Auto parkeer je naast de camping, das dus zeker 10 minuten lopen met je spullen. Bier mag gewoon, alleen geen glas (natuurlijk). Dacht dat er wel restricties waren, maar al zijn er regels, ze worden erg slecht nageleeft, is mijn ervaring.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef sjakie007 het volgende:
Ik wil ook gaan, maar hoe zit het met de auto. Ik wil graag met de auto komen. En doen ze moeilijk met het meenemen van bier naar de camping en andere meuk? Ik vind een auto wat prettiger ivm de vrijheid met het meenemen van spullen etc. Bij Rock am Ring deden ze daar iig niet moeilijk over blikken bier etc...
ben er intussen al achtergekomenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja ik ben scherp vandaag, maar die vraag was ivm een eerdere post :
[..]
is dat ook 18 maart?
gewoon zaterdagochtend even optijd je nest uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:54 schreef Bert_Ernie het volgende:
Ik zou inderdaad geen risico nemen en gewoon zaterdag bestellen. Vorig jaar waren de combikaarten uitverkocht toen de "normale" verkoop begon.
ik neem aan dat de verkoop via internet dan ook begintquote:Tele Ticket Service is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 9 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 18.00 uur.
correct!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik neem aan dat de verkoop via internet dan ook begint
Ik heb mijn kaartjes vorig jaar anders gewoon bij het postkantoor gehaald (en ook niet meteen toen de voorverkoop daar begon). Als het dit jaar in hetzelfde tempo gaat als vorig jaar hoef je dus nog niet meteen via internet te bestellen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:54 schreef Bert_Ernie het volgende:
Ik zou inderdaad geen risico nemen en gewoon zaterdag bestellen. Vorig jaar waren de combikaarten uitverkocht toen de "normale" verkoop begon.
is volgens mij gewoon dezelfde site (naja nie qua lay-out). Heb me nl bij die GFM aangemeld en kan met dezelfde gegevens inloggen op die anderequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:16 schreef Proper_fucked het volgende:
Op de site staat trouwens dat Goformusic.be alleen maar voor belgie geldt, nederlanders kunnen vanaf zaterdag wel via http://www.teleticketservice.com/ bestellen
Vlaanderen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef paradisac het volgende:
tetrabrik
dat zijn kartonnen pakken neem ik aan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef paradisac het volgende:
je mag zoveel bier mee naar de camping nemen als je wil.
normaal gezien mag je geen generator, frigo, en glas mee de camping op nemen, maar als je de kleine campings neemt die op 20 minuutjes wandelen liggen wordt dat absoluut niet gecontroleerd.
De grote campings op de weg zelf zijn stukken strenger (en liggen sneller onder water bij een fikse regenbui)
op de wei mag alleen tetrabrik mee naar binnen...
daar ben ik dus naar op zoek, aangezien ik geen bier drink/lustquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat zijn kartonnen pakken neem ik aan?
(tetra)Brikken zijn gewoon wat wij pakken noemen. Oftewel kleine pakjes sap of grote pakken sap/ice tea/dubbel friss.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
dat zijn kartonnen pakken neem ik aan?
ja. Dat is hier dus bijv. een 'pak' appelsapquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:45 schreef paradisac het volgende:
indeed... kartonnen pakkenmaar het is niet helemaal karton, het is namelijk tetrabrik, en dat is toch even anders
Nee, dan heb je ook 2 campingtickets nodig en als je verstandig bent, bestel je ook die vantevoren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:51 schreef Proper_fucked het volgende:
ik kom http://www.teleticketservice.com/ nu niet eens op.. "servers busy"
Kom er toch doorheen.
Vraagje, wij gaan met z'n 2en, moet ik dan ook 2 campingtickets betalen? Of betaal je voor de plek zeg maar?
Ok, dank je.. Was ik sowieso al van plan ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dan heb je ook 2 campingtickets nodig en als je verstandig bent, bestel je ook die vantevoren.
je betaalt dus per persoon, dan neem ik aan dat je ook 2 tenten neer mag zetten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dan heb je ook 2 campingtickets nodig en als je verstandig bent, bestel je ook die vantevoren.
Ja, precies.. we gebruiken maar 1 tent..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
je betaalt dus per persoon, dan neem ik aan dat je ook 2 tenten neer mag zetten.
en als je samen in 1 tent gaat, dan betaal je dus nog steeds 2 x 15,-??
ik moet alleen nog campingkaarten bestellen, maar moet even afwachten hoeveel dus.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:25 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, precies.. we gebruiken maar 1 tent..
quote:503 Service Unavailable
quote:All servers busy
Je betaalt 15 euro voor een campingbandje. Daar heb je er ieder een van nodig.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
je betaalt dus per persoon, dan neem ik aan dat je ook 2 tenten neer mag zetten.
en als je samen in 1 tent gaat, dan betaal je dus nog steeds 2 x 15,-??
okay, dankjewelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:37 schreef XL het volgende:
[..]
Je betaalt 15 euro voor een campingbandje. Daar heb je er ieder een van nodig.
Vervolgens mag je best met zijn 2-en 6 tenten opzetten.
het duurt nu wel eeuwen voordat je een bevestigingsmailtje krijgt. vannacht kreeg ik hem directquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:56 schreef BUG80 het volgende:
Ik moest vanmorgen ook flink F5-en om er door te komen op goformusic.be, maar uiteindelijk is het gelukt.![]()
tis een beetje druk hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:12 schreef Proper_fucked het volgende:
Besteld![]()
Nu nog de campingkaartjes, weer een uur bezig![]()
update..
ik word gek hiervan.. Eindelijk zover dat ik ga betalen, moet ik inloggen maar heb nog geen account dus ik registreren. krijg ik foutmelding dat email adres al bestaat(logisch, net al ingevuld maar nog geen mail met password gekregen). Ik tijdje wachten, maar nog geen mail. Denk, barst maar. Registreer nog wel keer met ander email adres --> "Wegens veiligheidsredenen blablabla" kan ik wéér opnieuw beginnen![]()
doe het morgen wel..
Zo super is het affiche toch niet? Ja qua grote namen blinkt het wel weer uit, maar juist de rest is wat bleekjes tov normaal.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:13 schreef placebeau het volgende:
Nu overdrijven ze echt met hun prijzen.
Ik sla dit jaar maar eens over. De affiche is super, maar ik heb zo mijn grenzen.
Er zijn toch een hoop dingen die ik graag had gezien.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo super is het affiche toch niet? Ja qua grote namen blinkt het wel weer uit, maar juist de rest is wat bleekjes tov normaal.
Nee joh! Juist de rest is subliem.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo super is het affiche toch niet? Ja qua grote namen blinkt het wel weer uit, maar juist de rest is wat bleekjes tov normaal.
Ik kom de laatste jaren vooral in de Marquee en dat zal dit jaar niet anders zijn. Er zijn ook nog zat plekken over voor de Marquee.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:52 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar ben ik vooral bij de Marque geweest en dat was erg aangenaam... Dit jaar (als ik al zou kunnen gaan) zou ik zeggen dat enkel de vrijdag in de Marque tot verbeelding spreekt. Op de andere dagen is er maar 1 naam (of misschien 2) die echt aantrekkingskracht hebben op mij persoonlijk. Maar ze hebben wel The Who op het hoofdpodium... dat is wel sterk.
Overigens snap ik niet waarom Tool op het hoofdpodium staat. Die passen qua sfeer veel beter in de tent.
Nee, dat vind ik ook.. vooral de donderdag en vrijdag zijn sterk. Zondag skippen we waarschijnlijk, maandag gewoon werken..quote:Op zondag 19 maart 2006 13:55 schreef peaceman het volgende:
Oh en in verhouding tot andere jaren is de zondag niet bepaald groots te noemen.....
Bijna elke groep past beter in de tent. Neem nu eels bvb. Die wil ik ook niet op zo'n groot podium zien.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:52 schreef peaceman het volgende:
Vorig jaar ben ik vooral bij de Marque geweest en dat was erg aangenaam... Dit jaar (als ik al zou kunnen gaan) zou ik zeggen dat enkel de vrijdag in de Marque tot verbeelding spreekt. Op de andere dagen is er maar 1 naam (of misschien 2) die echt aantrekkingskracht hebben op mij persoonlijk. Maar ze hebben wel The Who op het hoofdpodium... dat is wel sterk.
Overigens snap ik niet waarom Tool op het hoofdpodium staat. Die passen qua sfeer veel beter in de tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |