't is net een bink, wie weet ontdekt Ton van Royen haar fotoboek + postgeschiedenis ooitquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:22$ schreef kastanova het volgende:
Lupa is echt zo'n wijf dat zo 'leuk spontaan en open' is over seks omdat ze vroeger misbruikt is ofzo...
Ontkenningsfase in het kwadraat zullen we maar zeggen..
Het is dan ook een kwestie van tijd voordat ze wildvreemde mannen en/of vrouwen mee naar huis lokt om hun penis en clitoris af te snijden en te consumeren...
En na het zien van haar foto's heb ik een soortgelijk trauma.
Dat heb ik met de foto's van YamYam.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:22 schreef kastanova het volgende:
Lupa is echt zo'n wijf dat zo 'leuk spontaan en open' is over seks omdat ze vroeger misbruikt is ofzo...
Het is dan ook een kwestie van tijd voordat ze wildvreemde mannen en/of vrouwen mee naar huis lokt om hun penis en clitoris af te snijden en te consumeren...
Klinkt als een transeksueel uit Zuid-Oost Azië die als 8-jarige in haar/zijn eentje het complete bordeel klaar moest pijpen..quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat heb ik met de foto's van YamYam.
Ik heb 3 weken geen fatsoenlijke erectie meer kunnen krijgen na het zien van die ontplofte molquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
Sararaats had ook geile foto's toch? Wie kon zichzelf toen niet bedwingen?
Is dat die pot die naaktfoto's had gemaakt in het bos? Volgens mij heeft ze me een keer een ban opgeleverdquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:26 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat heb ik met de foto's van YamYam.
Dat was een vrij ranzige foto ja. En die YamYam was toch die naakte boomknuffelaar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken geen fatsoenlijke erectie meer kunnen krijgen na het zien van die ontplofte mol.
Of fuck, dat lelijke wijf in die tunnel die ook al tig jeugdtrauma's had? (door haarzelf bevestigd overigens, onder het motto 'Ja, m'n vader nam me anaal en daarom laat ik me nu met een kut in m'n gezicht en een komkommer in m'n kut fotograferen in een kinderspeeltuin omdat het goed is voor m'n verwerkingsproces')quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is dat die pot die naaktfoto's had gemaakt in het bos? Volgens mij heeft ze me een keer een ban opgeleverd
Er staan me nog vage gruwelbeelden bij van een ontbindende bouvier met een of ander oranje ding d'r in gepropt... Anyways, nog een extra reden om de stad in te gaan. Later allen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
Dat is Lupa toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Is dat die pot die naaktfoto's had gemaakt in het bos? Volgens mij heeft ze me een keer een ban opgeleverd
quote:
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:22 schreef kastanova het volgende:
Vroeger was ze pot, nu niet meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
wies datquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
[afbeelding]
prima materiaal ja![]()
![]()
ben weer vergeten, maar ze is modquote:
jij hebt Steijn als icoontje?quote:
Met gemak!quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
hhm d'r fotos van nu zijn niet zo schokkendquote:
zie jij ze niet staan dan...?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:49 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Even een vraagje, hoe kan ik die foto's bekijken want ik zie alleen extra foto's staan?
WHEN DO WE MEET...........................................quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:15 schreef SHE het volgende:
[..]
het is zompig
en ja, ik ben gek op anale sex...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |