ik heb ook zitten rukken op de ijsmeis.rar foto'squote:Op woensdag 8 maart 2006 13:11 schreef MrTorture het volgende:
Te veel op om te noemen natuurlijkIedereen in mijn xxx-fok.rar
wat avontura zegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:44 schreef Aventura het volgende:
Dat zeg ik niet, anders halen-ze hun fotoboek leeg.
Nee hoor, ik laat ze wel staan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:44 schreef Aventura het volgende:
Dat zeg ik niet, anders haalt-ie zijn fotoboek leeg.
Nou vraag ik me af of jij nou wel of niet kunt mastruberen op Vieske ..quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef Xebrozius het volgende:
Als je je op fokkers kunt masturberen dan kun je ook geil worden van slachtafval... jezus...
In mijn opinie is er toch een mate van naaktheid nodig, en de meeste fokkers die vrijwillig naakt in een fotoboek staan zien er uit alsof de houdbaarheidsdatum jááááren geleden al overschreden is...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:00 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af of jij nou wel of niet kunt mastruberen op Vieske ...
Ik wel iigquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:00 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af of jij nou wel of niet kunt mastruberen op Vieske ...
Ik ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:04 schreef Insomaniac het volgende:
Ik trek me geregeld af op NiNi.
Hier ook, dan gutst het lekker over mijn handenquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
IJsmeis![]()
Al meer dan een jaar elke dag om 19:30
Bij mijn mag je komen kijken SHEquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
Ik vind het minstens zo fair, dat wanneer er op mijn fotoboek gerukt wordt, de heren in kwestie mij een foto doen komen van de daad .
Whehe.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef tonks het volgende:
En Bupatih
zal kijken of ik vanavond nog wat zaad over heb in mijn ballen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
Ik vind het minstens zo fair, dat wanneer er op mijn fotoboek gerukt wordt, de heren in kwestie mij een foto doen komen van de daad .
Is redelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef SHE het volgende:
Nee, maar ik heb nog wel een foto waar ik al zuigend aan een aubergine op sta, waarbij ik kijk als een 16 jarig meisje die een gemiddelde negerlul in alle spontaniteit in haar aarsje treft.
Ook prima.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef SHE het volgende:
Nee, maar ik heb nog wel een foto waar ik al zuigend aan een aubergine op sta, waarbij ik kijk als een 16 jarig meisje die een gemiddelde negerlul in alle spontaniteit in haar aarsje treft.
Je bent geen vrouwquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef SHE het volgende:
Ach gut, was je nog niet genoemd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef SHE het volgende:
Lees de OP dorkmeisterquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach gut, was je nog niet genoemd?![]()
Ik fake wel even wat met wat witte shampoo ofzo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Lees de OP dorkmeister![]()
En overigens niet meer dan terecht.
Ik zie de foto's dan ook met plezier tegemoet.![]()
Even voor de goede orde, jij bent toch dat wijf dat altijd trots verkondigd dat ze faked?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef SHE het volgende:
Heel onaardig van je Nick
Ik dacht dat hier de Brechtje-foto kwam te staan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, jij bent toch dat wijf dat altijd trots verkondigd dat ze faked?
U vraagt, wij draaien...quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier de Brechtje-foto kwam te staan..
als je wijf vervangt door vrouw, dan jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, jij bent toch dat wijf dat altijd trots verkondigd dat ze faked?
Je moeder heeft niet bepaald een erg goede prestatie geleverd inzake je opvoeding.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat zou iets teveel eer zijn, vind je niet?
Dat noemen ze wel "jezelf zijn" moet je eens proberen, je zult zien dat mannen dan niet binnen enkele dagen op je afknappen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Je moeder heeft niet bepaald een erg goede prestatie geleverd inzake je opvoeding.
Je ziet eruit als Sonic the hedgehog en bent onbeleefd .
Such a waste![]()
Ik krijg echt de koude rillingen van hoe jij seks beschrijftquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:05 schreef 1ofthefew het volgende:
SHE, ik heb me destijds gerukt terwijl ik dacht dat ik je lekker nam in je kleine sompige aarsje.
maar vind je anale sex wel lekker, ik wil natuurlijk geen dingen doen die jij niet fijn vind.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Ik ruk me weleens af op SunChaser. En als ik echt geil ben, pak ik de brommerfoto's van Maikuuul erbij.
Ik heb daar nooit last vanquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat noemen ze wel "jezelf zijn" moet je eens proberen, je zult zien dat mannen dan niet binnen enkele dagen op je afknappen.
het is zompigquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:05 schreef 1ofthefew het volgende:
SHE, ik heb me destijds gerukt terwijl ik dacht dat ik je lekker nam in je kleine sompige aarsje.
maar vind je anale sex wel lekker, ik wil natuurlijk geen dingen doen die jij niet fijn vind.
Doe eens een foto dan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:07 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik heb ook zitten rukken op de ijsmeis.rar foto's
wat een geile sloerie is dat zeg![]()
sorry schat, ik ben een beetje moe.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:15 schreef SHE het volgende:
[..]
het is zompig
en ja, ik ben gek op anale sex...maar zoals jij het beschrijft, hoef ik het niet![]()
Verwennenquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:18 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
sorry schat, ik ben een beetje moe.
ik zal morgen een liefkozend gecdicht over je kontje hier plaatsen en hoe ik dat lieve kontje zou gaan verwennen![]()
brrrquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:18 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
sorry schat, ik ben een beetje moe.
ik zal morgen een liefkozend gecdicht over je kontje hier plaatsen en hoe ik dat lieve kontje zou gaan verwennen![]()
't is net een bink, wie weet ontdekt Ton van Royen haar fotoboek + postgeschiedenis ooitquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:22$ schreef kastanova het volgende:
Lupa is echt zo'n wijf dat zo 'leuk spontaan en open' is over seks omdat ze vroeger misbruikt is ofzo...
Ontkenningsfase in het kwadraat zullen we maar zeggen..
Het is dan ook een kwestie van tijd voordat ze wildvreemde mannen en/of vrouwen mee naar huis lokt om hun penis en clitoris af te snijden en te consumeren...
En na het zien van haar foto's heb ik een soortgelijk trauma.
Dat heb ik met de foto's van YamYam.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:22 schreef kastanova het volgende:
Lupa is echt zo'n wijf dat zo 'leuk spontaan en open' is over seks omdat ze vroeger misbruikt is ofzo...
Het is dan ook een kwestie van tijd voordat ze wildvreemde mannen en/of vrouwen mee naar huis lokt om hun penis en clitoris af te snijden en te consumeren...
Klinkt als een transeksueel uit Zuid-Oost Azië die als 8-jarige in haar/zijn eentje het complete bordeel klaar moest pijpen..quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat heb ik met de foto's van YamYam.
Ik heb 3 weken geen fatsoenlijke erectie meer kunnen krijgen na het zien van die ontplofte molquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
Sararaats had ook geile foto's toch? Wie kon zichzelf toen niet bedwingen?
Is dat die pot die naaktfoto's had gemaakt in het bos? Volgens mij heeft ze me een keer een ban opgeleverdquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat heb ik met de foto's van YamYam.
Dat was een vrij ranzige foto ja. En die YamYam was toch die naakte boomknuffelaar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken geen fatsoenlijke erectie meer kunnen krijgen na het zien van die ontplofte mol.
Of fuck, dat lelijke wijf in die tunnel die ook al tig jeugdtrauma's had? (door haarzelf bevestigd overigens, onder het motto 'Ja, m'n vader nam me anaal en daarom laat ik me nu met een kut in m'n gezicht en een komkommer in m'n kut fotograferen in een kinderspeeltuin omdat het goed is voor m'n verwerkingsproces')quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is dat die pot die naaktfoto's had gemaakt in het bos? Volgens mij heeft ze me een keer een ban opgeleverd
Er staan me nog vage gruwelbeelden bij van een ontbindende bouvier met een of ander oranje ding d'r in gepropt... Anyways, nog een extra reden om de stad in te gaan. Later allen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
Dat is Lupa toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is dat die pot die naaktfoto's had gemaakt in het bos? Volgens mij heeft ze me een keer een ban opgeleverd
quote:
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:22 schreef kastanova het volgende:
Vroeger was ze pot, nu niet meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
wies datquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
[afbeelding]
prima materiaal ja![]()
![]()
ben weer vergeten, maar ze is modquote:
jij hebt Steijn als icoontje?quote:
Met gemak!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
hhm d'r fotos van nu zijn niet zo schokkendquote:
zie jij ze niet staan dan...?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:49 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Even een vraagje, hoe kan ik die foto's bekijken want ik zie alleen extra foto's staan?
WHEN DO WE MEET...........................................quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:15 schreef SHE het volgende:
[..]
het is zompig
en ja, ik ben gek op anale sex...
I'll be the judge of that.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
Geloof me, je wilt die foto's van Sararaats niet zien.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
quote:
http://fotoboek.fok.nl/sararaatsquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nou wordt ik toch benieuwd naar die sararaats en brechtje foto's.
:0 waar kan ik ijsmeis.rar nog vinden dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nou wordt ik toch benieuwd naar die sararaats en brechtje foto's.
Ijsmeis.rar is nog steeds in omloop op internetHeeft ze inmiddels al een nieuwe serie gemaakt?
ik heb haar pas even gegoogled... was wel erg nieuwsgierig...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
:0 waar kan ik ijsmeis.rar nog vinden dan?
Ja maarre ga is ontopic!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik heb haar pas even gegoogled... was wel erg nieuwsgierig...![]()
ze heeft wel een top figuur!![]()
met plezier..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maarre ga is ontopic!
Geef maar toe dat je mijn fotoboek misbruikt
zorg jij even voor een nieuw schandaal.. dan kunnen we daar weer over verder mutsen.. mkee?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Ripley het volgende:
Laat dat meisje toch eens met rust man, nou weten we het wel. Hoe zou jij het vinden om zo gehaunt te worden door een jeugdzonde. Zand erover en klaar.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:48 schreef Chowi het volgende:
*CTRL+F
ohja jijquote:
collega uit spanje! (pools meisje dat op zoek is naar: a very rich dutch husband to get children and childsupport..)quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef the_jestert het volgende:
[..]
over plezier gesproken, http://fotoboek.fok.nl/Quistis wie is de rechter??![]()
dat word moeilijk aan de hand van maar 1 foto................quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Quistis het volgende:
[..]
collega uit spanje! (pools meisje dat op zoek is naar: a very rich dutch husband to get children and childsupport..)
inschrijvingen mogen in fotoboek..![]()
Houd eens op -Sandstorm-, je hoeft m'n dag niet te verpesten..quote:
Linker dan de linkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef the_jestert het volgende:
[..]
over plezier gesproken, http://fotoboek.fok.nl/Quistis wie is de rechter??![]()
Ik doe toch niets?quote:
Nee, dat is het hem juist!quote:
Op de een of andere manier doet het plaatje het niet meer, wie is er zo vriendelijk om ervoor te zorgen dat het plaatje in kwestie het gewoon weer doet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien...
[afbeelding]
O. Sorry.quote:
Deze had ik nog van een hele tijd terug liggen.quote:
doe eerst maar de salarisstrookjes en inventarislijst..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef the_jestert het volgende:
[..]
dat word moeilijk aan de hand van maar 1 foto................
details aub
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Quistis het volgende:
[..]
doe eerst maar de salarisstrookjes en inventarislijst..
wat doet je vader..
hoe denk je haar te gaan onderhouden..
hoe sta je tegenover je schoonfamilie in huis hebben..
![]()
Niks mis met die foto's van IJsmeis!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Ripley het volgende:
Laat dat meisje toch eens met rust man, nou weten we het wel. Hoe zou jij het vinden om zo gehaunt te worden door een jeugdzonde. Zand erover en klaar.
Goeie fotosoep.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Deze had ik nog van een hele tijd terug liggen.
[afbeelding].
Je hebt gelijk maar ze hoeft zich nergens voor te schamen hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Ripley het volgende:
Je vergeet yvonnequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
De foto's van IJsmeis zullen op Fok een begrip blijven net als andere klassiekers als Alberto, de leuke (matige) grap, kankerkachel Kees, etc
mee eens!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
De foto's van IJsmeis zullen op Fok een begrip blijven net als andere klassiekers als Alberto, de leuke (matige) grap, kankerkachel Kees, etc
Ik kom haar naam inderdaad wel eens tegen en meestal wordt er dan de draak met haar gestoken.quote:
* mompelt iets over levend fossiel enzo*quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kom haar naam inderdaad wel eens tegen en meestal wordt er dan de draak met haar gestoken.
Maar wat is er zo bijzonder aan haar, behalve dat er weinig fokkers zich aan haar fotoboek verlustigen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Deze had ik nog van een hele tijd terug liggen.
[afbeelding].
Shirley ziet er ook prima uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat was een vrij ranzige foto ja. En die YamYam was toch die naakte boomknuffelaar?
Fokken op rukkers dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Shirley ziet er ook prima uit![]()
Maar rukken op fokkers is alweer zo 1998..![]()
Wat is dat? Een charity wank-a-thon?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over masturberen op mede-Fokkers gesproken: is er al iets bekend over de Fok-bukkake?
Ik spaar mijn slagroom al wekenlang en vreet me gek aan gekookte eieren. Ik sta helemaal op klappen!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Over masturberen op mede-Fokkers gesproken: is er al iets bekend over de Fok-bukkake?
Ik spaar mijn slagroom al wekenlang en vreet me gek aan gekookte eieren. Ik sta helemaal op klappen!
Dus nu heb je zeker last van GSO?!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Suck my balls, lick my nuts.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:41 schreef SuckMyBallsLickMy het volgende:
Chowi
wat een geile taalquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:05 schreef SHE het volgende:
Waar heb je het overquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef stribe het volgende:
![]()
Ik heb die foto's van ijsmeis nog nooit gezien, maar heb ze nu net dus wel gevonden op inet. Ik zou nog met haar een frikandel speciaal gaan eten
iemand was me voor
.
Hahahaquote:
quote:
Frikadel speciaalquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:14 schreef stribe het volgende:
![]()
Ik heb die foto's van ijsmeis nog nooit gezien, maar heb ze nu net dus wel gevonden op inet. Ik zou nog met haar een frikandel speciaal gaan eten
iemand was me voor
.
met mij dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Dat doe je snelquote:Op maandag 13 maart 2006 16:05 schreef Tanzkillah het volgende:
Jjenn, duidelijk
Jaco90 en Sloavink.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:03 schreef Sloavink het volgende:
Birri en Jaco90
Ahhh... daar ging weer een lading sex-nectarquote:
En verder gaat alles goed met u?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:58 schreef j.groothuizen1 het volgende:
![]()
Ik vroeg zojuist aan mijn computer:''Computer,computer aan de want.Stuur deze e-mail naar de onnozelste uit mijn bestand...''Ik weet niet bij wie deze nu terecht is gekomen,maar mijn computer twijfelde geen moment...j.groothuizen1@chello.nl
masturbeer jij daar op?quote:
Net nog even snel of gisteravond?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:30 schreef tonks het volgende:
Tally
Dacht ik al..quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:31 schreef tonks het volgende:
Nee net nog
Is 24 jaar ook goed?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben afgeschreven, er wordt niet op me gerukt door zeventienjarige jongens
Oké.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zou het uitmakenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:43 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso nooit inhouden. RUKKKEEEUUUUHHH!!![]()
Heb je Bupa.zip al?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb overigens gehoord, dat Bupa ook een lekker knulletje is![]()
![]()
Heb zelfs al een Bupa_all_the_way.wmvquote:
Dat waren nog eens tijden, mên!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:55 schreef tonks het volgende:
Ik ben van de tijd dat bupa nog foto's in zijn fotoboek had.
Oldskool BABY!
o jee pedoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:55 schreef tonks het volgende:
Ik ben van de tijd dat bupa nog foto's in zijn fotoboek had.
Oldskool BABY!
Wie, Bup of Tonksquote:
Ook enig idee wíé dit is?quote:
Oh jee.quote:
Klikquote:Op maandag 15 mei 2006 21:09 schreef Tjapperd het volgende:
[..]
Oh jee.![]()
Maar even, on-topic, ik ken niet zo veel Fokkers (Bart is tot nu toe wel m'n favoriet, en zal dat altijd blijven,![]()
), maar zijn er nog meer aanraders?
Die is niet om je op te rukken, lamzak!quote:
Ik weet niet hoe hard jij kreunt bij t rukken, maar 't kan ook in alle stilte.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is niet om je op te rukken, lamzak! [afbeelding]
Zoiets moet je stilletjes bewonderen.
Als ik sproeten zie krijg ik vanzelf een slappe.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:38 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje cum erover en je ziet er niks meer van...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik sproeten zie krijg ik vanzelf een slappe.
of iig haar fotoboek volplempen. jezzoes een beetje vrouw heeft me toch een dik fotoboek hier op fokquote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is niet om je op te rukken, lamzak! [afbeelding]
Zoiets moet je stilletjes bewonderen.
Dat is waterquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:24 schreef outcast_within het volgende:
-liever niet-
Wat is hier gebeurt? lijkt speciaal voor dit topic gemaakt![]()
Ik kan er niet warm of koud van worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:04 schreef Smoked het volgende:
90% van mannelijk fok heeft op ijsmeis.zip zitten handkarren
![]()
ben jij een man ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm of koud van worden.
Moet dat dan?quote:
Oh, maar er zijn best vrouwen waar ik wél warm of koud van word, dus wat is het verschil?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:44 schreef Smoked het volgende:
[..]
als ik het over "mannelijk fok" heb wel ja!![]()
dat de meeste mannelijke fokkers er WEL warm van werden!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, maar er zijn best vrouwen waar ik wél warm of koud van word, dus wat is het verschil?
Nou, ik heb er tot nu toe niet echt veel gehoord die er laaiend enthousiast over waren, hoor. Ze heeft dan ook nauwelijks tieten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:48 schreef Smoked het volgende:
[..]
dat de meeste mannelijke fokkers er WEL warm van werden!
puhquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik heb er tot nu toe niet echt veel gehoord die er laaiend enthousiast over waren, hoor. Ze heeft dan ook nauwelijks tieten.
Mijn vader heeft ook tiet genoeg als hij zijn ellebogen dicht bij elkaar doet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:55 schreef Smoked het volgende:
[..]
puhtiet genoeg, en wel een lekkere kont hoor
![]()
Ik dacht altijd dat het bullshit was, die .zip / .rar maar goed, het is dus waar. (Google op: neukia + ijsmeis)quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik heb haar pas even gegoogled... was wel erg nieuwsgierig...![]()
ze heeft wel een top figuur!![]()
Zeg je dat ook als je aan je blanke sabel ligt te sabbelen terwijl ze je lekker geil aankijkt?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het bullshit was, die .zip / .rar maar goed, het is dus waar. (Google op: neukia + ijsmeis)
Wat schattig.
I've had better.![]()
Nee, zou je denken wanneer je die bezemsteel nog verder in je aars probeert te duwen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:34 schreef dfens het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je aan je blanke sabel ligt te sabbelen terwijl ze je lekker geil aankijkt?![]()
Gepijpt worden door Ijsmeis lijkt me lekker, maar een bezemsteel in mijn aarsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, zou je denken wanneer je die bezemsteel nog verder in je aars probeert te duwen?![]()
quote:
Je liegt!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |