zaterdag ochtend voor 12en dan ben je vroeg genoegquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:11 schreef biggetje het volgende:
Ik ga ook naar Pinkpop en ik vroeg me af hoe laat je er ongeveer moet zijn, wil je een mooie plek kunnen bemachtigen op de camping?
En lopen de campings ongeveer even snel vol? En hoe zijn de badhuizen? Een beetje hetzelfde als op Lowlands? En zijn er veel greppels?![]()
Tsja dat wel, opzich.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:05 schreef Ik_ben_lief het volgende:
De camping gaat toch pas op zaterdagochtend open?
Gewoon niet slapen en een avondje dansen op alle muziek die je in de wijde omtrek hoortquote:Op zondag 9 april 2006 14:09 schreef Little_Acorn het volgende:
2 jaar geleden dacht ik ook slim te zijn en op vrijdag af te reizen naar Landgraaf, mooi niet dat de campings vrijdagavond open gingen. Gelukkig was er iemand mee die familie heeft in Landgraaf, hebben we met z'n zevenen in de garage geslapen.
Is dat voor volgende week?quote:Op zondag 9 april 2006 15:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
zag dat je bij de aldi 2 persoons tentjes krijgt voor 10 euro...
Altijd goed uiteraardquote:
K. Naja ik niet dat ik er zelf naar kan kijken maar k heb nog een nieuwe tent nodig aangezien die andere de fik is ingegaan tijdens lowlandsquote:
Festivallevenquote:
volgens mij nog altijd 3 stuks.quote:Op maandag 10 april 2006 12:36 schreef evil-me het volgende:
hoeveel namen zijn er nog te bevestigen?
quote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
hoezo?

quote:Op maandag 10 april 2006 13:13 schreef Siegfried het volgende:
Weet iemand trouwens al iets over het programma in de feesttent?
Poco Loco disco show? Wipneus en Pim? Ben benieuwd
quote:Op maandag 10 april 2006 14:15 schreef evil-me het volgende:
volgens mij wil ik een kaartje verkopen.
Die heeft Giel Beelen dan even mooi naar pinkpop geluld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:44 schreef punkr1 het volgende:
Kubb op zaterdag
dat dat de reden voor haar zou zijn om niet meer te gaan, naja nvmquote:Op maandag 10 april 2006 14:37 schreef Siegfried het volgende:
Wat bedoel je nu met het quoten van mijn post?
quote:
yoquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:06 schreef Siegfried het volgende:
Tot de dag zelf, of tot het uitverkocht is hè
sociaalquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als ik de staatsloterij win koop ik alle overige kaarten op, verbrand die zodat het lekker rustig is op het pinkpopterrein...
Ik heb ook wel eens geprobeerd om bezoekers in de fik te steken, dat was nog een stuk minder sociaal.quote:
Waren het Duitsers?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens geprobeerd om bezoekers in de fik te steken, dat was nog een stuk minder sociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |