Bij dikke mensen heb je natuurlijk een hogere dosis nodig voordat het dodelijk isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:28 schreef Merkie het volgende:
Ik heb een interview met Edgar (nouja, Louis Lombardi dan) gezien waaraan het vrij definitief overkwam. Verder lijkt het me erg onrealistisch als iedereen doodgaat aan zenuwgas behalve Edgar. Als Edgar nog leeft is dat het meest ongeloofwaardige 24-moment ooit.
dat zei ik in het vorige topic ook al jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bij dikke mensen heb je natuurlijk een hogere dosis nodig voordat het dodelijk is.
welke ep was het?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:39 schreef Merkie het volgende:
Hmm, net dat stukje van Mason uit seizoen 2 teruggekeken, maar bij zijn opoffering zat bij mij dus echt geen stille klok terwijl dat op internet wel gezegd wordt. Zijn er soms meerdere versies van?
Hij kreeg er 1 toen ie uit CTU wegliep, volgens mij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:39 schreef Merkie het volgende:
Hmm, net dat stukje van Mason uit seizoen 2 teruggekeken, maar bij zijn opoffering zat bij mij dus echt geen stille klok terwijl dat op internet wel gezegd wordt. Zijn er soms meerdere versies van?
2x14.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hij kreeg er 1 toen ie uit CTU wegliep, volgens mij.
The death of a significant character is normally signified by a silent clock sequence, as opposed to the traditional beeping clock that ends each show. Only 5 people have had a silent countdown, and these are:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:54 schreef Daemon19 het volgende:
Stille klok?! Waar gaat het pcies over?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:03 schreef mr.marcus het volgende:
homo's kunnen jullie niet even weer je normale avatar nemen...
nu lijkt het alsof er maar 1 is die berichten post
Als ik m'n Xbox heb ok?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:03 schreef mr.marcus het volgende:
homo's kunnen jullie niet even weer je normale avatar nemen...
nu lijkt het alsof er maar 1 is die berichten post
Palmer had dus ook een stil klokje terwijl hij niet dood was..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:54 schreef -Mo- het volgende:
[..]
The death of a significant character is normally signified by a silent clock sequence, as opposed to the traditional beeping clock that ends each show. Only 5 people have had a silent countdown, and these are:
* Teri Bauer's off-screen death at the end of Day One;
* George Mason's decision to take the suicide mission on Day Two;
* David Palmer, after an attempt on his life at the end of Day Two;
* Ryan Chappelle, after Jack was forced to execute him on Day Three, and;
* Edgar Stiles, following his death in CTU on Day 5.
omdat ze nog niet wisten of hij wel of niet terug zou komenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:30 schreef truStie het volgende:
[..]
Palmer had dus ook een stil klokje terwijl hij niet dood was..
Ik zou dan zowat spontaan stoppen met kijken als ie nog zou leven, ondanks dat ik jammer vind dat ie uit de serie is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zou het dus best een strakke actie vinden als Edgar nog leeft. Zelfs afscheidfilmpjes op internet geplaatst enzo, maar dat ie het dan toch nog redt. Maar ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit (maar ik zou het wel iets vinden voor een show als 24 om 1x zoiets te doen).
Edgar is wel dood, maar dat ze nog lang in die kamer moeten zitten denk ik niet. Jack zal wel na 10 minuten alweer buiten bezig zijn, de terroristen moeten natuurlijk nog wel gevonden worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:02 schreef Myers het volgende:
Waarom zou je nog hoop hebben dat Edgar nog leeft? Die gast is hartstikke dood, die hele lucht daar zit vol nervegas. En het duurt nog wel even voordat hen die kamer uit kunnen komen dus die Edgar blijft daar ook nog wel ff liggen.
dat verklaard een hoopquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:11 schreef SunChaser het volgende:
Die junk had al opdracht gekregen om de hobbit via zijn vriendin/zus te lokken.
was curtis niet In the field?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Edgar is wel dood, maar dat ze nog lang in die kamer moeten zitten denk ik niet. Jack zal wel na 10 minuten alweer buiten bezig zijn, de terroristen moeten natuurlijk nog wel gevonden worden.
Zat Curtis eigenlijk ook in de luchtdichte ruimte? Ik kan het me niet herinneren?![]()
Als het moet zit Jack na 10 minuten al in Mexicoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Edgar is wel dood, maar dat ze nog lang in die kamer moeten zitten denk ik niet. Jack zal wel na 10 minuten alweer buiten bezig zijn,
Niet erg maf, misschien was dat sowieso de bedoeling. CTU uitschakelen is vrij spel voor de terroristen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:18 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
dat verklaard een hoop [afbeelding]
maar alsnog vreemd dat dat al was gebeurd VOOR ze hadden besloten om Amerikanen aan te vallen.
Terwijl er eigenlijk nog meer CTU's zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet erg maf, misschien was dat sowieso de bedoeling. CTU uitschakelen is vrij spel voor de terroristen.
Ja, dit is CTU Los Angeles. Maar voor echt realisme moet je sowieso geen 24 kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Terwijl er eigenlijk nog meer CTU's zijn.
Nee hij zat in holding.. dus ik hoop dat ie het loodje heeft gelegt jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Curtis zal wel buiten staan, ben eerder benieuwd wat er met mr Hobbit (alias Lynn) is gebeurd, of ze die nog hebben kunnen redden. Er waren maar 3 'rookvrije' ruimtes, het hospitaal, de vergaderruimte en het kantoor van Bill en volgens mij zat ie in geen van 3en.
Dan kan Curtis natuurlijk met een paar gasmaskers iedereen redden!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja volgens mij was Curtis nog onderweg van het ziekenhuis.
Dat weet ik eigenlijk niet zeker, mocht hij niet in het kantoor van Bill bellen, ivm zn zus?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:24 schreef truStie het volgende:
[..]
Nee hij zat in holding.. dus ik hoop dat ie het loodje heeft gelegt ja
nee, hij kreeg een telefoonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:43 schreef maass het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet zeker, mocht hij niet in het kantoor van Bill bellen, ivm zn zus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |