nog te bevestigen?
quote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
hoezo?
quote:Op maandag 10 april 2006 13:13 schreef Siegfried het volgende:
Weet iemand trouwens al iets over het programma in de feesttent?
Poco Loco disco show? Wipneus en Pim? Ben benieuwd
quote:Op maandag 10 april 2006 14:15 schreef evil-me het volgende:
volgens mij wil ik een kaartje verkopen.
Die heeft Giel Beelen dan even mooi naar pinkpop geluld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:44 schreef punkr1 het volgende:
Kubb op zaterdag
dat dat de reden voor haar zou zijn om niet meer te gaan, naja nvmquote:Op maandag 10 april 2006 14:37 schreef Siegfried het volgende:
Wat bedoel je nu met het quoten van mijn post?
quote:
yoquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:06 schreef Siegfried het volgende:
Tot de dag zelf, of tot het uitverkocht is hè
sociaalquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als ik de staatsloterij win koop ik alle overige kaarten op, verbrand die zodat het lekker rustig is op het pinkpopterrein...
Ik heb ook wel eens geprobeerd om bezoekers in de fik te steken, dat was nog een stuk minder sociaal.quote:
Waren het Duitsers?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geprobeerd om bezoekers in de fik te steken, dat was nog een stuk minder sociaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |