ik was net een stripwinkel in de Jordaan. De eigenaar krijgt binnenkort de tekenaar van DirkJan op bezoek. Al eerder heeft ie een getekende trouwkaart van 'm gekregen. Best geinig huh?quote:
T valt mee, zo op het eerste gezichtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:57 schreef Yildiz het volgende:
Is de frontpage al aan het schuimbekken over de straffen die de hofstadgroep heeft gekregen? (13, 15 jaar, etc) Wat vast wel te laag zal zijn, in de ogen van ons aller users.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/03/art00005006007A.htmlquote:10 Maart 2006 17:49
Nederlandse schatkist is verhuisd
De echte Nederlandse schatkist is in verband met de verbouwing van Financiën overgebracht naar De Prinsenhof in Den Haag. Daar is het ministerie gehuisvest totdat de verbouwing klaar is.
De lege houten kist staat op de gang bij de werkkamer van minister Zalm. De kist is gemaakt in de zeventiende eeuw en werd aanvankelijk gebruikt door rijke kooplieden, de belastingdienst en het leger.
Nu speelt hij nog maar een symbolische rol. Bij de opening van het ministerie van Financiën werd de schatkist gevuld met guldens en aangeboden aan toenmalig minister Duisenberg.
'Don't tell me they didn't see that comin'.quote:Als antwoord op het mensenrechtenrapport dat jaarlijks wordt opgesteld door het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken en waarin een kritische blik wordt geworpen op de mensenrechtensituatie in de wereld, heeft China een rapport gepresenteerd waarin de mensenrechtensituatie in de Verenigde Staten zelf wordt geëvalueerd. Het steekt de Chinezen dat de "zelfverklaarde beschermer van de internationale mensenrechten" nooit een kritische blik werpt op de mensenrechtensituatie in eigen land. Dit terwijl Peking er in het Amerikaanse rapport elk jaar weer stevig van langs krijgt, zo ook in de meest recente uitgave, die woensdag verscheen.
In de ogen van de Volksrepubliek valt er ook in de VS genoeg te verbeteren als het gaat om de mensenrechten. Ongeoorloofde afluisterpraktijken door de geheime dienst NSA, buitenproportioneel geweld door de politie, slechte omstandigheden in bovendien overvolle gevangenissen: het speelde zich het afgelopen jaar allemaal af in de VS, aldus het Chinese rapport, waarin verder wordt gesproken over grote sociale armoede in het land. Verder zijn de opstellers van het werk van mening dat je alleen met heel veel geld macht kunt krijgen in de VS en dat er daarom sprake is van een gemankeerde democratie. Uiteraard wordt er in het rapport ook gesproken over de mensenrechtenschendingen door Amerikaanse militairen in Irak en Afghanistan.
Dit alles is voor de opstellers van het rapport genoeg reden om te stellen dat Amerika geen recht van spreken heeft als het gaat om schendingen van de mensenrechten in het buitenland, zolang die in eigen land nog voorkomen.
Dat is correct, terroristen dragen immers soms casio horloge's als timers, daarom is iedereen met een casio-horloge terrorist.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:08 schreef DionysuZ het volgende:
ik heb thuis nog casio horloges liggen die ik uit n zwembad in spanje heb opgedokenben ik nu n terrorist?
ik heb ze allebeiquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is correct, terroristen dragen immers soms casio horloge's als timers, daarom is iedereen met een casio-horloge terrorist.
Met een swatch heb je overigens geen enkel punt om je zorgen over te maken. Die gebruiken terroristen niet.
Ik ken veel mensen die een jaar of 5 à tien hebben gestudeerd, die helemaal geen problemen hebben met hoge lasten bij meer verdienen - de maatschappij heeft immers ook jarenlang in hen geinvesteerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat gaat alleen maar meer gebeuren wanneer de lasten van (veel-)verdieners omhoog worden gegooid met een nieuw kabinet.
Voor de zekerheid toch maar jezelf even melden bij Gitmo, je kan immers nooit weten he.quote:
Wat is daar onlogisch aan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:23 schreef Floripas het volgende:
Ik heb net theegedronken en scones gegeten met de meisjes van literatuurstudies (soms moeten vrouwen even kippen zijn), en we hebben een inventarisatie gedaan van waar je mee verliefd te krijgen bent, en waarmee je in bed te krijgen bent. Eén meisje zei dat ze in bed te krijgen is met je juiste stropdas, maar dat ze nooit verliefd zou kunnen worden op iemand met een stropdas.![]()
als de stropdas stevig genoeg is zodat je haar achter je aan kunt slepen zonder dat de stropdas knapt dan hoeft ze toch nog niet op je verliefd te worden toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:23 schreef Floripas het volgende:
Ik heb net theegedronken en scones gegeten met de meisjes van literatuurstudies (soms moeten vrouwen even kippen zijn), en we hebben een inventarisatie gedaan van waar je mee verliefd te krijgen bent, en waarmee je in bed te krijgen bent. Eén meisje zei dat ze in bed te krijgen is met je juiste stropdas, maar dat ze nooit verliefd zou kunnen worden op iemand met een stropdas.![]()
1 woord:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat je een lap stof van nog geen halve vierkante meter een obsessief object maakt?
Weenie?
Het ging erom wat zij wilde, niet wat er in jouw hentai gebeurt....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:26 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
als de stropdas stevig genoeg is zodat je haar achter je aan kunt slepen zonder dat de stropdas knapt dan hoeft ze toch nog niet op je verliefd te worden toch?
11 woorden. Intelligente, onafhankelijke, mooie vrouw met onderscheidingsvermogen en een behoorlijk eigen inkomen.quote:
Macht is zooooo 1418. Iedereen moet het zelf maar lekker uitzoeken. En nee, ik val ook niet op mantelpakjes.quote:
Wat, die meid met die opmerking, is het bovenstaande? Oh. Ja, ik verbaas me er niet over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
11 woorden. Intelligente, onafhankelijke, mooie vrouw met onderscheidingsvermogen en een behoorlijk eigen inkomen.
1418? Het einde van het concilie van Konstanz?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:47 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Macht is zooooo 1418. Iedereen moet het zelf maar lekker uitzoeken. En nee, ik val ook niet op mantelpakjes.
[..]
Ik wel.quote:Wat, die meid met die opmerking, is het bovenstaande? Oh. Ja, ik verbaas me er niet over.
Nee, ik zie hem ook jou niet de grond intrappen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:50 schreef sigme het volgende:
Ik weet niet wat een basra is, eigenlijk, maar dat was er vast geen.
Done, & done.quote:Geen tijd trouwens meer, vandaag. Mail me maar als je mijn standpunt wil weten, ik geloof niet dat ik zin heb me online bloot te geven.
Neuh, maar macht erotiseerd. En dan noemt de mensheid zich geciviliseerd. Eigenlijk zijn we gewoon apen met kleding, die luisteren naar de grootste schreeuwlelijkerd, soms.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
1418? Het einde van het concilie van Konstanz?
quote:[..]
Ik wel.
Wil je niet weten wat het bij mij is?
Ken jij de "vader, zoon, heilige-geest-theorie" niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Neuh, maar macht erotiseerd. En dan noemt de mensheid zich geciviliseerd. Eigenlijk zijn we gewoon apen met kleding, die luisteren naar de grootste schreeuwlelijkerd, soms.
[..]
Hoera, hoera, hoera!quote:! Van mij mag je het zeggen hoor.
Ik ben zeer benieuwd naar een omschrijving.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:07 schreef Floripas het volgende:
En oh ja, ik vind weer iemand leuk. Maar ik denk niet dat het lang zal duren.
Ik zit nu in een megadip, evenals mijn portemonnee na gisternacht,, maar na een paar uur sporten kan de wereld er heel anders uitzien!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:08 schreef Floripas het volgende:
Gaan jullie nog de stad in vanavond?
Hij leidt me nogal af bij het studeren - hij is ook altijd in de bieb. Mijn inschatting is dat het een oorlogshistoricus is. Hij staart me aan met koolzwarte ogen. Ik word er niet goed van.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar een omschrijving.
Nope.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ken jij de "vader, zoon, heilige-geest-theorie" niet?
Euh, watte? Basso continuo heeft met muziek te maken. Of bedoel je wat anders? Moet haast wel, iets als niet willekeurig zijn?quote:[..]
Hoera, hoera, hoera!
Een basso continuo.
In welke kroegen ben je gewwest? Klaas?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zit nu in een megadip, evenals mijn portemonnee na gisternacht,, maar na een paar uur sporten kan de wereld er heel anders uitzien!![]()
Ik heb s bij zo'n biebflirt, toen ik weg ging en zij koffiedrinken was een briefje neergelegd op haar boek.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij leidt me nogal af bij het studeren - hij is ook altijd in de bieb. Mijn inschatting is dat het een oorlogshistoricus is. Hij staart me aan met koolzwarte ogen. Ik word er niet goed van.![]()
Maar de meeste mannen maken het zichzelf binnen 10 seconden onmogelijk door iets belachelijks te zeggen. Ik heb weleens overwogen om zo'n biebflirt gewoon te zoenen, en als hij dan wil praten mijn vinger op zijn lippen te leggen.
Maar ja, tussen droom en daad, hè?
Ik ben in de meer populaire kroegen geweest: als 9e cirkel, feest (:r),soestdijk, voor het eerst in drie jaar de Drie ingeweest...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
In welke kroegen ben je gewwest? Klaas?![]()
Een heerlijke kroegtheorie.quote:
Dat bedoel ik. Bach. Bach, wijn, en nog meer Bach.quote:Euh, watte? Basso continuo heeft met muziek te maken. Of bedoel je wat anders?
Ik heb dat eens een keer gekregen ("Wil je wat drinken?") van iemand die ik daarna college gaf. Die wist niet waar-ie het zoeken moest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb s bij zo'n biebflirt, toen ik weg ging en zij koffiedrinken was een briefje neergelegd op haar boek.
In de trant van "misschien tot de volgende keer."
Weet ik veel, iets tussen heilige geest en zoon, denk ik. Zo'n 'laat mij het maar oplossen' werkt niet bij mij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een heerlijke kroegtheorie.
Vrouwen - het schijnt ook voor mannen ongeveer te gelden, mutatis mutandis, vallen op het vaderlijke type ("Stil maar, kindje, het komt wel goed. Laat mij dat maar even oplossen."), het zoontype ("Ik heb een mooie CD-installatie gekocht, wat eten we vanavond?") of de heilige geest, een klootzak die weet te boeien omdat hij ongrijpbaar is ("Vanavond? Nee, dan kan ik niet. Wat ik wel ga doen? Doet het ertoe?").
Tot welk type voel jij je aangetrokken?
[..]
quote:Dat bedoel ik. Bach. Bach, wijn, en nog meer Bach.
De heilige geest is kut, die wil je niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Weet ik veel, iets tussen heilige geest en zoon, denk ik. Zo'n 'laat mij het maar oplossen' werkt niet bij mij.
[..]
In pure vorm kan ie denk ik niet eens bestaan. Een bazig typje hoef ik ook niet. Gewoon, weet ik veel, ik denk daar niet over na, ik zie wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
De heilige geest is kut, die wil je niet.
'M zelf zijn is wel weer heel leuk.
Het liep bij mij uiteraard op niets uit. Ze keek me later aan alsof gek geworden was.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb dat eens een keer gekregen ("Wil je wat drinken?") van iemand die ik daarna college gaf. Die wist niet waar-ie het zoeken moest.
Een babyaap die op z'n navelstreng zuigt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:26 schreef George-Butters het volgende:
nog 1 keer, wegens enorm succes:
[afbeelding]
Daar is ook literatuur over, over de geilheid die je krijgt van een kater.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:26 schreef George-Butters het volgende:
nog 1 keer, wegens enorm succes:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |