quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:52 schreef Apfel het volgende:
Doen ze het dit jaar niet via ticketservice?
Wij hebben de kaarten wel via Ticketservice besteld..quote:
OEHHHHquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zal ik het nog lastiger maken?
Johan doet de afterparty in de HMH
http://www.rockwerchter.be/RW2006/splash.aspquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef MsInfidelity het volgende:
Full website 31/3 http://www.rockwerchter.be/rw2006/splash_06.asp
![]()
Hmm, niet zo heel lang, in mijn herinnering iets van 20 minuten ofzo?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:32 schreef Babbelzz het volgende:
weet iemand hoe lang het is met de bus van Leuven naar RW?
Gelukkig kom je daar op tijd achter!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik nog helemaal geen tvp had geplaatst in dit topic
Nopequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:30 schreef Duder het volgende:
Is er bij werchter ook een vak vooraan het podium waar je aan de zijkant moet wachten?
Te lang in een te volle bus met een chauffeur die levensmoe is... en daarna is het nog 2 kilometer lopen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:32 schreef Babbelzz het volgende:
weet iemand hoe lang het is met de bus van Leuven naar RW?
Thanx...quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:07 schreef nr.126 het volgende:
[..]
http://www.rockwerchter.be/RW2006/splash.asp![]()
Heeft bij ons voor enige benauwde momenten gezorgd vorig jaar, het is niet zo goed geregeld als op ll en pp.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:30 schreef Duder het volgende:
Is er bij werchter ook een vak vooraan het podium waar je aan de zijkant moet wachten?
Deze discussie ontgaat me een beetje, leg eens uitquote:Op zondag 2 april 2006 10:00 schreef annoh het volgende:
[..]
Heeft bij ons voor enige benauwde momenten gezorgd vorig jaar, het is niet zo goed geregeld als op ll en pp.
Wat voor vakindeling is er dan? en wat heb je eraan als ze niet afgesloten worden.quote:Op zondag 2 april 2006 13:57 schreef annoh het volgende:
De vakken worden niet afgesloten waardoor het bij bijvoorbeeld greenday veeeeeeel te vol zat. Ik vind mezelf geen watje qua vooraan staan maar na een kwartier een elleboog in maag te hebben gehad (waar die jongen voor mij ook niks aan kon doen omdat hij ook geplet werd) was ik wel heeeel blij dat ik door de security eruit werd getild. Het gevaar is dat mensenvan de zijkant blijven duwen, waarop terug geduwd wordt en dan onstaat er een soort golfbeweging die steeds harder terug komt. Niet fijn.
Het is dus gewoon nalatigheid van de security, dit kan voor levensgevaarlijke situaties zorgen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:40 schreef Apfel het volgende:
Nou de vakindeling is er wel gewoon, maar deze zijn gewoon open aan de zijkant.
Bij pinkpop en lowlands heb je die vakken ook en als ze menen dat het vak vol zit dan gooit de security de toegang daar naartoe dicht.
Op pp en ll kun je gewoon op tijd bij het voorvak gaan staan, dan laten ze je naar binnen (met de beroemde instructie "HANDEN OMHOOG, NIET DUWEN!!") en dan gooien ze het hek dicht. Op werchter denken dronken mensen, shit het begint en ik wil vooraan staan en dan gaan ze duwen. Ook niet dronken mensen trouwens, en ik heb ook vooraan gestaan dat het gewoon best te doen was, maar het kan voor nare sitaties zorgen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:34 schreef gdejong het volgende:
[..]
Wat voor vakindeling is er dan? en wat heb je eraan als ze niet afgesloten worden.
Hoe is het geregeld op pp en ll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |