Whehehe.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Op een aantal, met henzelf erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb ook zitten rukken op de ijsmeis.rar foto'squote:Op woensdag 8 maart 2006 13:11 schreef MrTorture het volgende:
Te veel op om te noemen natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Iedereen in mijn xxx-fok.rarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat avontura zegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:44 schreef Aventura het volgende:
Dat zeg ik niet, anders halen-ze hun fotoboek leeg.
Nee hoor, ik laat ze wel staan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:44 schreef Aventura het volgende:
Dat zeg ik niet, anders haalt-ie zijn fotoboek leeg.
Nou vraag ik me af of jij nou wel of niet kunt mastruberen op Vieske ..quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef Xebrozius het volgende:
Als je je op fokkers kunt masturberen dan kun je ook geil worden van slachtafval... jezus...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In mijn opinie is er toch een mate van naaktheid nodig, en de meeste fokkers die vrijwillig naakt in een fotoboek staan zien er uit alsof de houdbaarheidsdatum jááááren geleden al overschreden is...quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:00 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af of jij nou wel of niet kunt mastruberen op Vieske ..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wel iigquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:00 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou vraag ik me af of jij nou wel of niet kunt mastruberen op Vieske ..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop