vast welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Ziet er goed uit [14.gif]
Deze week maar ff kaartjes halen. Ik vraag me af of ik dit jaar weer fok!ers ga tegenkomen
Of op noord zaterdag.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:37 schreef pascalheister het volgende:
Admiral zal wel op de zondag komen denk ik
van mij mag jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:09 schreef innepin het volgende:
Ik ga dekn ook maar es naar Pinkpop dit jaar.
Die er nog nooit hebben gestaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef yahtzeehooligan het volgende:
En Blof.
Zoiets?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien wel leuk om ze ff op volgorde te zetten waar ze spelen enzo
Zoiets zonder die festivalsite reclamequote:
Puik planquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben eruit!
Ik schreeuwde eerst nog dat ik voorlopig genoeg van Pinkpop had (vooral door afgelopen 2 jaar)
Maar door deze line-up heb ik besloten toch maar weer te gaan!![]()
Mag trouwens ook wel ff in de OP gemieterd worden.quote:
Dat is niet echt bedoeld als reclame, maar meer dat als men dit ook op andere fora gebruikt, dat men weet wie het maaktequote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoiets zonder die festivalsite reclame
Da's woâr.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:48 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat is niet echt bedoeld als reclame, maar meer dat als men dit ook op andere fora gebruikt, dat men weet wie het maakte
Dat had ik toch al gezegd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:00 schreef peaceman het volgende:
Juweel verklapte nog dat The Zutons ook komen....
In dit topic? Sorry niet gezien....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat had ik toch al gezegd?
Staan btw op zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |