Jupquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:14 schreef Siegfried het volgende:
Dat was wel wat Jan zei op de persconferentie
Maar er staat ook steeds dat maandag weer de drukste dag wordt met 30000 extra kaarten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:14 schreef Siegfried het volgende:
Dat was wel wat Jan zei op de persconferentie
coole avatar... Hard-Fiquote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Boeman het volgende:
vorig jaar was het bij lange na toch nie uitverkocht?
Hoeft van mij niet... was een heel klein beetje heel erg saai tijdens Music in my head..quote:
Dat vond ik dus goed kut zeg. Druk is idd ook niet alles, maar dat was toch wel erg karig hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ikzelf vond het niet verkeerd vorig jaar op de zaterdag / zondag zo lekker chillen met "weinig" mensen
quote:Op zondag 19 maart 2006 09:39 schreef Prep2Fight het volgende:
Toch wel naar pinkpop! Alleen op maandag, maargoed.
Ga maandag mijn kaartje halen
Ik ben wel overgehaald, meer omdat ik nu met iemand kan meerijden..quote:
weet ik, ik heb ze ook pas 12 keer gezienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef Siegfried het volgende:
The Sheer?
Waarom zou je dat hopen? Die kun je op elk gratis festivalletje of in elk poppodium eens per maand zien..![]()
In de loop der weken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef evil-me het volgende:
wanneer worden de laatste namen voor pinkpop bekend?
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie kwam ik toch afgelopen seizoen op rockin park tegen ?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
jullie kwam ik toch afgelopen seizoen op rockin park tegen ?![]()
Vrijdag avondquote:
Of medefokkers een lift heen gevenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm dit jaar maar gezellig elkaar op PP tegen het lijf lopen
Treinenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |