Mooi voor Jan, ik gun het hem!quote:
Ik ook niet, maar dat kan financieel niet he... dan is het misschien nog 2 jaar zo chillen en dan geen Pinkpop meer.. dat zou ik toch niet willen hoor...Ook al ga ik niet elk jaar...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe ja da's waar.
Ikzelf vond het niet verkeerd vorig jaar op de zaterdag / zondag zo lekker chillen met "weinig" mensen
Ik welquote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kan financieel niet he... dan is het misschien nog 2 jaar zo chillen en dan geen Pinkpop meer.. dat zou ik toch niet willen hoor...Ook al ga ik niet elk jaar...
sfeer vorig jaar was super, alleen daarvoor was ik al gegaanquote:Op maandag 13 maart 2006 20:52 schreef Professional het volgende:
Ik ben de laatste 2 jaar ook niet geweest, omdat het gewoon kutprogramma`s waren en ik wil toch graag wat leuks zien voor me geld. Sfeer is altijd perfect, omdat het een thuiswedstrijd is
Jupquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:14 schreef Siegfried het volgende:
Dat was wel wat Jan zei op de persconferentie
Maar er staat ook steeds dat maandag weer de drukste dag wordt met 30000 extra kaarten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:14 schreef Siegfried het volgende:
Dat was wel wat Jan zei op de persconferentie
coole avatar... Hard-Fiquote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Boeman het volgende:
vorig jaar was het bij lange na toch nie uitverkocht?
Hoeft van mij niet... was een heel klein beetje heel erg saai tijdens Music in my head..quote:
Dat vond ik dus goed kut zeg. Druk is idd ook niet alles, maar dat was toch wel erg karig hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ikzelf vond het niet verkeerd vorig jaar op de zaterdag / zondag zo lekker chillen met "weinig" mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |