De zondag is niks, gelukkig is daar wel nu Hard-Fi bijgekomen. Heb ze in de Effenaar gezien en vond het toen wel ok eigenlijk. Vrijdag is inderdaad de mooiste dagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef MaJo het volgende:
Ga jij ook Peaceman? Ik heb mijn broer kunnen strikken dus ik moet snel kaartjes halen. Er staan genoeg namen om een leuk weekend te hebben (Editors, Death Cab, Hard-Fi, AM, Kaiser Chiefs, Manu Chao, The Kooks, Clap your hands say Yeah, Soulwax, the Who) dat wordt leukAlleen de zondag vind ik nog steeds helemaal niks
Heb net op de site van Glastonbury gekeken en de line up van vorig jaar was echt geweldigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad, of bijvoorbeeld Maximo Park, Arcade Fire of Snow Patrol(nieuwe CD komt immers uit vlg maand)
Maargoed, om echt alles te kunnen zien moet je gewoon eens naar Glastonbury festival gaan![]()
Iets slechters dan BEP? Men, dat mokkel zingt zo enorm slecht, daar krijg je gewoon kippenvel vanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
En of je daar getuige van wilt zijn moet je je ook afvragenIk denk niet dat ik naar BEP ga, tenzij er echt iets bedroevends slects tegenover is geprogrammeerd
Dat is ook bijna niet voor te stellenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Iets slechters dan BEP? Men, dat mokkel zingt zo enorm slecht, daar krijg je gewoon kippenvel van![]()
Gewoon in Engeland geloof ik. Helaas is het bestellen van kaarten haast onmogelijk. Lijnen overbezet en direct uitverkocht. Maar volgende editie probeer ik het zeker weer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb net op de site van Glastonbury gekeken en de line up van vorig jaar was echt geweldigEcht ALLE bands die ik goed vind stonden daar
Misschien toch het overwegen waard om daar eens heen te gaan... Ligt toch in Schotland? Wel interessant!
Dat had ik me inderdaad ook al bedacht. Dus daarom bij deze: Menschen, gaat allen Black Eyed Peas zien, wereldband!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef parselmouth het volgende:
Nou ja, aan de andere kant moet er ook weer niet iets te goeds in de Marquee staan als zij spelen, dan krijg je hetzelfde idee als bij Bloc Party en the Game vorig jaar
Iedereen in de Marquee (was echt debiel druk!) en echt heel weinig mensen bij the Game (optreden scheen nog zes keer ruk te zijn ook, maar van hem had ik ook niet anders verwacht)
Kloptquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef parselmouth het volgende:
Dit jaar is er geen glasto meen ik.
Ow jammerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef parselmouth het volgende:
Dit jaar is er geen glasto meen ik.
Organisatorisch nogal wat. Geloof dat ik eens in de Q gelezen heb dat ze daarom dit jaar overslaan..quote:
ivm met die overstromingen toen ofzo ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef Afunados het volgende:
[..]
Organisatorisch nogal wat. Geloof dat ik eens in de Q gelezen heb dat ze daarom dit jaar overslaan..
Yeah right!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het Nederlands Elftal speelt trouwens de kwartfinale op de vrijdag of zaterdag van Werchter![]()
"Of niet."quote:
Yup, wij stonden vorig jaar op de Klokkeberg en dat was eerst wel balen want het is inderdaad een pokke-eind lopen. Maar er was zo'n vrouwtje die (illegaal) mensen vervoerde tot aan de rotonde voor 2 euro ofzo. Later kreeg ze probleem met de politie en zette ze ons wat verder van de rotonde af...paar keer een lift kunnen krijgen op die manier. Alleen 's nachts natuurlijk niet, maar ach eigenlijk was het ook wel weer gezellig. Er waren nog veel meer luitjes die die kant op moesten. Beetje zingen en geinen onderweg.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:03 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Ik heb er van de zomer, door samenloop van omstandigheden, op de camping gestaan. Is niet bepaald aan te raden. Bovendien is de camping is de hangplek voor de lokale scooterjeugd uit Werchter
, niet onlogisch want in het dorp zelf is al helemaal geen tyfus te beleven. (Behalve dan de frietkar bij de rotonde, die is wél aan te raden
)
Maar wat ik me dan afvraag: stonden er vorig jaar toen jij er ook stond ook echt festivalgangers -zonder fiets- op de camping daar? Want ik kan me nog wel herinneren dat het naar het dorpje zelf al 20 minuten lopen was. En dan is het zeker nog 10 minuten naar het festivalterrein. Dat is toch niet leuk meer
![]()
van de camping nu reeds wel, maar van festival zelf nog niet :Squote:Op woensdag 29 maart 2006 23:55 schreef Boeman het volgende:
nog steeds hebben ze mn acceptgirobetaling nie binnen
Nouja, vorig jaar was het in Nederland makkelijker om aan kaarten te komen dan in België...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:01 schreef Basp1 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mijn kaartjes via een belgische collega heb kunnen regelen en dat gezeur niet heb met moeilijk doen om in nederland de kaartjes te bestellen .
Vorig jaar waren er nog kaartjes zo in de losse verkoop bij tommy's in tilburg, maar die krijgen ook niet eens meer kaartjes, en daar kwamen ze achter toen ze zelf eens gingen bellen. Het lijkt wel of werchter het steeds moeilijker maakt voor nederlanders om aan kaartjes te komen.
jaaa, het vakje is groenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:55 schreef Boeman het volgende:
nog steeds hebben ze mn acceptgirobetaling nie binnen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef parselmouth het volgende:
Wij hadden vorig jaar de fiets bij ons! Ook echt een goed idee als je op Klokkeberg staat, je komt immers nog wel langs het bakkertje enzo (verse lunch). Fiets gewoon neergedonderd bij die glasbakken langs die rivier en het laatste stukje gelopen. Dat was echt heel erg goed te doen!
Maar dit jaar ga ik met het OV, dus geen fiets. Klokkeberg is dus ook geen optie, het is inderdaad echt een pleuriseind lopen.
En die tokkies op de KlokkebergWat een paupers zeg.
nopequote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Apfel het volgende:
Doen ze het dit jaar niet via ticketservice?
Zou vet zijn als ze naar werchter komen idd.. Dan ga ik niet naar HMH, zit nu nog te twijfelen..quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:29 schreef Grumpey het volgende:
The Strokes 11 juli in HMH...... ze slaan keurig belgie over en zijn wel in de buurt die periode (hoop hoop)
Zal ik het nog lastiger maken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Zou vet zijn als ze naar werchter komen idd.. Dan ga ik niet naar HMH, zit nu nog te twijfelen..
Ja, dat las ik/hoorde ik al vaker maar ken hem (nog) nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zal ik het nog lastiger maken?
Johan doet de afterparty in de HMH
Iets van alweer tijdje geleden. Het album Pergola bevind zich nog wel eens regelmatig in mijn cd-speler. Het lijkt niet op The strokes, ik vind het zelf heel erg lijken op travis (iets vrolijker alleen dan). Het nummer 'tumble and fall' is het bekendst (van de clip met de vallende tuinkabouters).quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:44 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, dat las ik/hoorde ik al vaker maar ken hem (nog) nietWat is het voor iets?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Apfel het volgende:
Doen ze het dit jaar niet via ticketservice?
Wij hebben de kaarten wel via Ticketservice besteld..quote:
OEHHHHquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zal ik het nog lastiger maken?
Johan doet de afterparty in de HMH
http://www.rockwerchter.be/RW2006/splash.aspquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef MsInfidelity het volgende:
Full website 31/3 http://www.rockwerchter.be/rw2006/splash_06.asp
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |