Hmm, niet zo heel lang, in mijn herinnering iets van 20 minuten ofzo?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:32 schreef Babbelzz het volgende:
weet iemand hoe lang het is met de bus van Leuven naar RW?
Gelukkig kom je daar op tijd achter!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik nog helemaal geen tvp had geplaatst in dit topic
Nopequote:Op zaterdag 1 april 2006 16:30 schreef Duder het volgende:
Is er bij werchter ook een vak vooraan het podium waar je aan de zijkant moet wachten?
Te lang in een te volle bus met een chauffeur die levensmoe is... en daarna is het nog 2 kilometer lopen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:32 schreef Babbelzz het volgende:
weet iemand hoe lang het is met de bus van Leuven naar RW?
Thanx...quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:07 schreef nr.126 het volgende:
[..]
http://www.rockwerchter.be/RW2006/splash.asp![]()
Heeft bij ons voor enige benauwde momenten gezorgd vorig jaar, het is niet zo goed geregeld als op ll en pp.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:30 schreef Duder het volgende:
Is er bij werchter ook een vak vooraan het podium waar je aan de zijkant moet wachten?
Deze discussie ontgaat me een beetje, leg eens uitquote:Op zondag 2 april 2006 10:00 schreef annoh het volgende:
[..]
Heeft bij ons voor enige benauwde momenten gezorgd vorig jaar, het is niet zo goed geregeld als op ll en pp.
Wat voor vakindeling is er dan? en wat heb je eraan als ze niet afgesloten worden.quote:Op zondag 2 april 2006 13:57 schreef annoh het volgende:
De vakken worden niet afgesloten waardoor het bij bijvoorbeeld greenday veeeeeeel te vol zat. Ik vind mezelf geen watje qua vooraan staan maar na een kwartier een elleboog in maag te hebben gehad (waar die jongen voor mij ook niks aan kon doen omdat hij ook geplet werd) was ik wel heeeel blij dat ik door de security eruit werd getild. Het gevaar is dat mensenvan de zijkant blijven duwen, waarop terug geduwd wordt en dan onstaat er een soort golfbeweging die steeds harder terug komt. Niet fijn.
Het is dus gewoon nalatigheid van de security, dit kan voor levensgevaarlijke situaties zorgen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:40 schreef Apfel het volgende:
Nou de vakindeling is er wel gewoon, maar deze zijn gewoon open aan de zijkant.
Bij pinkpop en lowlands heb je die vakken ook en als ze menen dat het vak vol zit dan gooit de security de toegang daar naartoe dicht.
Op pp en ll kun je gewoon op tijd bij het voorvak gaan staan, dan laten ze je naar binnen (met de beroemde instructie "HANDEN OMHOOG, NIET DUWEN!!") en dan gooien ze het hek dicht. Op werchter denken dronken mensen, shit het begint en ik wil vooraan staan en dan gaan ze duwen. Ook niet dronken mensen trouwens, en ik heb ook vooraan gestaan dat het gewoon best te doen was, maar het kan voor nare sitaties zorgen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:34 schreef gdejong het volgende:
[..]
Wat voor vakindeling is er dan? en wat heb je eraan als ze niet afgesloten worden.
Hoe is het geregeld op pp en ll?
Ga dan naar een klassiek concert waar je je klapstoeltje kan meenemenquote:Op maandag 3 april 2006 11:32 schreef WarPuppy het volgende:
Voorin was verleden jaar altijd zon mosh-pit.. leuk is anders
Heb net een emailtje gekregen van teleticketservice, geld is binnen en kaartjes worden verstuurd.quote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef SuperBosch het volgende:
De tickets zijn besteld. 4 dagen & camping.
Ik kom dus ook.
Ik hoop nog op Snow Patrol, Woodface, Spinvis en The Strokes. Interpol zou ook leuk zijn, maar die waren er vorig jaar natuurlijk al.quote:Op maandag 3 april 2006 19:18 schreef Proper_fucked het volgende:
Komen er nou nog meer namen bij, of is dit het? Hoop nog op Snow Patrol en Interpol..
Interpol!quote:Op maandag 3 april 2006 20:31 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Snow Patrol, Woodface, Spinvis en The Strokes. Interpol zou ook leuk zijn, maar die waren er vorig jaar natuurlijk al.
klopt, maar was die ochtend al wel bekend. Heb het bij balie nagevraagd (HUMO stand) en toen had ik actuele overzicht, maar was best onduidelijk doorgegeven. Omdat ik het gerucht al op de lichtbalken gelezen had (en ik wist dat The Tears verschoven waren, want die wilde ik ook zien) ben ik het gaan navragen. Wel fijn achteraf, vet mooie lichtshow in die marqueequote:Op maandag 3 april 2006 22:13 schreef parselmouth het volgende:
Interpol heb ik vorig jaar gewoon voor 3/4 gemist. Was ineens met de tijden geschoven ofzo? Of was er met mijn tijden geschoven
Ja teringquote:Op maandag 3 april 2006 22:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
klopt, maar was die ochtend al wel bekend. Heb het bij balie nagevraagd (HUMO stand) en toen had ik actuele overzicht, maar was best onduidelijk doorgegeven. Omdat ik het gerucht al op de lichtbalken gelezen had (en ik wist dat The Tears verschoven waren, want die wilde ik ook zien) ben ik het gaan navragen. Wel fijn achteraf, vet mooie lichtshow in die marquee
Volgens vaag pratende Belgen op een onofficiële chat verschilt het per camping hoe laat ze open zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef sleepflower het volgende:
Hoe laat gaat het terrein trouwens open?
Dat klopt, de grote campings gingen vorig jaar tegen de klok van vijf open. Tot die tijd veel politie om je op afstand van het festival te houden. Ze doen er zoveel mogelijk aan om te voorkomen dat je het 's nachts goed naar je zin hebt. Ze willen niet dat je 's nachts komt want je veroorzaakt dan overlast. Al met al was het toch best gezelligquote:Op dinsdag 4 april 2006 03:55 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Volgens vaag pratende Belgen op een onofficiële chat verschilt het per camping hoe laat ze open zijn.
Sommige waren al om 5 uur 's morgens open.
Het festivalterrein is doorgaans 2 uur voor het eerste optreden open.
Bron: Een vage Belg
Ongeveer een week na het moment dat je je echt zorgen gaat maken of je ze ooit nog wel krijgtquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:46 schreef WarPuppy het volgende:
Btw, net een mailtje gehad dat mijn betaling is aangekomen! Iemand die de kaartjes al binnenheeft? Hoelang duurd dit ongeveer?
Als het net zo is als vorig jaar dan zijn de echte kaartjes nog niet eens gedrukt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:46 schreef WarPuppy het volgende:
Vorig jaar de eerste trein vanaf mijn ouderlijke woonplaats gepakt om 6u sochtends, en was er om 11u smiddags al met al!
En toen was alles nog heerlijk rustig! Stond op camping A2.
Btw, net een mailtje gehad dat mijn betaling is aangekomen! Iemand die de kaartjes al binnenheeft? Hoelang duurd dit ongeveer?
Nee, je krijgt je campingkaartje voor de bewuste camping pas als je de camping op komt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef Proper_fucked het volgende:
Maar nog ff voor de duidelijkheid, als je gewone campingkaartjes hebt krijg je geen camping toegewezen? Het is gewoon wie het eerst er is, die de beste plek heeft?
Hoelaat adviseren jullie me er naartoe te gaan?
Gewoon heen gaan naar een camping naar keuze en hatsikidee bandje om je pols klaar ermee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef Proper_fucked het volgende:
Maar nog ff voor de duidelijkheid, als je gewone campingkaartjes hebt krijg je geen camping toegewezen? Het is gewoon wie het eerst er is, die de beste plek heeft?
Hoelaat adviseren jullie me er naartoe te gaan?
Er is wel stroom voor de organisatie en de feest/broodjestent etc, maar niet voor de bezoekers zelf. Stel jezelf niet teveel voor van zo'n camping, het is gewoon een stuk grasveld, daar zet je je tent hutje aan mutje neer, er staan wat Dixi's, een punt om drinkwater te tappen is ook verplicht aanwezig, douches zijn niet op elke camping (ik heb wel eens gedoucht in een douchehokje gemaakt van donker canvas zeil met open bovenkant, waar ik de vliegtuigen zag overvliegenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:56 schreef SuperBosch het volgende:
Is er ook stroom op de camping? Of doen ze dat wegens brandgevaar niet?
Er is geen stroom aanwezig. T/m 2004 kon je nog zelf van alles meenemen..Een aggregaat bijv.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:56 schreef SuperBosch het volgende:
Is er ook stroom op de camping? Of doen ze dat wegens brandgevaar niet?
Wij werden vorig jaar, donderdagochtend om 05:30 al BBQ-end door JimTV geinterviewd voor onze tenten. 20 BBQ's verstookt in 4 dagenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:18 schreef parselmouth het volgende:
Onze buren zaten vorig jaar om 9.00 's ochtends al te barbecuen... Duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |