I'll be the judge of that.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
Geloof me, je wilt die foto's van Sararaats niet zien.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
quote:
http://fotoboek.fok.nl/sararaatsquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nou wordt ik toch benieuwd naar die sararaats en brechtje foto's.
:0 waar kan ik ijsmeis.rar nog vinden dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nou wordt ik toch benieuwd naar die sararaats en brechtje foto's.
Ijsmeis.rar is nog steeds in omloop op internetHeeft ze inmiddels al een nieuwe serie gemaakt?
ik heb haar pas even gegoogled... was wel erg nieuwsgierig...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:10 schreef jpg97 het volgende:
[..]
:0 waar kan ik ijsmeis.rar nog vinden dan?
Ja maarre ga is ontopic!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik heb haar pas even gegoogled... was wel erg nieuwsgierig...![]()
ze heeft wel een top figuur!![]()
met plezier..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maarre ga is ontopic!
Geef maar toe dat je mijn fotoboek misbruikt
zorg jij even voor een nieuw schandaal.. dan kunnen we daar weer over verder mutsen.. mkee?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Ripley het volgende:
Laat dat meisje toch eens met rust man, nou weten we het wel. Hoe zou jij het vinden om zo gehaunt te worden door een jeugdzonde. Zand erover en klaar.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:48 schreef Chowi het volgende:
*CTRL+F
ohja jijquote:
collega uit spanje! (pools meisje dat op zoek is naar: a very rich dutch husband to get children and childsupport..)quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef the_jestert het volgende:
[..]
over plezier gesproken, http://fotoboek.fok.nl/Quistis wie is de rechter??![]()
dat word moeilijk aan de hand van maar 1 foto................quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:51 schreef Quistis het volgende:
[..]
collega uit spanje! (pools meisje dat op zoek is naar: a very rich dutch husband to get children and childsupport..)
inschrijvingen mogen in fotoboek..![]()
Houd eens op -Sandstorm-, je hoeft m'n dag niet te verpesten..quote:
Linker dan de linkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:49 schreef the_jestert het volgende:
[..]
over plezier gesproken, http://fotoboek.fok.nl/Quistis wie is de rechter??![]()
Ik doe toch niets?quote:
Nee, dat is het hem juist!quote:
Op de een of andere manier doet het plaatje het niet meer, wie is er zo vriendelijk om ervoor te zorgen dat het plaatje in kwestie het gewoon weer doet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien...
[afbeelding]
O. Sorry.quote:
Deze had ik nog van een hele tijd terug liggen.quote:
doe eerst maar de salarisstrookjes en inventarislijst..quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:52 schreef the_jestert het volgende:
[..]
dat word moeilijk aan de hand van maar 1 foto................
details aub
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef Quistis het volgende:
[..]
doe eerst maar de salarisstrookjes en inventarislijst..
wat doet je vader..
hoe denk je haar te gaan onderhouden..
hoe sta je tegenover je schoonfamilie in huis hebben..
![]()
Niks mis met die foto's van IJsmeis!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Ripley het volgende:
Laat dat meisje toch eens met rust man, nou weten we het wel. Hoe zou jij het vinden om zo gehaunt te worden door een jeugdzonde. Zand erover en klaar.
Goeie fotosoep.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Deze had ik nog van een hele tijd terug liggen.
[afbeelding].
Je hebt gelijk maar ze hoeft zich nergens voor te schamen hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:37 schreef Ripley het volgende:
Je vergeet yvonnequote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
De foto's van IJsmeis zullen op Fok een begrip blijven net als andere klassiekers als Alberto, de leuke (matige) grap, kankerkachel Kees, etc
mee eens!quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:
De foto's van IJsmeis zullen op Fok een begrip blijven net als andere klassiekers als Alberto, de leuke (matige) grap, kankerkachel Kees, etc
Ik kom haar naam inderdaad wel eens tegen en meestal wordt er dan de draak met haar gestoken.quote:
* mompelt iets over levend fossiel enzo*quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik kom haar naam inderdaad wel eens tegen en meestal wordt er dan de draak met haar gestoken.
Maar wat is er zo bijzonder aan haar, behalve dat er weinig fokkers zich aan haar fotoboek verlustigen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Deze had ik nog van een hele tijd terug liggen.
[afbeelding].
Shirley ziet er ook prima uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat was een vrij ranzige foto ja. En die YamYam was toch die naakte boomknuffelaar?
Fokken op rukkers dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Shirley ziet er ook prima uit![]()
Maar rukken op fokkers is alweer zo 1998..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |