Zo super is het affiche toch niet? Ja qua grote namen blinkt het wel weer uit, maar juist de rest is wat bleekjes tov normaal.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:13 schreef placebeau het volgende:
Nu overdrijven ze echt met hun prijzen.
Ik sla dit jaar maar eens over. De affiche is super, maar ik heb zo mijn grenzen.
Er zijn toch een hoop dingen die ik graag had gezien.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo super is het affiche toch niet? Ja qua grote namen blinkt het wel weer uit, maar juist de rest is wat bleekjes tov normaal.
Nee joh! Juist de rest is subliem.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo super is het affiche toch niet? Ja qua grote namen blinkt het wel weer uit, maar juist de rest is wat bleekjes tov normaal.
Ik kom de laatste jaren vooral in de Marquee en dat zal dit jaar niet anders zijn. Er zijn ook nog zat plekken over voor de Marquee.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:52 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar ben ik vooral bij de Marque geweest en dat was erg aangenaam... Dit jaar (als ik al zou kunnen gaan) zou ik zeggen dat enkel de vrijdag in de Marque tot verbeelding spreekt. Op de andere dagen is er maar 1 naam (of misschien 2) die echt aantrekkingskracht hebben op mij persoonlijk. Maar ze hebben wel The Who op het hoofdpodium... dat is wel sterk.
Overigens snap ik niet waarom Tool op het hoofdpodium staat. Die passen qua sfeer veel beter in de tent.
Nee, dat vind ik ook.. vooral de donderdag en vrijdag zijn sterk. Zondag skippen we waarschijnlijk, maandag gewoon werken..quote:Op zondag 19 maart 2006 13:55 schreef peaceman het volgende:
Oh en in verhouding tot andere jaren is de zondag niet bepaald groots te noemen.....
Bijna elke groep past beter in de tent. Neem nu eels bvb. Die wil ik ook niet op zo'n groot podium zien.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:52 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar ben ik vooral bij de Marque geweest en dat was erg aangenaam... Dit jaar (als ik al zou kunnen gaan) zou ik zeggen dat enkel de vrijdag in de Marque tot verbeelding spreekt. Op de andere dagen is er maar 1 naam (of misschien 2) die echt aantrekkingskracht hebben op mij persoonlijk. Maar ze hebben wel The Who op het hoofdpodium... dat is wel sterk.
Overigens snap ik niet waarom Tool op het hoofdpodium staat. Die passen qua sfeer veel beter in de tent.
Zoals het er nu naar uitziet speelt Tool rond 21.00quote:Op zondag 19 maart 2006 15:16 schreef menjo het volgende:
Tool in de tent zou wel mooier zijn, ik denk alleen dat het dan wel erg dringen zal worden en ze het daarom op het hoofdpodium gepland hebben. Hopelijk is Tool nu wel 'savonds als het donker is en niet zoals vorige keer midden op de middag.
ik ook nog steeds geen bevestiging. had me al eerder aangemeld, dus heb geen problemen gehad met wachtwoorden e.d.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik ga vanavond die campingkaartjes ook op een ander email adres bestellen, ook nog steeds geen wachtwoord binnen..
13 plus Danko Jones = 14quote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef Boeman het volgende:
hoeveel namen worden er nu nog bekend gemaakt?
Idd ook nog geen bevestiging, maar dat zal wel goed zitten. Hou bankrekening wel even in de gaten, kijken of het al is afgeschreven..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik ook nog steeds geen bevestiging. had me al eerder aangemeld, dus heb geen problemen gehad met wachtwoorden e.d.
ik deed het met acceptgiroquote:Op maandag 20 maart 2006 17:24 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Idd ook nog geen bevestiging, maar dat zal wel goed zitten. Hou bankrekening wel even in de gaten, kijken of het al is afgeschreven..
zoals altijd hoe verder naar achteren hoe beter, maar van het podium tot aan de 'toren' kun je het vergeten om rustig te staan, uitzonderingen daargelaten uiteraard..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:26 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik creditcard.
Nog een vraagje he, het word dus erg druk. Maar kan je wel beetje fatsoenlijk staan/springen/je ding doen? Of sta je echt zwaar schouder aan schouder(vooraan vast wel, maar verder)?
Achja, dat is elk jaar zo en bij elk festival. De bands die "in" zijn verschijnen normalieter ook op de meeste festivals, vrij logisch.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:23 schreef NiteSpeed het volgende:
De rest van de bands doet me érg weinig. Stomme hypenamen (Artic Monkeys).
Bloc Party gaf dan ook een meer dan matig optreden vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:06 schreef Professional het volgende:
Artic Monkeys vind ik inderdaad ook erg gehyped. Net zoals Bloc Party vorig jaar, en hoor je daar nu nog wat van? Dacht het niet nee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |