Het tweede. Die tent is zo klein dat je inderdaad ruim van tevoren erheen mag om wat te kunnen zien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoe zit werchter nu eigenlijk in elkaar, het zijn dus 2 podiums waarvan 1tje(marquee) in een tent? Is het dan zo'n gigantische tent, of moet je er (bij wijze van spreken) in gaan slapen om een plekje te krijgen en anders buiten met beeldschermen gaan staan? En het andere is open air?
En hoeveel kaarten worden er normaal verkocht dan?
nou de tent is misschien zo groot als de India-tent op Lowlands. Net iets groter denk ik....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoe zit werchter nu eigenlijk in elkaar, het zijn dus 2 podiums waarvan 1tje(marquee) in een tent? Is het dan zo'n gigantische tent, of moet je er (bij wijze van spreken) in gaan slapen om een plekje te krijgen en anders buiten met beeldschermen gaan staan? En het andere is open air?
De tent is redelijk groot, en ook buiten hoor je nog vanalles (er is ook een scherm) maar wil je wat zien, bij een bekende artiest moet je zeker een uur vantevoren aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:20 schreef Proper_fucked het volgende:
Yep, ben behoorlijk fan. En Werchter was voor mij de eerste keer dat ik ze zag, na 9 jaar fan zijn, in 1999, in de stromende regen. (als ik eraan terugdenk krijg ik nog een glimlach op mijn gezicht)quote:
Donderdag laat in ochtend is te laat?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Campings is ongeveer 5 minuten lopen, tot 15/20 minuten. Ze liggen bijna allemaal langs een grote weg, en hoe ver je camping is, ligt eraan hoe vroeg jij op Werchter bent . Vol is vol, en dan mag je het bij een andere camping proberen.
Nee hoor, de campings op 5 minuten lukken dan niet meer, maar wel de grote campings daarachter (tussen 10 en 15 minuten)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:28 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Donderdag laat in ochtend is te laat?
New adventures is ook mijn favoriete album, maar persoonlijk vind ik de laatste ook erg fraai. Wanderlust is een draak van een plaat, maar voorts staan er toch vooral fraaie nummers op.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Yep, ben behoorlijk fan. En Werchter was voor mij de eerste keer dat ik ze zag, na 9 jaar fan zijn, in 1999, in de stromende regen. (als ik eraan terugdenk krijg ik nog een glimlach op mijn gezicht)
Laatste album vond ik echter niet erg goed, dus ben fan, maar wel kritisch (geef mij maar new adventures in Hi-Fi)
Ik heb hem ook niet genoeg geluisterd denk ik, maar dat komt nog wel, new adventures had ik ook wat tijd voor nodig. En ik heb ze 2 keer gezien vorig jaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
New adventures is ook mijn favoriete album, maar persoonlijk vind ik de laatste ook erg fraai. Wanderlust is een draak van een plaat, maar voorts staan er toch vooral fraaie nummers op.
Vorig jaar heb ik ze 4x gezien![]()
klopt... alle albums hebben wel wat hoogtepunten nietwaar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet genoeg geluisterd denk ik, maar dat komt nog wel, new adventures had ik ook wat tijd voor nodig. En ik heb ze 2 keer gezien vorig jaar.
Toen ze in Nijmegen waren had ik tentamen, ik was erbij in Werchter en Rotterdam. (heb ze nu 3 keer op werchter gezien)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt... alle albums hebben wel wat hoogtepunten nietwaar?
Ik heb ze gezien in Rotterdam, Rome, Werchter en Nijmegen
Ik denk dat iedereen die daar was nu in zekere zin fan is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Yep, ben behoorlijk fan. En Werchter was voor mij de eerste keer dat ik ze zag, na 9 jaar fan zijn, in 1999, in de stromende regen. (als ik eraan terugdenk krijg ik nog een glimlach op mijn gezicht)
Ja, het is echt een van de mooiste paar uur van mijn leven (dat klinkt sentimenteel, maar het is gewoon zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:51 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die daar was nu in zekere zin fan is.
Fabuleus optreden na een zonovergoten festival. Wat een climax.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, het is echt een van de mooiste paar uur van mijn leven (dat klinkt sentimenteel, maar het is gewoon zo)
Ik was er niet bij, maar ik heb inderdaad begrepen dat het legendarisch wasquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, het is echt een van de mooiste paar uur van mijn leven (dat klinkt sentimenteel, maar het is gewoon zo)
Ik neem aan voor 18 maart, want dan begint de voorverkoop.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:39 schreef Proper_fucked het volgende:
Wanneer worden nou de rest van de namen bekend gemaakt eigenlijk? Eerder genoemde waren toch alleen maar geruchten enzo?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:39 schreef Proper_fucked het volgende:
Wanneer worden nou de rest van de namen bekend gemaakt eigenlijk? Eerder genoemde waren toch alleen maar geruchten enzo?
Ff goed kijken op de site mensen, de namen die erop staan zijn bevestigd, en de voorverkoop begint 18 maart.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:53 schreef Boeman het volgende:
erg fijn programma, wanneer kunnen de kaarten gekocht worden?
Je hebt een geheugen van nog geen twee posts!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:53 schreef Boeman het volgende:
erg fijn programma, wanneer kunnen de kaarten gekocht worden?
ja ik ben scherp vandaag, maar die vraag was ivm een eerdere post :quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:01 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Je hebt een geheugen van nog geen twee posts!![]()
is dat ook 18 maart?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:21 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Vorig jaar raakte het uitverkocht op de dag dat de tickets in de vrije verkoop gingen bij de ticketshops in België. Ik weet niet meer precies welke datum dit was, maar die dag was het rond 13.00 uur uitverkocht. Maar je kan al geruime tijd voor die datum kaarten bestellen via internet (goformusic.be of ticketservice) of kopen bij het postkantoor.
Goeie vraag. Volgens mij gaan de kaarten zowel in Belgie als in Nederland op de 18e in de verkoop, maar zijn er in Nederland minder kaarten beschikbaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja ik ben scherp vandaag, maar die vraag was ivm een eerdere post :
[..]
is dat ook 18 maart?
dus als je zaterdagmorgen naar ticketservice gaat heb je waarschijnlijk wel een kaartjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:30 schreef nr.126 het volgende:
Vorig jaar startte de verkoop zowel via internet (GFM, Teleticketservice) als op ons postkantoor.
Zo'n 3 weken later startte de verkoop in belgie op de losse verkooppunten.
ik bestel altijd via Go For music, voorheen moest je je nederlandse ticket altijd nog omwisselen ter plekke. Vorig jaar hoefde dat niet meer dacht ik.
Hangt er van af hoe ze dit jaar de verkoop hebben geregeld. In 2004 werd er bij ons niet bij het postkantoor verkocht.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
dus als je zaterdagmorgen naar ticketservice gaat heb je waarschijnlijk wel een kaartje![]()
In ieder geval bij Go For Music dus, de rest is afwachten op de info die volgende week bekend wordt gemaakt.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:51 schreef Proper_fucked het volgende:
Ok, ff voor de duidelijkheid..
Hoe/Waar zijn kaartjes nou te kopen?
In het zuiden van nederland zijn er ook verkooppunten van de originele kaartjes (Denk aan Maastricht, Heerlen, Sittard, Eindhoven)quote:Op zondag 12 maart 2006 00:51 schreef Proper_fucked het volgende:
Ok, ff voor de duidelijkheid..
Hoe/Waar zijn kaartjes nou te kopen?
Die komen ook, maar de dag van optreden is nog niet bekendquote:Op zondag 12 maart 2006 12:59 schreef Proper_fucked het volgende:
Waarom staat er nu opeens 'to be confirmed: Editors'die moeten wel komen...
Auto parkeer je naast de camping, das dus zeker 10 minuten lopen met je spullen. Bier mag gewoon, alleen geen glas (natuurlijk). Dacht dat er wel restricties waren, maar al zijn er regels, ze worden erg slecht nageleeft, is mijn ervaring.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef sjakie007 het volgende:
Ik wil ook gaan, maar hoe zit het met de auto. Ik wil graag met de auto komen. En doen ze moeilijk met het meenemen van bier naar de camping en andere meuk? Ik vind een auto wat prettiger ivm de vrijheid met het meenemen van spullen etc. Bij Rock am Ring deden ze daar iig niet moeilijk over blikken bier etc...
ben er intussen al achtergekomenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja ik ben scherp vandaag, maar die vraag was ivm een eerdere post :
[..]
is dat ook 18 maart?
gewoon zaterdagochtend even optijd je nest uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:54 schreef Bert_Ernie het volgende:
Ik zou inderdaad geen risico nemen en gewoon zaterdag bestellen. Vorig jaar waren de combikaarten uitverkocht toen de "normale" verkoop begon.
ik neem aan dat de verkoop via internet dan ook begintquote:Tele Ticket Service is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 18.00 uur.
correct!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik neem aan dat de verkoop via internet dan ook begint
Ik heb mijn kaartjes vorig jaar anders gewoon bij het postkantoor gehaald (en ook niet meteen toen de voorverkoop daar begon). Als het dit jaar in hetzelfde tempo gaat als vorig jaar hoef je dus nog niet meteen via internet te bestellen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:54 schreef Bert_Ernie het volgende:
Ik zou inderdaad geen risico nemen en gewoon zaterdag bestellen. Vorig jaar waren de combikaarten uitverkocht toen de "normale" verkoop begon.
is volgens mij gewoon dezelfde site (naja nie qua lay-out). Heb me nl bij die GFM aangemeld en kan met dezelfde gegevens inloggen op die anderequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:16 schreef Proper_fucked het volgende:
Op de site staat trouwens dat Goformusic.be alleen maar voor belgie geldt, nederlanders kunnen vanaf zaterdag wel via http://www.teleticketservice.com/ bestellen
Vlaanderen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef paradisac het volgende:
tetrabrik
dat zijn kartonnen pakken neem ik aan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef paradisac het volgende:
je mag zoveel bier mee naar de camping nemen als je wil.
normaal gezien mag je geen generator, frigo, en glas mee de camping op nemen, maar als je de kleine campings neemt die op 20 minuutjes wandelen liggen wordt dat absoluut niet gecontroleerd.
De grote campings op de weg zelf zijn stukken strenger (en liggen sneller onder water bij een fikse regenbui)
op de wei mag alleen tetrabrik mee naar binnen...
daar ben ik dus naar op zoek, aangezien ik geen bier drink/lustquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat zijn kartonnen pakken neem ik aan?
(tetra)Brikken zijn gewoon wat wij pakken noemen. Oftewel kleine pakjes sap of grote pakken sap/ice tea/dubbel friss.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat zijn kartonnen pakken neem ik aan?
ja. Dat is hier dus bijv. een 'pak' appelsapquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef paradisac het volgende:
indeed... kartonnen pakkenmaar het is niet helemaal karton, het is namelijk tetrabrik, en dat is toch even anders
Nee, dan heb je ook 2 campingtickets nodig en als je verstandig bent, bestel je ook die vantevoren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:51 schreef Proper_fucked het volgende:
ik kom http://www.teleticketservice.com/ nu niet eens op.. "servers busy"
Kom er toch doorheen.
Vraagje, wij gaan met z'n 2en, moet ik dan ook 2 campingtickets betalen? Of betaal je voor de plek zeg maar?
Ok, dank je.. Was ik sowieso al van plan ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dan heb je ook 2 campingtickets nodig en als je verstandig bent, bestel je ook die vantevoren.
je betaalt dus per persoon, dan neem ik aan dat je ook 2 tenten neer mag zetten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dan heb je ook 2 campingtickets nodig en als je verstandig bent, bestel je ook die vantevoren.
Ja, precies.. we gebruiken maar 1 tent..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
je betaalt dus per persoon, dan neem ik aan dat je ook 2 tenten neer mag zetten.
en als je samen in 1 tent gaat, dan betaal je dus nog steeds 2 x 15,-??
ik moet alleen nog campingkaarten bestellen, maar moet even afwachten hoeveel dus.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, precies.. we gebruiken maar 1 tent..
quote:503 Service Unavailable
quote:All servers busy
Je betaalt 15 euro voor een campingbandje. Daar heb je er ieder een van nodig.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
je betaalt dus per persoon, dan neem ik aan dat je ook 2 tenten neer mag zetten.
en als je samen in 1 tent gaat, dan betaal je dus nog steeds 2 x 15,-??
okay, dankjewelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:37 schreef XL het volgende:
[..]
Je betaalt 15 euro voor een campingbandje. Daar heb je er ieder een van nodig.
Vervolgens mag je best met zijn 2-en 6 tenten opzetten.
het duurt nu wel eeuwen voordat je een bevestigingsmailtje krijgt. vannacht kreeg ik hem directquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:56 schreef BUG80 het volgende:
Ik moest vanmorgen ook flink F5-en om er door te komen op goformusic.be, maar uiteindelijk is het gelukt.![]()
tis een beetje druk hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:12 schreef Proper_fucked het volgende:
Besteld![]()
Nu nog de campingkaartjes, weer een uur bezig![]()
update..
ik word gek hiervan.. Eindelijk zover dat ik ga betalen, moet ik inloggen maar heb nog geen account dus ik registreren. krijg ik foutmelding dat email adres al bestaat(logisch, net al ingevuld maar nog geen mail met password gekregen). Ik tijdje wachten, maar nog geen mail. Denk, barst maar. Registreer nog wel keer met ander email adres --> "Wegens veiligheidsredenen blablabla" kan ik wéér opnieuw beginnen![]()
doe het morgen wel..
Zo super is het affiche toch niet? Ja qua grote namen blinkt het wel weer uit, maar juist de rest is wat bleekjes tov normaal.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:13 schreef placebeau het volgende:
Nu overdrijven ze echt met hun prijzen.
Ik sla dit jaar maar eens over. De affiche is super, maar ik heb zo mijn grenzen.
Er zijn toch een hoop dingen die ik graag had gezien.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo super is het affiche toch niet? Ja qua grote namen blinkt het wel weer uit, maar juist de rest is wat bleekjes tov normaal.
Nee joh! Juist de rest is subliem.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo super is het affiche toch niet? Ja qua grote namen blinkt het wel weer uit, maar juist de rest is wat bleekjes tov normaal.
Ik kom de laatste jaren vooral in de Marquee en dat zal dit jaar niet anders zijn. Er zijn ook nog zat plekken over voor de Marquee.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:52 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar ben ik vooral bij de Marque geweest en dat was erg aangenaam... Dit jaar (als ik al zou kunnen gaan) zou ik zeggen dat enkel de vrijdag in de Marque tot verbeelding spreekt. Op de andere dagen is er maar 1 naam (of misschien 2) die echt aantrekkingskracht hebben op mij persoonlijk. Maar ze hebben wel The Who op het hoofdpodium... dat is wel sterk.
Overigens snap ik niet waarom Tool op het hoofdpodium staat. Die passen qua sfeer veel beter in de tent.
Nee, dat vind ik ook.. vooral de donderdag en vrijdag zijn sterk. Zondag skippen we waarschijnlijk, maandag gewoon werken..quote:Op zondag 19 maart 2006 13:55 schreef peaceman het volgende:
Oh en in verhouding tot andere jaren is de zondag niet bepaald groots te noemen.....
Bijna elke groep past beter in de tent. Neem nu eels bvb. Die wil ik ook niet op zo'n groot podium zien.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:52 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar ben ik vooral bij de Marque geweest en dat was erg aangenaam... Dit jaar (als ik al zou kunnen gaan) zou ik zeggen dat enkel de vrijdag in de Marque tot verbeelding spreekt. Op de andere dagen is er maar 1 naam (of misschien 2) die echt aantrekkingskracht hebben op mij persoonlijk. Maar ze hebben wel The Who op het hoofdpodium... dat is wel sterk.
Overigens snap ik niet waarom Tool op het hoofdpodium staat. Die passen qua sfeer veel beter in de tent.
Zoals het er nu naar uitziet speelt Tool rond 21.00quote:Op zondag 19 maart 2006 15:16 schreef menjo het volgende:
Tool in de tent zou wel mooier zijn, ik denk alleen dat het dan wel erg dringen zal worden en ze het daarom op het hoofdpodium gepland hebben. Hopelijk is Tool nu wel 'savonds als het donker is en niet zoals vorige keer midden op de middag.
ik ook nog steeds geen bevestiging. had me al eerder aangemeld, dus heb geen problemen gehad met wachtwoorden e.d.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik ga vanavond die campingkaartjes ook op een ander email adres bestellen, ook nog steeds geen wachtwoord binnen..
13 plus Danko Jones = 14quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef Boeman het volgende:
hoeveel namen worden er nu nog bekend gemaakt?
Idd ook nog geen bevestiging, maar dat zal wel goed zitten. Hou bankrekening wel even in de gaten, kijken of het al is afgeschreven..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ook nog steeds geen bevestiging. had me al eerder aangemeld, dus heb geen problemen gehad met wachtwoorden e.d.
ik deed het met acceptgiroquote:Op maandag 20 maart 2006 17:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Idd ook nog geen bevestiging, maar dat zal wel goed zitten. Hou bankrekening wel even in de gaten, kijken of het al is afgeschreven..
zoals altijd hoe verder naar achteren hoe beter, maar van het podium tot aan de 'toren' kun je het vergeten om rustig te staan, uitzonderingen daargelaten uiteraard..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:26 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik creditcard.
Nog een vraagje he, het word dus erg druk. Maar kan je wel beetje fatsoenlijk staan/springen/je ding doen? Of sta je echt zwaar schouder aan schouder(vooraan vast wel, maar verder)?
Achja, dat is elk jaar zo en bij elk festival. De bands die "in" zijn verschijnen normalieter ook op de meeste festivals, vrij logisch.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:23 schreef NiteSpeed het volgende:
De rest van de bands doet me érg weinig. Stomme hypenamen (Artic Monkeys).
Bloc Party gaf dan ook een meer dan matig optreden vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Professional het volgende:
Artic Monkeys vind ik inderdaad ook erg gehyped. Net zoals Bloc Party vorig jaar, en hoor je daar nu nog wat van? Dacht het niet nee....
Dan stond je zeker buiten de tent?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bloc Party gaf dan ook een meer dan matig optreden vorig jaar.
Gek he, als ze in de studio zitten.....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Professional het volgende:
Artic Monkeys vind ik inderdaad ook erg gehyped. Net zoals Bloc Party vorig jaar, en hoor je daar nu nog wat van? Dacht het niet nee....
Indeed....quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gek he, als ze in de studio zitten.....
Beetje kort door de bocht redenering.....![]()
wat is er nou boeiender? Werchter of diplomauitreiking?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
ik kan toch niet
ik blijk diplomauitreiking te hebben de 30e
gelukkig nog geen kaarten betaald, maar de camping al wel
wordt doorverkopen
ja ik moet, en aansluitend het galabal...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
wat is er nou boeiender? Werchter of diplomauitreiking?![]()
have fun...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja ik moet, en aansluitend het galabal...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
have fun...![]()
Ik zal aan je denken tijdens het optreden van Muse...![]()
20 euro incl. verzendenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
ik kan toch niet
wordt doorverkopen
het gaat om 2 campingplaatsenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
20 euro incl. verzenden![]()
mooi avater trouwens![]()
dus? Nee, ga ze vanavond bestellen bij die ticketorganisatie..quote:
ok, zodra ik ze binnen heb gooi ik ze in de verkoop zo hier en daarquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
dus? Nee, ga ze vanavond bestellen bij die ticketorganisatie..
Nja, opzich.. als je kan garanderen dat je ze echt hebt(mailtje oid) wil ik ze best wel voor 30 euro(32 incl.?) van je overnemen..quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:12 schreef Boeman het volgende:
[..]
ok, zodra ik ze binnen heb gooi ik ze in de verkoop zo hier en daar
zal ze toch kwijt moeten
met 32 incl ben ik wel tevree.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:07 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nja, opzich.. als je kan garanderen dat je ze echt hebt(mailtje oid) wil ik ze best wel voor 30 euro(32 incl.?) van je overnemen..
je moet gewoon wel gaan... ik heb 2 jaar geleden ook een stuk van basement jaxx gemist en heel the cure. nog steeds zo'n enorme spijt vanquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
ik kan toch niet
wordt doorverkopen
maak jij een grapje?? Bloc Party heeft al meer dan eens bewezen dat ze veel meer dan een hype zijn... of kom je niet meer buiten??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Professional het volgende:
Ja het is uitverkocht geweest... dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was. line-up is wel minder dan andere jaren, met name de zondag valt toch wel wat tegen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef MaJo het volgende:
Wil ook graag naar Werchter, de line up klinkt super! Heb alleen nog wat probleempjes om mijn vrienden over te halenMaar dat gaat uiteindelijk gewoon lukken
Is het voorgaande jaren wel eens uitverkocht geweest? Oftewel, moet ik er haast achter zetten?
De zondag is inderdaad het minst interessant. Met name de vrijdag en zaterdag klinkt goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja het is uitverkocht geweest... dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was. line-up is wel minder dan andere jaren, met name de zondag valt toch wel wat tegen...
Heb hetzelfde met de maandag van Pinkpop, zou ook de topdag moeten zijn maar ik vind het maar tegenvallen. Zou namelijk die maandag wel kunnen maar vind het niet interessant genoeg om daar een dagkaart voor te kopenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:50 schreef peaceman het volgende:
toch is het vreemd dat de zondag minder is. normaliter is dat toch wel de topdag..
Ik kan me wel vinden in die mening. Toch denk ik dat de maandag voor het grote publiek zeker zeer interessant is, maar wij muziek-puristen denken daar anders overquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb hetzelfde met de maandag van Pinkpop, zou ook de topdag moeten zijn maar ik vind het maar tegenvallen. Zou namelijk die maandag wel kunnen maar vind het niet interessant genoeg om daar een dagkaart voor te kopen![]()
Denk dat ze nog wel één of meerdere goede bands zullen strikken voor de zondag.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:50 schreef peaceman het volgende:
toch is het vreemd dat de zondag minder is. normaliter is dat toch wel de topdag..
Indeed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb hetzelfde met de maandag van Pinkpop, zou ook de topdag moeten zijn maar ik vind het maar tegenvallen. Zou namelijk die maandag wel kunnen maar vind het niet interessant genoeg om daar een dagkaart voor te kopen![]()
En toch zullen veel mensen die niet naar Werchter kunnen/willen naar Pinkpopmaandag gaan....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:38 schreef Evertje het volgende:
[..]
Indeed.
Bijna alles wat dan op pinkpop staat (en wil zien) kan ik toch op Werchter zien en een Morrissey zie ik over twee weken toch al in de HMH.
Ik wens ze ook veel plezier hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch zullen veel mensen die niet naar Werchter kunnen/willen naar Pinkpopmaandag gaan....![]()
apartquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja het is uitverkocht geweest... dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was. line-up is wel minder dan andere jaren, met name de zondag valt toch wel wat tegen...
De Belgen wel ja, de Nederlanders daarentegen.... (de meeste dan)quote:Op zondag 26 maart 2006 13:48 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben er ook weer bij. Derde jaar Werchter voor mij, Belgen zijn zo gezellig.
Mwa, vind ik wel meevallen. Merk het verschil op Werchter zelf niet echt (behalve aan datquote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
De Belgen wel ja, de Nederlanders daarentegen.... (de meeste dan)
Tja ik heb het helaas in de afgelopen 3 jaar wel gemerkt. Natuurlijk zijn niet alle Nederlanders vervelend, maar er zijn wel van die groepjes...quote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Mwa, vind ik wel meevallen. Merk het verschil op Werchter zelf niet echt (behalve aan dataccentje
), maar als ik het bijvoorbeeld met Lowlands vergelijk... Op werchter liggen er gewoon mensen voor de mainstage tijdens Korn te slapen
. En ze zijn ook veel zatter op Werchter.
Neuh.. dat heet gewoon fatsoenquote:
Waren dat Fransen? Had meer het idee dat dat puberale Belgen waren, maar idd dat is reuze irritant. Vergelijkbaar met dat vreselijke Theo op Lowlands..quote:Die Fransen kunnen ook zwaaaaar irritant zijn trouwens, heel de nacht hebben die gasten naast ons HOEREEEH proberen te roepen, maar die h bleef toch moeilijk voor ze.
Klokkeberg is echt té ver weg men!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Stond jij ook op camping 10 (Klokkeberg) dan?
We hadden daarom ook een fiets bij onsquote:
Dat HOERRÛHHH is wel ingezet door Hollanders geloof ik. Aangezien ik vorig jaar toch echt eerst overal HOERÛHH op de nederlandse manier hoorde zegmaar. Belgen kunnen helemaal niet goed HOERUUUH roepen. Zij zeggen meer OERÉÉÉH wat echt lachwekkend klinkt tegenover HOERÛÛÛHHH op z'n Nederlandsquote:Op maandag 27 maart 2006 18:34 schreef annoh het volgende:
Jongens, dat "Hoeren" werd echt óveral geroepen, op iedere camping door alle nationaliteiten. Wij stonden op een camping waar hollanders als reactie "Vrouwen van lichte zedeeeeen!!!" begonnen te roepen. Ik vond t wel humor
Ik heb er van de zomer, door samenloop van omstandighedenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
In 2004 was het nog geen festival camping, maar een normale camping waar je nog voor kon reserveren. Dat hadden we dus om verschillende redenen gedaan en in 2005 weer. Bleek t in 2005 een festivalcamping te zijn geworden.. Maar gelukkig hadden we een fiets bij ons dus binnen 10 min waren we heen en weer.
Dit jaar helaas niet voor mij(Parselmouth wel).
Geloof me, ze zijn echt nog slechter dan je je voorstelt. Vreselijk, wanstaltelijk, wagelijk, dramatisch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:21 schreef annoh het volgende:
Ach je moet ook eten en chill in het gras liggen! Ik vind hard fi op cd heel leuk maar ze schijnen live gruwelijk slecht te zijn.
Death Cab For Cutie is erg goed hoor.... Think positive.... Of verkoop je kaartjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een kutnamen.,
,
.
Secret Machines ken ik niet, maar de rest is echt vreselijk..
Door die 2 acts? Echt niet... dan zou het al veel eerder verkloot zijn... Kijk maar eens in het verleden...quote:
In haar broek plassen daarentegen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef MaJo het volgende:
(naast het feit dat Fergy niet live kan zingen)
Dat zal wel komen doordat men in belgie het concept festivalbier niet kent.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef parselmouth het volgende:
En ze zijn ook veel zatter op Werchter.
En of je daar getuige van wilt zijn moet je je ook afvragenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In haar broek plassen daarentegen..
Sean Paul en Black Eyed Peas waren er twee jaar terug ook al allebei.quote:
Inderdaad, of bijvoorbeeld Maximo Park, Arcade Fire of Snow Patrol(nieuwe CD komt immers uit vlg maand)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:55 schreef Proper_fucked het volgende:
Death Cab for Cutie is ook wel leuk.
Hoop eigenlijk nog steeds op Bloc Party, We Are Scientists en/of Interpol..
De zondag is niks, gelukkig is daar wel nu Hard-Fi bijgekomen. Heb ze in de Effenaar gezien en vond het toen wel ok eigenlijk. Vrijdag is inderdaad de mooiste dagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef MaJo het volgende:
Ga jij ook Peaceman? Ik heb mijn broer kunnen strikken dus ik moet snel kaartjes halen. Er staan genoeg namen om een leuk weekend te hebben (Editors, Death Cab, Hard-Fi, AM, Kaiser Chiefs, Manu Chao, The Kooks, Clap your hands say Yeah, Soulwax, the Who) dat wordt leukAlleen de zondag vind ik nog steeds helemaal niks
Heb net op de site van Glastonbury gekeken en de line up van vorig jaar was echt geweldigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad, of bijvoorbeeld Maximo Park, Arcade Fire of Snow Patrol(nieuwe CD komt immers uit vlg maand)
Maargoed, om echt alles te kunnen zien moet je gewoon eens naar Glastonbury festival gaan![]()
Iets slechters dan BEP? Men, dat mokkel zingt zo enorm slecht, daar krijg je gewoon kippenvel vanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
En of je daar getuige van wilt zijn moet je je ook afvragenIk denk niet dat ik naar BEP ga, tenzij er echt iets bedroevends slects tegenover is geprogrammeerd
Dat is ook bijna niet voor te stellenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Iets slechters dan BEP? Men, dat mokkel zingt zo enorm slecht, daar krijg je gewoon kippenvel van![]()
Gewoon in Engeland geloof ik. Helaas is het bestellen van kaarten haast onmogelijk. Lijnen overbezet en direct uitverkocht. Maar volgende editie probeer ik het zeker weer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb net op de site van Glastonbury gekeken en de line up van vorig jaar was echt geweldigEcht ALLE bands die ik goed vind stonden daar
Misschien toch het overwegen waard om daar eens heen te gaan... Ligt toch in Schotland? Wel interessant!
Dat had ik me inderdaad ook al bedacht. Dus daarom bij deze: Menschen, gaat allen Black Eyed Peas zien, wereldband!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef parselmouth het volgende:
Nou ja, aan de andere kant moet er ook weer niet iets te goeds in de Marquee staan als zij spelen, dan krijg je hetzelfde idee als bij Bloc Party en the Game vorig jaar
Iedereen in de Marquee (was echt debiel druk!) en echt heel weinig mensen bij the Game (optreden scheen nog zes keer ruk te zijn ook, maar van hem had ik ook niet anders verwacht)
Kloptquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef parselmouth het volgende:
Dit jaar is er geen glasto meen ik.
Ow jammerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef parselmouth het volgende:
Dit jaar is er geen glasto meen ik.
Organisatorisch nogal wat. Geloof dat ik eens in de Q gelezen heb dat ze daarom dit jaar overslaan..quote:
ivm met die overstromingen toen ofzo ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef Afunados het volgende:
[..]
Organisatorisch nogal wat. Geloof dat ik eens in de Q gelezen heb dat ze daarom dit jaar overslaan..
Yeah right!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het Nederlands Elftal speelt trouwens de kwartfinale op de vrijdag of zaterdag van Werchter![]()
"Of niet."quote:
Yup, wij stonden vorig jaar op de Klokkeberg en dat was eerst wel balen want het is inderdaad een pokke-eind lopen. Maar er was zo'n vrouwtje die (illegaal) mensen vervoerde tot aan de rotonde voor 2 euro ofzo. Later kreeg ze probleem met de politie en zette ze ons wat verder van de rotonde af...paar keer een lift kunnen krijgen op die manier. Alleen 's nachts natuurlijk niet, maar ach eigenlijk was het ook wel weer gezellig. Er waren nog veel meer luitjes die die kant op moesten. Beetje zingen en geinen onderweg.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:03 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Ik heb er van de zomer, door samenloop van omstandigheden, op de camping gestaan. Is niet bepaald aan te raden. Bovendien is de camping is de hangplek voor de lokale scooterjeugd uit Werchter
, niet onlogisch want in het dorp zelf is al helemaal geen tyfus te beleven. (Behalve dan de frietkar bij de rotonde, die is wél aan te raden
)
Maar wat ik me dan afvraag: stonden er vorig jaar toen jij er ook stond ook echt festivalgangers -zonder fiets- op de camping daar? Want ik kan me nog wel herinneren dat het naar het dorpje zelf al 20 minuten lopen was. En dan is het zeker nog 10 minuten naar het festivalterrein. Dat is toch niet leuk meer
![]()
van de camping nu reeds wel, maar van festival zelf nog niet :Squote:Op woensdag 29 maart 2006 23:55 schreef Boeman het volgende:
nog steeds hebben ze mn acceptgirobetaling nie binnen
Nouja, vorig jaar was het in Nederland makkelijker om aan kaarten te komen dan in België...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:01 schreef Basp1 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mijn kaartjes via een belgische collega heb kunnen regelen en dat gezeur niet heb met moeilijk doen om in nederland de kaartjes te bestellen .
Vorig jaar waren er nog kaartjes zo in de losse verkoop bij tommy's in tilburg, maar die krijgen ook niet eens meer kaartjes, en daar kwamen ze achter toen ze zelf eens gingen bellen. Het lijkt wel of werchter het steeds moeilijker maakt voor nederlanders om aan kaartjes te komen.
jaaa, het vakje is groenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:55 schreef Boeman het volgende:
nog steeds hebben ze mn acceptgirobetaling nie binnen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef parselmouth het volgende:
Wij hadden vorig jaar de fiets bij ons! Ook echt een goed idee als je op Klokkeberg staat, je komt immers nog wel langs het bakkertje enzo (verse lunch). Fiets gewoon neergedonderd bij die glasbakken langs die rivier en het laatste stukje gelopen. Dat was echt heel erg goed te doen!
Maar dit jaar ga ik met het OV, dus geen fiets. Klokkeberg is dus ook geen optie, het is inderdaad echt een pleuriseind lopen.
En die tokkies op de KlokkebergWat een paupers zeg.
nopequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Apfel het volgende:
Doen ze het dit jaar niet via ticketservice?
Zou vet zijn als ze naar werchter komen idd.. Dan ga ik niet naar HMH, zit nu nog te twijfelen..quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef Grumpey het volgende:
The Strokes 11 juli in HMH...... ze slaan keurig belgie over en zijn wel in de buurt die periode (hoop hoop)
Zal ik het nog lastiger maken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Zou vet zijn als ze naar werchter komen idd.. Dan ga ik niet naar HMH, zit nu nog te twijfelen..
Ja, dat las ik/hoorde ik al vaker maar ken hem (nog) nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zal ik het nog lastiger maken?
Johan doet de afterparty in de HMH
Iets van alweer tijdje geleden. Het album Pergola bevind zich nog wel eens regelmatig in mijn cd-speler. Het lijkt niet op The strokes, ik vind het zelf heel erg lijken op travis (iets vrolijker alleen dan). Het nummer 'tumble and fall' is het bekendst (van de clip met de vallende tuinkabouters).quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:44 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, dat las ik/hoorde ik al vaker maar ken hem (nog) nietWat is het voor iets?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Apfel het volgende:
Doen ze het dit jaar niet via ticketservice?
Wij hebben de kaarten wel via Ticketservice besteld..quote:
OEHHHHquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zal ik het nog lastiger maken?
Johan doet de afterparty in de HMH
http://www.rockwerchter.be/RW2006/splash.aspquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef MsInfidelity het volgende:
Full website 31/3 http://www.rockwerchter.be/rw2006/splash_06.asp
![]()
Hmm, niet zo heel lang, in mijn herinnering iets van 20 minuten ofzo?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:32 schreef Babbelzz het volgende:
weet iemand hoe lang het is met de bus van Leuven naar RW?
Gelukkig kom je daar op tijd achter!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik nog helemaal geen tvp had geplaatst in dit topic
Nopequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:30 schreef Duder het volgende:
Is er bij werchter ook een vak vooraan het podium waar je aan de zijkant moet wachten?
Te lang in een te volle bus met een chauffeur die levensmoe is... en daarna is het nog 2 kilometer lopen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:32 schreef Babbelzz het volgende:
weet iemand hoe lang het is met de bus van Leuven naar RW?
Thanx...quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:07 schreef nr.126 het volgende:
[..]
http://www.rockwerchter.be/RW2006/splash.asp![]()
Heeft bij ons voor enige benauwde momenten gezorgd vorig jaar, het is niet zo goed geregeld als op ll en pp.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:30 schreef Duder het volgende:
Is er bij werchter ook een vak vooraan het podium waar je aan de zijkant moet wachten?
Deze discussie ontgaat me een beetje, leg eens uitquote:Op zondag 2 april 2006 10:00 schreef annoh het volgende:
[..]
Heeft bij ons voor enige benauwde momenten gezorgd vorig jaar, het is niet zo goed geregeld als op ll en pp.
Wat voor vakindeling is er dan? en wat heb je eraan als ze niet afgesloten worden.quote:Op zondag 2 april 2006 13:57 schreef annoh het volgende:
De vakken worden niet afgesloten waardoor het bij bijvoorbeeld greenday veeeeeeel te vol zat. Ik vind mezelf geen watje qua vooraan staan maar na een kwartier een elleboog in maag te hebben gehad (waar die jongen voor mij ook niks aan kon doen omdat hij ook geplet werd) was ik wel heeeel blij dat ik door de security eruit werd getild. Het gevaar is dat mensenvan de zijkant blijven duwen, waarop terug geduwd wordt en dan onstaat er een soort golfbeweging die steeds harder terug komt. Niet fijn.
Het is dus gewoon nalatigheid van de security, dit kan voor levensgevaarlijke situaties zorgen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:40 schreef Apfel het volgende:
Nou de vakindeling is er wel gewoon, maar deze zijn gewoon open aan de zijkant.
Bij pinkpop en lowlands heb je die vakken ook en als ze menen dat het vak vol zit dan gooit de security de toegang daar naartoe dicht.
Op pp en ll kun je gewoon op tijd bij het voorvak gaan staan, dan laten ze je naar binnen (met de beroemde instructie "HANDEN OMHOOG, NIET DUWEN!!") en dan gooien ze het hek dicht. Op werchter denken dronken mensen, shit het begint en ik wil vooraan staan en dan gaan ze duwen. Ook niet dronken mensen trouwens, en ik heb ook vooraan gestaan dat het gewoon best te doen was, maar het kan voor nare sitaties zorgen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:34 schreef gdejong het volgende:
[..]
Wat voor vakindeling is er dan? en wat heb je eraan als ze niet afgesloten worden.
Hoe is het geregeld op pp en ll?
Ga dan naar een klassiek concert waar je je klapstoeltje kan meenemenquote:Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef WarPuppy het volgende:
Voorin was verleden jaar altijd zon mosh-pit.. leuk is anders
Heb net een emailtje gekregen van teleticketservice, geld is binnen en kaartjes worden verstuurd.quote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef SuperBosch het volgende:
De tickets zijn besteld. 4 dagen & camping.
Ik kom dus ook.
Ik hoop nog op Snow Patrol, Woodface, Spinvis en The Strokes. Interpol zou ook leuk zijn, maar die waren er vorig jaar natuurlijk al.quote:Op maandag 3 april 2006 19:18 schreef Proper_fucked het volgende:
Komen er nou nog meer namen bij, of is dit het? Hoop nog op Snow Patrol en Interpol..
Interpol!quote:Op maandag 3 april 2006 20:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Snow Patrol, Woodface, Spinvis en The Strokes. Interpol zou ook leuk zijn, maar die waren er vorig jaar natuurlijk al.
klopt, maar was die ochtend al wel bekend. Heb het bij balie nagevraagd (HUMO stand) en toen had ik actuele overzicht, maar was best onduidelijk doorgegeven. Omdat ik het gerucht al op de lichtbalken gelezen had (en ik wist dat The Tears verschoven waren, want die wilde ik ook zien) ben ik het gaan navragen. Wel fijn achteraf, vet mooie lichtshow in die marqueequote:Op maandag 3 april 2006 22:13 schreef parselmouth het volgende:
Interpol heb ik vorig jaar gewoon voor 3/4 gemist. Was ineens met de tijden geschoven ofzo? Of was er met mijn tijden geschoven
Ja teringquote:Op maandag 3 april 2006 22:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
klopt, maar was die ochtend al wel bekend. Heb het bij balie nagevraagd (HUMO stand) en toen had ik actuele overzicht, maar was best onduidelijk doorgegeven. Omdat ik het gerucht al op de lichtbalken gelezen had (en ik wist dat The Tears verschoven waren, want die wilde ik ook zien) ben ik het gaan navragen. Wel fijn achteraf, vet mooie lichtshow in die marquee
Volgens vaag pratende Belgen op een onofficiële chat verschilt het per camping hoe laat ze open zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef sleepflower het volgende:
Hoe laat gaat het terrein trouwens open?
Dat klopt, de grote campings gingen vorig jaar tegen de klok van vijf open. Tot die tijd veel politie om je op afstand van het festival te houden. Ze doen er zoveel mogelijk aan om te voorkomen dat je het 's nachts goed naar je zin hebt. Ze willen niet dat je 's nachts komt want je veroorzaakt dan overlast. Al met al was het toch best gezelligquote:Op dinsdag 4 april 2006 03:55 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Volgens vaag pratende Belgen op een onofficiële chat verschilt het per camping hoe laat ze open zijn.
Sommige waren al om 5 uur 's morgens open.
Het festivalterrein is doorgaans 2 uur voor het eerste optreden open.
Bron: Een vage Belg
Ongeveer een week na het moment dat je je echt zorgen gaat maken of je ze ooit nog wel krijgtquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:46 schreef WarPuppy het volgende:
Btw, net een mailtje gehad dat mijn betaling is aangekomen! Iemand die de kaartjes al binnenheeft? Hoelang duurd dit ongeveer?
Als het net zo is als vorig jaar dan zijn de echte kaartjes nog niet eens gedrukt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:46 schreef WarPuppy het volgende:
Vorig jaar de eerste trein vanaf mijn ouderlijke woonplaats gepakt om 6u sochtends, en was er om 11u smiddags al met al!
En toen was alles nog heerlijk rustig! Stond op camping A2.
Btw, net een mailtje gehad dat mijn betaling is aangekomen! Iemand die de kaartjes al binnenheeft? Hoelang duurd dit ongeveer?
Nee, je krijgt je campingkaartje voor de bewuste camping pas als je de camping op komt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef Proper_fucked het volgende:
Maar nog ff voor de duidelijkheid, als je gewone campingkaartjes hebt krijg je geen camping toegewezen? Het is gewoon wie het eerst er is, die de beste plek heeft?
Hoelaat adviseren jullie me er naartoe te gaan?
Gewoon heen gaan naar een camping naar keuze en hatsikidee bandje om je pols klaar ermee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef Proper_fucked het volgende:
Maar nog ff voor de duidelijkheid, als je gewone campingkaartjes hebt krijg je geen camping toegewezen? Het is gewoon wie het eerst er is, die de beste plek heeft?
Hoelaat adviseren jullie me er naartoe te gaan?
Er is wel stroom voor de organisatie en de feest/broodjestent etc, maar niet voor de bezoekers zelf. Stel jezelf niet teveel voor van zo'n camping, het is gewoon een stuk grasveld, daar zet je je tent hutje aan mutje neer, er staan wat Dixi's, een punt om drinkwater te tappen is ook verplicht aanwezig, douches zijn niet op elke camping (ik heb wel eens gedoucht in een douchehokje gemaakt van donker canvas zeil met open bovenkant, waar ik de vliegtuigen zag overvliegenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:56 schreef SuperBosch het volgende:
Is er ook stroom op de camping? Of doen ze dat wegens brandgevaar niet?
Er is geen stroom aanwezig. T/m 2004 kon je nog zelf van alles meenemen..Een aggregaat bijv.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:56 schreef SuperBosch het volgende:
Is er ook stroom op de camping? Of doen ze dat wegens brandgevaar niet?
Wij werden vorig jaar, donderdagochtend om 05:30 al BBQ-end door JimTV geinterviewd voor onze tenten. 20 BBQ's verstookt in 4 dagenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:18 schreef parselmouth het volgende:
Onze buren zaten vorig jaar om 9.00 's ochtends al te barbecuen... Duitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |