De islolatie-afdeling in de CTU Clinic Of Death And Torture was ook gasvrij.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:46 schreef Del_Toro het volgende:
hoe komt het dat die gasten in het ziekenhuisgedeelte niet stierven :s
Jack schiet gewoon die bewaker in zijn knieschijven als hij niet naar binnen mag.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:57 schreef SunChaser het volgende:
Wat wel apart is is dat Jack altijd gewoon CTU kan binnenlopen maar dat het voor anderen erg streng is. Iemand met een latex Jackmasker komt dus zo binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.please?
Jack kan helemaal niet in knieschijven schiten, die schiet meteen dood.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jack schiet gewoon die bewaker in zijn knieschijven als hij niet naar binnen mag.
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:02 schreef GoodNews het volgende:Klinkt heel geloofwaardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou heb ik weer spijt da ik hem gelezen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
Vijfde keer heur. Einde seizoen 1, in seizoen 2 als Mason CTU uitloopt, aan het eind van seizoen 2 bij de aanslag op Palmer (je hoort wel z'n hartslag), seizoen 3 als Jack Chapelle een kogeltje door het hoofd jaagt en dan Edgar natuurlijkquote:Op maandag 13 maart 2006 08:34 schreef DaMart het volgende:
Wat mij betreft een van de beste afleveringen ooit, met een van de spannendste/beste eindes ooit van 24. Volgens mij was dit ook de eerste keer dat ze geen tellertje lieten horen op het eind.
en aflevering 1 van day 5. Ik kom er nog steeds niet over dat Palmer dood is.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vijfde keer heur. Einde seizoen 1, in seizoen 2 als Mason CTU uitloopt, aan het eind van seizoen 2 bij de aanslag op Palmer (je hoort wel z'n hartslag), seizoen 3 als Jack Chapelle een kogeltje door het hoofd jaagt en dan Edgar natuurlijk.
Was ook raar geweest, Palmer ging dood in de eerste minuutquote:Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef Merkie het volgende:
Helemaal niet Chillmeister, bij aflevering 1 van seizoen 5 zat geen stille klok hoor.
Ow hehe, naja alleen 13 dan morgenquote:Op maandag 13 maart 2006 13:25 schreef Dos37 het volgende:
Morgen komt alleen 13 hoor. Het kan niet altijd feest zijn.
Lijkt me ook lastig aangezien ze in de winter begonnen zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 13:26 schreef SunChaser het volgende:
Ben al blij dat ze geen winterstop hebben
wie?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik had hier helaas al gelezen dat Edje doodgingMaar t was wel heftig, vooral de blik in Glowies ogen. Ze was stiekum verliefd op m ik weet t zeker.
Curtis was voglens mij op weg naar CTU, maar idd eigenlijk moet he tniet zo moeilijk zijn om hun eruit te halen?quote:Op maandag 13 maart 2006 08:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze die kamer uit gaan komen, hulptroepen met gasmaskers van buitenaf? En waar was Curtis eigenlijk? Nog steeds in the field?
Ja, want er is nog steeds een lockdownquote:Op maandag 13 maart 2006 18:33 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Curtis was voglens mij op weg naar CTU, maar idd eigenlijk moet he tniet zo moeilijk zijn om hun eruit te halen?
Gewoon paar mensen naar binnen sturen met extra gasmaskers, en ze die geven. Of zie ik het nou verkeerd?![]()
ik neem aan dat die lockdown wel was opgeheven toen code E werd geactiveerd en Bill zei "everyone get out off the building"quote:Op maandag 13 maart 2006 18:46 schreef Smithers.83 het volgende:
[..]
Ja, want er is nog steeds een lockdown![]()
Hehe das een slimme ja, nog niet aan gedachtquote:Op maandag 13 maart 2006 18:48 schreef flapp0r het volgende:
Ik vraag me af hoe Lynn in CTU is gekomen nadat hij zijn keycard kwijt was geraakt...
daar heb ik er nog 2 van geopend!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:10 schreef TC03 het volgende:
Ik heb de vorige topics even allemaal verzameld, wel leuk om voortaan in de OP te zetten.
24 season 4 (plus napraat s3)
24 season 4 (deel 2)
24 season 4 (deel 3) de spanning is ondraagelijk!
24 Season 4 (deel 4) Bauer, Jack Bauer
24 Season 4 (deel 5)
24 Season 4 (deel 6!)
24 season 4 (deel 6) Nog 3 afleveringen
24 (Amerika) deel 7
24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...
24 (VS) Rise and Shine, a new day has begun! Day 5
24 (USA) deel 9 - "Relax, he's really good at this."
24 (USA) deel 10 - "I'm not CTU!"
24 (USA) deel 11 - "That is equivalent to a coup d'etat"
24 (USA) deel 12 - You don't wanna go down this road with me
24 (USA) deel 13 - Just smile and wave...
24 (USA) part 14 in a flank one position, i repeat...
24 (USA) deel 15 - Initiate lockdown...
Misschien ook handig om 'season 5' in de TT te zetten.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:10 schreef TC03 het volgende:
Ik heb de vorige topics even allemaal verzameld, wel leuk om voortaan in de OP te zetten.
Dus: 24 s5 (USA) deel xx - ....quote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien ook handig om 'season 5' in de TT te zetten.
Prima.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus: 24 s5 (USA) deel xx - ....
Door het af te korten laten we nog wat ruimte over voor mooie TT's.
doe dan 24.s5.exxquote:Op maandag 13 maart 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus: 24 s5 (USA) deel xx - ....
Door het af te korten laten we nog wat ruimte over voor mooie TT's.
24.s05d16.hr.hdtv.ac3.5.1.wheredidyougetthisnumber.aviquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Jack hoort dood te zijn dus die moet ook wegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:24 schreef -Mo- het volgende:
Wat een géniale aflevering... Alleen stom dat Edgar wél een stille klok kreeg, en de dood van Tony niet.![]()
Ben nog steeds in shock van deze aflevering trouwens.![]()
Verder ziet het er niet goed voor het CTU personeel...Chloe is mentally incapable en kan dus wegtieft door die nieuwe hoer worden en Bill verliest zijn leiderschap.![]()
quote:On "24," death came quickly to Tony Almeida, one of the five-year-old series's only remaining characters from its first season: he was stabbed in the heart with a very large needle.
"24" has such a rotating cast that Mr. Bernard has not had to defend himself from false conjecture. In fact, Tony wasn't even the only one killed in last night's episode — Sean Astin's Lynn McGill, a new character this season, fell prey to the deadly nerve gas that leaked into the Counter Terrorist Unit office at the heart of the show. (As did Edgar (Louis Lombardi), the loveable computer geek, in the previous episode.)
In playing Tony for five years, Mr. Bernard always wondered when his number would come up. "My feeling every year going into the next year was, listen, if there's an interesting story line, great, let's do it," he said on the telephone last week. "But if there's not, it's time to move on, really. Creatively, I didn't get into acting to play one character my whole life."
Tony was supposed to die in the season premiere, along with his wife, Michelle, who blew up in a car, and former President David Palmer, who was shot. Howard Gordon, an executive producer of "24," said that Mr. Bernard suggested that Tony last longer into the season to try to avenge Michelle's death. He and the writers agreed it was a good idea, partly because the idea of killing three popular characters in the season opener seemed risky. "It was just so depressing that it felt overwhelming," Mr. Gordon said.
The communication between the writers and the cast hasn't always worked as well as the give-and-take with Mr. Bernard. There have been times, Mr. Gordon said, when actors have found out their characters were dying from reading the scripts, rather than being told beforehand. To remedy that mistake, Mr. Gordon has grown practiced in his, as he put it, "Don't shoot me, I'm just the messenger" role.
"I think there's really nothing better on this show than a well-earned death," he said. "Which doesn't mean they're not disappointed. And sometimes a little angry."
Mr. Gordon agreed with the suggestion that reality television might have influenced the ever-shortening lives of characters on scripted television. "There is absolutely a 'Survivor'-fication of television at some level," he said. "All these shows, whether it's 'Survivor' or 'American Idol,' are always about somebody leaving the show. It's always about a symbolic death."
This season of "24" began with Jack Bauer (Kiefer Sutherland) returning from the dead after he had to disappear in the finale last May. The actual death of Jack is where Mr. Gordon said he would like the series to end, whenever that may be. "He's a tragic character, and tragedy ends in death," he said.
But for now, it is Jack's companions who are at risk. Mr. Gordon said, "The irony is that he comes back to life, and everyone around him dies."
Dat is gewoon standaard IMDB bullshit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef Hoolaa het volgende:
Ik las ook nog een vage roddel dat Edward Norton vanaf volgend seizoen de leading role zou gaan krijgen bij 24. Zonder Kiefer geen 24 zou je zeggen, maar Edward Norton is wel echt een geniale acteur.
Kiefer heeft sowieso t/m season6 getekend, dus dat lijkt me vrij sterk...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef Hoolaa het volgende:
Zeer toffe episode. Wel triest dat de bazen bij CTU aan de lopende band worden vervangen, elk seizoen weer :S
Ik las ook nog een vage roddel dat Edward Norton vanaf volgend seizoen de leading role zou gaan krijgen bij 24. Zonder Kiefer geen 24 zou je zeggen, maar Edward Norton is wel echt een geniale acteur.
Dat hoop ik ieder jaar voor de bad-guy. Dit jaar is daarop geen uitzondering. Mij deed de dood van Teri nog het meeste van allemaal trouwens. Een groot deel van dat seizoen draaide om Teri en Kim.... en omdat het vrouw en dochter van Jack waren, voelde ik veel sterker mee met alles wat er gebeurde. Je kon Jack's daden veel beter begrijpen. Toen op het einde Jack dus net te laat kwam, was dat het meest dramatische wat de schrijvers hadden kunnen schrijven... Dat gevoel had ik bij geen van de sterfgevallen die daarna volgden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef Richardfun het volgende:
Het klopt dat er in eerdere seizoenen ook characters doodgingen, maar eerlijk gezegd doet het met dit seizoen pas iets. Terri vond ik lullig voor Jack, maar meer niet. Chapelle was altijd een beetje een autoritaire zak. Palmer, Michelle, Edgar, Tony, dat zijn allemaal characters die echt sympathiek overkwamen op mij. En toch zie ik het niet als iets slechts dat ze zulke grote characters afmaken in de show, je word toch meer betrokken op deze manier. IK hoop nu bijvoorbeeld echt dat Henderson een enorm pijnlijke dood tegemoet gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |