Zoals het er nu naar uitziet speelt Tool rond 21.00quote:Op zondag 19 maart 2006 15:16 schreef menjo het volgende:
Tool in de tent zou wel mooier zijn, ik denk alleen dat het dan wel erg dringen zal worden en ze het daarom op het hoofdpodium gepland hebben. Hopelijk is Tool nu wel 'savonds als het donker is en niet zoals vorige keer midden op de middag.
ik ook nog steeds geen bevestiging. had me al eerder aangemeld, dus heb geen problemen gehad met wachtwoorden e.d.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik ga vanavond die campingkaartjes ook op een ander email adres bestellen, ook nog steeds geen wachtwoord binnen..
13 plus Danko Jones = 14quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef Boeman het volgende:
hoeveel namen worden er nu nog bekend gemaakt?
Idd ook nog geen bevestiging, maar dat zal wel goed zitten. Hou bankrekening wel even in de gaten, kijken of het al is afgeschreven..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ook nog steeds geen bevestiging. had me al eerder aangemeld, dus heb geen problemen gehad met wachtwoorden e.d.
ik deed het met acceptgiroquote:Op maandag 20 maart 2006 17:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Idd ook nog geen bevestiging, maar dat zal wel goed zitten. Hou bankrekening wel even in de gaten, kijken of het al is afgeschreven..
zoals altijd hoe verder naar achteren hoe beter, maar van het podium tot aan de 'toren' kun je het vergeten om rustig te staan, uitzonderingen daargelaten uiteraard..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:26 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik creditcard.
Nog een vraagje he, het word dus erg druk. Maar kan je wel beetje fatsoenlijk staan/springen/je ding doen? Of sta je echt zwaar schouder aan schouder(vooraan vast wel, maar verder)?
Achja, dat is elk jaar zo en bij elk festival. De bands die "in" zijn verschijnen normalieter ook op de meeste festivals, vrij logisch.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:23 schreef NiteSpeed het volgende:
De rest van de bands doet me érg weinig. Stomme hypenamen (Artic Monkeys).
Bloc Party gaf dan ook een meer dan matig optreden vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Professional het volgende:
Artic Monkeys vind ik inderdaad ook erg gehyped. Net zoals Bloc Party vorig jaar, en hoor je daar nu nog wat van? Dacht het niet nee....
Dan stond je zeker buiten de tent?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bloc Party gaf dan ook een meer dan matig optreden vorig jaar.
Gek he, als ze in de studio zitten.....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Professional het volgende:
Artic Monkeys vind ik inderdaad ook erg gehyped. Net zoals Bloc Party vorig jaar, en hoor je daar nu nog wat van? Dacht het niet nee....
Indeed....quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gek he, als ze in de studio zitten.....
Beetje kort door de bocht redenering.....![]()
wat is er nou boeiender? Werchter of diplomauitreiking?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
ik kan toch niet
ik blijk diplomauitreiking te hebben de 30e
gelukkig nog geen kaarten betaald, maar de camping al wel
wordt doorverkopen
ja ik moet, en aansluitend het galabal...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:26 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
wat is er nou boeiender? Werchter of diplomauitreiking?![]()
have fun...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja ik moet, en aansluitend het galabal...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:34 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
have fun...![]()
Ik zal aan je denken tijdens het optreden van Muse...![]()
20 euro incl. verzendenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
ik kan toch niet
wordt doorverkopen
het gaat om 2 campingplaatsenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
20 euro incl. verzenden![]()
mooi avater trouwens![]()
dus? Nee, ga ze vanavond bestellen bij die ticketorganisatie..quote:
ok, zodra ik ze binnen heb gooi ik ze in de verkoop zo hier en daarquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:54 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
dus? Nee, ga ze vanavond bestellen bij die ticketorganisatie..
Nja, opzich.. als je kan garanderen dat je ze echt hebt(mailtje oid) wil ik ze best wel voor 30 euro(32 incl.?) van je overnemen..quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:12 schreef Boeman het volgende:
[..]
ok, zodra ik ze binnen heb gooi ik ze in de verkoop zo hier en daar
zal ze toch kwijt moeten
met 32 incl ben ik wel tevree.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:07 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nja, opzich.. als je kan garanderen dat je ze echt hebt(mailtje oid) wil ik ze best wel voor 30 euro(32 incl.?) van je overnemen..
je moet gewoon wel gaan... ik heb 2 jaar geleden ook een stuk van basement jaxx gemist en heel the cure. nog steeds zo'n enorme spijt vanquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
ik kan toch niet
wordt doorverkopen
maak jij een grapje?? Bloc Party heeft al meer dan eens bewezen dat ze veel meer dan een hype zijn... of kom je niet meer buiten??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Professional het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |