Ja het is uitverkocht geweest... dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was. line-up is wel minder dan andere jaren, met name de zondag valt toch wel wat tegen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef MaJo het volgende:
Wil ook graag naar Werchter, de line up klinkt super! Heb alleen nog wat probleempjes om mijn vrienden over te halenMaar dat gaat uiteindelijk gewoon lukken
Is het voorgaande jaren wel eens uitverkocht geweest? Oftewel, moet ik er haast achter zetten?
De zondag is inderdaad het minst interessant. Met name de vrijdag en zaterdag klinkt goedquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja het is uitverkocht geweest... dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was. line-up is wel minder dan andere jaren, met name de zondag valt toch wel wat tegen...
Heb hetzelfde met de maandag van Pinkpop, zou ook de topdag moeten zijn maar ik vind het maar tegenvallen. Zou namelijk die maandag wel kunnen maar vind het niet interessant genoeg om daar een dagkaart voor te kopenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:50 schreef peaceman het volgende:
toch is het vreemd dat de zondag minder is. normaliter is dat toch wel de topdag..
Ik kan me wel vinden in die mening. Toch denk ik dat de maandag voor het grote publiek zeker zeer interessant is, maar wij muziek-puristen denken daar anders overquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb hetzelfde met de maandag van Pinkpop, zou ook de topdag moeten zijn maar ik vind het maar tegenvallen. Zou namelijk die maandag wel kunnen maar vind het niet interessant genoeg om daar een dagkaart voor te kopen![]()
Denk dat ze nog wel één of meerdere goede bands zullen strikken voor de zondag.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:50 schreef peaceman het volgende:
toch is het vreemd dat de zondag minder is. normaliter is dat toch wel de topdag..
Indeed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb hetzelfde met de maandag van Pinkpop, zou ook de topdag moeten zijn maar ik vind het maar tegenvallen. Zou namelijk die maandag wel kunnen maar vind het niet interessant genoeg om daar een dagkaart voor te kopen![]()
En toch zullen veel mensen die niet naar Werchter kunnen/willen naar Pinkpopmaandag gaan....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:38 schreef Evertje het volgende:
[..]
Indeed.
Bijna alles wat dan op pinkpop staat (en wil zien) kan ik toch op Werchter zien en een Morrissey zie ik over twee weken toch al in de HMH.
Ik wens ze ook veel plezier hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch zullen veel mensen die niet naar Werchter kunnen/willen naar Pinkpopmaandag gaan....![]()
apartquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja het is uitverkocht geweest... dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was. line-up is wel minder dan andere jaren, met name de zondag valt toch wel wat tegen...
De Belgen wel ja, de Nederlanders daarentegen.... (de meeste dan)quote:Op zondag 26 maart 2006 13:48 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben er ook weer bij. Derde jaar Werchter voor mij, Belgen zijn zo gezellig.
Mwa, vind ik wel meevallen. Merk het verschil op Werchter zelf niet echt (behalve aan datquote:Op zondag 26 maart 2006 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
De Belgen wel ja, de Nederlanders daarentegen.... (de meeste dan)
Tja ik heb het helaas in de afgelopen 3 jaar wel gemerkt. Natuurlijk zijn niet alle Nederlanders vervelend, maar er zijn wel van die groepjes...quote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Mwa, vind ik wel meevallen. Merk het verschil op Werchter zelf niet echt (behalve aan dataccentje
), maar als ik het bijvoorbeeld met Lowlands vergelijk... Op werchter liggen er gewoon mensen voor de mainstage tijdens Korn te slapen
. En ze zijn ook veel zatter op Werchter.
Neuh.. dat heet gewoon fatsoenquote:
Waren dat Fransen? Had meer het idee dat dat puberale Belgen waren, maar idd dat is reuze irritant. Vergelijkbaar met dat vreselijke Theo op Lowlands..quote:Die Fransen kunnen ook zwaaaaar irritant zijn trouwens, heel de nacht hebben die gasten naast ons HOEREEEH proberen te roepen, maar die h bleef toch moeilijk voor ze.
Klokkeberg is echt té ver weg men!quote:Op maandag 27 maart 2006 15:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Stond jij ook op camping 10 (Klokkeberg) dan?
We hadden daarom ook een fiets bij onsquote:
Dat HOERRÛHHH is wel ingezet door Hollanders geloof ik. Aangezien ik vorig jaar toch echt eerst overal HOERÛHH op de nederlandse manier hoorde zegmaar. Belgen kunnen helemaal niet goed HOERUUUH roepen. Zij zeggen meer OERÉÉÉH wat echt lachwekkend klinkt tegenover HOERÛÛÛHHH op z'n Nederlandsquote:Op maandag 27 maart 2006 18:34 schreef annoh het volgende:
Jongens, dat "Hoeren" werd echt óveral geroepen, op iedere camping door alle nationaliteiten. Wij stonden op een camping waar hollanders als reactie "Vrouwen van lichte zedeeeeen!!!" begonnen te roepen. Ik vond t wel humor
Ik heb er van de zomer, door samenloop van omstandighedenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
In 2004 was het nog geen festival camping, maar een normale camping waar je nog voor kon reserveren. Dat hadden we dus om verschillende redenen gedaan en in 2005 weer. Bleek t in 2005 een festivalcamping te zijn geworden.. Maar gelukkig hadden we een fiets bij ons dus binnen 10 min waren we heen en weer.
Dit jaar helaas niet voor mij(Parselmouth wel).
Geloof me, ze zijn echt nog slechter dan je je voorstelt. Vreselijk, wanstaltelijk, wagelijk, dramatisch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:21 schreef annoh het volgende:
Ach je moet ook eten en chill in het gras liggen! Ik vind hard fi op cd heel leuk maar ze schijnen live gruwelijk slecht te zijn.
Death Cab For Cutie is erg goed hoor.... Think positive.... Of verkoop je kaartjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een kutnamen.,
,
.
Secret Machines ken ik niet, maar de rest is echt vreselijk..
Door die 2 acts? Echt niet... dan zou het al veel eerder verkloot zijn... Kijk maar eens in het verleden...quote:
In haar broek plassen daarentegen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef MaJo het volgende:
(naast het feit dat Fergy niet live kan zingen)
Dat zal wel komen doordat men in belgie het concept festivalbier niet kent.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef parselmouth het volgende:
En ze zijn ook veel zatter op Werchter.
En of je daar getuige van wilt zijn moet je je ook afvragenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In haar broek plassen daarentegen..
Sean Paul en Black Eyed Peas waren er twee jaar terug ook al allebei.quote:
Inderdaad, of bijvoorbeeld Maximo Park, Arcade Fire of Snow Patrol(nieuwe CD komt immers uit vlg maand)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:55 schreef Proper_fucked het volgende:
Death Cab for Cutie is ook wel leuk.
Hoop eigenlijk nog steeds op Bloc Party, We Are Scientists en/of Interpol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |