Beetje cum erover en je ziet er niks meer van...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik sproeten zie krijg ik vanzelf een slappe.
of iig haar fotoboek volplempen. jezzoes een beetje vrouw heeft me toch een dik fotoboek hier op fokquote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die is niet om je op te rukken, lamzak! [afbeelding]
Zoiets moet je stilletjes bewonderen.
Dat is waterquote:Op zaterdag 20 mei 2006 03:24 schreef outcast_within het volgende:
-liever niet-
Wat is hier gebeurt? lijkt speciaal voor dit topic gemaakt![]()
Ik kan er niet warm of koud van worden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:04 schreef Smoked het volgende:
90% van mannelijk fok heeft op ijsmeis.zip zitten handkarren
![]()
ben jij een man ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm of koud van worden.
Moet dat dan?quote:
Oh, maar er zijn best vrouwen waar ik wél warm of koud van word, dus wat is het verschil?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:44 schreef Smoked het volgende:
[..]
als ik het over "mannelijk fok" heb wel ja!![]()
dat de meeste mannelijke fokkers er WEL warm van werden!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, maar er zijn best vrouwen waar ik wél warm of koud van word, dus wat is het verschil?
Nou, ik heb er tot nu toe niet echt veel gehoord die er laaiend enthousiast over waren, hoor. Ze heeft dan ook nauwelijks tieten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:48 schreef Smoked het volgende:
[..]
dat de meeste mannelijke fokkers er WEL warm van werden!
puhquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik heb er tot nu toe niet echt veel gehoord die er laaiend enthousiast over waren, hoor. Ze heeft dan ook nauwelijks tieten.
Mijn vader heeft ook tiet genoeg als hij zijn ellebogen dicht bij elkaar doet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:55 schreef Smoked het volgende:
[..]
puhtiet genoeg, en wel een lekkere kont hoor
![]()
Ik dacht altijd dat het bullshit was, die .zip / .rar maar goed, het is dus waar. (Google op: neukia + ijsmeis)quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik heb haar pas even gegoogled... was wel erg nieuwsgierig...![]()
ze heeft wel een top figuur!![]()
Zeg je dat ook als je aan je blanke sabel ligt te sabbelen terwijl ze je lekker geil aankijkt?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:22 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het bullshit was, die .zip / .rar maar goed, het is dus waar. (Google op: neukia + ijsmeis)
Wat schattig.
I've had better.![]()
Nee, zou je denken wanneer je die bezemsteel nog verder in je aars probeert te duwen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:34 schreef dfens het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je aan je blanke sabel ligt te sabbelen terwijl ze je lekker geil aankijkt?![]()
Gepijpt worden door Ijsmeis lijkt me lekker, maar een bezemsteel in mijn aarsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, zou je denken wanneer je die bezemsteel nog verder in je aars probeert te duwen?![]()
quote:
Je liegt!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |