Alleen A & B komen er voorlopig..quote:Op maandag 20 maart 2006 18:51 schreef koenimex het volgende:
Dat was mijn probleem idd met camping B, al zijn de andere campings natuurlijk nóg verder.
30.000 weekend en de rest dagkaarten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:18 schreef evil-me het volgende:
Hoeveel kaartjes worden verkocht?
maar wel een kutondergrond als het goed heeft geregendquote:Op maandag 20 maart 2006 18:17 schreef Siegfried het volgende:
Vind ik niet.. B is zo'n pokke end lopen.
Op A heb je alles lekker dichtbij; festivalmarkt, autokino, festivalterrein.
Heerlijk
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Roskilde
Maar goed Pinkpop is ook erg leuk natuurlijk waar k ook te vinden ben
Trouwen?quote:
K heb jou ook gemistquote:
hoe kom je bij die namen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
KT Tunstall..
The Streets
En als afsluiter geen idee..?
zou ik inderdaad erg leuk vinden, net als The streetsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
KT Tunstall zou niet meer dan terecht zijn.
Dat zou mij de komende maanden een bijzonder goed humeur geven.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:50 schreef peaceman het volgende:
Interpol! Ja dat zou gaaf zijn!
Mwah je hebt meerdere kutplekken hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:38 schreef ralfseltje het volgende:
Yeah, ik ga ook naar pinkpop dit jaar, word mijn eersteMaar die campings, hoever/hoelang moet je lopen als je op een kutplek staat? En hoe laat moet je er zijn voor een beetje een fatsoenlijke plekje?
De feest/dancetent, op Pinkpop heb je geen 24uurs tent helaas.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed daar is de 24uurs tent
idd, heerlijke act denk ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
KT Tunstall zou niet meer dan terecht zijn.
Ach, gezien de tijdstip van de post kan je me het vast vergevenquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De feest/dancetent, op Pinkpop heb je geen 24uurs tent helaas.
Deze tent gaat tot 3u ofzo door, maar daarna sluit ie..
Surequote:Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, gezien de tijdstip van de post kan je me het vast vergeven
Komt ook omdat Landgraaf wellicht wil slapenquote:Op woensdag 29 maart 2006 07:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
De feest/dancetent, op Pinkpop heb je geen 24uurs tent helaas.
Deze tent gaat tot 3u ofzo door, maar daarna sluit ie..
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog een puntje.. WIj gaan niet op de camping staan, maar slapen elders, nu was het in 2002 (laatste keer dat ik een heel weekend er was) nog zo dat je dan toch eerst naar een camping moest voor een 3-dagen bandje. Zou dit nog steeds zo zijn? Of zou je die bandjes ook aan de ingang kunnen krijgen?
quote:
Als ze Interpol, the Hives en Lost Prophets op zaterdag zetten wil ik op zaterdag wel langs komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat zou mij de komende maanden een bijzonder goed humeur geven.
En de hives en lostprophets zou ook tof zijn. Maar die namen roepen jullie maar in het wildeweg neem ik aan?
Als je Danko Jones niet mee telt nog 6quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:16 schreef Boeman het volgende:
hoeveel namen zouden er nog bijkomen?
ik hoef danko helemaal niequote:Op donderdag 30 maart 2006 14:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Als je Danko Jones niet mee telt nog 6
Ik welquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik hoef danko helemaal nie![]()
maar ok nog 6 dan
AF wisten we alquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:58 schreef Dupje het volgende:
Admiral Freebee en Dredg toegevoegd(zie PP site)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |