quote:Op zondag 12 maart 2006 17:45 schreef crossover het volgende:
Gewoon jezelf ziek melden!
quote:Op zondag 12 maart 2006 03:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
gxulmvLandHGF BF arg to... en dan rechts daf....
Het zou verklaren waarom ik nu zo'n koppijn hebquote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien een spaarzaam dronken momentje van je.
Vorig jaar waren er 12.000 "weekend"kaarten verkocht.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:54 schreef Boeman het volgende:
vorig jaar was het bij lange na toch nie uitverkocht?
oh, maargoed, het programma was toen natuurlijk ook niet zo denderendquote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er 12.000 "weekend"kaarten verkocht.
Dus niet bepaald nee op een capaciteit van 30.000 weekend en 30.000 los.
Daarom.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh, maargoed, het programma was toen natuurlijk ook niet zo denderend
Da's een kwestie van smaak... maar dit jaar is het wel wat beter. Soulfly en Deftones... tenminste weer het iets ruigere werk.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh, maargoed, het programma was toen natuurlijk ook niet zo denderend
ja ok, over smaak valt meestal niet te twisten, maar er zijn grote namen en mindere namen en die bepalen toch wel de kwalitiet van het totale programma.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Da's een kwestie van smaak... maar dit jaar is het wel wat beter. Soulfly en Deftones... tenminste weer het iets ruigere werk.
Hopelijk hoeven we dit jaar niet in de zandbak met onze tent te staan en gooien ze die andere velden ook open.
A & B zijn open aankomend jaar en de dance tent is er ook weer.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Da's een kwestie van smaak... maar dit jaar is het wel wat beter. Soulfly en Deftones... tenminste weer het iets ruigere werk.
Hopelijk hoeven we dit jaar niet in de zandbak met onze tent te staan en gooien ze die andere velden ook open.
Ik betwijfel of de kaarten zo snel zullen gaan. Je zal ze morgen vast nog wel kunnen halen. Mijn kaartje is al binnen iig. Zaterdag gehaald ! w00tquote:Op maandag 13 maart 2006 12:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gaat de verkoop echt zo hard? Ik kan dinsdag pas kaarten halen... Das toch niet te laat?
nee helaas dat kan ik beamenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo zal het kaartje van ticketservice er wel niet uitzien.... zonde.![]()
Er zullen ongetwijfeld weer nachttreinen of extra treinen rijden.Volgens mij zijn die de laatste jaren afgeschaft.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:25 schreef Frenkel het volgende:
Heb kaarten zaterdag besteld..
We gaan waarschijnlijk met de auto, maar mochten we met de trein gaan:
Kunnen we dan wel het hele concert van RHCP zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |