vast welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ziet er goed uit [14.gif]
Deze week maar ff kaartjes halen. Ik vraag me af of ik dit jaar weer fok!ers ga tegenkomen
Of op noord zaterdag.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
Admiral zal wel op de zondag komen denk ik
van mij mag jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:09 schreef innepin het volgende:
Ik ga dekn ook maar es naar Pinkpop dit jaar.
Die er nog nooit hebben gestaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef yahtzeehooligan het volgende:
En Blof.
Zoiets?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien wel leuk om ze ff op volgorde te zetten waar ze spelen enzo
Zoiets zonder die festivalsite reclamequote:
Puik planquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben eruit!
Ik schreeuwde eerst nog dat ik voorlopig genoeg van Pinkpop had (vooral door afgelopen 2 jaar)
Maar door deze line-up heb ik besloten toch maar weer te gaan!![]()
Mag trouwens ook wel ff in de OP gemieterd worden.quote:
Dat is niet echt bedoeld als reclame, maar meer dat als men dit ook op andere fora gebruikt, dat men weet wie het maaktequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoiets zonder die festivalsite reclame
Da's woâr.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat is niet echt bedoeld als reclame, maar meer dat als men dit ook op andere fora gebruikt, dat men weet wie het maakte
Dat had ik toch al gezegd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:00 schreef peaceman het volgende:
Juweel verklapte nog dat The Zutons ook komen....
In dit topic? Sorry niet gezien....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat had ik toch al gezegd?
Staan btw op zondag.
Rond een uur of 5 4 denk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
In dit topic? Sorry niet gezien....
Hoe laat denken jullie trouwens dat Dresden Dolls zullen spelen zaterdag?
Uur of 5... hmmm ik ben erg bang dat wij dat niet gaan redden..quote:
Mwah wie weet iets eerder omdat alle podia natuurlijk open staan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Uur of 5... hmmm ik ben erg bang dat wij dat niet gaan redden..![]()
Wij kunnen waarschijnlijk pas een uur of 6 aanwezig zijn...
Ja maar niet alle 3 de podia zullen gelijkertijd spelen neem ik aan. Dat is nog nooit zo geweest. Meestal speelt het zuid-podium toch als enige alleen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah wie weet iets eerder omdat alle podia natuurlijk open staan.
Maar goed meestal was het rond een uur of 5.
Camping!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar niet alle 3 de podia zullen gelijkertijd spelen neem ik aan. Dat is nog nooit zo geweest. Meestal speelt het zuid-podium toch als enige alleen?
Zou het echt al om 4/5 uur beginnen... Damn... Dan mis ik weeeeer Dresden Dolls![]()
Nog een puntje.. WIj gaan niet op de camping staan, maar slapen elders, nu was het in 2002 (laatste keer dat ik een heel weekend er was) nog zo dat je dan toch eerst naar een camping moest voor een 3-dagen bandje. Zou dit nog steeds zo zijn? Of zou je die bandjes ook aan de ingang kunnen krijgen?
Gisteravond al gezienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens net een pinkpop reclame op tv!
idd, en al die betalende bezoekers maar bellenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:27 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gisteravond al gezien
Met een 0900 nummer![]()
Damn dat kost zoveel extra tijd..... Dan missen we Dresden Dolls welzeker lijkt me.. verdorie!quote:
Tsja kan je echt niet eerder komen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Damn dat kost zoveel extra tijd..... Dan missen we Dresden Dolls welzeker lijkt me.. verdorie!
Waarschijnlijk niet... bovendien... wij moeten uit Enschede komen, dus het is ook niet om de hoek.... helaas..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja kan je echt niet eerder komen?
Ja ik kom uit Den Helder.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet... bovendien... wij moeten uit Enschede komen, dus het is ook niet om de hoek.... helaas..
Toch wel... jij vertrekt waarschijnlijk 's ochtends vroeg...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik kom uit Den Helder.
Wilt niets zeggen
Ik vertrek vrijdag alquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch wel... jij vertrekt waarschijnlijk 's ochtends vroeg...![]()
wij op zijn vroegst 12 uur.. maar waarschijnlijker tussen 1 en 2.... En dan wordt het dus erg krap allemaal..
Tis een kikker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |