Geloof me, ze zijn echt nog slechter dan je je voorstelt. Vreselijk, wanstaltelijk, wagelijk, dramatisch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:21 schreef annoh het volgende:
Ach je moet ook eten en chill in het gras liggen! Ik vind hard fi op cd heel leuk maar ze schijnen live gruwelijk slecht te zijn.
Death Cab For Cutie is erg goed hoor.... Think positive.... Of verkoop je kaartjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een kutnamen.,
,
.
Secret Machines ken ik niet, maar de rest is echt vreselijk..
Door die 2 acts? Echt niet... dan zou het al veel eerder verkloot zijn... Kijk maar eens in het verleden...quote:
In haar broek plassen daarentegen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef MaJo het volgende:
(naast het feit dat Fergy niet live kan zingen)
Dat zal wel komen doordat men in belgie het concept festivalbier niet kent.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:24 schreef parselmouth het volgende:
En ze zijn ook veel zatter op Werchter.
En of je daar getuige van wilt zijn moet je je ook afvragenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In haar broek plassen daarentegen..
Sean Paul en Black Eyed Peas waren er twee jaar terug ook al allebei.quote:
Inderdaad, of bijvoorbeeld Maximo Park, Arcade Fire of Snow Patrol(nieuwe CD komt immers uit vlg maand)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:55 schreef Proper_fucked het volgende:
Death Cab for Cutie is ook wel leuk.
Hoop eigenlijk nog steeds op Bloc Party, We Are Scientists en/of Interpol..
De zondag is niks, gelukkig is daar wel nu Hard-Fi bijgekomen. Heb ze in de Effenaar gezien en vond het toen wel ok eigenlijk. Vrijdag is inderdaad de mooiste dagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef MaJo het volgende:
Ga jij ook Peaceman? Ik heb mijn broer kunnen strikken dus ik moet snel kaartjes halen. Er staan genoeg namen om een leuk weekend te hebben (Editors, Death Cab, Hard-Fi, AM, Kaiser Chiefs, Manu Chao, The Kooks, Clap your hands say Yeah, Soulwax, the Who) dat wordt leukAlleen de zondag vind ik nog steeds helemaal niks
Heb net op de site van Glastonbury gekeken en de line up van vorig jaar was echt geweldigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad, of bijvoorbeeld Maximo Park, Arcade Fire of Snow Patrol(nieuwe CD komt immers uit vlg maand)
Maargoed, om echt alles te kunnen zien moet je gewoon eens naar Glastonbury festival gaan![]()
Iets slechters dan BEP? Men, dat mokkel zingt zo enorm slecht, daar krijg je gewoon kippenvel vanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
En of je daar getuige van wilt zijn moet je je ook afvragenIk denk niet dat ik naar BEP ga, tenzij er echt iets bedroevends slects tegenover is geprogrammeerd
Dat is ook bijna niet voor te stellenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Iets slechters dan BEP? Men, dat mokkel zingt zo enorm slecht, daar krijg je gewoon kippenvel van![]()
Gewoon in Engeland geloof ik. Helaas is het bestellen van kaarten haast onmogelijk. Lijnen overbezet en direct uitverkocht. Maar volgende editie probeer ik het zeker weer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb net op de site van Glastonbury gekeken en de line up van vorig jaar was echt geweldigEcht ALLE bands die ik goed vind stonden daar
Misschien toch het overwegen waard om daar eens heen te gaan... Ligt toch in Schotland? Wel interessant!
Dat had ik me inderdaad ook al bedacht. Dus daarom bij deze: Menschen, gaat allen Black Eyed Peas zien, wereldband!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:10 schreef parselmouth het volgende:
Nou ja, aan de andere kant moet er ook weer niet iets te goeds in de Marquee staan als zij spelen, dan krijg je hetzelfde idee als bij Bloc Party en the Game vorig jaar
Iedereen in de Marquee (was echt debiel druk!) en echt heel weinig mensen bij the Game (optreden scheen nog zes keer ruk te zijn ook, maar van hem had ik ook niet anders verwacht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |